Olen 16-vuotias ja ajattelin aloittaa ensi syksynä telinevoimistelun aikuisten ryhmässä. Olen harrastanut pitkään yleisurheilua(seiväshyppyä), mutta urheiluvammojen vuoksi jouduin lopettamaan kilpaurheilun. Nyt olen suht. terve ja toipunut leikkauksesta ja hauaisin aloittaa uuden urheilulajin. Olen aiemmin harrastanut mm. joukkuevoimistelua eli olen notkea ja myös lihaskuntoni on hyvä salitreenin vuoksi. Olisiko siis mahdollista vielä päästä kilpailemaan telinevoimistelussa jos aloittaa sen 16-vuotiaana? En tietenkään tavoittele mitään suomen huippua, mutta järjestetäänkö myös pienempiä kilpailuja ns. harrastelijoille? En kuitenkaan joudu aloittamaan ihan nollasta sillä osaan esim. puolivoltin ja käsilläseisonnan. :-)
aikuistelinevoimistelu
kyselijä...
2
175
Vastaukset
- fe
Kyllä on mahdollista päästä kilpailemaan:)
Tuolta voit käydä tutkiskelemassa:
http://www.voimistelu.fi/lajit/naisten_telinevoimistelu/kilpailujarjestelma/luokkakilpailujarjestelma/
Luokissa on ikärajat mutta mikään 16 ei ole yläikäraja, jos sellaista nyt onkaan.- voimistelu fani
Hankitaan puvut www.split.fi , todella kivoja pukuja jarkihintaan
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jäätävä epävarmuus
Mistä tää hirveä epävarmuus molemminpuolin johtuu? Pohjimmiltaan uskon, että molemmat tietää, että tunteita on. Vai onko821625- 401269
En malta odottaa mies että tulet minuun
Sykkivänä ja intohimon palossa ujutat hitaasti upean rakkauden miekkasi minuun, ja antaudutaan kiihkeään rakasteluun. Hu87976Siltojen varjoissa
Siltojen varjoissa Yksinäinen susi kulkee, hiljaisuudessa sanoja punnitsee. Sydän auki, paljas liekki rinnassa, siltoja201926- 53862
- 61853
Pitsaa selliiä
Onko uudet pitsat hyviä, kannatteooko käyvä vai suosiollako pittää hilipasta sotkamoon20830Vanhemmalle naiselle
Ihastuin sinuun kauan sitten. Luonteeseen, ulkonäköön ja iloisuuteen. Olen haaveillut sinusta sen jälkeen monet kerrat.61814- 37779
- 34774