Ärsyttää

harhakuvanainen

Psykologit koulutetaan sanomaan kaikkea neutraalia, vaikkapa, jos sanon, että paska haisee pahalle, niin ne sanoo "se on sinun kokemus, mutta.."

Tämä ärsyttää siksi, ettei minua oteta tosissaan, jos kerron jonkun faktan elämästäni ja sitä aletaan epäillä, että kuvittelen vain, koska masentuneen mieli on sellainen ja sellainen. Kerran jo vittuunnuin ja sitten vasta uskoi, että hyvä on, kun kerran noin pontevasti sanoit, uskon.

9

109

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Sinde vm-82

Mun mielestä on naurettavaa esiintyä miehenä ja olla ooh la la la bamba, bambiinopäinen tappaja. Minkä rikoksen olet tehnyt tätä ennen? Oliko tämä käsky: Miten otat militarismin esiin? Otatko jo uskontosi tappamisena? Millaisena yhteensopivuutena ja joukkokuuluvuutena koet sen?

*Doremifasollasidoon* vetoaminen on vaarallista kanssani sekä yleensä. Uskonto on itsessään sairas ja sairaalloinen, ei tule hakeutua ympäristölliseen piiriin esimerkiksi perheellä ja perheellisyydellä. Älä v'''tu vingu hysteriapäissään! Sekin on vaarallista. Kuin maaseudun rauha ja ryhmänä ihan verrannollisuus Why oh why, tell me why!!!!!???? Miksi spekuloit bambino vinkumista? No, nyt mä kuitenkin olen liian lyhyt. "Iskän" kova ja lyhyt pinna-päivä. "Iskän" puhalla v*****n päivä" Sulla ei ole mitään asiaa koskaan kuin näitä litran kannuja... Ja siksi et saa lähteä spekuloimaan mua tai osoittamaan, ohjailemaan tai omistamaan yhtään mitään. Virikkeettömyys-kielto (sen pitää olla ääneen kehitetty) Niin joo, tämä on viranomaisvirhe-menettely. Mitä sitten? Se on vain sukurutsaus "He eivät ole enää tässä uskossa", "Heidän perheensä on vieraassa uskossa" ----> hypoteesi: jatkuva asianajon kysely.
      Kuka oli tämä bambino-päinen, joka ei suostunut eristämään uskonlahkoihin kuuluvia? Täydellisyys-elementistö: Luominen
      Päihdeyksikkö jatkaa perhetraumaansa. isyystestistö,leijalta ottaminen

Vastaus. Aivan innoissaan. No, sehän kuolee sinne samalla. Pikku Samtal: Jee, jee

• lsdlsd-sn-82

Viitaten aloittajaan, oliko unohtunut taas pitkäksi aikaa häiriintyneen äitisuhteen merkitys Pikku Samtal:lle? Miksi uskonto on kehittänyt häiriintyneen äitisuhteen ääneen? Saisit olla upeaa ja mahtavaa taas multa...! Kohdata jatkuvasti tällaista ihmistä, rahatta ja maksutta. Miksi et kehitä perhettä ja perheellisyyttä? Bambiino-päisyys on vain pelkkä mitäänsanomaton Jehovan Todistajuus, mulle.

Miksi olet ollut psykologisesti ollut kokouksissa lukemassa aivoja, jopa ilman sanoja frustraatio, coping-keino ja defenssi? Ei ole ihmiskuntaa johon vedota, omalla keholla kehittämisen takia. Ja siksi on hirvittävän tarkastettava neuroosi ja neurooseihin osallistuvat. Yhteiskunta on ympäristössäni menossa vasta sanassa: Kehittävä täydellisyys

• Tasapainoa elämään

(Voi tsiisus noita muita sekopäisiä vastauksia...!)

Mulle tuli mieleen ainakin yksi syy, miksi psykologit ja terapeutit yms. ovat yleensä tuollaisia "neutralisoijia". Tuollainen tasapainottava vastaaminen on varmaankin sellaista opettamistyötä, että asioihin ja omiin tunteisiin voi reagoida monella tavalla. Eli jos tuolla kuvailemassali tavalla haisee pahalle, niin siihen voi olla monta reaktiota:

- hmm... (huomaa että haisee muttei sano mitään)
      - eiks täällä haise aika pahalle? (pitää nenäänsä samaan aikaan)
      - hyi että täällä haisee!
      - hyi *!#** että täällä haisee *#¤!** pahalle! täällähän haisee *#!"#* !!!!!! voi *"#*#*! !!!!! voihan nyt jo *"#!** lähetään vetää ***** täältä!!!!!! *#!* !!!!!

Ensimmäinen kuvatuista reaktiosta voi olla hieman "alimitoitettu", mutta viimeinen on taas ylimitoitettu, aika tasapainoton. Tämä henkilö ei ole oppinut välttämättä tunteiden hallintaa omassa perheessään (vanhemmiltaan tai kasvattajiltaan), vaan antaa palaa heti kaikki ulos, mikä tulee mieleen, ilman minkäänlaista hallintaa. Tämä taas aiheuttaa yleensä ongelmia ihmisten kanssa toimiessa, koska muiden täytyy sitten kuunnella kaikki tuo raivoaminen. Jos ei sitä opettele, niin ei välttämättä pysty tulemaan toimeen monien ihmisten kanssa ja se voi vaikuttaa parisuhteisin, muihin ihmissuhteisiin ja työpaikan ihmissuhteisiin.

Tunteiden hallinta ei tarkoita tunteiden alaspainamista, vaan oman reaktion hallitsemista. Pahimmillaan tunteiden hallinnan puute voi johtaa esim. väkivaltaan ja pahimmillaan esim. tappamiseen.

• Sinde vm-82

"Mua ei ärsytä taaskaan puhe vihamielisyys tasolle."
      "Mua ärsyttää puhe vihamielisyys tasolle."

En kiellä, etten joudu taas eristäytymään pitkiksi ajoiksi, jos edes saan elää niin kauan. Eristäytymisessä ensimmäisenä sanana ja osa-alueena on pl. seurakunta esimerkiksi plastiikkakirurgian osa-alueilla, samaten lapsityöllä, koska se on raskasta. Myös sitä kuvaillaan lääketieteellisesti.

Miksi seurakunnat sitten kuvailevat plastiikkakirurgiaa? Sehän ei ole varsinaisesti turvallisestikkaan ilmoitettu olevan saatavilla. Plastiikkakirurgian osa-alueet ja kartonkinukkekoti. Asioina ne ovat aika kaukaa rinnastettuja, mutta täysin todellisia. Kuinka tällaista uskaltaisi ja tohtisi ottaa esiin? Valitettavasti franchising saattaa käsitellä liiaksi plastiikkakirurgiaa.

"Julkisesti ei tule esittää julkista"
      "Julkisesti ei tule esittää mitään kastraation takia."

• lsdlsdlsld- sn82

Miten niin et tajunnut julkista joukkoliikennevälinettä ja Homo Economicusta? Miksi homo sapiens, ja homo sapiens, homo sapiens sapiens?

• FDC-Sinde82
        lsdlsdlsld- sn82 kirjoitti:

Miten niin et tajunnut julkista joukkoliikennevälinettä ja Homo Economicusta? Miksi homo sapiens, ja homo sapiens, homo sapiens sapiens?

Kastraatio voi olla edullilnenkin vaihtoehto perusteella molempien jalkojen syövät. Kastraatio ei kiinnosta molempien jalkojen syöpien perusteella. Kastraatioon ja syöpiin ei tarvitse mennä. Kastraatio on turha, syöpä ei. Kuinka molemmat voisivat olla miellyttävämpiä?

Tarvitseeko kertoa kuolemanrangaistuksesta ja miksi et kuulu sen piiriin? Onko atomi anna mannaa taivaasta jotenkin huono? Etkö ole tyytyväinen? Mihin se liittyy? Se liittyy pitkään kansanvaellukseen, joka johti kansakunnan johonkin nälkään, vitsauksiin ja perikatoon keskelle autiomaata ja telttoihin. Ihan arkkitehtuuria ja sen tuhoamistako tuet psykiatriana ja psykologianako, että saisit todeta ihmiskäsityksesi taas sukupolviperusteisesti turhiksi.

Pakkomielle vihamielisyyteen: Minulla ei ole sellaista. Ja Jumalan anna mannaa ihme on jo melkein parantanut ne.

• Kirppu koirassa

Neutraalius ja se, ettei usko toisen kokemuksia ja sanomisia ovat eri asioita. Psykologin ei ole hyvä ottaa voimakasta kantaa, koska potilaan oma mielipide ja tuntemus voi muuttua ja kehittyä. Olisi tyhmää, jos psykologi kannustaisi "lyömään lukkoon" jonkin ajatuksen ja potilaasta tuntuisi, että ehkä tähän asiaan voisi olla toisenlainenkin näkökulma; sanopa se sitten psykologille, joka olisi kovasti vakutellut, että juu kyllä se ihan varmaan on niin, että "**** haisee pahalle" tms.

• jk

vai n iin

• psaikou

Potilas: Paljonko kello on?

Psykologi: Mitä itse arvelisit sen olevan?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa

Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h
      Maailman menoa
      47
      2973
    2. Jos vedetään mutkat suoraksi?

Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar
      Sinkut
      106
      2751
    3. Kuka paiskasi vauvan betoniin Oulussa?

Nimi esiin.....
      Oulu
      34
      2745
    4. Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan

Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv
      Maailman menoa
      39
      2476
    5. Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia

Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.
      Maailman menoa
      51
      1945
    6. Anteeksipyyntöni

Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska
      Järki ja tunteet
      15
      1579
    7. Miten must tuntuu

et sä ajattelet mua just nyt
      Ikävä
      32
      1483
    8. Sydämeni valtiaalle

En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden
      Ikävä
      106
      1287
    9. Kun et vain tajua että

sua lähestytään feikkiprofiililla :D Hanki aivot :D m-n
      Ikävä
      179
      1228
    10. En vain unohda

Sitä miten rakastuneesti olet minua katsonut. Oliko tunteet liian suuria että niistä olisi voinut puhua.
      Ikävä
      73
      1070
    Aihe