Olen menossa poikaystäväni kanssa pelaamaan golffia ensi viikolla. Menen vain seuraksi kiertään kierroksen ja tutustumaan ja katsomaan. Ilalla saadaan mennä rauhassa näin.
Mitä vaatteita pitäisi panna päälle? Voinko lähtee normaaleissa lyhyissa shortseissa ja topissa vai pitääkö olla ihan golfvaatteet? En omista sellaisia :D Tosiaan en pelaisi...
Golf vaatteet
1
416
Vastaukset
- jhmjhjhmjhm
Kait sun poikaystäväs tietää miten kentällä pukeudutaan, jos kerran pelaa golffia.
Shortsit ja toppi käy ihan hyvin. Tasapohjaiset tennarit/ lenkkarit jalkaan. E siinä sen kummempaa. Siniset farkut taitaa nykyään olla selkeästi sellainen asuste, jota kentällä ei katsota suopeasti, lähes kaikki muut käy.
Tietysti "seuraneidille"/ caddielle on hieman omat etiketit kentällä käyttäytymiseen, mutta eiköhän poikaystäsi nämä parit käyttäytymis säännöt sulle kertoo. Tässä kuitenkin pari tärkeää... Älä puhu, liiku, kun pelaajat lyö palloaan. Vältä greenille menoa, anna pelaajien pelata se rauhassa. Pysy aina pallon/ pallojen taka puolella. Kun kuulet FORE huudon, suojaa käsillä pääsi
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Useita puukotettu Tampereella
Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht2324451Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?
Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii752874- 472403
Meneeköhän sulla
oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua431697- 781389
Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘821176PS uusimman gallupin rakettimainen nousija
https://yle.fi/a/74-20170641 Aivan ylivoimaisesti suurin kannatuksen nousu PS:lle. Nousu on alkanut ja jatkuu 2 vuoden137919- 64860
Sellainen tunne sydämessä
Että nainen olet kaivannut minua. Tai sanonko että oikeastaan koet sitä samaa nostalgiaa, kaipuuta ja mukavia muistoja,86854Annan meille mahdollisuuden
Olen avoimin mielin ja katson miten asiat etenevät. Mutta tällä kertaa sun on tehtävä eka siirto.Sen jälkeen olen täysil53842