Oon huomannut, että monet perheet haluaa face to face- haastattelun ja siks oonkin lopettanut hakemisen esim- Gumtreestä, koska siellä lähes kaikki on poikkeuksetta sellasia.. Haen siis perhettä Englannista/Lontoosta.
Mutta oo huomannut au pair worldissäkin saman jutun. Yksi hostäiti pyysi näkemään henk.koht. En vaan viitsisi parinsadan euron lentoja maksaa turhan takia jos ne ei sitten edes valitse mua/en itse halua sinne.. Kysyin, että eikö haasttatelua voi hoitaa skypen/puhelimen välityksellä ja sain vaan mailin takasin et "Let me think" No tuskin mitään kuuluu takaisin enää.. Miksi etsiä sitten aupairia tollasten sivujen kautta kun siellä 98 % tytöistä on edelleen kotimaassaan hakemassa perhettä ja tuskin nyt ihan huvikseen kellään on varaa/aikaa lennellä eestaas joidenkin haastatteluiden takia.?
Ymmärrän kyllä senkin, että kasvokkain olisi kiva nähdä ja jutella, mutta tällai se on tosi hankalaa. Itse asun vielä pohjois-suomessa eli mun pitäisi raahautua junalla vielä Helsinkiin päästäkseni Lontooseen haastatteluun. ja muutenkin au pairin työ on vähän erilaista kuin normaali työ ja riskipeliä, kun joutuu toisen naamaa katsomaan 24/7 saman katon alla, ei se livehaastattelu mitään välttämättä takaa. Mutta ymmärrän kyllä, että ulkomaille mennään haastatteluun jonkun normaalin työn takia...
Vaadittiinko teiltä face to face- haastattelua?
3
197
Vastaukset
- kannattaa kysyä
Skype haastattelulla on valittu monta au pairia perheeseen ,johon nyt etsitään syyskuusta uutta aupairia Edinburgiin Skotlantiin. Ota ensi kontaksti emaililla ja jos asiat etenee mukavasti voitte jatkaa skypellä.Emailit: [email protected] (eng) tai [email protected] (myös suomeksi). Perheessä on koulun aloittava 5v tyttö.
- kfpeigw
Itse kavin kerran Englannissa haastattelussa, siis vietin viikonlopun eraan perheen luona ja HE maksoivat matkat. Jos olisin mennyt heille Au pairiksi, niin tottakai sitten olisin omat matkani maksanut. Perhe kuitenkin paatti vierailuni jalkeen, etteivat tarvitse Au Pairia, silla minulle ei ollut kovasti tekemista kun olin siella, vaan perheen aiti tahtoi itse pesta pyykit ym. Joten sanoisin, etta jos ovat todella kiinnostuneita sinusta ja tahtovat tavata, niin saavat itse maksaa matkasi ja jos sinut valitsevat, niin voit sitten "pysyvasti" mennessasi maksaa itse. Ittelle loytyi kuukautta myohemmin se oikea perhe, jossa vietin vuoden ja he eivat vaatineet face to facea. Mielestani Skypesta voi saada ihan samanlaisen kuvan kuin tapaamisellakin.
- lapinaupair
No mun mielestä kanssa skypestä ja paljon yhteyttä pitämällä voi saada hyvän kuvan toisen persoonasta jne.. Eihän se face to face mitään takaa, musta tää työ on niin erilainen kuin muut, harvoin sitä nyt työnantajansa luona asuu ja väkisinkin siinä paljastuu uusia puolia vaikka kuinka olisi livehaastattelu. Nojoo etsintä jatkuu.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala
Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka672435- 661407
Kyläkauppias ajoi kännissä töistä kotiin
Ei edes kallis auto estä humalassa ajamista, vaikka luulisi alkolukko olevan sellaisessa jo vakiovarusteena. https://ww801263EU komissio - EU-elpymisrahoja voidaan käyttää TILAPÄISESTI väärin!
Espanja ohjasi miljardeja euroja – Nyt EU-komissio teki yllättävän paljastuksen Skandaaliksi noussut Espanjan EU-rahoje111182- 79885
Kiitos upeasta palvelusta kukkamyyjä
Kiitos sinulle upea kaunis kukkamyyjä Kuhmon torilla 🌹 Upea iloinen asenteesi ja kaunis hymysi pelasti päiväni ❤️ Jäi19880- 44723
Ratikka Turkuun
Ei hyvä. Ja syy on siinä , kukaan ei osaa suunnitella oikeaa reittiä. Pitää huomioide, kiskoja sijaintia ei voi muutta92712Miehet trikoissaan
On se kauhian näkköistä, kun miehet tiukossa trikkoissa juoksentelloo ja mulukku paestaa trikkoijjen läpi. Kahtokkee pe27699- 30676