Naisen iskukyvystä

dazu

Kokeneimmat ja kokemattomimmat naiset ovat surkeimpia iskijöitä. Kokematon ei osaa ja kokenut ei panosta riittävästi, jolloin iskuyritys on luotaantyöntävä.

NIIN! :D

29

147

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • myymälän johtaja

Oletko sinä muka ollut naisten kanssa tekemisissä?

Kommenttiesi perusteella voisi luulla, että et ole.

• Heh... jotkut luuserit käyneet peukuttamassa tätä itsestäänselvyyttä, kuvitellen sitä jotenkin paljastavaksi ja nokkelaksi kirjoitukseksi.

• Pääasia on että edes yrittää iskeä, sitten on pahasti asiat kun ei enään edes yritä ja ei olla kiinnostuneita miehistä, kuten mulle on käynyt.

• ?

Siviilisääty: Varattu

• veksi on pedofiili

Miten sinusta nainen tehdään?

• ? kirjoitti:

Siviilisääty: Varattu

Niimpä se on siellä juu, mutta jos mulla mies olisi, kai se minua auttelisi tässä remontissa? ja netin asennuksissa, just laitoin elämäni ekaa kertaa käyttöjärjestelmänkin tehdasasetuksiin, wau mä oon taitava. Ja nyt olkkari ja keittiö on niin siistin valkoinen, aamulla kittasin yhden huoneen ja en nyt tällä helteellä jaksa maalata, maalaan illalla.

• Olen pahoillani tästä aloituksesta. Se oli todellisen inspiraation tulos, luettuani ensin vuoden verran tsirran tekstejä.

• Mies444

Kokeneimmat ja kokemattomimmat naiset ovat surkeimpia iskijöitä. Kokematon ei osaa ja kokenut ei panosta riittävästi, jolloin iskuyritys on luotaantyöntävä.

HEH HEH HEH HEH HEH:)
      Eli siis toisinsanoen kukaan nainen ei osaa iskeä miestä.

• Kokematon voi olla joskus söpö omassa kömpelyydessä ja kokenut ei iske sellaista jota ei halua tai ei voi saada.

• kylä näi o

.

Naisten iskukyvyssä on vielä paljon parantamisen varaa

.

• Minusta ongelma ei ole koskaan ollut naisten surkeat iskuyritykset vaan tasa-arvoisten naisten passiivisuus ja naurettava vetoaminen perinteisiin juuri tässä kohtaa.

• frost-free

Niinku missä kohtaa :D kumoatko väitteen että naisetkin iskevät?

• frost-free kirjoitti:

Niinku missä kohtaa :D kumoatko väitteen että naisetkin iskevät?

En kumoa, mutta se on harvinaista. Ja naiset usein perustelevat käytöstään perinteillä, vaikka todellinen syy on nöyryyttävä pakkienpelko.

• frost-free

Paras iskutapa naisena on hallita kerralla kuutta urosta ja valita niistä just se joka ei yritä iskeä mutta juttelee mukavia, raahata se kotiin ja n***ia taju kankaalle! :D
      Monessa tapauksessa nainen in itsepäinen olento ja tekee valinnan itse.

• Ihan uteliaisuudesta: Valitseeko mies, kun menee tekemään tuttavuutta jollekin tietylle naiselle? Vai valitseeko nainen, kun päättää, kenet raahaa kotiinsa naidakseen tajun kankaalle? Vai tekeekö molemmat valinnan?

• frost-free
        Ratikkakuski kirjoitti:

Ihan uteliaisuudesta: Valitseeko mies, kun menee tekemään tuttavuutta jollekin tietylle naiselle? Vai valitseeko nainen, kun päättää, kenet raahaa kotiinsa naidakseen tajun kankaalle? Vai tekeekö molemmat valinnan?

no mitä vittua? NAINEN PÄÄTTÄÄ JOS KAIKKI MIEHET OVAT HÄNESTÄ KIINNOSTUNEITA KUTEN MIEHET YLEENSÄ OVAT KIINNOSTUNEITA NAISISTA.

NAINEN PÄÄTTÄÄ MYÖS KUN MIES TULEE ISKEMÄÄN KIINNOSTAAKO VAI EI. 90 % SANOO EI JA VAAN 10 % KANSSA ON MAHDOLLISUUKSIA, MUTTA NYT EI PUHUTTUKAAN MIESTEN ISKEMISESTÄ VAI MITÄ?

• frost-free
        Ratikkakuski kirjoitti:

Ihan uteliaisuudesta: Valitseeko mies, kun menee tekemään tuttavuutta jollekin tietylle naiselle? Vai valitseeko nainen, kun päättää, kenet raahaa kotiinsa naidakseen tajun kankaalle? Vai tekeekö molemmat valinnan?

Sanoisin että mies toki tekee valinnan siinä, onko hänvai ei pöydässä mielenkiinnosta tarpeeksi pitkään/valomerkkiin saakka vai lähteekö aikaisin kotiin naisensa luokse välttääkseen kiusauksen..

• frost-free kirjoitti:

no mitä vittua? NAINEN PÄÄTTÄÄ JOS KAIKKI MIEHET OVAT HÄNESTÄ KIINNOSTUNEITA KUTEN MIEHET YLEENSÄ OVAT KIINNOSTUNEITA NAISISTA.

NAINEN PÄÄTTÄÄ MYÖS KUN MIES TULEE ISKEMÄÄN KIINNOSTAAKO VAI EI. 90 % SANOO EI JA VAAN 10 % KANSSA ON MAHDOLLISUUKSIA, MUTTA NYT EI PUHUTTUKAAN MIESTEN ISKEMISESTÄ VAI MITÄ?

Heh...

Nainen päättää kenet haluaa. Ok. Niinhän se tekeekin, mutta... Hehe... Mitä jos naisen päätöksen kohde jättää ämmän nuolemaan näppejään? hehe...

Aforismi

*Homottelu alkakoon*

• Genio.Mente kirjoitti:

Heh...

Nainen päättää kenet haluaa. Ok. Niinhän se tekeekin, mutta... Hehe... Mitä jos naisen päätöksen kohde jättää ämmän nuolemaan näppejään? hehe...

Aforismi

*Homottelu alkakoon*

Juu, terveisin kaveri, jolla on ollut pitkään hinttarin maine kahdesta syystä...

• frost-free

Harrastan myös alitajuista iskemistä.

• Iskeminen on miesten heiniä

• rose18

taitaa olla luurankoja kaapissa.

• Kyllä, houkuttelin rosen tähän ketjuun iskettäväksi...

• _M-C_

hih... jaa että harjoitus ei teekään mestaria... no jo on. Suomen kaltaisessa hiljaisten ihmisten maassa ei kyllä taida kukaan olla kovinkaan suuri ekspertti iskemisessä ja silti taitaa joka päivä jollain käydä flaksi. :D

• Tarkoitin, että nainen, joka harrastaa sitä paljon, vetää homman niin rutiinilla, että se tuntuu jo potkulta muniin.

• Vai niin... voisin kuvitella tuollaisen hajatelman kirjoittajan omaavan melko luotaantyöntävän olemuksen.

Kyllä mua on ainakin yrittäny iskeä ja iskenytkin kaikenlaisella kokemuksen ja kokemattomuuden omaavat naiset. Eikä mulla ny niin paljo rahaa ole. Enkä myöskään niin komea ole.

Kyllähän miehetkin iskee helposti lähestyttäviä naisia, joten ei naisetkaan niitä kaikkein luotaantyöntävimpiä miehiä lähde iskemään.

• Voivoi, ei tämän aloituksen tarkoitus ollut elvistellä jollain isketyksitulemisilla, vaikka kömpöllö ilmaisu ehkä niin antoikin ymmärtää, eikä liioin ollut tarkoitus arvostella, tai haukkua naisten iskutaitoja.

Minusta harva nainen on niin kiinnostunut, että lähtisi iskeskelemään.

• dazu kirjoitti:

Voivoi, ei tämän aloituksen tarkoitus ollut elvistellä jollain isketyksitulemisilla, vaikka kömpöllö ilmaisu ehkä niin antoikin ymmärtää, eikä liioin ollut tarkoitus arvostella, tai haukkua naisten iskutaitoja.

Minusta harva nainen on niin kiinnostunut, että lähtisi iskeskelemään.

Minä vain kerroin, että kuinka mulle on käynyt ja kuinka asiat mun kohdalla on toimineet. Tarkoitus ei ollut elvistellä.

Jos sinä väität, että naiset ei osaa/halua iskeä miehiä, minä taas väitän, että ne osaa ja haluaa iskeä miehiä. Yhdistävänä tekijänä väitteissä on naiset, erottavana tekijänä minun ja sinun persoonallisuus, joten...

• Eiköhän se mene ennemmin niin, että kokenut ei panosta paskaan, vaan osaa panostaa sellaiseen mitä haluaa, toisin sanoen siis on laatutietoinen, omien kriteeriensä puitteissa.

Kokemattomiin en ota kantaa, ne kun taitaa olla enemmän persoonansa kuin toiveittensa/unelmiensa ajamia, eli siis yhtä kaaosta loogisen ajattelun kannalta. Eikä kyse ole vain naisista...

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Räppäri kuoli vankilassa

Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "
      Maailman menoa
      87
      4098
    2. Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä

Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella
      Ikävä
      24
      2911
    3. No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen

Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol
      Ikävä
      45
      2320
    4. Missä näitte viimeksi?

Missä näit kaivattua viimeksi ja oliko sähköä ilmassa?
      Ikävä
      34
      1321
    5. Puukotus yöllä

Oli kaveri hermostunut ja antanut puukosta.
      Sotkamo
      10
      909
    6. 131
      885
    7. rakas J siellä jossain

Niin ikävä sua. -P. Nainen
      Ikävä
      6
      874
    8. Masan touhut etenee

Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa
      Äänekoski
      12
      822
    9. Naisten ja miesten tasoeroista

Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris
      Ikävä
      124
      766
    10. You've been running and

so has your mind, I'm thinking of you all the time... 💘
      Ikävä
      11
      760
    Aihe