MPD/DID

a piece of me

Suomessa huonosti tunnettu, harvinainen, osittain jopa kiistetty mielen tila, mutta erittäin yleinen maailmanlaajuisesti - häiriö, jota elämän monimuotoisuudeksi ja selviytymiskeinoksikin kutsutaan: dissosiatiivinen identiteettihäiriö.

Googlettakaa, jos tarve - itse näissä vesissä uivat kyllä saavat kiinni aiheesta ilmankin;)

Edellisen ketjun painuttua pohjille avaamme uuden. Hakusessa on samaa maailmaa kokevia yksilöitä, vertaistuelliseen jakamiseen innostuneita persoonallisuuden osia tai joukkoja, etsiviä, löytäneitä ja itsensä/toistensa kanssa kamppailevia...

Haaveena olisi tavata kasvotusten kaltaisemme "tapaus", jos/kun sinne asti rahkeet riittävät. Asuinalueenamme on Helsinki, ja satumme tietämään, että pääkaupunkiseudulta löytyy muutama muukin lisäksemme.

Olisitteko rohkeita? Halukkaita sähköpostiviestintään ja/tai puhelinkommunikaatioon? Laittakaa vastausta alle, joko tietojenne kera tai ilman - käymme kurkkimassa satunnaisesti palstaa.

11

110

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Sinde vm-82(äänesyk)

ai väljären-äänioikeutettu ohjaus ja siten dissosiatiivisuus. Syndrooma nimeltä: Koko, sukupuoli l. ujous. Dissosiaatio: vahingoitat ihmisiä iljettävästi ja tahalllisesti hemmoteltuna.
      Hypoteesi: Pyrittävä eroon
      Loukkaantunut: sanana: Fokusaatio l. näytös
      Erotat varmasti jo viritteen ja virikkeen erot?
      Omaksuttava välittömästi, joku ympäristöön soveltuva normaali-virikeratkaisu tunnetasoisesti
      Hypoteesi:Virite (kts. vieri, kieri, vyöritä,, vöyri, vyöri,.... jne.)

(kts. prostituutio ja koskettelu) Intimiteetti kieltää. Entä ihmissyönnin huomioonotto säännön, oikeudenmukaisuuden ja yhteiskunnan kohdalta? Perhe- ja perheellisyyssyistä kerjäämisen takia kielletty. Miksi näin saisi olla? Ajaudut tällöin millaiseen tilanteeseen tarkalleen, hoitoonohjaukseen mielessäsi?

"En minä, vaan joku muu perheestäni ja ympäristöstäni." Heittomerkit eräistä sukunimistä kiinostaa. Saako sillä töitä, pääseekö sillä töihin? Ei, en ole kenenkään hyväksikäytettävä virike, enkä myöskään viritä siten. Inhimillinen erehdys, kenenkään ei tule käydä kyseenalaistavaa keskustelumenetelmää, ei edes psykologin. Hoppas kvinnan... Tarjottu vastaus vahingossa: Ihmisraivo ja painon psykologisuus. Aika paljon annettu, myös ajallisesti.

"Joka vaatii maaseudun rauhan." turvallinen maaseutu

• smsmsm-82 (s.n.)

Selibaatti: Jonkun muun virite- ja virikeratkaisut ovat olemassa. (täydellisyys ja päteminen)
        Hypoteesi: Itseään täynnä
        Ratkaisu: Inhimilliteetti & humaniteetti -----> lääkärileikki/höyrykone

"Mihin -isi repii mua taas holhoojana?" Edes katsoisit ulos ja säätilaa ja sitten huomaisit, että Cumulus-pilvet ovat onnellisia tilanteessa, kuin tilanteessa. Vähän kuin olisi eri vuodenaikojakin jo olemassa ilmanpuntarin ja täydellisyyden tilalle. Ettei tarvitse kohtuutonta kolhoosia... Ettei tarvitse kohtuutonta, mikä h**ve**:n sana kertoi auttamattomasta arjen köyhyydestä eristäytymisellä ja esim. esineistöstä ja/tai muista virikkeistä ja viritteistä kieltäytymistä?
        Vastaus_ Platon: kuule ei ole ---> syöpäkö taas?

Vähän eriasia kuin itseiarvollinen hyvyyn ja päteminen, mutta voihan hitsi ja vitsi, kun voi kysyä todellakin, että hyvällä vai huonolla tavalla, jossa silloin kaikilta, koko kansalta menee inhimilliteetti.
        "Saimaaan kanava, Saipa sekä kaima että haima"
        Hypoteesi: Miksi psykologi on osastolla, jossa erityismainintana on turvallisuus?

• Ilmaiseksi;Sinde-82
        smsmsm-82 (s.n.) kirjoitti:

Selibaatti: Jonkun muun virite- ja virikeratkaisut ovat olemassa. (täydellisyys ja päteminen)
        Hypoteesi: Itseään täynnä
        Ratkaisu: Inhimilliteetti & humaniteetti -----> lääkärileikki/höyrykone

"Mihin -isi repii mua taas holhoojana?" Edes katsoisit ulos ja säätilaa ja sitten huomaisit, että Cumulus-pilvet ovat onnellisia tilanteessa, kuin tilanteessa. Vähän kuin olisi eri vuodenaikojakin jo olemassa ilmanpuntarin ja täydellisyyden tilalle. Ettei tarvitse kohtuutonta kolhoosia... Ettei tarvitse kohtuutonta, mikä h**ve**:n sana kertoi auttamattomasta arjen köyhyydestä eristäytymisellä ja esim. esineistöstä ja/tai muista virikkeistä ja viritteistä kieltäytymistä?
        Vastaus_ Platon: kuule ei ole ---> syöpäkö taas?

Vähän eriasia kuin itseiarvollinen hyvyyn ja päteminen, mutta voihan hitsi ja vitsi, kun voi kysyä todellakin, että hyvällä vai huonolla tavalla, jossa silloin kaikilta, koko kansalta menee inhimilliteetti.
        "Saimaaan kanava, Saipa sekä kaima että haima"
        Hypoteesi: Miksi psykologi on osastolla, jossa erityismainintana on turvallisuus?

Cumulus-pilvistöstä vankimielisairaalaan. Miksi on toki näin? Arriva, arrivia lukee huoraa. Et voi syyttää yksityisyydensuojan loukkaamisesta, en ole mielestäni tahallisesti, mutta en ole ihan vielä niin pitkällä menossa, kuin itse olet, kun en edes saa olla. Täydellisyys, inhottava.

"Ikäkausi-kysymys, koska käytössä jo ihan joku muu 'virhe'." Mielenoppinut on aika nostalginen sana. Virheestä voi puhua esimerkiksi joulukuusenkoristeen kohdalla, joka vaatii jatkuvaa
        A. läsnäoloa
        B. Seurantaa
        C. Huolellisuutta
        d. Rauhallisuutta
        Hypoteesi: Haluatko liittyä Jehovan Todistajiin?
        Miksi mielen harraste- ja viritetehtävät ovat kiellettyjä tai laittomia? Ihan loputtomiin, nehän ovat jopa kehitykseen suunnattuja esim. laji suunnitus...
        "Yleissivistys kiinnosti hänen kohdaltaan." Vertaat ihmisyyttä ja ihmiskuntaa näin apinaan. Jumala hakee ehkä loputtomiin jossakin lahkossa sukupuolta. Olisiko siitä kysymys? Inhimillinen erehdys: Narsistinen raivokohtaus. On sanottu ja kerrottu potenssiin.

• S.A./Sinde-82
        Ilmaiseksi;Sinde-82 kirjoitti:

Cumulus-pilvistöstä vankimielisairaalaan. Miksi on toki näin? Arriva, arrivia lukee huoraa. Et voi syyttää yksityisyydensuojan loukkaamisesta, en ole mielestäni tahallisesti, mutta en ole ihan vielä niin pitkällä menossa, kuin itse olet, kun en edes saa olla. Täydellisyys, inhottava.

"Ikäkausi-kysymys, koska käytössä jo ihan joku muu 'virhe'." Mielenoppinut on aika nostalginen sana. Virheestä voi puhua esimerkiksi joulukuusenkoristeen kohdalla, joka vaatii jatkuvaa
        A. läsnäoloa
        B. Seurantaa
        C. Huolellisuutta
        d. Rauhallisuutta
        Hypoteesi: Haluatko liittyä Jehovan Todistajiin?
        Miksi mielen harraste- ja viritetehtävät ovat kiellettyjä tai laittomia? Ihan loputtomiin, nehän ovat jopa kehitykseen suunnattuja esim. laji suunnitus...
        "Yleissivistys kiinnosti hänen kohdaltaan." Vertaat ihmisyyttä ja ihmiskuntaa näin apinaan. Jumala hakee ehkä loputtomiin jossakin lahkossa sukupuolta. Olisiko siitä kysymys? Inhimillinen erehdys: Narsistinen raivokohtaus. On sanottu ja kerrottu potenssiin.

Se rauha
        SAiraanhoitaja
        Asekaupallisuus
        Ja kaikki se rauhan omaisuus,
        Fossiili: Se olikin turhaa

Ehkä parhaaksi ja paremmaksi

• Korjaus:Sinde-82/J.A
        S.A./Sinde-82 kirjoitti:

Se rauha
        SAiraanhoitaja
        Asekaupallisuus
        Ja kaikki se rauhan omaisuus,
        Fossiili: Se olikin turhaa

Ehkä parhaaksi ja paremmaksi

Hypoteesi: Teeppä joku virike-tehtävä
        No vaikka, ettei tarvitse esittää Mattia ja Teppoa
        R-A-K-A-S ihmissyöntiperusteisuus
        "Missä tätä virike- ja viritetehtävää on sitten tehty?"
        (kts. luokitus Pakkolaitos)

Miten se eroaa?
        Hypoteesi: Teeppä joku virite-tehtävä
        Vastaus: Hyvyys ja päteminen
        Kuin kyy ja löydät itsesi veto-ojasta. Elämäsi koostuu siis osista. Voi että, miten mä inhoankaan tätä nostalgista, joka ei rauhanomaisesti koskaan lukeudu nostalgisesti nostalgiseksi
        "Ihan ystävällisesti vain kysyn huomioidakseni."
        - Ei kun niin ei tapahdu koskaan
        (Kts. orjavankeus)
        Verbi:surullinen

Selkkaus ja joku luokaton, korreloimaton loukko, Kuin lukko ja Rauma
        " Talven pimeimmät hetket paukkuivat pakkasten tavoin ulkona lasin takana ja kolisteli hiljaisella ja uhkaavalla pimeydellä talon nurkissa."

• Ju.A./Sinde vm-82
        Korjaus:Sinde-82/J.A kirjoitti:

Hypoteesi: Teeppä joku virike-tehtävä
        No vaikka, ettei tarvitse esittää Mattia ja Teppoa
        R-A-K-A-S ihmissyöntiperusteisuus
        "Missä tätä virike- ja viritetehtävää on sitten tehty?"
        (kts. luokitus Pakkolaitos)

Miten se eroaa?
        Hypoteesi: Teeppä joku virite-tehtävä
        Vastaus: Hyvyys ja päteminen
        Kuin kyy ja löydät itsesi veto-ojasta. Elämäsi koostuu siis osista. Voi että, miten mä inhoankaan tätä nostalgista, joka ei rauhanomaisesti koskaan lukeudu nostalgisesti nostalgiseksi
        "Ihan ystävällisesti vain kysyn huomioidakseni."
        - Ei kun niin ei tapahdu koskaan
        (Kts. orjavankeus)
        Verbi:surullinen

Selkkaus ja joku luokaton, korreloimaton loukko, Kuin lukko ja Rauma
        " Talven pimeimmät hetket paukkuivat pakkasten tavoin ulkona lasin takana ja kolisteli hiljaisella ja uhkaavalla pimeydellä talon nurkissa."

Ja Rauman ammatti: Rauman omaisen suojelu.
        Mistä lähtee ja mihin jaksaa? Ei voi olla tunnesidos liitoksessa
        Hypoteesi: Vaarallinen
        Verbi: tarpeellinen tunne

"Onko tämä taas Rauman tarpeellinen tunne?"
        Coping-keino naisilla kielletty ja suunnanjako uusiks
        Hyrskynmyrsky on Deja Vu, olen kärsinyt siitä joskus, en kuitenkaan aina.
        Heijastin on Raumallekin tarpeellinen
        Samaten refleksi, joka on kerrassaan omintakeinen
        Kuin rakennus tai rakennelma
        Tähtieteellinen typeryys ja tyhmyys
        Voi pyhä yksinkertaisuus
        Kerta ja kertomuksin kerronnalla

• Sinde vm-82
        Ju.A./Sinde vm-82 kirjoitti:

Ja Rauman ammatti: Rauman omaisen suojelu.
        Mistä lähtee ja mihin jaksaa? Ei voi olla tunnesidos liitoksessa
        Hypoteesi: Vaarallinen
        Verbi: tarpeellinen tunne

"Onko tämä taas Rauman tarpeellinen tunne?"
        Coping-keino naisilla kielletty ja suunnanjako uusiks
        Hyrskynmyrsky on Deja Vu, olen kärsinyt siitä joskus, en kuitenkaan aina.
        Heijastin on Raumallekin tarpeellinen
        Samaten refleksi, joka on kerrassaan omintakeinen
        Kuin rakennus tai rakennelma
        Tähtieteellinen typeryys ja tyhmyys
        Voi pyhä yksinkertaisuus
        Kerta ja kertomuksin kerronnalla

Rauma on taas tosi pahoillaan, että Trauman muistilla on rajansa. Eikä kaikesta voi kertoa, kun ei pysty muistamaan, edes ajoissa tai ajantasalla, Miksi saisin soveltaa tai nähdä omiin oppeihini. Voi tiedätkö mistä eriteiltä, metsäteiltä meiltä vai teiltä löydät Rauman kaltaisen öykkärin lääkkeet? Ja mitä ne ovat?

"Musta tuntuu, että mikään määrä ei riitä"
        "Entä määritelmä, voiko sitä käyttää missään tapauksessa?"
        Ei voi, miksi ei? Mieti sitä, koska minä olen prinsessa nimetön ja mulla on kartonkinukkekodissa taas uusi ystävä. J-P.P ystävä ystävänkirjasta, kuin jääkaappi
        "Haluatko sä näitäkin vielä?"
        Hypoteesi: Joo, mutta pitää sun kertoa

Kyllä tämä on virhe uskoa mitättömiin nimettömyyksiin, jopa vaarallista.

• Christ:Sinde-82
        Sinde vm-82 kirjoitti:

Rauma on taas tosi pahoillaan, että Trauman muistilla on rajansa. Eikä kaikesta voi kertoa, kun ei pysty muistamaan, edes ajoissa tai ajantasalla, Miksi saisin soveltaa tai nähdä omiin oppeihini. Voi tiedätkö mistä eriteiltä, metsäteiltä meiltä vai teiltä löydät Rauman kaltaisen öykkärin lääkkeet? Ja mitä ne ovat?

"Musta tuntuu, että mikään määrä ei riitä"
        "Entä määritelmä, voiko sitä käyttää missään tapauksessa?"
        Ei voi, miksi ei? Mieti sitä, koska minä olen prinsessa nimetön ja mulla on kartonkinukkekodissa taas uusi ystävä. J-P.P ystävä ystävänkirjasta, kuin jääkaappi
        "Haluatko sä näitäkin vielä?"
        Hypoteesi: Joo, mutta pitää sun kertoa

Kyllä tämä on virhe uskoa mitättömiin nimettömyyksiin, jopa vaarallista.

Väärän tiedon antaminen intimiteetti ja hygienia syistä. Onko tämä onnistumisen elämys? Mistä moinen tapa?

"Joo siistiä kuin Titanic, uhraamalla kaikki muut kuin ykkösluokan matkustajat, klass 1 selvisi hengissä, siis useita pelastuneita."
        Voiko jo auttaa yksityisyydensuojan piiriin ja pariin?

• Annakko trauman.Sind
        Christ:Sinde-82 kirjoitti:

Väärän tiedon antaminen intimiteetti ja hygienia syistä. Onko tämä onnistumisen elämys? Mistä moinen tapa?

"Joo siistiä kuin Titanic, uhraamalla kaikki muut kuin ykkösluokan matkustajat, klass 1 selvisi hengissä, siis useita pelastuneita."
        Voiko jo auttaa yksityisyydensuojan piiriin ja pariin?

Miksi Rauma on pakotetussa prostituutiossa väestönsuojelullisesti?

• Kauan:Sinde-82
        Annakko trauman.Sind kirjoitti:

Miksi Rauma on pakotetussa prostituutiossa väestönsuojelullisesti?

Miksi pakottettu prostituutio olisi trauma ja onko jopa päätäntävaltaiseni, kun olen täysi-ikäinenkin? Miksi se ei ole vapaaehtoistyötä? Aihe ehkä liian outo
        "Trauman suojeluun ei saa olla sellainen." :D Huvipuisto
        Onko mulla tällaiset alitajunta- ja piilotajuntanimet? On joo....

• Ju.A/Sindermann-82
        Kauan:Sinde-82 kirjoitti:

Miksi pakottettu prostituutio olisi trauma ja onko jopa päätäntävaltaiseni, kun olen täysi-ikäinenkin? Miksi se ei ole vapaaehtoistyötä? Aihe ehkä liian outo
        "Trauman suojeluun ei saa olla sellainen." :D Huvipuisto
        Onko mulla tällaiset alitajunta- ja piilotajuntanimet? On joo....

Ulkopuolisena pakkosanoa, että on tosiaan liian kauaskantoinen aihe, intimihygieeninen aihe, yksityisyydensuojan takia. Tämä on joku vetoomus: Kauan ja joka ei ole kovinkaan näkökantainen muistikuva suojelulliseen elämään.... Lähtökohdistani ja lähtökodistani, ehkä jopa huoneesta.

"Mä vain haluan, että se on sama asento ja että se on paikallaan. Ja että ne ovat ohjauksellisesti paikallaan eivätkö frustraatiossa." Kyllä, on jo sairaalloista pitää pelinappulaa muistista ja älykkyysosamäärästä.

"Ja että ne ovat ohjauksellisesti paikallaan, eivätkä frustraatiossa." Kuuma on kuuma ja poppa on poppa
        Kuuka on ja kuupa aivan himmeenä
        "Mulla on eri kieli, sellainen vauvan kieli eikä mieli."
        Hypoteesi: Aivan sekaisin (innostuminen = osoitus/omistus)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa

Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h
      Maailman menoa
      3
      2721
    2. Jos vedetään mutkat suoraksi?

Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar
      Sinkut
      106
      2541
    3. Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan

Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv
      Maailman menoa
      4
      2239
    4. Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia

Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.
      Maailman menoa
      44
      1855
    5. Miten must tuntuu

et sä ajattelet mua just nyt
      Ikävä
      32
      1443
    6. Anteeksipyyntöni

Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska
      Järki ja tunteet
      14
      1433
    7. Kun et vain tajua että

sua lähestytään feikkiprofiililla :D Hanki aivot :D m-n
      Ikävä
      176
      1155
    8. Sydämeni valtiaalle

En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden
      Ikävä
      101
      1134
    9. Persu ajoi autoa

Ajoi lapsen yli https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/597a7468-3d1d-455e-bed2-21c1efc31ac1
      Perussuomalaiset
      20
      1053
    10. Oletko tyytyväinen

Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?
      Ikävä
      81
      938
    Aihe