Kertokaas hyvät ihmiset mistä saa Rovaniemellä tilata pizzaa kotiinkuljetuksella? Soittokierros osoitti seuraavaa... : "numero ei ole käytössä" , "numeroon ei saada yhteyttä" . Kokeilin montaa eri paikkaa mutta tulos tuossa. Mistä saa ounasrinteen/ounasmetsän alueelle tilata pizzaa kotiin?Käykö noissa visa electron maksuvälineenä?
Laittakaas joku toimiva numero tänne niin sais tilata pizzaa kotiin ja kertokaa myös missä hyvät pizzat:)
Pizzanälkä
pizzanälkä
3
226
Vastaukset
- :D Sma
0465252555
- Juha822222
kannattaa joskus myös tehä ite pitsaa niin yllättyy hieman, saa erilaisia makutottumuksia omasta Pizzastaam (:
ite ruukkaan tehä joskus mut eihän ne toki oo niin hyvii ku todellisten ammattilaisten tekemät mut ei huonoakaan.
Mulla on puolentoista vuoden kokemus Hotelli-Ravintola ja Suurtalousalalta ja jotain oppia tarttuikin.
Usein kun teen kotipizzaa niin lisään paljon erilaisia täytteitä mut siten että
kohtuudella lisään täytteitä, ei mitään liikaa.
Kannattaa tehrä, ei oo vaikeaa kun on ohje edessä. - tekee vielä
pannupitsan saa ruokaa useammaksi päiväksi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
IL - Kansanedustaja tehnyt ITSEMURHAN eduskuntatalossa!!
"IL:n tiedot: Kansanedustaja tehnyt itsemurhan Eduskuntatalossa Iltalehden tietojen mukaan kansanedustaja on tehnyt its3998656Eemeli Peltonen teki itsemurhan eduskuntatalossa
Kevyet mullat sitten vaan. Ei mulla muuta.1683001- 151383
- 761028
- 681017
- 26961
Sylikkäin.
Sylikkäin, suudellen. Milloin haluaisit näin nainen tehdä ? Vain häntä ajatellen 😘. Tietenkin jos häntä asia kiinnosta61933- 55923
- 65870
Eemeli Peltosen viimeinen postaus Facebookissa!
"Olen ollut kevätistuntokauden viimeisillä viikoilla paljon poissa eduskuntatyöstä. Sain toukokuussa hyvää hoitoa HUSiss73864