Ongelmatapaus opettajainhuoneessa

Valentiina__

Olen kahden suloisen lapsen äiti ja olen mitä todennäköisimmin muuttamassa asumuseroon aviomiehestäni jo pitkään jatkuneiden ongelmien vuoksi. Työskentelen peruskoulun opettajana Uudellamaalla.

Tilanne on nyt tämä, että olen hyvin ihastunut erääseen kolleegaani, joka on ehkä maailman paras mies. Komea, hauska, hyväkäytöksinen, älykäs, taiteellisesti lahjakas, kädentaitoinen, perinteinen, tavallinen... Välillä olen ollut huomaavinani selvää salamointia välillämme ja duunikaverini ovat maininneet, että teillä taitaa olla tunteita pelissä. Olen kuitannut asian kädenheilautuksella ja vedonnut avioliittooni. Toisaalta taas joskus tuntuu siltä, että olen tälle ihanalle T:lle vain juttuseuraa paremman puutteessa ja hän on aina yhtä miellyttävä ja kohtelias seurasta riippuen. Pienen erityislaatuisuuden "suhteeseemme" tuo kuitenkin varsin henkilökohtaisten ja kipeidenkin asioiden jakaminen, jota en usko hänen tekevän kovin monen muun kollegan kanssa.

No joo, tulipahan kirjoitettua paperille päällimmäiset tunteet. Eipä tullut tämä ehkä maailman ihanin mies ja kollega kuitenkaan hyvästelemään mua kesälomille lähtiessä saati toivottamaan hyvää kesää. Askartelemani kortinkin hän käytännössä jätti huomiotta. (Tein kiitoskortit kaikille kollegoille.)

Eli ehkä tosiaan unohdan tämän miehen ja asennoidun, että nämä ihastumisluulot ovat tylsistyneen mieleni tuotetta. Jatkan eloa väljähtäneessä avioliitossa toivoen, että lapset kasvavat ja että löydämme mieheni kanssa taas toisemme, kun aikaa on enemmän. Ja enhän mä nyt edes ois kauheen kiinnostunut miehestä, joka olisi niin löyhämoraalinen, että vikittelisi varattua naista. Ei T ole ainakaan sellainen. Jep, unohtakaa koko hourailu. Tulipahan sanottua. Kiitos ja anteeksi.

Mutta olet siltikin, T, maailman ihanin.

8

758

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Asidofilus bifidus

Kyllä Theofilus on onnen poika.

• T???

Millä kirjaimella sun nimi alkaa?

• EI mikään

koulutus ei auta itku markkinoilla!

• Terskan toyboy

Hyvä Valentiina. Hanki iso saavi, täytä se jääpaloilla ja upota pääsi sinne. Aluksi riittää kaksi minuuttia. Tyhjennä saavi, täytä se uudelleen jääpaloilla ja istu saaviin ilman vaatteita. Kymmenen minuuttia riittää aluksi.
      Tero-Tuukka ei VOI olla sinuun rakastunut jos askartelet typeriä kiitoskortteja kollegoillesi. Hän on vain kateellinen, koska on niin taiteellisesti lahjakas ja kädentaitoinen, että haluaa itse tehdä kaikki parhaat kortit.
      Lisäksi, hän on minun poikaystäväni. Enkä ole nainen.

• miesope espoosta

Voi helvetti, miten naiivi ja typerä opettajatar. Askartele ihan keskenäsi niitä pikku korttejasi ja herää tähän elämään. Harvinaisen pöljää teinaritason tekstiä opettajaihmiseltä.

• huihaihattelua

Siis mikäs tässä on kupletin juoni..?
      Alussa sanot, että olet eroamassa miehesi kanssa ja lopussa olet jäämässä hänen luokseensa..?
      Eli olisit nostamassa kytkintä, jos tietäisit opettaja T:llä olevan tunteita sinua kohtaan, mutta jäät, koska pelkäät jääväsi yksin, jossei T:n kanssa synkkaakaan? Tooooosi huono syy alkaa asumuseroa hankkia, että olisi sauma kokeilla, josko toinen mies onkin enempi mallia Unelmien Prinssi kuin oma mies. Julmaa ja itsekästä omaa miestäsi kohtaan, jos teillä ei ole ns oikeita ongelmia vaan ainoastaan se, että olet kyllästynyt arkeesi ja haikailet toisen perään.
      Aika oudosti sanot etenkin "alan immeiseksi" tuosta lapsien kasvamisesta... Ovatko lapset sinusta este parisuhteen toimimiselle? Kuitenkaan ei ilmeisesti ihan vauvoista ole kyse, kun töissäkin olet? Ehkä kannattaisi miettiä, miten sinä ja miehesi löytäisitte toisenne ensin lastenne vanhempina ja sitten elämänkumppaneina - ei se onni elämään odotellen ja etsien tule, vaan eläen!

• Tri Zychero

Ihminen on eläin ja muidenkin lajien naaras valitsee parittelukumppanikseen mielestään voimakkaimman ja parasgeenisimmän suvunjatkajan. Tämä naaras toivoo tuleville lisäjälkeläisilleen seuraavia ominaisuuksia: "Komea, hauska, hyväkäytöksinen, älykäs, taiteellisesti lahjakas, kädentaitoinen, perinteinen, tavallinen".

• provo -

nimimerkki !

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala

Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka
      Maailman menoa
      88
      2503
    2. Tiedän satavarmasti ettet tule koskaan

Uskaltamaan mitään. Ei me tulla edes näkemään koskaan.
      Ikävä
      67
      1455
    3. Kyläkauppias ajoi kännissä töistä kotiin

Ei edes kallis auto estä humalassa ajamista, vaikka luulisi alkolukko olevan sellaisessa jo vakiovarusteena. https://ww
      Maailman menoa
      82
      1363
    4. EU komissio - EU-elpymisrahoja voidaan käyttää TILAPÄISESTI väärin!

Espanja ohjasi miljardeja euroja – Nyt EU-komissio teki yllättävän paljastuksen Skandaaliksi noussut Espanjan EU-rahoje
      Maailman menoa
      11
      1192
    5. Miks me oikein

Rakastuttiin vaikka kaikki on mahdotonta?
      Ikävä
      81
      913
    6. Kiitos upeasta palvelusta kukkamyyjä

Kiitos sinulle upea kaunis kukkamyyjä Kuhmon torilla 🌹 Upea iloinen asenteesi ja kaunis hymysi pelasti päiväni ❤️ Jäi
      Kuhmo
      19
      900
    7. Miehet trikoissaan

On se kauhian näkköistä, kun miehet tiukossa trikkoissa juoksentelloo ja mulukku paestaa trikkoijjen läpi. Kahtokkee pe
      Suomussalmi
      33
      773
    8. Nainen, mikset lähetä

miehelle viestiä? Tiedän, että sulla on asiaa ja kysyttävää.
      Ikävä
      54
      773
    9. Ratikka Turkuun

Ei hyvä. Ja syy on siinä , kukaan ei osaa suunnitella oikeaa reittiä. Pitää huomioide, kiskoja sijaintia ei voi muutta
      Turku
      102
      771
    10. Rakastan sinua

Yhä.
      Ikävä
      30
      706
    Aihe