Jos kaverinne panisi exäänne..

dfghyjukiloöä

nin mitä mieltä olisitte siitä?

Häiritsisikö vai aivan sama??

entäs tää tapahtuisi noin 1kk jälkeen erosta ja sitäkään ei tehty tyylillä "vihaan sua, painu helvettiin" vaan edelleen ollaan periaatteessa väleissä ja eron syy oli että halutaan vaan eri asioita...?

mielenkiinnosta haluaisin tietää........................

43

254

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • oon yrittänyt järkätä yhden exäni ja lähikaverini yhteen.
      ja kerran oon yrittänyt rakastajatarelleni tarjota lähikaveriani tuuraajakseni ku itte lähdin moskovaan töihin, kaveri oli ollut pitkään ilman naista eli kaks kärpästä samalla iskulla jos olis onnistunut

• kerro toki tarkemmin mitä meinaat

• panitko ilman lupaa???

• mie en ole siun naista ikinä pannu enkä panis ku siut tunnen ja tiedän miten se siuta sattuu.
        ehket ymmärrä mut se jos mikä on toveruutta.

• monte24 kirjoitti:

mie en ole siun naista ikinä pannu enkä panis ku siut tunnen ja tiedän miten se siuta sattuu.
        ehket ymmärrä mut se jos mikä on toveruutta.

En ole ajatellutkaan, että olisit pannu... olen vaan pelännyt, että kirpela rikkoo meidän välit valehtelemalla. *anteeksi*

• PERKELES123
        dazu kirjoitti:

En ole ajatellutkaan, että olisit pannu... olen vaan pelännyt, että kirpela rikkoo meidän välit valehtelemalla. *anteeksi*

RIKKOO VAIN KU SIE HALUAT,EI MUUTEN.

• PERKELES123 kirjoitti:

RIKKOO VAIN KU SIE HALUAT,EI MUUTEN.

EN HALUA! Ja mun ja kirpelan välit on olleet hirveen epävakaat, enkä halua, että kaikki pikkuriidat heijastuu ulkopuolelle.

• Kerran mun - aina mun. Se on hyvä motto pienimunaisille/löysäpilluisille.

• teitkö tarkoituksellisesti miusta isomunaisen???

• monte24 kirjoitti:

teitkö tarkoituksellisesti miusta isomunaisen???

Joo - sä oot selkeesti ollut vähän maissa, joten ajattelin piristää.

• ttuplai kirjoitti:

Joo - sä oot selkeesti ollut vähän maissa, joten ajattelin piristää.

ööööö oonko???

• monte24 kirjoitti:

ööööö oonko???

Yritäks sä kyseenalaistaa mun psykologin kyvyt? Paas ottaen ne masennuslääkkeet (siis sen lafkan, joka makso mun Thaimaan reissun).

• Ei häiritsisi, voisin antaa pari vinkkiä että mistä se tykkää erityisesti.

• ---...---...---...--

Ei pitäisi häiritä, mutta mun tapauksessa häiritsisi (tai ennemminkin olisin kateellinen). Koska panisin sitä mieluummin itse :)

• Ai, kirpela on edelleen Genion perään...

• Eihän tässä missään metsässä asuta, joten mikäs sen parempi vaihtoehto olisi exälleni, kuin hyvä kaverini.
      Tietysti hieman oudon säväyksen tilanteeseen loisi, jos nämä kokisivat itse tilanteesta niin voimakasta syyllisyydentunnetta, että pilaisivat välinsä minuun ajattelemalla ja toimimalla projektiivisesti.

• Taitaisin suuttua aika pirusti ja laittaisin välit poikki kumpaakin.

• huomioija

Kirpela, älä ota dazun ja ziselin panoja niin henkilökohtaisesti. heidän välillään ei ole muuta kuin seksiä..

• Ei paljon häiritsisi! Ihan sama vaikka kaveri panis Saimaannorppaa, mitä se mulle kuuluu. Vaikka itse ajelenkin käytetyillä, niin "norppaan" en koske.

• Jaa, panisi. No ei häiritsis, koska sellaiset asiat joista minulla ei ole mitään tietoa eivät häiritse minua. Jos ne alkais seurustelemaan, niin sekään ei juuri vaikuttais mihinkään. Hyvä jos edes kerran vuoteen tulee nähtyä kavereita.

• Exät on exiä, jos minua liikuttaisi ketä exä panee, se kielisi siitä että mulla olisi jotakin tunteita exää kohtaan.
      Normaalisti en tuota asiaa noteeraisi ja on sitä joidenkin ystävättärien kanssa ollutkin samoja miehiä, ollaan vain kyselty millainen se oli toisen kanssa..hyviä saunajuttuja naisten kesken myös.

• frost-free

eikö niitä tunteita sitten muka koskaan ole?meinaan että jos on seukannut vaikka ikuisuuden tms?

• frost-free

Kyllä se häiritsisi niin että suuttuisin ja iskisin entisen appeni samantien.
      Tosiasiassa olisin varmaan suuttunut jonkun aikaa mutta jos luotto kaveriin kaverina 100 % niin antaisin anteeksi kiukuttelun jälkeen.

• No häiritsisi.

• Mä en tiedä, missä mun viimeisin ex seikkailee tai onko elossakaan, joten olisin lähinnä utelias, mitä hänelle kuuluu. Ei tuollainen kertajuttu mitenkään loukkaisi, hämmästyttäisi ehkä lähinnä. Mutta jos seurustella alkaisi, niin sitten asiat menisivät vähän hankalemmaksi. Kun pitäisi olla sitten jonkun verran tekemisissä.. En tietenkään kaveruutta lopettaisi, vaikka ehkä jotain voisin kommentoida ja kyselläkin, uteliaisuuttani.

Jos kuukausi vain olisi aikaa meidän erosta, niin sitten olisi eri asia, varmaan sitten olisi sulattelemista.

• Ei häiritsisi eikä olisi aivan sama, vaan olisin iloinen.

• jaaha, ihanko totta?

Eipä kyllä tuon näköinen naama ja nuo jutut kovin hyvin matsaa yhteen... Mites muuten, kun sun lärvissä on jotakin tuttua - nimeä en saa mieleen ja yritän ponnistella muistaakseni sen; mikäli olen sinut joskus jossakin nähnyt, mutta en usko sinun olevan se, joka väität jokatapauksessa...

Ja joskus oon muuten nähnyt; ettenkö sanoisi, aikalailla myös omankin lärvini näköisen näiden idioottien jutuissa...Laittaa vihaksi se.

Sairasta kirjoittelijasakkia tällä palstalla. Hyi. Vai suako ei niinku haittais, että toi sekopää mustamaalari ketjun aloittaja kyselee sulta naamalla esiintyvältä, että onkos kirjoittajilla kenties ollut kavereidensa exien kanssa panosuhteita ja niin edelleen... Ihanko tosissas sä naamallas kirjoittelet? Ei voi olla!

H*vetin idiootit, jotka näitä keskustelupalstoja häiriköi.:/ Jopa tyystin ulkopuolinen ja foorumim kirjoittajien henkilöistä mitään tietämätön ei usko pätkääkään siihen, mitä näissä keskusteluissa näkee!

Oonkohan mä joskus nähnyt sun nimimerkkisi ohessa naaman jossakin, vaiko olenko väärässä... Sitä mietin.

• eghjkyfbnfdhjkl

Exä on exä, kiva ettei hän ole yksin.

• xbabe

Luultavasti kyllä. Kohteliaampaa odottaa hieman pitempään.

Toisaalta kanssani ollut mies on ilman muuta loistoyksilö. Kukakapa sellaista ei haluaisi panna jos vapautuu käytöstäni :)

• kundi.kundine

exil on niitte oma elämä ja jos tää jatkais omaansa ni ne saa jatkaa kans rauhas omaansa. et niinku tää ei sotkeentuis enää exän juttuihi tai mitää ellei sit niinku suoraa kysyttäis tai pyydettäis.

tietty jos ne alkais oleen, ni sit sen kaverin kans olemine menis vähä monimutkaseks, varsinki jos haluais pitää vähä etäisyyttä exään.

mut tollane pano ei häiritsis, se on niitte kahe väline juttu.

• aldelius

Kyllä häiritsis, jos erosta olis vasta kuukausi. Tulisi pakostakin mieleen, että onko asiaa pohdittu jo surustelun aikanakin.

• Exä on exä. Mitäpä sen uusi elämä mulle kuuluu. Tai kaverien miehet.

• yäksmikäaloitus.

En tunne sellaisia "kavereita". Ja meikäläisen kielenkäytössä ei käytetä sanaa "panna" - yäks miten junttia kielenkäyttöä kirjoittajilla näillä palstoilla. Millainen ihan oikeasti kehtaa käyttää sanaa " panna"? Kenellä sellainen kuuluu yleiseen puhekieleen, sellainen sana ?

• Riippuu

vähän exästä. Jos mä olisin ollu sen kanssa kauan ja se olis huono sängyssä, niin mua saattais hävetyttää.

• Vielä tähän asti on ollu tärkeämpää tekemistä, kuin vahtia kenenkään panemisia. Niistä vastaa jokainen itse sekä suhteessa ollessa, että suhteen päättyessä. Ero on kova kokemus, eikä se auta eteenpäin, että alkaa kyylätä kaikkea ympärillään.

• ............

Ajattelisin voi raukkaa ja toivoisin että kortsua on käytetty...eksälläni meinaa on hi-virus...

Onni ettei minuun tarttunut...

• riippunee pitkälti siitä kuka on se exä; joittenki kohdalla pillastuisin enempi ja joittenki vähempi saati ollenkaan.. ja pistäis miettiin kauanko ovat yhteyttä pitäneet, munkiko aikana, ja onko ne sen arvoisia sitte enää että kummankaan kans väleissä olis, ei kaverin pitäis toisen exiin kysymättä koskea, se on se kirjoittamaton sääntö joillekki. eli vaikka tuoki kuukauden jälkeinen ei vihalla tehty ero vaan eri asioitten haluaminen niin ei se oo syy millekkään, voi loukata kaikesta huolimatta aikas pahastikki. mun mielestä tässäki asiassa pitäis puhua jos yhtään toista on arvostavinaankaan.

• tietty onhan niitäki mukakavereita joittenka existä ei oo ees tienny ja niitten kans on päätyny säätämään... sitte se mukakaveri suuttuu (vai liekö joku tekosyy jollekki...) ja pitää jonain vamppina josta levittää kaikille. nää on näitä kiemuroita taas mut toisaalta erottaa tällaisissaki ketkä on niitä ns. tosikavereita.

• cs

Aina ennen tarpeettomien tavaroitten poiheittämäistä kyselen, jos joku kaveri sattuisi tarvitsemaan sellaista.

Koska Larza tulee kierrätykseen?
      Voison tarvitakin sen:)

• cs

veneerisiä tauteja hankkineet exät lähetän gentsulle

• mittään kierrätyskamaa oo :D

• nom nom :o)
        LaRito kirjoitti:

mittään kierrätyskamaa oo :D

kohta oot :D)

• rusalkaa

Varottasin sitä vakavasti. Minä en syyttä suotta jätä jotain exäksi.

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Suomalainen tutkimus paljasti oudon asian vasemmistolaisista - he häpeävät itseään

Kyllä, asia on faktaa. Suomalainen tutkimus osoittaa, että vasemmistolaisina itseään pitävät kansalaiset häpeävät itseää
      Maailman menoa
      141
      3898
    2. Sosialismia Tampereella: Virallinen ilmiantolinja avautuu kaupungissa

Nyt siis mennään mansessa ihan justiinsa samaan malliin kuin entisessä Neuvostoliitossa, jossa saattoi ilmiantaa naapuri
      Maailman menoa
      352
      3015
    3. Tätä et nähnyt tv:ssä: Frederik paljastaa - Totuus "haisevasta jäynästä" pehtoorille Farmilla

Frederik veti ns. herneen nenään ja päätti kostaa pehtoorille. Mitäs mieltä olet Frederikin "aamutoimista"? Lue jutt
      Tv-sarjat
      13
      1937
    4. Ellen Jokikunnas paljastaa kyynelehtien Ralph-pojasta: "Apua..."

Ellen Jokikunnaksen ja hänen puolisonsa Jari Raskin perheestä ja taloprojektista Italiassa kertova Unelmia Italiassa -sa
      Suomalaiset julkkikset
      10
      1655
    5. Oho! Vappu Pimiä teki "röyhkeän" teon - Onko sopivaa paljastaa tämä MasterChef-sarjasta?

Vappu Pimiä on astunut MasterChef Suomi -keittiöön ja liittynyt ohjelman legendaariseen tuomaristoon Helena Puolakan ja
      Tv-sarjat
      4
      1109
    6. Mun kaikkialta häviäminen

Ei liity sinuun. Muista se. ❤️ Mua kiusataan enkä mä enää jaksa.
      Ikävä
      71
      964
    7. Kaste tulisi tehdä apostolisella tavalla Ap. t. 2:38 mukaan

Apostolit eivät kastaneet kolminaisuuden nimellä vaan Jeesuksen alkuperäisen käskyn mukaisesti: Ap. t. 2:38 Niin Pietar
      Kaste
      38
      874
    8. Kuhmossa rallit alkoi ennen aikojaan

Paettiin polliisia törkeästi? Se tuo rallikiima on näemmä saavuttanu paikalliset tommi mäkiset kiljupäissään auton rat
      Kuhmo
      23
      811
    9. Onko teillä

minkä tyyppisiä seksifantasioita kaivattunne kanssa?
      Ikävä
      44
      784
    10. Inhottaa ajatus siitä

Miten monia olet pannut.
      Ikävä
      67
      779
    Aihe