Minkä ikäisiä naisia katselet?

katsoa saa,koskea ei

Nyt on kesä ja naisia kulkee kaupungilla runsaasti ja heitä on ilo katsella.

Minkä ikäisiä naisia katselet " sillä silmällä" ja missä iässä olevaa naista enää vain vilkaiset, entä mikä on se ikä johon ennättänyt nainen on ehdoton turn-off?

26

345

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • En ole ikiään kysellyt.

      • luonnostelma

        Mutta pystyt kyllä arvioimaan iän muutaman vuoden tarkkuudella? vai pystytkö.


      • luonnostelma kirjoitti:

        Mutta pystyt kyllä arvioimaan iän muutaman vuoden tarkkuudella? vai pystytkö.

        Ei se aina niin helppoa ole.


      • teen-lover-MAN

        Komppi.


      • jdhktfgh
        teen-lover-MAN kirjoitti:

        Komppi.

        Etkö se ollutkaan sinä, Älyn haamu, joka juuri tuossa ylempänä kyseli kyvystä arvioida?


    • Sellasta mikä näyttää silmään hyvälle, en tiedä ikää. En oo pahemmin kysellyt.

    • Älyn haamu

      Nainen on kauneimmillaan 16-19-vuotiaana, eli sen ikäisiä enimmäkseen.

      • Älyn haamu

        On toki päälle parikymppisissäkin erittäin kauniita naisia mutta sen ikäiset ovat kesällä yleensä töissä tms., eivätkä siis hengaile kaupungilla töllötettävinäni.


    • komeakamu

      " Minkä ikäisiä naisia katselet sillä silmällä ja missä iässä olevaa vain enää vilkaiset ..."

      Jos " Sillä silmällä " katselu tarkoittaa potentiaalisen seurustelu kumppanin etsintää niin 30 - 40 vuotiaat tulee kyseeseen ja muita vain vilkaisen, mutta ikää on vaikea arvioida - edes muutaman vuoden tarkkuudella .

    • kjanhiym

      16-20

    • m 30 wee

      25-35

    • Å

      Musta vähän tuntuu, että suurin osa tämän palstan miehistä on niin syrjäytyneitä ja/tai päästään sekaisin, ettei ne osaa arvioida naisten (huom! naisten, ei tyttölasten) ikää oikein vain ulkonäön perusteella

      • just joooo

        Just joo. Miehet on sekaisin päästään! kuinkas muuten kuin juuri päästään. Juuri näistä päävioistahan juttua on valtamedia täynnänsän.


    • Kysymys mys mys

      Kyllä ne lukiolaistyttöjä taitaa olla joita mieluiten katselen.

    • hdhdhkdkdkkdkd

      Heteronaisena en katsele naisia sillä silmällä.

      • Kysymys mys mys

        Hyvä että et kuitenkaan tullut valehtelemaan tähän mitään, että "katson yleensä kauniita aikuisia naisia 30 "


    • Jätkä 25

      Hmm.. No vähän kaikenikäisiä 40 ja vähän siitäkin vielä ylöspäin voi vielä kanssa löytyä hyvännäköisiäkin, mutta seurustelukumppaniksi katson itselleni jostain kait 20-32 vuotiaista. En ole varma onko 18 tai jopa 19 vuotias jo liian nuori minulle?

    • just joooo

      Vain aniharvat yli nelikymppiset naiset kiinnostavat enää katsella naisena. Ja kun ei minulla näiden vanhempien naisten kanssa kuitenkaan ole mitään yhteistä niin ei ne kiinnosta sen vertaa että heitä katsoa viitsisi, parempi vaan olisi kun ei tarvitsisi missään heitä katsella lainkaan.

      • Pysy poissa vaan

        Helppoa. Pysyt vaan kotonasi ryystämässä vodkaa. Ei sua taida moni mihinkään kaupungille kaivata? Et sinäkään taida kovin paljoa naisten silmää miellyttää?


      • just jooo
        Pysy poissa vaan kirjoitti:

        Helppoa. Pysyt vaan kotonasi ryystämässä vodkaa. Ei sua taida moni mihinkään kaupungille kaivata? Et sinäkään taida kovin paljoa naisten silmää miellyttää?

        Kerro minulle että mitä ylipäätänsä kukaan mies tekisi viisikymppisellä tai sitä vanhemmalla naisella, ellei tämä sattuisi olemaan miehen vaimo ja mahdollisesti hänen lastensa isä. Ai niin olihan siellä naisten korvien välissä vaikka mitä aarteita joista voi olla miehelle vaikka mitä, mutta kerro minulle näistä aarteista naisen korvien välissä kun minä en niisttä mitään tiedä.
        En minä n.s. kuolaa nuoria naisia, mutta vähän voin heitä kyllä katsella silloin harvoin kun joku heistä on sen väätti. Enkä minä kyllä ole koskaankaan naisiamme lähestynyt sitten teini-iän kun kaltaiselleni miehelle se ei meillä ole kulttuurisesti soveliasta.


    • .........

      Harvoin katselen yli nelikymppisiä, mutta tänään oli postissa vanhempi nainen joka nojaili tiskiin niin että valtavan muhkea takamus törrötti suoraan kohti kireissä housuissa. Heti heräsi ajatus, että tuohon mielettömään takamukseen haluaisin melani upottaa.

    • M 20

      Katse kulkee aika tiukasti mukana noitte about 16-40 vuotiatte kanssa. Sitten tuosta about 40-50v ylöspäin alkaa jo muuttua pelkäksi vilkaisuksi ja siellä 50v paremmalla puolella alkaa olla jo aika ehdoton turn-off. Että tälläiset arviot.

    • Mies1985

      15-33

    • erkki 45

      13-16 vuotiaita.

    • 14+19

      Tarkkaavaisena ihmisenä mulla on silmät selässäkin joten kai kaiken ikäisiä.

      Mutta noin ihailumielessä skippaan teinit samantien (ja kyllä ne erottaa vaikka koittaavatkin näyttää niin aikuselta). Heitetään joku 20

    • Miehen ääni

      Lukioiästä ylöspäin tuonne päälle kolmekymppisiin.
      Noista nuorista naisista ja tytöistä on kyllä aivan mahdoton sanoa minkä ikäisiä ovat.

      17-vuotias voi näyttää 22-vuotiaalta ja toisin päin. Koskee myös pukeutumista.
      Tässä just rannalla näin erään nuoren naisen ja ajattelin että varmaan enintään on sen 17 vuotias hoikka. Eikä mitä, 21-vuotias.

      Aika usein silmä osuu kuitenkin näin kolkyt ylittäneenä noihin 25-vuotiaisiin suurin piirtein.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Sosiaaliturvasäästöt kohdentuvat usein samoihin ihmisiin useampaan kertaan

      ja ihmisiä putoaa kiihtyvällä tahdilla toimeentulotuelle eli köyhien määrä kasvaa eksponentiaalisesti Suomessa. https:
      Maailman menoa
      375
      1860
    2. Olisiko sinulla mitään toiveita?

      Miten sinä toivoisit minun sinua lähestyvän? Mitään mitä olisi tosi hyvä tietää ennen sitä? Jos ei sen kummempia, niin
      Ikävä
      49
      1577
    3. Miksi toisten toiveet ahdistavat teitä?

      Kertokaapa miksi toisen ihmisen toiveet mahdolliselle kumppanilleen ahdistavat niin kovasti? Oletatko, että hän vaatii j
      Sinkut
      208
      1270
    4. Mitä tuntemuksia

      sinulle tulee, kun hän ilmestyy näköpiiriin? Vaihtelevatko ne?
      Ikävä
      84
      1056
    5. En nii kui tiiä yhtään

      Mikä suussa kiehtoo, vaikka kaiken pitäisi olla ihan hyvin! Mä niin haluaisin nähdä sut:)
      Ikävä
      58
      918
    6. Oletko kertonut tästä

      Meidän oudosta jutusta kenellekään? Olen kertonut ystävälleni, että olet saanut minut sekaisin…, mutta tästä hän ei tied
      Ikävä
      48
      712
    7. T mies missä oot

      T mies pääsetkö lähtemään sieneen villasukat tein sulle 💕🐶
      Ikävä
      67
      711
    8. Homouden synti

      Kerrotaan faktoja alkuun. On olemassa vain kaksi sukupuolta ja aviolIiitto on vain ja ainoastaan miehen ja naisen välin
      Luterilaisuus
      256
      707
    9. Turun tunnin juna toteutetaan

      Köyhiltä viedään mutta tunnin juna Turkuun viedään läpi. Puhaltakaa PS nyt tämä poikki! https://www.hs.fi/politiikka/ar
      Perussuomalaiset
      101
      678
    10. huono vai hyvä juttu

      Miten ulkopuoliset reagoisivat jos olisit kaivattusi kanssa yhdessä....?
      Ikävä
      46
      640
    Aihe