Nainen kertoi: "Hän ei ole komea"

Mies ei kelpaa

Kysyin nuorelta ja kauniilta siskoltani eräänä päivänä leikilläni, että miksi eräs fiksu, musikaalinen, koulutettu, juuri akateemisen uransa aloittanut ja hyvästä perheestä tuleva mies ei kiinnosta häntä mahdollisena puolisona. Vastaus oli tyrmäävä: "Hän ei ole komea". Tämän kyllä tiesinkin kyseisestä miehestä, mutta vastaus silti jotenkin ilkeästi yllätti. Vieressä ollut toinen siskoni tokaisi heti perään: "Niin just, se ei ole komea, niin se vaan on". Menin ilmeisesti vähän synkän ja hämillisen näköiseksi, kun siskoni vähän anteeksipyytävään sävyyn sanoivat: "No tää logiikka ei ilmeisesti miellytä sua". No ei se kauheasti miellytä, pakko myöntää, vaikka itse olenkin saanut hyvää palautetta ulkonäöstäni. Tämä kaveri, joka ei ole tarpeeksi komea siskolleni, on hyvin lämminhenkinen, auttavainen ja älykäs ihminen. Isäni mielestä hän on oikein ihannepuoliso siskolleni ja loput te arvaattekin...

Voiko naisia kuitenkaan syyttää siitä, että he eivät halua seksuaaliseen suhteeseen miehen kanssa, joka ei miellytä heitä emotionaalisella tasolla?

37

1523

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Osanottoni

Luulen, että tyypissä on ulkonäön lisäksi muutakin, mikä ei siskoasi kiehdo; se ulkonäkö vain on hyvä ja yksinkertainen syy. Tai sitten mies on ihan hirmuisen etova ulkonäöltään. Tai sitten siskosi on pahan kerran pissis.

• Ap.

Ei sen kaverin ulkonäkö mitenkään etova ole. Se on vähän kapeakasvoinen ja hontelo, mutta sillä on hyvä iho. Se on ulkoisesti sellainen perusjantteri ja noin muuten äärimmäisen pidetty ihminen. Siskoni on kyllä blondi, mutta en sanoisi häntä pissikseksi. Ihan perusjärkevä tyyppi hän on ja moraaliltaan hyvä. Ei jaa itseään.

• Rehellisesti vain

"tyypissä on ulkonäön lisäksi muutakin, mikä ei siskoasi kiehdo; se ulkonäkö vain on hyvä ja yksinkertainen syy. "

Paskat vielä.

Syy on nimenomaan se ettei mies ole komea. Piste. Ei sytyä seksuaalisesti. Piste.

Tuolla logiikalla nuorista naisista 95% on pissiksiä muuten.

• Ap.
        Rehellisesti vain kirjoitti:

"tyypissä on ulkonäön lisäksi muutakin, mikä ei siskoasi kiehdo; se ulkonäkö vain on hyvä ja yksinkertainen syy. "

Paskat vielä.

Syy on nimenomaan se ettei mies ole komea. Piste. Ei sytyä seksuaalisesti. Piste.

Tuolla logiikalla nuorista naisista 95% on pissiksiä muuten.

Musta kanssa tuntuu, että totuus tässä asiassa on yksinkertainen. Äärimmäisen simppeli kaikin tavoin. Asiasta halutaan tehdä jostain syystä monimutkainen. Tunnen erään toisenkin hyvän miehen, jolle naiset vaan sanoo, ettei se sytytä niitä. Tai niin se mun kaveri kertoo, että naiset on antanu ymmärtää. Ja se on aika tavallisen näköinen mies.

• Rehellisesti vain
        Ap. kirjoitti:

Musta kanssa tuntuu, että totuus tässä asiassa on yksinkertainen. Äärimmäisen simppeli kaikin tavoin. Asiasta halutaan tehdä jostain syystä monimutkainen. Tunnen erään toisenkin hyvän miehen, jolle naiset vaan sanoo, ettei se sytytä niitä. Tai niin se mun kaveri kertoo, että naiset on antanu ymmärtää. Ja se on aika tavallisen näköinen mies.

Se on hyvin yksinkertainen.

Naiset pakenevat omaa pinnallisuuttaan ja ulkonäön tuijotteluun mihin (teko)syyhyn hyvänsä.

Se lähtee jos siitä että haetaan esimerkiksi oikeutusta sille että "pitäähän seksuaaliste sytyttää kun se on jo biologian mukaista" jne.

Samoin naiset puhuvat että "joku muukin" tai että "sain miehestä ulkoisen olemuksen perusteella kuvan tämän" luonteesta vaikak kyse on puhtaasta ulkonälöstä.

Sivulauseissa sitten pidetään miehiä pinnallisina kun he kattelvat tissejä ja peppuja sekä ovat pinnallisia, mutta nainene tietyist keskittyy luonteeseen, JOO NII VARMAAN.

Siskosi oli tällä kertaa sinulle turhan rehellinen syvimmistä totuudenmukaisista ajatuksistaan ja sisemmästä luonteestaan. Sen takia hätkähdit. se on vähän sama kuin jos sisko sanoisi että joku on "vammainen" tai kertoisi tosi härskin vitsin.

Sillä tavoin oppii oikeasti tuntemaan ihmisten ja varsinkin naisten ajatuksia. Heillä ei ole mitään syytä valehdella eikä sosiaalista painetta kertoa valkoista valhetta tai kierrellä totuutta joten hän töräytti miten hänen mielessään todellisuus näyttää.

Hän olisi aivan yhtä hyvin voinut sanoa että tuolla miehellä ei ole penistä ollenkaan tai tuon miehen kanssa sängyssä olisi siskosi mielestä että siskoa raiskattaisiin.

Ikävää mutta helvetin totta. Miehellä hän sanoisi ettei "kemiat kohdanneet".

• Ap.
        Rehellisesti vain kirjoitti:

Se on hyvin yksinkertainen.

Naiset pakenevat omaa pinnallisuuttaan ja ulkonäön tuijotteluun mihin (teko)syyhyn hyvänsä.

Se lähtee jos siitä että haetaan esimerkiksi oikeutusta sille että "pitäähän seksuaaliste sytyttää kun se on jo biologian mukaista" jne.

Samoin naiset puhuvat että "joku muukin" tai että "sain miehestä ulkoisen olemuksen perusteella kuvan tämän" luonteesta vaikak kyse on puhtaasta ulkonälöstä.

Sivulauseissa sitten pidetään miehiä pinnallisina kun he kattelvat tissejä ja peppuja sekä ovat pinnallisia, mutta nainene tietyist keskittyy luonteeseen, JOO NII VARMAAN.

Siskosi oli tällä kertaa sinulle turhan rehellinen syvimmistä totuudenmukaisista ajatuksistaan ja sisemmästä luonteestaan. Sen takia hätkähdit. se on vähän sama kuin jos sisko sanoisi että joku on "vammainen" tai kertoisi tosi härskin vitsin.

Sillä tavoin oppii oikeasti tuntemaan ihmisten ja varsinkin naisten ajatuksia. Heillä ei ole mitään syytä valehdella eikä sosiaalista painetta kertoa valkoista valhetta tai kierrellä totuutta joten hän töräytti miten hänen mielessään todellisuus näyttää.

Hän olisi aivan yhtä hyvin voinut sanoa että tuolla miehellä ei ole penistä ollenkaan tai tuon miehen kanssa sängyssä olisi siskosi mielestä että siskoa raiskattaisiin.

Ikävää mutta helvetin totta. Miehellä hän sanoisi ettei "kemiat kohdanneet".

Aivan niin. Tietyllä tavalla on virkistävää päästä välillä kosketukseen sen totuuden kanssa, joka nykyään niin herkästi häviää kaikenlaisen suvaitsevaisuus ja ymmärtäväisyyspuheen alle. Mutta täytyy muistaa, että kyse todellakin on vain seksuaalisuudesta ja sen toteuttamisesta. Tiedän myös sen, ettei siskoni halveksi tätä miestä. Hän vain ei näe itseään rakastelemassa tämän kanssa.

• Osanottoni
        Ap. kirjoitti:

Ei sen kaverin ulkonäkö mitenkään etova ole. Se on vähän kapeakasvoinen ja hontelo, mutta sillä on hyvä iho. Se on ulkoisesti sellainen perusjantteri ja noin muuten äärimmäisen pidetty ihminen. Siskoni on kyllä blondi, mutta en sanoisi häntä pissikseksi. Ihan perusjärkevä tyyppi hän on ja moraaliltaan hyvä. Ei jaa itseään.

Kapeakasvoinen ja hontelo? Täytyy sanoa, että aika monelle juuri tuo leptosomityyppi on se, joka ei toivelistassa ole ihan kärkipäässä. Mutta jos tyyppi on muuten yhtä fiksu ja mukava kuin kerrot, hän varmasti löytää jossain vaiheessa naisen, joka on...öh...fiksumpi ja mukavampi kuin sinun siskosi. ;)

http://www.google.fi/search?hl=fi&q=leptosom&bav=on.2,or.r_gc.r_pw.&biw=1440&bih=712&um=1&ie=UTF-8&tbm=isch&source=og&sa=N&tab=wi

• faktaa:
        Ap. kirjoitti:

Aivan niin. Tietyllä tavalla on virkistävää päästä välillä kosketukseen sen totuuden kanssa, joka nykyään niin herkästi häviää kaikenlaisen suvaitsevaisuus ja ymmärtäväisyyspuheen alle. Mutta täytyy muistaa, että kyse todellakin on vain seksuaalisuudesta ja sen toteuttamisesta. Tiedän myös sen, ettei siskoni halveksi tätä miestä. Hän vain ei näe itseään rakastelemassa tämän kanssa.

Kyllä halveksii. Jos olisit itse se mies, niin tietäisit, että siskosi halveksii häntä kokonaisvaltaisesti.

• dfyy

vai niin sä luulet että et saa haluamaas naista koska et ole tarpeeksi komea, todennäköisesti niin se asia onkin. voit nimettömänä kirjottaa ihan miten haluat eikä sun tartte sitä älyäs rasittaa keksimällä juttua jostain isäsi unelmavävystäa

• Ap.

Sori, mutta tää jurru ei kyllä liity millään tavalla mun persoonaani. Mä luulin nimittäin, ettei ulkonäöllä ole väliä, mutta yllätyin kun sillä onkin iso merkitys.

• Epäilen.
        Ap. kirjoitti:

Sori, mutta tää jurru ei kyllä liity millään tavalla mun persoonaani. Mä luulin nimittäin, ettei ulkonäöllä ole väliä, mutta yllätyin kun sillä onkin iso merkitys.

Sulle itsellesi ei naisen olemuksella ja ulkonäöllä ole väliä?

• Mies 2992
        Ap. kirjoitti:

Nytkö vasta tajusit että suurin osa naisista on pinnallisia paskoja???mä olen tiennyt asian jo pidemmän aikaa..
        tosin kaikki naiset ei ole pinnallisia tai ainakaan niin paljoa kuin jotkut muut naiset.

• Suoraa Puhetta

Olis hyvä jos naiset suoraan sanois aina mistä kiikastaa eikä jotain epämääräistä diipadaapaa tyyliin kemiat ei kohdanneet, ei vaan tunnu siltä, ei sitä pysty selittämään.

• jdjjjjjjjjj

No, jos siskosi kerran itse on kaunis, niin eikö se ole luontevaa että haluaa tasoisensa miehen? Eri asia, jos siskosi myös olisi tavis.

• ...

Aivan, koska noinhan se menisi käänteisestikin tämän palstan mukaan.

• Naisella ei
        ... kirjoitti:

Aivan, koska noinhan se menisi käänteisestikin tämän palstan mukaan.

ole mitään oikeutta vaatia komeaa miestä. Naisen kuuluu kelpuuttaa se mukava tavallinen pallinaama. Olipa nainen itse kaunis tai ei.

• viisastunut täti

Vanhempana naisihmisenä allekirjoitan kyllä tuon, jos ei osaa kuvitella itseään miehen kanssa sängyssä, niin muukaan ei toimi.

Tapailin jonkun aikaa äärimmäisen mukavaa, kilttiä, luotettavaa, ystävällistä miestä.Hän oli kiinnostuneempi kuin minä, oli aktiivisempi yhtydenotossa jne.Minäkin olin hänelle ystävällinen, tarjosin aina ruoat kun hän kävi, vastasin puhelimeen ja juttelin pitkään hänen kanssaan.Käyttäydyin hänen kanssaan kuin hyvän ystävän, en miehen.
      En siis mitenkään ollut tympeä häntä kohtaan.
      Kun ajattelin, että minulla olisi jotain intiimimpää hänen kanssaan, niin se ei vaan minulle tullut kysymykseenkään.Vaikea selittää, mistä se johtui, mutta näin vain on.
      Se jokin kipinä on oltava, ja nyt ynnärrän, että kyllä se sieltä seksuaalisuudesta kumpuaa, sanokoon muut mitä lystää.

• mielenkiintoista...

Oliko tuossa miehessä jotain etovaa, vai oliko kyse siitä, että mies ei osannut sytyttää sinua? Mitä jos hän olisi jossain sopivassa tilanteessa hieronut niskojasi ja sitten antanut kevyen pusun... olisiko inhottanut vai tuntunut siltä että nyt se sokea kanakin löysi jyvän?

• ..,.,

Mulla oli vähän sama tilanne erään miehen kanssa,kun ei sytyttänyt niin ei.

• sivusta,,,.
        mielenkiintoista... kirjoitti:

Oliko tuossa miehessä jotain etovaa, vai oliko kyse siitä, että mies ei osannut sytyttää sinua? Mitä jos hän olisi jossain sopivassa tilanteessa hieronut niskojasi ja sitten antanut kevyen pusun... olisiko inhottanut vai tuntunut siltä että nyt se sokea kanakin löysi jyvän?

Meinaatko, että saat naisen syttymään niskaa hieromalla.DDDD
        Jos kipinä puuttuu, niin se vaan puuttuu.. Kyllä se niin on ,jos mies ei seksuaalisesti miellytä, niin ei siihen auta hieromiset, eikä muutkaan.

• Mikä kipinä?!
        sivusta,,,. kirjoitti:

Jos kipinä puuttuu, niin se vaan puuttuu.. Kyllä se niin on ,jos mies ei seksuaalisesti miellytä, niin ei siihen auta hieromiset, eikä muutkaan.

Kerrohan mitä se kipinä on? Tarkoittaako se, että miehen ulkonäkö ei kelpaa sinulle?

• mielenkiintoista...
        sivusta,,,. kirjoitti:

ei varmaan yksin sillä, mutta jostain fyysinen kontakti on aloitettava. Kuten mainitsin, niin tilanteeseen liittyi myös pusu, onko sekin mielestäsi merkki platonisesta asenteesta?

• q5423
        mielenkiintoista... kirjoitti:

ei varmaan yksin sillä, mutta jostain fyysinen kontakti on aloitettava. Kuten mainitsin, niin tilanteeseen liittyi myös pusu, onko sekin mielestäsi merkki platonisesta asenteesta?

Vielä tädiltä olisin kaivannut suoraa vastausta siihen, että olisiko miehen fyysinen lähestyminen tuntunut inhottavalta vai oliko häiritsevämpää sen puute.
        Kun joskus jälkimmäinen kuulemma tappaa naisen mielenkiinnon.

• eikun suoraan
        sivusta,,,. kirjoitti:

Voi sillä olla vaikutusta, miten mies käyttäytyy tutustuessaan. Viimeksi nettideiteillä ihan huomasin, että mies alkoi näyttää kiinnostavalta, kun hän tietyllä tavalla kumartui puhumaan minulle pöydän yli ja jätti kätensä hieman minun puolelleni ja katsoi silmiin. No siitä syntyi sitä nk. kemiaa, mutta meillä eivät sitten kuitenkaan arvot osuneet yksiin. Eihän sille mitään enää ensivaikutelman jälkeen voi, mutta siinä alussa maitopoikien kannattaisi varoa, etteivät joudu kaverin rooliin, jos ovat kiinnostuneita. Pakit voi toki tulla, mutta harvoin sieltä ihan kivasta kaverista pääsee miesystäväksi.

• viisastunut täti
        q5423 kirjoitti:

Vielä tädiltä olisin kaivannut suoraa vastausta siihen, että olisiko miehen fyysinen lähestyminen tuntunut inhottavalta vai oliko häiritsevämpää sen puute.
        Kun joskus jälkimmäinen kuulemma tappaa naisen mielenkiinnon.

Tädiltä vastaus: fyysinen lähestyminen olisi tuntunut kiusalliselta, inhottava ehkä liian voimakas sana.
        En odottanut fyysistä läheisyyttä häneltä, ei vaan tullut sellaista halua olla hänen lähellään???

Ei minun mielenkiintoani tapa sellaisen miehen fyysinen lähentyminen, johon itsekin tunnen vetoa.

• viisastunut täti

No en usko, että olisimme edes hieromiseen saakka päässeet, kun en vaan päästänyt häntä niin lähelle.
      Halasimme kyllä, kun hän lähti esim. luotani, mutta niinkuin sisar ja veli tai hyvät ystävykset.
      Tätä on vaikea selittää, miksi näin on, mutta kun ei tule edes halua istua esim. sohvalla vierekkäin, niin sitä ei vaan tule.Muusta puhumattakaan.

Hän oli leskimies ja ollut naimisissa, joten kyllä joku hänen kanssaan on ollut myös intiimissä tekemisissä.

• viisastunut täti

Vielä asiasta.
        Se kipinä ei liity mitenkään ulkonäköön.Sitä vaan on tai ei.Selittäkööt viisaammat.

• Jos se ei liity
        viisastunut täti kirjoitti:

Vielä asiasta.
        Se kipinä ei liity mitenkään ulkonäköön.Sitä vaan on tai ei.Selittäkööt viisaammat.

ulkonäköön, niin sitten se liittyy miehen supliikki/viettelytaitoihin

• viisastunut täti

Kyllä myönnetään, että ainakin osittain tuo on totta.Ehkä tämä tapailemani leskimies oli "liian asiallinen" ja puheissaan "ei sytyttävä".
      Tätäkin on taas vaikea sanoin selittää.En tarkoita mitään härskejä alapääjuttuja, mutta jotain hienon, hienoa vihjailua jne.

Selittäkööt taas muut paremmin.

• Opiaali

Musta se kipinä on vaan... eläimellistä vaistoa. Liittyy mm. miehen ominaistuoksuun, jota ei millään supliikilla parannella. Joidenkin miesten tuoksu vaan on sellainen, että sytttää halun... liittyskö jotenkin geeneihin ja biologiaan?

• ??

Yksinkertaisesti: miksi pitäisi ottaa mies joka ei miellytä. Siinä ei ole edes selityksen velkaa toisille, itsellehän mies olisi tullut.

• ruma oot etkä muutu

KYSEESSÄ ON RUMA MIES (AP) JOTA NS. "SISKO" EI HALUA.

• Älyttären haamu

Rumalla miehellä ei tee mitään.

• sir_eino

Eipä oikein. Aika vaikea kai sitä on seksiä harrastaa jos ei koe toista millään tavalla sytyttävänä? Ja parisuhde kuitenkin perustuu myös seksiin.

Mut joo, olisivat siskosi tietenkin voineet asian ilmaista kiltimmin.

• Noor mees

Ihan ilman mitään ilkeilyä täytyy sanoa, että en kyllä hahmota juuri mitään logiikkaa aloittajan viestistä. Miehen naisettomuuden syy siskojesi mielestä on se, että hän ei ole komea. Tuota noin... miten tämä tieto voi olla sinulle ”tyrmäävä”? Kun vielä heti perään kerrot, että olit itsekin tiennyt miehen ulkonäön ei-komeaksi. Minusta tuo siskojesi mielipide siitä, että ulkonäöllä on iso merkitys pariutumisessa, on jokseenkin yhtä tyrmäävä tieto kuin vaikka se, että lähimarketissa on Pauligin kahvia tarjouksessa.

Viimeistä kysymystä en varsinkaan ymmärrä. Voiko naisia syyttää siitä, että he eivät halua suhteeseen… no ei voi. Ketään ihmistä ei voi syyttää siitä, että hän ei halua johonkin suhteeseen. Ei naisilla eikä miehillä ole velvollisuutta ryhtyä emotionaaliseen suhteeseen eikä seksisuhteeseen kenenkään kanssa.

• Una singola

Mielestäni miehessä pelkkä ulkonäkö ja fyysinen vetovoima ei riitä. Olen antanut useita pakkeja hirmukomistuksille ihan sen vuoksi että heidän maailmankatsomuksensa on ollut liian erilainen omastani tai heidän luonteensa ei ole miellyttänyt. Olen myös antanut lukemattomille miehille pakit ihan vaan sen takia kun ei tunnu siltä eikä löydy kemiaa eikä sitä ole pystynyt selittämään että miksi.. En minäkään hae mitään syitä sille miksi joku mies ei joskus rakastunut minuun vaikka minä rakastuin häneen. Minusta on ihan normaalia ettei ihan jokaiseen vastaantulijaan ihastu tai pystyisi alkamaan seksisuhteeseen kenen tahansa vastaantulijan kanssa. Uskon että itse ja monet muut ihmiset ihastuvat ja rakastuvat vain harvoihin ja valittuihin.

Kemiaa ja kipinää voi olla vaikea selittää. Uskon että sitä ei itsekkään tiedosta mikä toisessa viehättää. Se voi olla vaikkapa miehen hymy tai katse. Tai ehkä miehen tuoksu, kerran eräs mies ei näyttänyt mielestäni yhtään hyvälle, mutta kun hän tuli lähelle, niin kummasti vetovoima lisääntyi. Sen sijaan vaikka olisi kuinka komea mies, mutta kemia puuttuu niin sitten se puuttuu.

Ulkonäkö on mielestäni tärkeä suhteen alussa. Tiedän myös että miehet arvioivat halunsa olla kanssani ulkonäköni perusteella, kauniina, pitkähiuksisena ja hoikkana kelpaan miehille paremmin kuin rumana, huonohiuksisena ja hieman pyöreänä. Eihän se itsestäkään tunnut hyvälle, mutta näin se vaan menee. Pitkässä suhteessa mielestäni henkinen puoli ja yhteys kuitenkin korostuu enkä silloin toista hylkäisi vaikka ulkonäkö tuhoutuisi vaikkapa jossain onnettomuudessa.

Niin, ja suomessa ei ole pakkoavioliittokäytäntöä, sellaiset terveiset aloittajan isälle. Ja muille ruikuttajille.

Ja kyllä, naisesta on epämiellyttävää olla seksisuhteessa miehen kanssa jonka kanssa ei halua olla, niin vaikeaa kuin se onkin ymmärtää.

• Kipinän metsästäjä

Hmm kiinnostava keskustelu :) Mielestäni "kipinöinti" / haluttavuus on monen vetävän asian summa, ei vain ulkonäköjuttu. Se voi myös olla katoavaista, mutta joissain tapauksissa vielä muistoissakin kihelmöivää. Kerron pari kokemusta, kai ne tätä keskustelua tavalla tai toisella sivuavat..

Tiedän, että lähistöllä liikkuu vieläkin vapaana eräs harvinaisen komea ja pitkä mies jota eräs miespuolinen ystävöni alkoi "tyrkyttää" minulle jonkin aikaa sitten. Tilanne on siitä hupaisa, että viimeksi kun puhuimme tästä vapaasta miehestä ystäväni oli sitä mieltä, että kannattaa unohtaa "liian komea", "sillä on jo kaikkea"...tosin ei vakituista naista.

Kun menemme tarinassa vielä taaksepäin noin 10 vuoden taa, näin tämän uskomattoman komean miehen usein samassa julkisessa liikennevälineessä ja nuorena tyttönä ampaisin lopulta perään :) Seurauksena oli parit treffit ja intiimiä toimintaa ja mies tosiaan oli uskomattoman komea minun mielestäni, mutta ei yhtään kiinnostava persoonana! ...jotenkin ontto sisältä ja homma hyytyi aika nopeasti omalta osaltani. Siksi on huvittavaa kun vieläkin törmäämme joskus yössä tai kaverit yrittävät järjestellä jotain. Ongelma siis lyhyesti: komea ja tylsä = ei kipinää :(

Elämässäni on myös tapaus joka sai alkunsa muutama vuosi sitten, mies oli komea ja hauska = todella kipinöivä. Tapailimme jonkin aikaa kunnes hän muuttui ilkeäksi ja kylmäksi, syykin selvisi näin vuosien jälkeen, hänellä oli perhe ja parisuhde taustalla, jota minulta salailtiin.

Olin pitkään hyvin kiinnostunut ja rakastunut, suorastaan tulessa, mutta saatuani tosi asiat selville hän ei enää tunnu kipinöivältä, eikä komealta saati haluttavalta. Mies on kuitenkin alkanut tarjoata illalisia, auttaa kaikessa ja tarjoutuu heittämään autolla tarvittaessa, ja sänkyynkin yrittää, mutta se on turhaa koska "kipinä" on kadonnut. Valitettavasti olemme tekemissä työasioissa ja haluaisin senkin loppuvan pian.

Eikä miehen tarvitse olla aina klassisen komea, olen kokenut voimakasta kipinöintiä minua paljon lyhyemmän ja aika ujon miehen kanssa, joka oli hyvin älykäs ja rahakas. Hänellä oli kauniit kasvot ja hyvin eroottiset huulet, yhteinen aika oli todellista ilotulitusta! Näin hänet vielä vuosien jälkeen eräässä tilaisuudessa ja jokin "kipinöivä" leimahti sisälläni kun keskustelimme siinä hetken.

Ja olen tavannut "rumiakin" miehiä jotka ovat hyvin kiinnostavia..Kipinöinti tulee pienistä eleistä, äänestä, älykkyydestä, hauskasta pukeutumistyylistä ja tuoksusta :)

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Suomalainen tutkimus paljasti oudon asian vasemmistolaisista - he häpeävät itseään

Kyllä, asia on faktaa. Suomalainen tutkimus osoittaa, että vasemmistolaisina itseään pitävät kansalaiset häpeävät itseää
      Maailman menoa
      139
      3870
    2. Sosialismia Tampereella: Virallinen ilmiantolinja avautuu kaupungissa

Nyt siis mennään mansessa ihan justiinsa samaan malliin kuin entisessä Neuvostoliitossa, jossa saattoi ilmiantaa naapuri
      Maailman menoa
      344
      2997
    3. Tätä et nähnyt tv:ssä: Frederik paljastaa - Totuus "haisevasta jäynästä" pehtoorille Farmilla

Frederik veti ns. herneen nenään ja päätti kostaa pehtoorille. Mitäs mieltä olet Frederikin "aamutoimista"? Lue jutt
      Tv-sarjat
      10
      1906
    4. Ellen Jokikunnas paljastaa kyynelehtien Ralph-pojasta: "Apua..."

Ellen Jokikunnaksen ja hänen puolisonsa Jari Raskin perheestä ja taloprojektista Italiassa kertova Unelmia Italiassa -sa
      Suomalaiset julkkikset
      9
      1635
    5. Oho! Vappu Pimiä teki "röyhkeän" teon - Onko sopivaa paljastaa tämä MasterChef-sarjasta?

Vappu Pimiä on astunut MasterChef Suomi -keittiöön ja liittynyt ohjelman legendaariseen tuomaristoon Helena Puolakan ja
      Tv-sarjat
      4
      1099
    6. Mun kaikkialta häviäminen

Ei liity sinuun. Muista se. ❤️ Mua kiusataan enkä mä enää jaksa.
      Ikävä
      71
      944
    7. Kaste tulisi tehdä apostolisella tavalla Ap. t. 2:38 mukaan

Apostolit eivät kastaneet kolminaisuuden nimellä vaan Jeesuksen alkuperäisen käskyn mukaisesti: Ap. t. 2:38 Niin Pietar
      Kaste
      38
      874
    8. Onko teillä

minkä tyyppisiä seksifantasioita kaivattunne kanssa?
      Ikävä
      44
      784
    9. Kuhmossa rallit alkoi ennen aikojaan

Paettiin polliisia törkeästi? Se tuo rallikiima on näemmä saavuttanu paikalliset tommi mäkiset kiljupäissään auton rat
      Kuhmo
      23
      771
    10. Inhottaa ajatus siitä

Miten monia olet pannut.
      Ikävä
      65
      761
    Aihe