moni sinkkunainen haluaa miehen, jolla on korkeakoulutus ja statusta. ei siksi, että olisivat pahaisia pyrkyreitä tai snobeja, vaan sen vuoksi, että voisivat puhtaalla sydämellä todella kunnioittaa rakastaan.
vaikka naiset peräänkuuluttavat tasa-arvoa, uskon, että moni on kaikkein onnellisen suhteessa, jossa voi katsoa miestä vähän ylöspäin. sillä lailla olo pysyy turvallisena, eikä uskalleta alkaa häijyillä kumppanille pikkujuttujen takia.
naisilla on paha tapa alkaa pompotella miestä miten sattuu, jos kokevat olevansa älyllisesti, taloudellisesti tai statukseltaan niskan päällä. niin se vain on. moni nainen häpeää tällaista miestään.. eivät tietenkään haluaisi, kokevat asiasta huonoa omatuntoa, mutta lankeavat aina samaan. kyse ei ole vi***maisuudesta, vaan turvattomuudesta.
moni hyvin koulutettu mies valitsee kumppanikseen alemmin koulutetun naisen siitä syystä, että homma yksinkertaisesti toimii. mies riittää naiselle sellaisena kuin on.
moni "vaikealuontoinen" nainen kehrää kuin sylikissa, sitten kun päätyy yhteen oikeanlaisen miehen kanssa. täällä yksi sellainen.
nainen tarvitsee miehen, jota voi kunnioittaa
50
539
Vastaukset
- dericee once
Onnea teille toivotan, vihreänä kateudesta kasvot hehkuen..
- onnellinennykysinkku
Miehen koulutus ei tuo turvallisuutta suhteeseen.
Vaikka olisi kuinka paljon kirjaviisautta eli koulutusta niin se ei tuo muuta sivistystä ihmiseen jos sitä ei muuten ole. Usein jopa päinvastoin.
Toista kunnioittaa jos haluaa riippumatta koulutuksesta ja muista ulkoisista tekijöistä.- ymmärrä lukemasi
Tässä nyt puhuttiin koulutuksen tuomasta työpaikasta sekä siitä seuraavasta rahasta ja asemasta eikä kirjaviisaudesta.
- -sivustaseurannut
Parisuhdemarkkinoita seurailleena luulen, että miehen sivistys on kirosana jolla naisen saamista ei helpoteta. Miehelle tietynlainen junttius on etu naismarkkinoilla, naiset ei kaipaa sivystyneitä miehiä. Homot käyttäytyvät ns.Sivistyneiden miehien tapaan, mikäli et ole huomannut.
- raha ratkaisee
-sivustaseurannut kirjoitti:
Parisuhdemarkkinoita seurailleena luulen, että miehen sivistys on kirosana jolla naisen saamista ei helpoteta. Miehelle tietynlainen junttius on etu naismarkkinoilla, naiset ei kaipaa sivystyneitä miehiä. Homot käyttäytyvät ns.Sivistyneiden miehien tapaan, mikäli et ole huomannut.
Sivistyksellä ei laskuja makseta eikä taloja osteta.
- onnellinennykysinkku
ymmärrä lukemasi kirjoitti:
Tässä nyt puhuttiin koulutuksen tuomasta työpaikasta sekä siitä seuraavasta rahasta ja asemasta eikä kirjaviisaudesta.
Siltikään en katso "ylöspäin" miestä joka on käyny kouluja enemmän kun minä.
Kai se on naisen luonteesta kiinni kuka arvostaa mitä. Esim. sitä hyvää työpaikkaa ja runsasta palkkaa.
Ymmärrän lukemaani mutta oma mielipiteeni poikkeaa lukemastani. - -----
raha ratkaisee kirjoitti:
Sivistyksellä ei laskuja makseta eikä taloja osteta.
Siitä seuraa taas niitä kulissiavioliittoja joita raha pitää pystyssä mutta muut ilot haetaan muualta.
- sex in the city
----- kirjoitti:
Siitä seuraa taas niitä kulissiavioliittoja joita raha pitää pystyssä mutta muut ilot haetaan muualta.
järkiavioliitot ovat kestävämpiä kuin ihastumis nussimisliitot.
- -----
sex in the city kirjoitti:
järkiavioliitot ovat kestävämpiä kuin ihastumis nussimisliitot.
Juuri sen takia kun ne perustuu järkeen. Mies ja nainen elää kuin sisarukset keskenään. No, kukin tavallaan....
- nussimiseen kyllästy
----- kirjoitti:
Juuri sen takia kun ne perustuu järkeen. Mies ja nainen elää kuin sisarukset keskenään. No, kukin tavallaan....
Minkälainen kuvittlet sen ihastumis nussinta suhteen olevan 10v kuluessa.
- -----
nussimiseen kyllästy kirjoitti:
Minkälainen kuvittlet sen ihastumis nussinta suhteen olevan 10v kuluessa.
On siitä ainakin helpompi lähteä kuin järkiavioliitosta jos ei ole tyytyväinen. Kun rakkaus loppuu niin ei ainakaan raha pidättele.
- kovanyrkkinenM
----- kirjoitti:
On siitä ainakin helpompi lähteä kuin järkiavioliitosta jos ei ole tyytyväinen. Kun rakkaus loppuu niin ei ainakaan raha pidättele.
Monenko miehen nussima huora sinä oikein olet?
- pirun sosiaalistajat
onnellinennykysinkku kirjoitti:
Siltikään en katso "ylöspäin" miestä joka on käyny kouluja enemmän kun minä.
Kai se on naisen luonteesta kiinni kuka arvostaa mitä. Esim. sitä hyvää työpaikkaa ja runsasta palkkaa.
Ymmärrän lukemaani mutta oma mielipiteeni poikkeaa lukemastani.Jep. Eri naisille se turvallisuudentunne tulee eri asioista. Itsellä se tulee siitä, että mies on ns. käsistään kätevä ja sillä saralla pystyvä, koulutuksella taas ei ole väliä. Jollain toisella naisella se vo tulla siitä miehen korkeammasta koulutuksesta, ammatillisesta asemasta ymv.
Omien arvostusteni juuret tulevat varmaan lapsuudestani ja siitä, että olen kasvanut duunariperheessä, jossa käytännöntaitoja on arvostettu. Kun oma isä ja suvun miehet ovat kaikki käteviä niin sitä jotenkin vain on tottunut siihen... että miehet ovat sellaisia. - ..............
pirun sosiaalistajat kirjoitti:
Jep. Eri naisille se turvallisuudentunne tulee eri asioista. Itsellä se tulee siitä, että mies on ns. käsistään kätevä ja sillä saralla pystyvä, koulutuksella taas ei ole väliä. Jollain toisella naisella se vo tulla siitä miehen korkeammasta koulutuksesta, ammatillisesta asemasta ymv.
Omien arvostusteni juuret tulevat varmaan lapsuudestani ja siitä, että olen kasvanut duunariperheessä, jossa käytännöntaitoja on arvostettu. Kun oma isä ja suvun miehet ovat kaikki käteviä niin sitä jotenkin vain on tottunut siihen... että miehet ovat sellaisia.Käteväkäsinen mies raivaa suon ja rakentaa naaraalle omin käsin pesämökin. Voi luoja.
- -----
kovanyrkkinenM kirjoitti:
Monenko miehen nussima huora sinä oikein olet?
Tuo ei kuulu asiaan. Menee aika paljon ohi. Etkö muuta enää keksinyt?? :D
- -----
----- kirjoitti:
Vielä... järkiliitossahan nimenomaan seksi etsitään muualta kun kotoa. :D
- kovanyrkkinenM
----- kirjoitti:
Alahan vastata äläkä kieroile.
- -----
Alahan vastata äläkä kieroile.
Reppana.. itse et ole naista saanut koskaan. Onko kukaan nainen sinua halunnut koskaan? Asenteesta päätellen ei. :D
- kovanyrkkinenM
----- kirjoitti:
Reppana.. itse et ole naista saanut koskaan. Onko kukaan nainen sinua halunnut koskaan? Asenteesta päätellen ei. :D
Olen saanut 40 naiselta pillua. Nuorin 15 vuotias.
- pirun sosiaalistajat
.............. kirjoitti:
Käteväkäsinen mies raivaa suon ja rakentaa naaraalle omin käsin pesämökin. Voi luoja.
Julmaa mutta... minkäs teet! :D
- ...................
Julmaa mutta... minkäs teet! :D
Mikäkö teen? Sylkäisen kaltaisillesi naisille ja vietän aikaani vähän sivistyneemmässä seurassa.
- joopa_joo
Itse olit silloin 14 v kun sait 15 vuotiaalta.
- ps
................... kirjoitti:
Mikäkö teen? Sylkäisen kaltaisillesi naisille ja vietän aikaani vähän sivistyneemmässä seurassa.
Senkun vaan. Minä en vaivaudu syljeksimään sen enempää sinun kuin muidenkaan päälle, elän vain elämääni siihen tyytyväisenä.
Mukavaa jatkoa ja sivistyneitä syljeskelyhetkiä (jos ne kerran tapoihinne kuuluvat)! :) - kdkkkkkkkkk
40 pillun mies se siellä? on tuo luku pysyny pitkään jo samana, eikö se enää kasva??? :)
- -----
kdkkkkkkkkk kirjoitti:
40 pillun mies se siellä? on tuo luku pysyny pitkään jo samana, eikö se enää kasva??? :)
Itsekin epäilin samaa. Mies jolla 40 pillua. :)
- huhhuh...
Järkyttävää skeidaa. Ilmeisesti oletat, että sinkkunaisella ei voi olla korkeakoulutusta tai statusta, tai ainakaan tämä ei naisella ole yhtä hyvä saavutus kuin miehen vastaava?!?
- onnellinen ex-sinkku
mikä on ulkoinen ja mikä sisäinen tekijä. ihmiset ovat kokonaisuuksia. esimerkiksi se mitä ihminen tekee työkseen muokkaa paljon hänen persoonaansa jne.
kai jokaisella naisella on "jokin juttu", joka edesauttaa kunnioituksen syntymistä. ehkä ulkonäkö, kroppa (/urheilullisuus), hyvä perhetausta, tietty status (jollei koulutuksessa, niin ainakin sosiaalisissa ympyröissä) ... nainen tarvitsee tunteen, että hänellä on käynyt ÄLYTTÖMÄN HYVÄ tuuri löytäessään miehensä.- kunnia pitää ansaita
Pitääkö miehen sitten tyytyä taviksen näköiseen käytettyyn naiseen?
En voi kunnioittaa taviksen näköistä käytettyä huoraa. - pirun sosiaalistajat
kunnia pitää ansaita kirjoitti:
Pitääkö miehen sitten tyytyä taviksen näköiseen käytettyyn naiseen?
En voi kunnioittaa taviksen näköistä käytettyä huoraa.Toki molempien parisuhteen osapuolten olisi hyvä kunniottaa toisiaan. Onneksi vain suurimmalle osalle miehiä tuo edellinen näkökulma on yhdentekevä. :)
- kunnia pitää ansaita
Toki molempien parisuhteen osapuolten olisi hyvä kunniottaa toisiaan. Onneksi vain suurimmalle osalle miehiä tuo edellinen näkökulma on yhdentekevä. :)
Nämä miehet ovat vain alistuneita kohtaloonsa.
Kyllä minäkin voisin unohtaa naisen huoraamisen jos nainen näyttää missiltä. Tavishuoraa en huoli ikinä kun viimeisenä oljenkortena.
- hjhlkjlk
niin.. miehet ovat pragmaattisia, niille riittää nainen joka on kaunis ja mukava. ja nainen on mukava, jos arvostaa miestään. homma pelittää.
- Koulutettu mies
Aloitus on todella hyvä. Huomauta sen verran, että aina nainen ei halua koulutettua vaan jotkut kaipaa junttia, jota katsoa ylöspäin... riippu ehkä naisen taustasta?
- Muuten ei viitsi
Hei, sylikissa! Käytä isoja kirjaimia siellä, missä niitä tarvitaan, jookos?
- Paljosta vetoa,
että tämä aloittaja on mies väitteestään huolimatta. Uskomatonta paskaa!
Kunnioitus on toisen arvostamista, eikä ylöspäin katsomista ja palvontaa. Kunnioitus myös ansaitaan aivan muulla kuin korkeakoulutuksella ja statuksella.
Joskus menneinä aikoina miehen korkeakoulutus ja asema olivat kovaa valuuttaa naisille, koska ne tarkoittivat yleensä miehen parempaa tulotasoa ja se toi naisille turvallisuutta. Nykyään naiset ovat keskimäärin koulutetumpia kuin miehet ja tienaavat oman elatuksensa, joten noilla seikoilla ei ole kovinkaan suurta merkitystä.
Toki naiset suosivat mieluummin koulutettua ja jonkin ammatin omaavaa kuin täysin kouluttamatonta ja työtöntä, mutta se johtuu vain siitä, ettei naiset tahdo kumppanikseen jotain syrjäytynyttä pummia, joka ei kykene pitämään huolta edes itsestään ja viemään mitään asioita päätökseen. Se ei tarkoita, että miehen pitäisi olla korkeasti koulutettu tai korkeassa asemassa yhteiskunnallisesti.
Kunnioitukseen ja arvostukseen vaikuttaa enemmänkin sydämen sivistys, se että mies on oikeudenmukainen, välittävä, käytöstavat omaava, hellä, sanojensa mittainen, rehellinen, uskollinen ja osaa arvostaa ja kunnioittaa myös itse naista.
Rakkaus ei kysele koulutuksia tai asemaa ja kunnioitus parisuhteessa ansaitaan käytöksellä eikä edellämainituilla. Ei parisuhde ole sama kuin työpaikan hakeminen, jossa noilla olisi merkitystä. - DI-miekkonen
Melko surullista, jos koko suhteen toimivuus on kiinni jostan koulutustasosta. Jotenkin kylmä ja kolkko elämänasenne.
- onnellinen ex-sinkku
rakastumiseen ja rakkauteen kuuluu tietty määrä palvontaa ja ylöspäin katsomista... jollei mitään sen kaltaista huumaa ole toista kohtaan kokenut kannattaa miettiä onko ihminen oikea.
on totta, että kunnioitus ei välttämättä synny automaattisesti siitä, että miehellä on korkea koulutus tai paljon rahaa/statusta. pitää olla myös samankaltaiset arvot mitä itsellä.
tarkoitukseni ei ole loukata ketään, mutta ketuttaa ihan vietävästi se miten epäkunnioittavasti naiset monesti miehiään kohtelee. mollaavat kavereilleen, miehen kavereille, ilkeilevät julkisesti, vaativat miehen palvomaan itseään, mutta eivät tee mitään palveluksia miehelleen ... ja sitten nämä naiset vielä puhuvat olevansa "tasa-arvoisessa" parisuhteessa. monelle naiselle tasa-arvoisuus merkitsee kai sitä, että pystyy kyykyttämään miestään miten lystää.
en usko, että nainen sisimmässään haluaa niin pajon valtaa parisuhteessa.. siis suoranaista ylivaltaa. nainen ei kuitenkaan pääse päällepäsmäröimään, jos mies ottaa oman paikkansa ja on tarpeeksi vahva.
minä ja mieheni opiskelemme molemmat yliopistossa, mutta hyvin erilaisia aloja. meillä molemmilla on omat vahvuutemme. ihailen suunnattomasti miestäni... ja "alennun" (tämä siis termi, mitä monet naiset käyttävät) usein tekemään hänelle rakkaudentekoja, kuten hieromaan jalkoja ja selkää, siivoamaan, vaikka ei olisi minun vuoroni, kokkaamaan, tiskaamaan jne.
olen myös huomannut, että metsä aina vastaa miten sinne huudetaan.- Koulutettu mies
Kirjoitat oikein hyvää asiaa. Monet täällä ja muualla ei sua ymmärrä koska ovat kotoisin oloista, joissa naisella on alistettu asema.
Jos on koko lapsuutensa nähnyt kuinka äiti ja suvun muut naiset on nöyristelleet miehiä - ja liki ainoa missä ovat saaneet sanoa mielipiteensä on ollut synnytys & vaipanvaihto - niin ei ihme että kirjoituksesi nostaa karvat pystyyn. Kaltaisesi "ajattelijat" tullee lisääntymään korkeakoulutettujen naisten myötä. Nythän jo tietyissä ns. edelläkävijäpiireissä kotirouvana olo on tulossa kovaa vauhtia uudelleen muotiin... - SinkkuM38
Koulutettu mies kirjoitti:
Kirjoitat oikein hyvää asiaa. Monet täällä ja muualla ei sua ymmärrä koska ovat kotoisin oloista, joissa naisella on alistettu asema.
Jos on koko lapsuutensa nähnyt kuinka äiti ja suvun muut naiset on nöyristelleet miehiä - ja liki ainoa missä ovat saaneet sanoa mielipiteensä on ollut synnytys & vaipanvaihto - niin ei ihme että kirjoituksesi nostaa karvat pystyyn. Kaltaisesi "ajattelijat" tullee lisääntymään korkeakoulutettujen naisten myötä. Nythän jo tietyissä ns. edelläkävijäpiireissä kotirouvana olo on tulossa kovaa vauhtia uudelleen muotiin...Ihan pakko on kysyä, millä vuosituhannella "Koulutettu mies" oikein elää ?
Mitä tulee kotirouvana oloon, se on mun puolesta ihan jokaisen oma asia. Naiset voivat näin tehdä, jos talous sen kestää. Jos taas kotirouvana olo on seurausta siitä, ettei oikein viitsittäisi tehdä mitään eli töitä tai hankkia omaa toimeentuloa, sellaisista wannabe-elätettävistä ei oikein miehenä innostu.
Toisaalta tätä nyt ei pidä sekoittaa siihen, että nainen on kotona hoitamassa lasta lapsen saamisen jälkeen. Se on ihan normaalia, ja jopa suotavaa. Ennemmin näin, kuin se että nainen on hankkinut lapsen "projektiluontoisesti" ja projektin päättyessä vaahtosammutin työnnetään päivähoitoon, jotta nainen pääsee jatkamaan/keskittymään omaa uraansa.
Se on kylmä tosiasia, että lapset ja ura eivät yleensä sovi samaan lauseeseen, jos toinen tai molemmat vanhemmista ovat uraohjuksia. Silloin lapset kannattaa jättää suosiolla tekemättä. - koulutettu m
SinkkuM38 kirjoitti:
Ihan pakko on kysyä, millä vuosituhannella "Koulutettu mies" oikein elää ?
Mitä tulee kotirouvana oloon, se on mun puolesta ihan jokaisen oma asia. Naiset voivat näin tehdä, jos talous sen kestää. Jos taas kotirouvana olo on seurausta siitä, ettei oikein viitsittäisi tehdä mitään eli töitä tai hankkia omaa toimeentuloa, sellaisista wannabe-elätettävistä ei oikein miehenä innostu.
Toisaalta tätä nyt ei pidä sekoittaa siihen, että nainen on kotona hoitamassa lasta lapsen saamisen jälkeen. Se on ihan normaalia, ja jopa suotavaa. Ennemmin näin, kuin se että nainen on hankkinut lapsen "projektiluontoisesti" ja projektin päättyessä vaahtosammutin työnnetään päivähoitoon, jotta nainen pääsee jatkamaan/keskittymään omaa uraansa.
Se on kylmä tosiasia, että lapset ja ura eivät yleensä sovi samaan lauseeseen, jos toinen tai molemmat vanhemmista ovat uraohjuksia. Silloin lapset kannattaa jättää suosiolla tekemättä.Miten niin millä vuosituhannella? Mikä tossa nyt niin vanhanaikaista oikein oli?
- Kleptomaniac
Joidenkin naisten ajattelussa ärsyttää juuri tuo: nainen toisaalta haluaa valtaa parisuhteessa ja ottaa sitä niin paljon kuin saa; toisaalta nainen haluaa, että mies on se joka ottaa ja pitää langat käsissään. Jos tällainen nainen saa otteen parisuhteessa, alkaa miehen mitätöinti ja päänaukominen. Tuollaista tavoitteiden sekavuutta ja kohtuullisuuden puutetta on vaikea paitsi käsittää myös hyväksyä.
Heitetään nyt selvennykseksi vielä, että EN väitä että kaikki tai edes suurin osa naisista toimii näin. Miehillä en kuitenkaan näe samanlaista toimintaa.
- SinkkuM38
"moni sinkkunainen haluaa miehen, jolla on korkeakoulutus ja statusta. ei siksi, että olisivat pahaisia pyrkyreitä tai snobeja, vaan sen vuoksi, että voisivat puhtaalla sydämellä todella kunnioittaa rakastaan. "
Nainen on melkolailla hukassa jos luulee, että toisen ihmisen kunnioitus on koulutuksesta ja statuksesta kiinni. Eiköhän se toisen ihmisen kunnioitus lähde ihan muista asioista. Mitä taas tulee parisuhteeseen, siinä avainsana on molemminpuolinen toisen ihmisen huomioiminen ja kunnioitus. Sellainen suhde ei vain toimi, jossa mennään jomman kumman sanelemilla ehdoilla.- onnellinen ex-sinkku
en todellakaan luule, että kunnioitus on koulutuksesta tai statuksesta kiinni, mutta se edesauttaa kunnioituksen syntymistä. moni nainen kuitenkin ottaa miehen, jota ei kunnioita tarpeeksi... ja siitä syntyy ongelmia. nainen ei halua kokea olevansa se, joka on saanut enemmän aikaan.
olen itse realistinen. uskon naisena tietäväni mitä naiset haluavat, koska niin monen naisen kanssa olen asiasta keskustellut. ihmiset ovat pohjimmiltaan eläimiä, naiset ovat naaraita, jotka haluavat lisääntyä parhaan mahdollisen uroksen kanssa, jotta jälkeläinen saisi parhaat mahdolliset geenit. jokainen voi sitten itse päätellä kuka on kenellekin paras mahdollinen. - Kleptomaniac
onnellinen ex-sinkku kirjoitti:
en todellakaan luule, että kunnioitus on koulutuksesta tai statuksesta kiinni, mutta se edesauttaa kunnioituksen syntymistä. moni nainen kuitenkin ottaa miehen, jota ei kunnioita tarpeeksi... ja siitä syntyy ongelmia. nainen ei halua kokea olevansa se, joka on saanut enemmän aikaan.
olen itse realistinen. uskon naisena tietäväni mitä naiset haluavat, koska niin monen naisen kanssa olen asiasta keskustellut. ihmiset ovat pohjimmiltaan eläimiä, naiset ovat naaraita, jotka haluavat lisääntyä parhaan mahdollisen uroksen kanssa, jotta jälkeläinen saisi parhaat mahdolliset geenit. jokainen voi sitten itse päätellä kuka on kenellekin paras mahdollinen.Kirjoitat aika avoimen rehdisti, jos olet nainen. itsekin olen sitä mieltä, että pariutumisasioissa ihmiset ovat aika primitiivisellä tasolla, päällä sivistyksen pintasilaus.
Pariutumisen taustalla vaikuttaa perinteiset vaistot ja roolit. Jotkut pääsevät niistä enemmän irti, jotkut vähemmän. Sekä naiset että miehet haluavat sen itselleen parhaiden geenien kantajan, se vaihtelee jossain välillä mitä se kenellekin tarkoittaa. - geenit
olen itse realistinen. uskon naisena tietäväni mitä naiset haluavat, koska niin monen naisen kanssa olen asiasta keskustellut. ihmiset ovat pohjimmiltaan eläimiä, naiset ovat naaraita, jotka haluavat lisääntyä parhaan mahdollisen uroksen kanssa, jotta jälkeläinen saisi parhaat mahdolliset geenit. jokainen voi sitten itse päätellä kuka on kenellekin paras mahdollinen."Jälkeläinen saisi parhaat mahdolliset geenit".
Jos mies tai nainen on opiskellut eli opetellut kirjoista juttuja ulkoa niin tuskin se vaikuttaa geeneihin. Sitähän koulutus on, asioiden opettelua. Minä ja mieheni olemme alemman koulutuksen saaneita ja tavallisia duunareita. Molemmat lapset on käyneet kouluja meitä huomattavasti enemmän ja tienaavat sen mukaan.
Toisen kunnioitus syntyy ajan kanssa useimmiten eikä taustat vaikuta siihen. Ne ovat vaan pintaa elämässä. - tarantiino_
olen itse realistinen. uskon naisena tietäväni mitä naiset haluavat, koska niin monen naisen kanssa olen asiasta keskustellut. ihmiset ovat pohjimmiltaan eläimiä, naiset ovat naaraita, jotka haluavat lisääntyä parhaan mahdollisen uroksen kanssa, jotta jälkeläinen saisi parhaat mahdolliset geenit. jokainen voi sitten itse päätellä kuka on kenellekin paras mahdollinen.Koulutus ei auta kunnioituksen syntymistä. Oon kuullu ihan henkilökohtaisesti naisten pilkkaavan insinöörejä.
Tosin järki-liittoja harrastetaan ja täten myös inssit pariutuu.Tälle on myös nimi "kulissiliitto"....... Eipä mittään. - 29
tarantiino_ kirjoitti:
Koulutus ei auta kunnioituksen syntymistä. Oon kuullu ihan henkilökohtaisesti naisten pilkkaavan insinöörejä.
Tosin järki-liittoja harrastetaan ja täten myös inssit pariutuu.Tälle on myös nimi "kulissiliitto"....... Eipä mittään.Riippuukohan siitä mitä insinööri tekee työkseen ja miten siinä pärjää
- tarantiino_
29 kirjoitti:
Riippuukohan siitä mitä insinööri tekee työkseen ja miten siinä pärjää
Nämä insinöörit tuppaa enimmäkseen olemaan juurikin näitä kynäniskoja joita naiset vanupuikoiksikin tituleeraa. Ei ne semmoista kunnioita tippaakaan.
Kunnon sikaniska ja känsäiset kädet, niin on ihan eri ääni kellossa vaikka mitä väitetään. Tottakai inssikin voi olla sikaniska, ei sillä, ne saa kyllä naisia, mut pilkkua ne tykkää nussia jokatapauksessa. Vitun rasittavia luonteeltaan. Ei niiden kans voi isommin keskustella, kun niiden pitää pilkkoa joka vitun asia osiin ja analysoida, sama mistä puhuu. Ite kun tykkään laukoa enemmän tunteella, se on musta paljon hauskempaa ja vapauttavampaa.
- onnellinen ex-sinkku
tuntuu, että monet feministiksi itseään tituleeraavaat naiset ovat oikeasti jollain lailla epävarmoja omasta arvostaan. kokevat ehkä tulleensa aliarvioiduiksi tai jotain. naiset saavat esim. esineellistää miehiä miten sattuu, mutta mies on heti juntti, jos vaikka erehtyy kehumaan naisen rintoja.
moni nainen on myös epävarma omasta naiseudestaan parisuhteessa ollessaan. miehen tulisi koko ajan kehua ulkonäköä ym. mutta kuinka monta kertaa nämä naiset ovat kehuneet miehensä ulkonäköä? monta kertaa kuulee, kun naiset morkkaavat esim. miehensä pukeutumista, hiuksia jne. . ...herranjestas, jos mies erehtyisi mainitsemaan vastaavaa naiselle.
miehet ja naiset eivät loppupeleissä ole niin kovin erilaisia, molemmat kaipaavat kunnioitusta ja lämpöä. kunnioitusta ja oikeaa tasa-arvoa. - noppaleikki
Niin, tuskin AP tarkoitti, että kaikki naiset haluavat itseään korkeammin koulutetun miehen. Pointti oli se, että useimmat naiset haluavat miehen jota voivat kunnioittaa.
Itselleni on aivan sama onko mies akateemisesti koulutettu vai ei, se ei tee kenestäkään kunnioitettavaa tai alykästä. Minulla on akateeminen koulutus, mutta voisin aivan hyvin seurustella kouluja käymättömän miehen kanssa. Tarvitsen kuitenkin miehen, jolla on älyä, munaa, huumorintajua ja empatiakykyä. Muuten en voisi häntä kumppanina katsoa ylöspäin. AP on aivan oikeassa siinä, että naiset helposti alkavat pompotella ja alistaa miestä, mikäli eivät pysty tätä kunnioittamaan.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olit niin lähellä
Taas söpis olit siinä ihan käden etäisyydellä❤️ Jos sinä ja minä olisimme olleet kahden, olisin hypännyt sun kaulaan. Sa462455Vaskikello osaa asiakaspalvelun
Uskaltaako vaskikellolla asioida enää vai tuleeko turpaan, jos sinne menee? Täytyypä jatkossa hoitaa kaikki asiointi abc601799Elokapinan mielenosoitussarja alkaa
Varma kesän merkki on, kun planeetastamme huolestuneet ihmiset alkavat pitää tilaisuuksia muistuttaakseen ihmisiä siitä,4141709Kun me näemme taas
Siihen on viikkoja, korkeintaan kuukausia. Jännite välillemme vetää meidät ennemmin tai myöhemmin toistemme läheisyyteen111580Eipäs sitten ryypätä kesälomalla
Työnantaja voi antaa potkut, vaikka olisi ryypännyt 2-4 viikkoa sitten. Vaikka olenkin raivoraitis, niin en kannata tuo1321443- 99999
Pysyä yhdessä vai ei
En tiedä, ollaan asuttu samassa asunnossa kohta joku 5 vuotta. Olisi sanomista vähän kaikesta mutta eniten itseä ottaa p74972Marinin hallitus onnistui työllisyystoimissa
https://www.kauppalehti.fi/uutiset/marinin-hallitus-saavutti-tavoitteensa-merkittava-onnistuminen-tyollisyydessa-tuore-m224905Tänään oli
Noiiiiin 🤏 vähällä ettei tapahtunut jotain mieletöntä. Valitettavasti olosuhteet esti. Odota hetki vielä 😘33867En halua sua enää
joten ihan turhaan tulet "esiintymään" mun näkö- ja kuulopiiriin. Ärsyttää vain kun omat tekemiset häiriintyy, kun en ha37678