Pitkät ja/tai lihavat naiset

sellaisista pitävä

Miksi isot tytöt harvoin kelpuuttavat pienempikokoisia miehiä?

Huom! Pienempikokoinen mies on yleensä kuitenkin noin suunnilleen samankokoinen sen isommanpuoleisen naisen kanssa, jos ei ihan äärimmäisyyksiin mennä. En siis halua lukea naisten vastauksia, joissa kirjoitetaan, ettei haluta olla itseä pienemmän miehen kanssa.

En tiedä ymmärtävätkö naiset nyt tätä, että mitä tarkoitan isoilla tytöillä. Yritän vähän määritellä. Isoja tyttöjä ovat mielestäni ensinnäkin pitkät naiset, joku 172cm tai yli. Sen lisäksi isoja tyttöjä ovat lihavat naiset. Kaikkein isoimpia ovat toki naiset, jotka ovat erittäin pitkiä, joku 175 tai yli, ja siihen päälle vielä tukevia.

Sitten voisi määritellä vaikka vähän tätä ongelmaa. Itse olen 175 senttinen ja 73 kiloinen mies. En nyt mikään kääpiö, mutta pienehkö. Eikä siinä mitään, olen itseni tällaisena hyväksynyt. Ärsyttää vaan, kun vain hyvin rajattu porukka naisista kelpuuttaa minut; käytännössä ainoastaan keskipituiset, hoikat tai normaalipainon rajoissa olevat naiset kelpuuttavat minut, ja heistäkin tietysti vain häviävän pieni osa. Minä kun tykkäisin myös niistä vähän pidemmistä tytöistä, tai vähän pyöreämmistä. Eli jos nainen olisi vaikka 164cm ja 73kg, niin minulle kävisi, mutta minä en kelpaisi sille naiselle. Samoin, jos nainen olisi vaikka 175 cm ja 70kg, niin minulle kelpaisi, mutta minä en kelpaisi sille naiselle.

Voisivatko "isot tytöt" nyt tulla tänne kertomaan, että miksi omankokoinen mies ei kelpaa?
Onko ehkä niin, että toisin kuin minä, "isot tytöt" eivät ymmärrä omaa handicappiaan pariutumismarkkinoilla?
Vai onko niin, että ymmärtävät, mutta eivät osaa hyväksyä itseään ja vaillinaisuuttaan?

17

215

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ei rimpuloille

      Mitä handicappia ja vaillinaisuutta? Ehkäpä sinulla on semmoisia, mutta minusta on ihanaa olla melkein 180-senttinen, raamikas nainen.

      Minä olen kookas, olen kasvanut kookkaiden ihmisten keskellä (kaikki lähisukuni miehet ovat 185 sentistä kahteen metriin pitkiä) ja tunnen oloni mukavaksi keskiarvoa isompien ihmisten seurassa. Miehessä pitää olla pituutta ja leveyttä tarpeeksi, ja minun kriteereissäni suunnilleen 180 senttiä ja 80 kiloa on jo rajatapaus. Ja yksi juttu vielä: massalla ei voi korvata pituutta, joten 170-senttinen bodari on minun silmissäni rimpula.

      • sellaisista pitävä

        Melkein 180 senttisenä naisena, ja vielä rotevana sellaisena, sinulla on huomattavasti vähemmän ihailijoita ja sinusta kiinnostuneita miehiä kuin pienempikokoisilla ystävättärilläsi. Voit yrittää valehdella täällä netissä asiasta, ja voit yrittää tietenkin valehdella itsellesikin asiasta. Valitettavasti se on vain aika säälittävää. Jos vielä lisäksi valehtelet itsellesikin asiasta, niin se on myös tuhoisaa oman elämäsi kannalta.


      • dfgszdg
        sellaisista pitävä kirjoitti:

        Melkein 180 senttisenä naisena, ja vielä rotevana sellaisena, sinulla on huomattavasti vähemmän ihailijoita ja sinusta kiinnostuneita miehiä kuin pienempikokoisilla ystävättärilläsi. Voit yrittää valehdella täällä netissä asiasta, ja voit yrittää tietenkin valehdella itsellesikin asiasta. Valitettavasti se on vain aika säälittävää. Jos vielä lisäksi valehtelet itsellesikin asiasta, niin se on myös tuhoisaa oman elämäsi kannalta.

        ^????? Ja tarkoituksesi oli kenties "loukata" nimimerkkiä "Ei rimpuloille" :DDD tuskin häntä haittaa tuo kommenttisi :D


      • Ihanmuu
        dfgszdg kirjoitti:

        ^????? Ja tarkoituksesi oli kenties "loukata" nimimerkkiä "Ei rimpuloille" :DDD tuskin häntä haittaa tuo kommenttisi :D

        Ja kyseisellä nimimerkillä ilmeisesti oli tarkoitus lokata aloittajaa rimpulanimittelyineen. 1-1.


      • Ei rimpuloille :D
        sellaisista pitävä kirjoitti:

        Melkein 180 senttisenä naisena, ja vielä rotevana sellaisena, sinulla on huomattavasti vähemmän ihailijoita ja sinusta kiinnostuneita miehiä kuin pienempikokoisilla ystävättärilläsi. Voit yrittää valehdella täällä netissä asiasta, ja voit yrittää tietenkin valehdella itsellesikin asiasta. Valitettavasti se on vain aika säälittävää. Jos vielä lisäksi valehtelet itsellesikin asiasta, niin se on myös tuhoisaa oman elämäsi kannalta.

        Kyllä noita ihailijoita on kuule riittänyt, kaiken lisäksi juuri sen kokoisia, jotka minua miellyttävät. Minulle sitä paitsi riittää yksi kerrallaan, eikä kohderyhmäni todellakaan ole maailman kolme miljardia miestä - parin kolmen tuhannen otos on jo ihan riittävä. Ja suuri osa niistä miehistä, jotka ovat kiinnostuneita minusta, eivät kiinnosta minua yhtään, esimerkiksi juuri rimpulat.

        Itkepä siis itsesi uneen, rimpulapoika! X)


      • ei-rimpula
        Ei rimpuloille :D kirjoitti:

        Kyllä noita ihailijoita on kuule riittänyt, kaiken lisäksi juuri sen kokoisia, jotka minua miellyttävät. Minulle sitä paitsi riittää yksi kerrallaan, eikä kohderyhmäni todellakaan ole maailman kolme miljardia miestä - parin kolmen tuhannen otos on jo ihan riittävä. Ja suuri osa niistä miehistä, jotka ovat kiinnostuneita minusta, eivät kiinnosta minua yhtään, esimerkiksi juuri rimpulat.

        Itkepä siis itsesi uneen, rimpulapoika! X)

        Miksi on ok nimitellä ihan asiallisen aloituksen tehnyttä miestä ( muita), mutta ei ole ok nimitellä naisia vaikkapa läskiksi? Pelataas nyt samoilla säännöillä.


    • Puh ja vielä kerran

      voihan elämän kevät tai kesähän nyt jo on. Eikö ole muita huolia.? Jos ei, niin olkaa onnellisia.

      • Pöh ja vielä kerran

        Miksi haukut aloitusta joka on aiheesta huolimatta kerrankin asiallinen?


    • ...

      "Voisivatko "isot tytöt" nyt tulla tänne kertomaan, että miksi omankokoinen mies ei kelpaa?"

      Ethän sä ole "omankokoinen" mun kanssa jos olet 175/73 kun mä olen 170/~90 (en ole uskaltanut käydä vaa'alla viime aikoina) eli olen siis iso tyttö.

      • sellaisista pitävä

        Kyllä sinä minulle varmaankin kelpaisit, vaikka oletkin minua painavampi. Riippuu vähän siitä, missä ne kilot ovat. Joka tapauksessa, pyöreydessä on omanlaisensa viehätys.
        Haluaisitko olla sitten hoikempi? Oletko ajatellut sellaista, että jos ottaisit liikuntaa harrastavan miehen, niin mies vetäisi sinut liikkumaan ja hoikistuisit?


    • ...

      "niin mies vetäisi sinut liikkumaan ja hoikistuisit"

      Olen juuri menossa suihkuun ja sen jälkeen kävelylenkille, että vastaan vain tähän..Olen viikon aikana käynyt 1xpyöräilemässä, 1x kävelylenkillä, 2x kuntosalilla, ja nyt siis olen menossa kävelylenkille. Eli mua ei tarvi vetää liikkumaan, mutta olen fiilispohjalla liikkuja. Ja tulee välillä syötyä liikaa. Olen laihduttanut ja haluan kyllä laihtua vielä lisää mutta se käy hitaasti koska tulee takapakkia. Tosin välillä mietin että miksi laihduttaa, mutta ihan oman itseni takia haluan laihtua.

    • No harvemmin isot naiset kyllä kelpuuttaa isompaakaan... kokemusta on. Pitäs olla liikunnallinen ja hoikka. Mä oon 192/ n. 130kg oleva mies, joka ei paljoa urheilua harrasta.
      Siis vaikka mä oon yleensä pidempi kuin naiset yleensä ts. en oo kohdannut yhtään naista joka olis mua pidempi. Niin eipä sillä pituudella tee paljon mitään, kukaan ei sen paremmin kiinnostu kun muut asiat ei juuri natsaa yhtään.
      Että ei oo isolla miehelläkään helppoo yrittää isoa naista siis iskeä, pakit on lähes varmat.

      Ai niin mä pidän kans isommista, kun oon itsekin iso :) Tästä on mua haukuttu kans monesti, että mä oon iso mies.

      • tankki tiina

        Vau! Sun kokoisen miehen mä haluisin. Painan melkein yhtä paljon mutta pituutta on vain 165cm.


      • tankki tiina kirjoitti:

        Vau! Sun kokoisen miehen mä haluisin. Painan melkein yhtä paljon mutta pituutta on vain 165cm.

        No jos oot lapseton, alle 30:t sekä tupakoimaton niin ota yhteyttä profiilin tai emailin kautta, jos kiinnostaa siis.


      • tankki tiina
        itmies kirjoitti:

        No jos oot lapseton, alle 30:t sekä tupakoimaton niin ota yhteyttä profiilin tai emailin kautta, jos kiinnostaa siis.

        Heh, oon röökaava 33v yh :-)


      • tankki tiina kirjoitti:

        Heh, oon röökaava 33v yh :-)

        No sit ei tuu mitään, katteleppa jotain toista.


    • Pieni Pyöreä

      Omat kriteerini on toisen pään sisällä (mm. äly ja persoona), mitä tunnen, miten kolahtaa ja miten yhteinen sielunmaisema on. Jos kolahtaa ulkokuorella ei ole merkitystä.

      Moni naispuolisista ystävistäni on suoraan sanonutu sinkkuna ollessaan etsivänsä itseään isompaa miestä (paino), koska haluavat tuntea itsensä naiseksi miehen rinnalla. Jollekin olla helpompaa hyväksyä itsensä kun on miestä pienempi. Itse uskon, ettei naiseus tai mieheys ole kiinni mitoista! Toiset tykkää toisenlaisesta ja toisen toisenlaisesta.

      Itse olen

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Sosiaaliturvasäästöt kohdentuvat usein samoihin ihmisiin useampaan kertaan

      ja ihmisiä putoaa kiihtyvällä tahdilla toimeentulotuelle eli köyhien määrä kasvaa eksponentiaalisesti Suomessa. https:
      Maailman menoa
      375
      1860
    2. Olisiko sinulla mitään toiveita?

      Miten sinä toivoisit minun sinua lähestyvän? Mitään mitä olisi tosi hyvä tietää ennen sitä? Jos ei sen kummempia, niin
      Ikävä
      49
      1577
    3. Miksi toisten toiveet ahdistavat teitä?

      Kertokaapa miksi toisen ihmisen toiveet mahdolliselle kumppanilleen ahdistavat niin kovasti? Oletatko, että hän vaatii j
      Sinkut
      208
      1270
    4. Mitä tuntemuksia

      sinulle tulee, kun hän ilmestyy näköpiiriin? Vaihtelevatko ne?
      Ikävä
      84
      1056
    5. En nii kui tiiä yhtään

      Mikä suussa kiehtoo, vaikka kaiken pitäisi olla ihan hyvin! Mä niin haluaisin nähdä sut:)
      Ikävä
      58
      918
    6. Oletko kertonut tästä

      Meidän oudosta jutusta kenellekään? Olen kertonut ystävälleni, että olet saanut minut sekaisin…, mutta tästä hän ei tied
      Ikävä
      48
      712
    7. T mies missä oot

      T mies pääsetkö lähtemään sieneen villasukat tein sulle 💕🐶
      Ikävä
      67
      711
    8. Homouden synti

      Kerrotaan faktoja alkuun. On olemassa vain kaksi sukupuolta ja aviolIiitto on vain ja ainoastaan miehen ja naisen välin
      Luterilaisuus
      256
      707
    9. Turun tunnin juna toteutetaan

      Köyhiltä viedään mutta tunnin juna Turkuun viedään läpi. Puhaltakaa PS nyt tämä poikki! https://www.hs.fi/politiikka/ar
      Perussuomalaiset
      101
      678
    10. huono vai hyvä juttu

      Miten ulkopuoliset reagoisivat jos olisit kaivattusi kanssa yhdessä....?
      Ikävä
      46
      640
    Aihe