Rakastuin toiseen mieheen, kerroin miehelleni, teinkö oikein?

ei aktin perässä

Rakastuin toiseen mieheen, koska me olemme olleet n. 7kk ajan flirttailleet ja lähennelleet toisiamme. Kyseessä on paljon tunteita, ainakin omalla kohdallani, koska muutenhan juttu ei olisi kestänyt näin kauaa ja kummatkin olemme jatkaneet sitä.. Minun on vaikea unohtaa tätä miestä, en vain kykene, rakastuin niin, että kolahti. Mitään emme kuitenkaan ole sellaista tehneet sellaista, mitä voisi suoraan seksiksi sanoa.

Kerroin miehelleni, joka järkyttyi pahasti. Halusin antaa hänelle mahdollisuuden jättää minut. Myönsin senkin, että minulla on paljon työtä edessä, jos haluan unohtaa toisen miehen. Tarvitsen nyt aikaa miettiäkseni, mitä teen.

MInä en tiedä, mitä se toinen mies tahtoo, en voi olla varma hänen tulevaisuuden suunnitelmistaan. Tunnistan vain sen, että hän on kaivannut lähelleni ja odottanut minun tekevän jonkinlaisen siirron.

En ole varma mistään ja silti kerroin miehelleni, haluan olla mahdollisimman itsenäinen. Teinkö oikein? Mieheni kyllä järkyttyi kamalasti. Mutta suhteemme on kyllä ollut hyllyllä jo pidemmän aikaa muutenkin, tämä ei ole ainoa syy..

24

688

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • avoimuus=hyvä

Olit rehellinen. Tuskin se väärin voi olla.
      Ja jos itse haluat tuon toisen unohtaa ja jatkaa liittoanne, niin miehesi toivottavasti pääsee asiasta yli ja ymmärtää antaa arvoa rehellisyydellesi.

• äijäx

Rehellisyys kannattaa aina vaikka vois vaikuttaa mahdottomalta. Valheet antaa hetken liikkumavaraa mutta pidemmän päälle vaan tekee suurempaa tuhoa.

• jevel666

Nää on näitä, kotona alkaa arki hieman tylsistyttää varsinkin jos kemiat kotona vähän tökkii. Siinä sitten flirttailaan töissä ja muualla ja joku äijä tietysti käy haaviin. Tokkakai ihastuminen on aina herkkua kotiarjen jälkeen.

Naiselle tuo on vaan jotenkin niin helppoa, kun kotona tulee munaa, ei tarvii sitten ihastuksen kanssa pitää kiirettä tuossa puolessa ja omatunto puhdas :)

Mietihän nyt hieman kuitenkin ihastusta (sanot rakkautta) pidemmälle. Mitähän se arki nyt tuo sen uuden miehen lanssa mitä ei nykyisen kanssa. Ootko varma edes, että uuden kanssa seksi sujuu paremmin kuin nykyisen. Käytä järkee, älä tunteita.

• jevel666

..mulla muuten sellanen tunne ettet ole vielä sanonut miehelles mitään vaan haet täältä rohkasua pistää txt viestii ukolles - tunnustaako vai ei?

• ap.
        jevel666 kirjoitti:

..mulla muuten sellanen tunne ettet ole vielä sanonut miehelles mitään vaan haet täältä rohkasua pistää txt viestii ukolles - tunnustaako vai ei?

P:n marjat.. Kerroin miehelleni kaiken!!hän järkyttyi huitoi minua ja ajoi pois. Seksiä ei muuten ole kotona ollut.. Piiiitkään aikaan. Ja mieheni on minua 20v vanhempikin. Ikäero saattoi olla yksi syy.. Oli ihanaa rakastua tyyppiin jolla libido on hyvin vahva, ikäiseeni henkilöön. Se on raadollista,mutta vain totuus. Toinen mies on niin vahvasti ilmaissut läheisyyden toiveistaan.. Että jalkani ovat menneet altani. En tiiä mitä tapahtuu..

• Taitaapa provo.
        ap. kirjoitti:

P:n marjat.. Kerroin miehelleni kaiken!!hän järkyttyi huitoi minua ja ajoi pois. Seksiä ei muuten ole kotona ollut.. Piiiitkään aikaan. Ja mieheni on minua 20v vanhempikin. Ikäero saattoi olla yksi syy.. Oli ihanaa rakastua tyyppiin jolla libido on hyvin vahva, ikäiseeni henkilöön. Se on raadollista,mutta vain totuus. Toinen mies on niin vahvasti ilmaissut läheisyyden toiveistaan.. Että jalkani ovat menneet altani. En tiiä mitä tapahtuu..

Ensin ei ole ollut seksiä,sitten yhtäkkiä onkin vahva libido,etkä ole aktin perässä,,mitä helekattia.
        Jos ette ole naineet päiväkausia niin et voi tietää sänkytaidoista mitään.

• jevel666
        Taitaapa provo. kirjoitti:

Ensin ei ole ollut seksiä,sitten yhtäkkiä onkin vahva libido,etkä ole aktin perässä,,mitä helekattia.
        Jos ette ole naineet päiväkausia niin et voi tietää sänkytaidoista mitään.

.. taitaa olla mun muija ku jäi osittain kiinni mutta ei vaan tunnusta. Koettaa vissiin nyt tuumailla mitä tekis..?

Teksti on ainakin ihan kuin nakutettuna sen kirjoittamaa..

• samppanens

..tulihan sieltä hieman hieman asiaa, kun vähän tökkäs sanan säilällä :)

Asiahan sai jo ihan eri merkityksen.

• Fiksu mies

Voi VITTU mikä KANA!

Ei mitään tietoa jatkosta ja kertoo ukolleen.

Avaaja = häpeä koko naissukukunnalle.

• ap.

Just joo!! Sulla on oikeus sanoa itseäsi fiksuksi!! Jos oma akkas selkäsi takana kuukausia vehtaisi toisen miehen kanssa, etkö haluaisi tietä siitä?

Joku kertoo itselleen kipeän asian ja jo joku on lyömässä naulaa lankkuun. Nice!!

Päätin kertoa koska olen täysin muuttunut nainen tapahtuman myötä! Ja mieheni muutenkin aisti minusta jotakin jo.. Toisekseen en taida olla onnellinen liitossani.. Olen varannut ajan myös parisuhdeterapeutilta.. Millä lailla olen kana?? En ole pettänyt edes, vaikka mahdollisuuksia on ollut jo lukuisia !!

• neuvoja.

Et ole kana, vaan ainakin minussa herätät sympatioita.

Se, että haluat olla rehellinen, on tietysti hyvä.

• eitajuuei

Hei haloo, on se pettämistä jos puuhailet rakkaustouhuja miehes selän takana vaikket varsinaisesti munaa ole päästäny sisääs.. mutta jos nyt oikeesti kerroit miehelles edes 7kk jälkeen niin plussat sulle.

• Fiksu mies

Kuka pakotti sinun KANAN menemään aikanaan naimisiin 20 v. itseäsi vanhemman miehen kanssa?

• .............

Mielestäni teit ihan oikein. Kyllä minä ainakin haluaisin tietää, jos puolisoni olisi syvästi ihastunut tai jopa rakastunut toiseen... Minusta olisi aika törkeää olla kertomatta puolisolle, jos ihastuu vakavasti tai rakastuu toiseen, eikä tunne häviä.

Enkä tässä nyt tarkoita sellaisia viattomia ns. teini-ihastumisia. Niitä tulee kait jokaiselle - ei puolisolle niistä kannata kertoa, sillä ne eivät kauaa kestä eteenkin jos tunteesta pyrkii todella eroon, eivätkä ne johda mihinkään syvempään, ellei itse vaikuta asiaan flirttailemalla ihastukselleen jne.

Ollaan puolison kanssa sovittu, että ns. teni-ihastumiset pidetään ihan omana tietonamme - yritetään vaan päästä niistä mahd. pian eroon ja vältellään ihastumisen kohdetta, mutta sitten vakavemmista ihastuksista pitää puhua. Onneksi kummallekaan ei ole vielä tullut mitään vakavempaa ihastusta, ja normi-ihastumiset ovat ainakin omalta osaltani jääneet muutamaan. Hyvä keino välttää ihastumisia on ANKARA työ suhteen hyväksi; treffejä, mukavia viikonloppuja jne.
        Kun oma suhde on kunnossa, ei ihastumisia tapahdu niin helposti, eikä tod.näk. koskaan mitään vakavaa tulekaan.

• Realisti,
        ............. kirjoitti:

Mielestäni teit ihan oikein. Kyllä minä ainakin haluaisin tietää, jos puolisoni olisi syvästi ihastunut tai jopa rakastunut toiseen... Minusta olisi aika törkeää olla kertomatta puolisolle, jos ihastuu vakavasti tai rakastuu toiseen, eikä tunne häviä.

Enkä tässä nyt tarkoita sellaisia viattomia ns. teini-ihastumisia. Niitä tulee kait jokaiselle - ei puolisolle niistä kannata kertoa, sillä ne eivät kauaa kestä eteenkin jos tunteesta pyrkii todella eroon, eivätkä ne johda mihinkään syvempään, ellei itse vaikuta asiaan flirttailemalla ihastukselleen jne.

Ollaan puolison kanssa sovittu, että ns. teni-ihastumiset pidetään ihan omana tietonamme - yritetään vaan päästä niistä mahd. pian eroon ja vältellään ihastumisen kohdetta, mutta sitten vakavemmista ihastuksista pitää puhua. Onneksi kummallekaan ei ole vielä tullut mitään vakavempaa ihastusta, ja normi-ihastumiset ovat ainakin omalta osaltani jääneet muutamaan. Hyvä keino välttää ihastumisia on ANKARA työ suhteen hyväksi; treffejä, mukavia viikonloppuja jne.
        Kun oma suhde on kunnossa, ei ihastumisia tapahdu niin helposti, eikä tod.näk. koskaan mitään vakavaa tulekaan.

Mutta kyllä niitä vakavempiakin tunteita voi syntyä toista kohtaan vaikka omassa liitossa olisi kaikki hyvin.

• 21

Voi käydä ja sitten v..... tuon oman eukon pärstä tuos, se kun ei päästä musta irti sit millään, no täytyy pitää sit molemmat ja kattoa miten käy.

• ihan widun kyllästyn

Aivan paska provo.

• Mies29tt

Mielestäni teit oikein. Kerroit mikä tilanne on ja vaikka se satuttaa, niin hänellä oli oikeus tietää. Kyllä se elämä siitä järjestyy ajan kanssa.

• oppia ikä kaikki

Provohan tuon aloituksen täytyy olla. Kukaan täysipäinen ei tuollaista aloita. Toisekseen, jos joku provolla haluaa ärsyttää ja satuttaa, onko sekään ihan terveen hommaa.
      Tuon kyllä voisi opiksi vaikka tulevasta lukea nämä miehet, jotka haikailevat 20v nuoremman naisen perään. Puuttuu vielä, että nainen kertoisi miehen olevan varakkaan ja avioehtoa ei ole ja mulle kuuluu puolet kaikesta, annoinhan hänelle monta kertaa.

• Minusta sinä olit rehellinen. Eikä se ole väärin. Rehellisyys ei aina ole mukavaa kuultavaa, mutta mitään aitoa ei synny ilman rehellisyyttä.

• tinka_tiger

Mutta iso ihmisistä tykkääkin elää illuusiossa, kulisseissa. Huijaten itseään ja liittolaisiaan. Surullista.

• tinka_tiger kirjoitti:

Mutta iso ihmisistä tykkääkin elää illuusiossa, kulisseissa. Huijaten itseään ja liittolaisiaan. Surullista.

Iso osa piti kirjoittaman. Jäi sana pois.

• nortel29

Niin teki vaimonikin ja otin luulot pois ja kova kovaa vastaan.
      Ei enää uskalla edes ulos lähteä,kertomatta minulle.

Kyllä teki itsellelleen kunnon karhunpalveluksen......Tuli kunnon opetus,
      kun vein hänen työpaikkansa vedin turpaan vaimoani hänen rakastaajansa.

• ...........

Mitä ideaa jäädä yhteen, jos puoliso on voimakkaasti ihastunut tai rakastunut toiseen ja/tai pettää, en ymmärrä mä...

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Vasemmistohallitus palauttaa hintasääntelyn, esim. bensalitra vain 1e.

Tuleva vasemmistolaisista koostuva hallitus ottaa käyttöön vanhat hyvät keinot pitää hinnat kurissa. Tähän tarkoitukse
      Maailman menoa
      82
      4627
    2. Vasemmistolainen valehteli jälleen - Purra tai persut eivät luvanneet "euron bensaa"

Väite "euron bensasta" on ensisijaisesti poliittisten vastustajien käyttämä puhdas vale. Persut kyllä kampanjoivat näky
      Maailman menoa
      109
      3837
    3. Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"

Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä
      Maailman menoa
      176
      3637
    4. Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen

Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.
      Maailman menoa
      64
      2070
    5. Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä

Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575
      Maailman menoa
      75
      1941
    6. Mitä on tullut

Entisen abcn rakennuksen tilalle se oli tyhjillään monta vuotta siellä oli jo nyt valot onko huoltoasema? 5:30.
      Haapavesi
      78
      1268
    7. Harmi nainen kun

olet niin elähtäneen näköinen. Miestä et koskaan löydä itelles. j
      Ikävä
      130
      1142
    8. Palosta selvinnyt 18 vuotias munira tarvitsi tulkin kun puhui Iltalehdelle

Suomessa asuva 18 vuotias tarvii tulkin !!! Tää Suomea puhumaton on palossa kuolleen naisen veli ja asui perheen kanssa.
      Vantaa
      145
      1072
    9. Minne pyydän sut?

Jotta saan nähdä 🤨
      Ikävä
      49
      989
    10. Mikä homma?

https://share.google/NvruSS4P4EzjTWPov Poliisilla oli keskiviikkona 4. maaliskuuta yksityisasunnossa Saarijärvellä tehtä
      Saarijärvi
      26
      891
    Aihe