Miehille kysymys

joopa jaa jaapa joo

Alkaisitteko vegaanitason kasvissyöjiksi jos seksikäs nainen alkaisi tyttöystäväksenne?

32

280

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ei ongelmaa

      Alkaisin.

    • Älyn haamu

      Kyllä.

    • En

      • Toisekseen puhtaat vegaanit lienee tottuneet hieman luisempiin poikiin, tuskin tuo minusta kiinnostuisi.

        My life
        My Proteins


    • tarantiino_

      en ikuna. Kuinka alas jotkut onkaan valmiita vajoamaan.

      • Possut

        Miten niin alas? Eihän tuossa olisi mitään ongelmaa. Vegaaniravinto on sekä terveellisempää että eettisempää, ja lisäksi saa vielä seksikään tyttöystävän. Win win win.


      • seksikäs nainen

        Mitä alas vajoamista siinä olisi?


      • seksi seksi seksi
        seksikäs nainen kirjoitti:

        Mitä alas vajoamista siinä olisi?

        No on se kyllä vähän törkeää naiselta kiristää miestä seksikkyydellään, mutta toisaalta, jos on kovinkin seksikäs, niin kiristäköön vaan mun puolestani.


      • 4+4
        Possut kirjoitti:

        Miten niin alas? Eihän tuossa olisi mitään ongelmaa. Vegaaniravinto on sekä terveellisempää että eettisempää, ja lisäksi saa vielä seksikään tyttöystävän. Win win win.

        Monet niistä lisäravinteista joita silloin täytyy syödä on eläinperäisiä :(


      • seksikäs nainen
        seksi seksi seksi kirjoitti:

        No on se kyllä vähän törkeää naiselta kiristää miestä seksikkyydellään, mutta toisaalta, jos on kovinkin seksikäs, niin kiristäköön vaan mun puolestani.

        En minä mitään mitään kiristä ;)


      • tarantiino_
        seksikäs nainen kirjoitti:

        Mitä alas vajoamista siinä olisi?

        Loppuelämä jyrsiä heinää jonkun bimbon vuoksi.?? hoh hoijaa.


    • Hirteen ennemmin

      Yhtä todennäköisesti kuin alkaisin punteropalleron tai äpäräpäpärän poikaystäväksi.

    • Darth

      En hyväksy millään tasolla, että nainen yrittäisi hallita ajatuksiani kiristämällä. Eri asia jos nainen kykenisi vakuuttamaan minut, että kasvisruokakin on hyvää ja helppoa laittaa. Todennäköisesti söisin silti toisinaan myös lihaa.

    • Mies1985

      Olin vegaani. Ei auttanut.

      • En pese enää

        Pesin hampaani. Ei auttanut.


      • Mies1985
        En pese enää kirjoitti:

        Pesin hampaani. Ei auttanut.

        Haiskahtaa vähän peppukärpäseltä tuo vastaus mutta otan riskin ja vastaan silti vaikka olen luvannut olla vastaamatta ja lupauksessa myös pysyn, tietoisesti.

        Hampaiden pesu on siis normaali, ihmisiä yhdistävä asia kun taas veganismi on äärimmäinen, hygieeninen uskonto joka rajoittaa ihmisen elämää huomattavasti.


    • Mental

      En todellakaan alkaisi pelkästään jäniksenruokia syömään, sen verran pitää itsekunnioitusta olla.

    • asdfqwerty

      En.

      Allergiat on asia erikseen, mutta jos ei samat ruoat kelpaa kuin mullekin, niin sitten ei tuu mitään.
      Kasvisruokaa saa toki suosia, jos siltä tuntuu, mutta överiksi veto ei nappaa. Varsinkaan jos vaatii vielä mua mukaan samaan touhuun.

    • jackaroo

      No tuo riippuu täysin siitä naisesta itsestään. En minä kenenkään naisen kanssa suhteeseen ryhtyisi pelkästään hänen ulkonäkönsä ansiosta. Itsekin olen vähän erikoinen syöjä ja huono kokki, joten kyllä kai tuollainen vegaani nainen kelpaisi ihan hyvin tyttöystäväksi. Mutta rajansa kaikella, en minä pitäisi siitä että minun syömisiini puututtaisiin tai siihen että toinen järjestäisi aina kauhean kohtauksen kun minä jotain makaronilaatikkoa tai vaikka grillipihviä söisin.

      Jos naista ei haittaa minun ruokavalioni, niin ei minuakaan haittaa hänen ruokavalionsa. Ehkä sitten raskaana ollessa voisi vähän yrittää puhua että söisi vähän monipuolisemmin, ei niinkään itsensä, vaan sen lapsen takia. Mutta taitaa tosin tuohonkin olla jo tieteelliset vegaaniravintosuositukset tehty, joten turhaa kai minä tuota tässä pohdin...

    • Itsestäänselvää

      No tietysti.

    • Winner.

      Voisin syödä kotioloissa vegaanisti ja uskotella olevani sitä.
      Salaa kavereiden kanssa kävisin välillä grillijuhlissa ja pihvipaikoissa.
      Win Win Win WIN

    • No en ryhdy.

    • Onko

      varma kanssa? Se seksikäs nainen siis.

      Tahtoo vakuuden.

    • mies35vtyg

      Vaikka kevyesti syönkin, niin en vegaaniksi kykenisi...

    • hgfhdfhdfhg

      Kyllä mä paistaisin joskus kunnon pihvit ja pari olutta siihen päälle, mutta voisin syödä myös kasvisruokaa siinä sivussa jossa on päällä todella rasvaista salaatinkastiketta.

    • Kertis

      Riippuu miten hyviä sapuskoita se nainen loihtisi pöytään ;)

      No vakavammin, vegaanius on huomattavasti tiukempi rajaus kuin vegetarismi, joten se saattaisi olla liikaa. Nykyisellään syön ehkä 1-3 kasvisateriaa viikossa kulloisenkin energiantarpeen ja tarjonnan mukaan. Kai sitä voisi joskus jotain 100%-kasvisjaksoakin kokeilla, mutta vielä ei ole ollut motivaatiota siihen.
      Sekasyömisestä luopuminen tarkoittaisi kuitenkin sitä, että pitäisi olla tarkempi riittävän proteiinin, vitamiinien, hivenaineiden jne. saantien suhteen, joten on siinä oma lisävaivansa.

    • nakuvegaani

      Olen vegaani ja tähän mennessä kaikki miesystäväni ovat minut tavattuaan omaksuneet vegaaniruokavalion. Ilman mitään painostusta ja kiristystä. Olen kyllä hyvä kokki ja seksikäskin:)

    • 1+18

      Nainen sais olla vegaani jos haluais. Ei haittaa minua ollenkaan ja kerran yhden kanssa jonkun aikaa pyörinkin. Välillä toki söin hänen kasvisruokiaan seurana. Mutta itse en alkais kokonaan vegaaniks. Kyllä mies on sitä mitä syö ja välillä on saatava lihaa!

    • aslak84

      Kotosalla voisin ihan hyvin syödä ja laittaa kasvisruokaa, mutta ei minusta silti tulisi vegaania. Töissä tai vaikka kylässä söisin lihaa kuten aina ennenkin. Suhtautuisin siis asiaan samalla tavalla kuin allergiaan tai toisen makutottumuksiin. Jos edellytys olisi lopettaa lihan syönti kokonaan, niin varmaan jäisi perhe perustamatta.

      Ei terve parisuhde voi perustua sille, että toinen sanelee miten toisen tulee elää. Tosipaikan tullen sitä varmaan kuitenkin yrittäisi muuttua, mutta omien mieltymysten muuttaminen ei todellakaan ole mikään pala kakkua.

    • veg-e-taari

      Olen itse kasvissyöjänainen ja en minä ainakaan vaatisi kumppania kokonaan kasvisravintoon siirtymään. Kätevämpää olisi tietysti jos molemmat olisivat samalla ruokavaliolla ajatellen ruoanvalmistusta. Meille kasvissyöjille on iljetys valmistaa ruokaa samoilla astioilla joilla on tehty liha- ja kalaruokia (teflonpintaiset, puiset ja muoviset keittiövälineet imevät makuja ja hajuja jotka eivät lähde pesussakaan). Inhottaa myös ajatus siitä että samassa jääkaapissa olisi raakaa lihaa tai kalaa. Mikäs siinä jos olisi riittävän iso keittiö niin että mahtuisi kaksi jääkaappia. Jos mies suostuisi edes siihen ettei kotioloissa syödä lihaa ja kalaa niin sekin olisi jo mahtava juttu. Syököön mies sitten työpaikalla tai muualla liha- ja kalaruokia niin paljon kuin huvittaa.

    • Makkaran popsija

      En täysin, mutta ehkä silloin jos ruuan valmistajana toimisi jompikumpi meistä ja syötäisiin yhdessä, niin ei silloin tarvitse tehdä ruokia erikseen. Mutta töissä, vieraissa, ravintoloissa ja yksin olessa, eli paikoissa joissa ruuat valmistaisi joku muu, tai vain toinen syö, niin söisin sitten jotain muuta.

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Sosiaaliturvasäästöt kohdentuvat usein samoihin ihmisiin useampaan kertaan

      ja ihmisiä putoaa kiihtyvällä tahdilla toimeentulotuelle eli köyhien määrä kasvaa eksponentiaalisesti Suomessa. https:
      Maailman menoa
      375
      1860
    2. Olisiko sinulla mitään toiveita?

      Miten sinä toivoisit minun sinua lähestyvän? Mitään mitä olisi tosi hyvä tietää ennen sitä? Jos ei sen kummempia, niin
      Ikävä
      49
      1577
    3. Miksi toisten toiveet ahdistavat teitä?

      Kertokaapa miksi toisen ihmisen toiveet mahdolliselle kumppanilleen ahdistavat niin kovasti? Oletatko, että hän vaatii j
      Sinkut
      208
      1270
    4. Mitä tuntemuksia

      sinulle tulee, kun hän ilmestyy näköpiiriin? Vaihtelevatko ne?
      Ikävä
      84
      1056
    5. En nii kui tiiä yhtään

      Mikä suussa kiehtoo, vaikka kaiken pitäisi olla ihan hyvin! Mä niin haluaisin nähdä sut:)
      Ikävä
      58
      918
    6. Oletko kertonut tästä

      Meidän oudosta jutusta kenellekään? Olen kertonut ystävälleni, että olet saanut minut sekaisin…, mutta tästä hän ei tied
      Ikävä
      48
      712
    7. T mies missä oot

      T mies pääsetkö lähtemään sieneen villasukat tein sulle 💕🐶
      Ikävä
      67
      711
    8. Homouden synti

      Kerrotaan faktoja alkuun. On olemassa vain kaksi sukupuolta ja aviolIiitto on vain ja ainoastaan miehen ja naisen välin
      Luterilaisuus
      256
      707
    9. Turun tunnin juna toteutetaan

      Köyhiltä viedään mutta tunnin juna Turkuun viedään läpi. Puhaltakaa PS nyt tämä poikki! https://www.hs.fi/politiikka/ar
      Perussuomalaiset
      101
      678
    10. huono vai hyvä juttu

      Miten ulkopuoliset reagoisivat jos olisit kaivattusi kanssa yhdessä....?
      Ikävä
      46
      640
    Aihe