Kuinka lämmintä siellä on missä asut?

Eewuli

Huh huh, mikä helle!

Tunturi-Lapissa porukoitteni luona on kyllä varsinainen kuumuus. Kello lähenee kymmentä ja lämmintä on jo sellaiset 26.5 astetta. En ajattelekaan kuin lämmin on sitte puolen päivän aikaan.
Joka tapauksessa aion kekkuloida bikinit päällä koko päivän.

Minua kiinnostaakin tietää, että kuin lämmin muualla Suomessa on ihan paikkakohtaisesti?
Nii ja mitä aiotte tehä tälläsenä kauniina päivänä :) ?

Minun päivää ei kyllä nyt pilaa mikään, ihana ilma ja lämpöstä. Ihanaa päivää muillekkin!

23

140

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • En tiiä paljon on pihalla asteita tällä hetkellä. Varmaan joku 22 tai jtn.

      En mä varmaan isompia tässä tee ennen töihin lähtöä. Työt siis 14- eteenpäin.
      Eli olen varmaan tosi paljon pihalla, tuossa 15-19 välillä.

      • Eikö muuten olekin näin, että kun itse aurinkorasvaa selkään laittelee, tulee mieleen, että on sinkkuus perseestä.


      • komeakamu

        Arvasit oikein 22 näyttää mittari


      • Eewuli
        hahmotelma kirjoitti:

        Eikö muuten olekin näin, että kun itse aurinkorasvaa selkään laittelee, tulee mieleen, että on sinkkuus perseestä.

        Onhan tuo vähän pyllystä mutta onneksi pikkuveli on niin avulias aatu, että se laittaa mulle aurinkorasvaa :D


      • ,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,
        Eewuli kirjoitti:

        Onhan tuo vähän pyllystä mutta onneksi pikkuveli on niin avulias aatu, että se laittaa mulle aurinkorasvaa :D

        Mitä muuta se pikkuveli laittaa sun pyllyyn kuin aurinkorasvaa?


      • Eewulin haamu
        ,,,,,,,,,,,,,,,,,,,, kirjoitti:

        Mitä muuta se pikkuveli laittaa sun pyllyyn kuin aurinkorasvaa?

        Ööh, pikkuveli laittaa selkääni rasvaa, ei pyllyyn. Oletko hieman sairas vai saatko jotain tyydytystä ajatellessasi jotain noin ällöttävää?!

        Sinkkuus on pyllystä, kun on vähän vaikea yksin laittaa aurinkorasvaa selkään, mutta onneksi siis on pikkuveli, joka avittaa vähäsen.
        Älä yhtään kuvittele mitään sairasta pervoilua.

        Kuvottaa ihan..


    • White wolf

      Olen tuttavani luona Saariselässä kylässä ja kyllä täälläkin sellaiset yli parikymmentä astetta on lämmintä. Mukavan viileää.

    • 32.3 näyttää mittari, mutta se taitaa olla liian suorassa auringossa.
      Siitä huolimatta vietän päivän sisällä ja kirjoitan gradua...
      Ehkä käyn valkkaamassa myös jalkalistoja jossain vaiheessa.

      Mukavaa päivää sullekin :)

    • 23 varjossa. Mukavaa päivää! :-)

    • -sinki

      22 varjossa. Ihanan lämmintä vielä vähän aikaa, ensi viikolla taas kylmenee. Voipi olla kesä tässä, jotta nautitaan ja annetaan arskan meitä "helliä".

      Mukavaa päivää ympäri Suomen! :-)

    • Jostain..

      Liian..
      Oulussa siis..
      Plääh..
      Ei tykkää..
      Kun ei oikein pysty kunnolla nukkumaankaan..

    • On semmonen 30 varjossa ja auringossa n. 40.
      Kuuma päivä, mikä sen parempaa kun ei juuri tuulekaan yhtään.

    • mettis..

      24 umpivarjossa.
      Mereltä tuulee mukavasti..

      Ja samoin :)

    • Hohhoijaa!

      Jopa oli taas fiksu aloitus. Ei liity mitenkään sinkuuteen mikä palstan teema, ihan helvetin mielenkiintoista lukea listaa lämpötilalukemista ympäri Suomen, minkä aloittaja olisi voinut itsekin katsoa sääkartoista, mutta päätarkoitus bimbolla olikin päästä mainitsemaan bikineissä kekkulointinsa.

      • Eewulin haamu

        No kuule ei ollut se tarkoitus, vaan ihan siksi tälläisiä aloituksia, koska ne ovat positiivia vastakohtia ainaisille "naiset lutkia jne jne" aloituksille.

        En ole bimbo millään tavoin, ikävää, että sellaisen kuvan olet minusta saanut.
        Jos olisin bimbo niin olisin varmaan valinnut vähemmän älliä vaativan ammatin jossa saisi päivät pitkät viilailla ja lakata kynsiä sekä poksutella purkkaa. Ei ole minua sellanen toiminta.
        Koska et minua loppupeleissä tunne niin et oikeasti tiedä yhtikäs mitään.

        Mitä vikaa siinä on, että tekee arkisia ja positiivisia aloituksia?
        Täällä on niin paljon naisiin kohdistuvaa paskoja aloituksia että ihan hävettää.
        Nekö on sitten tänne kuuluvia aloituksia, lutkitellaan ja haukutaan minkä keritään.

        Vai pitäisikö minun alkaa ylistää kuinka hienoja ihmisiä juuri te, palstan naisvihaajat olette?
        Todellakin kaikkien unelmamiehiä ja naiset menettääkin paljon jättäessään teidät väliin.


      • Miesasialuuseri

        MIKSI? Miksi aina pitää laukoa negatiivisia kommentteja, miksi te aina olette pilaamassa kaiken??

        Sekö on hienoa, että tänne tulee solkenaan naisia mollaavia aloituksia? Neko tänne kuuluu? Ja ylistetään miehiä? Mitä helkuttia tämä on, mikä perhana teitä vaivaa..

        Ja ei ole bimboutta jos huvikseen olevansa bikinit päällä koko päivän. On kyllä niin idioottimainen ajatusmaailma ettei toista.


      • Miesasialuuseri

      • just joooo
        Miesasialuuseri kirjoitti:

        MIKSI? Miksi aina pitää laukoa negatiivisia kommentteja, miksi te aina olette pilaamassa kaiken??

        Sekö on hienoa, että tänne tulee solkenaan naisia mollaavia aloituksia? Neko tänne kuuluu? Ja ylistetään miehiä? Mitä helkuttia tämä on, mikä perhana teitä vaivaa..

        Ja ei ole bimboutta jos huvikseen olevansa bikinit päällä koko päivän. On kyllä niin idioottimainen ajatusmaailma ettei toista.

        Just joo. että bikinit bäällä auringossa makaillaan. Minkä väriset bikinit ?


      • Miesasialuuseri
        just joooo kirjoitti:

        Just joo. että bikinit bäällä auringossa makaillaan. Minkä väriset bikinit ?

        Mistä minä tiedän minkä väriset bikinit tuolla on ollu.


    • Yksinkertaisesti liian lämmintä.

    • neiti kesäheinä

      Täällä noin 30 astetta, eikä mielestäni ollenkaan liian lämmintä. Pitää nyt nauttia näistä helteistä kun ens viikolle on kuitenkin luvattu kylmenevää. Itse kävin eilen heittämässä talviturkin, eikä etes ollu kylmää vettä. Tänään kävin myös uimassa. Huomiselle on luvattu vähintään yhtä lämmintä.

      • neiti ruiskukka

        Voihan huitsinkuikkaa.. mitä nimimerkkiä, oikein käytin. Olen vissiin niin kesätunnelmissa.


    • jackaroo

      Täällä on kyllä ollut melko hiostava päivä tänään. Ensin yöllä heräsin johonkin ulkoa kuuluneeseen meluun ja sitten en enää saanut nukuttua kun oli niin kuuma. Minulla on tässä asunnossa isot etelään päin olevat ikkunat, joten täällä tulee melko kuuma. Onneksi on nyt nuo pimennysverhot, niin ei tuo lämpötila pääse ihan järkyttäviin lukemiin täällä sisällä nousemaan.

      Päivällä olin ulkona urheilemassa ja siellä oli myös todella kuuma kun aurinko paistoi pilvettömältä taivaalta ja paikka oli myös sellainen ettei siinä oikein tuulikaan käynyt. Olin myös unohtanut lakin kotiini, joten sain ehkä jonkin auringonpistoksen tai jotain. Pää oli monta tuntia kipeänä ja välillä ihan huimasikin. Onneksi tuo meni jo ohi.

      Mutta kyllä tämä kesä kuitenkin tuntuu ihanalta. Kävin äsken juoksemassa metsätiellä ja istuskelemassa merenrannalla ja lämpötila oli juuri sopiva. Harmi vain että myös itikat olivat samaa mieltä ja yrittivät syödä minut hengiltä.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Sosiaaliturvasäästöt kohdentuvat usein samoihin ihmisiin useampaan kertaan

      ja ihmisiä putoaa kiihtyvällä tahdilla toimeentulotuelle eli köyhien määrä kasvaa eksponentiaalisesti Suomessa. https:
      Maailman menoa
      375
      1860
    2. Olisiko sinulla mitään toiveita?

      Miten sinä toivoisit minun sinua lähestyvän? Mitään mitä olisi tosi hyvä tietää ennen sitä? Jos ei sen kummempia, niin
      Ikävä
      49
      1577
    3. Miksi toisten toiveet ahdistavat teitä?

      Kertokaapa miksi toisen ihmisen toiveet mahdolliselle kumppanilleen ahdistavat niin kovasti? Oletatko, että hän vaatii j
      Sinkut
      208
      1270
    4. Mitä tuntemuksia

      sinulle tulee, kun hän ilmestyy näköpiiriin? Vaihtelevatko ne?
      Ikävä
      84
      1056
    5. En nii kui tiiä yhtään

      Mikä suussa kiehtoo, vaikka kaiken pitäisi olla ihan hyvin! Mä niin haluaisin nähdä sut:)
      Ikävä
      58
      918
    6. Oletko kertonut tästä

      Meidän oudosta jutusta kenellekään? Olen kertonut ystävälleni, että olet saanut minut sekaisin…, mutta tästä hän ei tied
      Ikävä
      48
      712
    7. T mies missä oot

      T mies pääsetkö lähtemään sieneen villasukat tein sulle 💕🐶
      Ikävä
      67
      711
    8. Homouden synti

      Kerrotaan faktoja alkuun. On olemassa vain kaksi sukupuolta ja aviolIiitto on vain ja ainoastaan miehen ja naisen välin
      Luterilaisuus
      256
      707
    9. Turun tunnin juna toteutetaan

      Köyhiltä viedään mutta tunnin juna Turkuun viedään läpi. Puhaltakaa PS nyt tämä poikki! https://www.hs.fi/politiikka/ar
      Perussuomalaiset
      101
      678
    10. huono vai hyvä juttu

      Miten ulkopuoliset reagoisivat jos olisit kaivattusi kanssa yhdessä....?
      Ikävä
      46
      640
    Aihe