Olen menossa poikaystäväni kanssa pelaamaan golffia ensi viikolla. Menen vain seuraksi kiertään kierroksen ja tutustumaan ja katsomaan. Ilalla saadaan mennä rauhassa näin.
Mitä vaatteita pitäisi panna päälle? Voinko lähtee normaaleissa lyhyissa shortseissa ja topissa vai pitääkö olla ihan golfvaatteet? En omista sellaisia :D Tosiaan en pelaisi...
Golf vaatteet
1
382
Vastaukset
- jhmjhjhmjhm
Kait sun poikaystäväs tietää miten kentällä pukeudutaan, jos kerran pelaa golffia.
Shortsit ja toppi käy ihan hyvin. Tasapohjaiset tennarit/ lenkkarit jalkaan. E siinä sen kummempaa. Siniset farkut taitaa nykyään olla selkeästi sellainen asuste, jota kentällä ei katsota suopeasti, lähes kaikki muut käy.
Tietysti "seuraneidille"/ caddielle on hieman omat etiketit kentällä käyttäytymiseen, mutta eiköhän poikaystäsi nämä parit käyttäytymis säännöt sulle kertoo. Tässä kuitenkin pari tärkeää... Älä puhu, liiku, kun pelaajat lyö palloaan. Vältä greenille menoa, anna pelaajien pelata se rauhassa. Pysy aina pallon/ pallojen taka puolella. Kun kuulet FORE huudon, suojaa käsillä pääsi
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Sä et pääse yli, mä en pääse yli
Jäädäänkö kuinka pitkäksi aikaa kärvistelemään omissa kuplissa näihin tunteisiin vai aletaanko puskemaan jo tätä läpi. V1441790- 401708
Hei sinä nainen
Haluan olla rehellinen – olet hämmentänyt minua todella paljon. En ota sinusta mitään selvää, ja ehkä juuri siksi huomaa631440- 681315
Kelan perkeleellinen käytäntö
Kun äiti joutuu hakemaan Kelalta tukia vähien tulojen tähden, niin aina otetaan huomioon lapsen tilillä olevat rahat. Ei2181201Mitäs te venäjän puolustajat tekisitte, jos venäjä todella hyökkäisi tänne?
Tää on se mielenkiintoinen kysymys. Tehän olette lähinnä vasemmistolaisia, eikä armeijaa ole käyty, eikä rintamalle mi2791123- 711113
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask napauttavat - Tällaisten ihmisten ei kannata muuttaa Italiaan: "Ei..."
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask toteuttivat oman unelmansa Italiassa. He ostivat kakkoskodin Italian Pugliasta. Lue lisää21990- 74955
Miksi kaikki jauhaa KAJ:sta
Se bastulauluhan on todella huono, vanhanaikainen ja oikea junttilaulu. Oikein ällöttää, kun idiootit hehkuttaa sitä ps106898