Hei hei, mitäs tää nyt on? Juuri näin telkkarista Auran sinapin mainoksen ja ruudun nurkassa näkyi Jalostaja-teksti. Siis, Turun Sinapinhan tekijä oli Jalostaja, ja se myytiin jollekin Abballe tai mille lie. Miten se sama Jalostaja on nyt Auran sinapissa mukana? Mikä tää Jalostaja oikeasti edes on?
Auran Sinappi, Jalostaja
hotter hot sauce
1
243
Vastaukset
- Brandyä
Jalostaja on vanha ruokatehdas brändi ja nykyään sen omistaa Lunden.
http://www.jalostaja.fi/
Ennen se oli Huhtamäkeä ja alunperin varmaan joku omansa.
Abbaveeliksi osti ilmeisesti vain tuotemerkkejä tms., no hälläväliä, minä en Puolalaista Turun sinappia syö.
Samaa brändipeliä löytyy mm. kodinkoneista, UPOa valmistaa milloin ketäkin milloin missäkin, sama Salorat yms.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.855030- 473362
- 1013259
- 1992483
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj322414- 1332049
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️181841- 201776
Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan51659- 1821658