Kelpuuttaisitko lihavan tai pyöreän?

Timmi!

No miten on pojat ja miksei tytötkin?
Jos se toinen osapuoli omistaa kunnon jenkkakahvaa tai on muuten lihaltaan löysää niin miten suu pannaan?

Hyytyykö hymy, mutristuuko suu vai kääntyykö suupielet ylöspäin kuitenkin?

Itse en kelpuuttaisi. Hyvässä kunnossa ilman ylimääräistä pitää olla. Hyvässä lihassa niinsanotusti.

Muista ominaisuuksista voidaan tinkiä, mutta kiinteä pitää olla eikä hyllyhvä hyytelömassa vain vetoa minuun vaan päinvastoin ellottaa.

20

240

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Älyn haamu

      amen

      • .............

        Ette te mitään naisella osaisikaan tehdä, jos sellaisen onnistuisitte iskemään. :)


    • niiin.......

      niiii,no miehenä sanon että jos on ok kasvot ja jos jutut natsaa yhteen niin ei se ylipaino ainakaan mun kohdalla ole ongelma.Jokainen kuitenkin vanhenee ja monet myös lihookin siinä samalla,ei sitä kuitenkaan enään näytä 50v samalta kuin /- 30v:nä.

    • kesänaikkonen

      Olen itse hoikka ja treenaan päivittäin. Yleensä pidän urheilullisista kropista niin miehillä kuin naisillakin. Mutta poikkeuksia on. Tunnen erään naisen joka on reilusti lihava ja aivan mielettömän seksikäs ja kaunis, en voi olla vilkuilematta häntä vaikka hetero olenkin:)

    • Tottakai kelpuuttaisin, mieluummin sellainen kuin urheilullinen tai hoikka.
      Niin ja hymy ei hyydy vaan kääntyy toisinpäin :)
      Tää vaan edellyttää sitä että on ehkä täysin päihdevapaa sekä savuton, jne.. Eli muut asiat natsaa.

    • asdfqwerty

      Pieni pyöreys ei sinäänsä mua haittaa, jos muuten on tosi hyvä tyyppi, mutta itse liikun ja urheilen paljon, sekä yritän pitää kropastani huolta. Toivon samaa naiseltakin, joten käytännössä tuskin löytyy pyöreää ihmistä näillä harrastuksilla..

    • Tyttönen_82

      Minua ei pieni ylipaino haittaisi, vaikka itse hoikahko olenkin. Enemmän olisin huolissani elämäntavoista ja -asenteesta. Jos toinen on täysin välinpitämätön ulkonäkönsä ja terveytensä suhteen, se latistaisi kyllä tunnelmaani.

    • Urheilullinen ATM

      En kelpuuttaisi lihavaa naista.

      • Toosi lihava nainen

        En kelpuuttaisi ATM:ää.


    • Vastaukseni

      Ylipainoisena kelpasin miehelleni. Miehen lievä ylipaino ei minua haittaisi, mutta niin väärin kuin se onkin (ottaen huomioon että olen itse ollut elämäni varrella myös sairaalloisen lihava), en usko että voisin viehättyä merkittävän lihavasta miehestä. Joskin olen huomannut, että kunhan ihmisiin tutustuu niin ulkoiset ominaisuudet näkee aivan eri tavalla... mutta että päätyisi niin hyvin tutustumaan.

      Onneksi mieheni ei ollut yhtä pinnallinen kuin minä.

    • ...

      Mulle kävisi suunnilleen "yhtä lihava" mies kuin millainen itse olen. Mulla on ylipainoa mutta ei sairaalloisen näköistä (ainakaan omasta mielestäni). Jos mies on lihava niin mieluummin pidemmän puoleinen saa olla. Ja mulle "pidemmän puoleinen" tarkoittaa vähän yli 180 cm.

      Ulkomuotoa tärkeämpää on kuitenkin persoona. Katselin eilen salilla treenattuja (nuoria) miehiä ja totesin, että monikaan heistä ei näyttänyt kiinnostavalta treenatusta kropastaan huolimatta. Enhän mä heidän luonteestaan kyllä mitään tiedä, ja ne oli muutenkin liian nuoria mulle.

    • pimpelipompompelipim

      Pyöreä käy kyllä, mutta kyllä sieltä jonkinlainen vyötärö täytyisi löytyä. Ja liikunnallisena kaverina katselen mieluiten normaalipainoisia naisia.

    • sattuuhan noita

      Kännissä nainen on laihtunut silmissäni 10kg. Aamukrapulassa oli aika yllätys verrattuna muistikuviin illasta. Kovan kännin takia, illalla käytiin vaan nukkumaan vaikka päädyttiin samaan osoitteeseen. Lähekkäin krapulassa makailu meni kuitenkin siihen, että seksiä yllättäen vain tapahtui. Edellisenä alkuiltana baarissa nainen vielä sanoi, ettei harrasta mitään irtosuhteita. Jäi kuitenkin
      siihen kertaan.

    • en varmaankaan...

      Liikunta on mun elämä tällä hetkellä, että en usko. Kyllä mä haluisin että nainen liikkuis enemmän kuin kotoa ruokakauppaan.

      Joutuis tekemään muuten tosi kovan vaikutuksen sit että edes harkitsisin.

    • violet.

      BMI-asteikolla lihavan kelpuuttaisin kyllä. Ulkonäöltään kovin "pyöreää" en.

      • m(36)

        Näin minäkin ajattelen.


    • höpönpöpönpöppö

      En oikein usko siihen "sisin ratkaisee" löpinään. Ainakin kaikki omat yritykset löytää kumppani on päätynyt toteamukseen että olen kuulemma ihana, mutta liian lihava. Harmi sinällään, koska eihän sitä enää uskalla edes yrittää.

    • Joo. Tiettyyn rajaan asti luonnollisesti. Raja menee jossain sairaanloisuudessa... Ja siinä miltä näyttää... joo pinnallista... Jos rasva kertyy... sanotaan epäesullisesti, niin se raja tulee vastaan aikaisemmin... Joo pinnallista. Eikä sitä halua ottaa murheita toisen terveydestä tollasen syyn takia itselleen. Tykkään toosi muodokkaistakin naisista, mutta rajansa kaikella. Moudoton ei saa olla. Ja siihenhän liittyy myös se tapa jolla rasva kertyy, jotkut ei saa kiloista muotoja yhtään mihinkään...

    • nikonD3100

      Monet liikunnalliset ihmiset haluaa tottakai samantyylisen kumppanin. Joku ylempänä sanoikin että pyöreistä ei löydy paljon liikuntaa harrastavia. Mutta entäs jos tutustuisit naiseen/mieheen joka on pyöreä, mutta laihduttaa tosissaan eli liikkuu paljon ja syöpikin sitten hyvin? Pystyisitkö olemaan hänen kanssaan ajatuksena se, että tulevaisuudessa hänestäkin tulee normipainoinen?

      • 2346t n5beeb

        kai silloin on oikeus jättää jos hän päättääkin saatuaan miehen lihota ennestään...


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Sosiaaliturvasäästöt kohdentuvat usein samoihin ihmisiin useampaan kertaan

      ja ihmisiä putoaa kiihtyvällä tahdilla toimeentulotuelle eli köyhien määrä kasvaa eksponentiaalisesti Suomessa. https:
      Maailman menoa
      375
      1850
    2. Olisiko sinulla mitään toiveita?

      Miten sinä toivoisit minun sinua lähestyvän? Mitään mitä olisi tosi hyvä tietää ennen sitä? Jos ei sen kummempia, niin
      Ikävä
      49
      1577
    3. Miksi toisten toiveet ahdistavat teitä?

      Kertokaapa miksi toisen ihmisen toiveet mahdolliselle kumppanilleen ahdistavat niin kovasti? Oletatko, että hän vaatii j
      Sinkut
      208
      1270
    4. Mitä tuntemuksia

      sinulle tulee, kun hän ilmestyy näköpiiriin? Vaihtelevatko ne?
      Ikävä
      84
      1056
    5. En nii kui tiiä yhtään

      Mikä suussa kiehtoo, vaikka kaiken pitäisi olla ihan hyvin! Mä niin haluaisin nähdä sut:)
      Ikävä
      58
      908
    6. Oletko kertonut tästä

      Meidän oudosta jutusta kenellekään? Olen kertonut ystävälleni, että olet saanut minut sekaisin…, mutta tästä hän ei tied
      Ikävä
      48
      712
    7. T mies missä oot

      T mies pääsetkö lähtemään sieneen villasukat tein sulle 💕🐶
      Ikävä
      67
      711
    8. Homouden synti

      Kerrotaan faktoja alkuun. On olemassa vain kaksi sukupuolta ja aviolIiitto on vain ja ainoastaan miehen ja naisen välin
      Luterilaisuus
      256
      697
    9. Turun tunnin juna toteutetaan

      Köyhiltä viedään mutta tunnin juna Turkuun viedään läpi. Puhaltakaa PS nyt tämä poikki! https://www.hs.fi/politiikka/ar
      Perussuomalaiset
      101
      668
    10. huono vai hyvä juttu

      Miten ulkopuoliset reagoisivat jos olisit kaivattusi kanssa yhdessä....?
      Ikävä
      46
      640
    Aihe