tarpeen joka pysähtys paikkaan, koiran ja ihmisten jätöksille.
jotka vääntävät paskan , joka paikkaan.
koiran kakkapussit
15
157
Vastaukset
- ongelmat.,.,.,.
on sulla ongelmat
- kurp,,,,,
Minun koira paskoo minne haluaa ja itte paskon houshuin , olenko paskahousu?
- kaikki erittää
Kyykkypaskaminen on aivan normaalia myös ihmisiltä. Kakka maatuu luontoon hyvin nopeasti ja tuuli vie pyhkimäpaperit, ne myös maatuvat nopeasti.
- Leukaväärä
Entäs noille kisuroille, pihat ja tiet täynnä poronpaskoja?
- Poronkakkapussit
Hyvä Leukaväärä, olen samaa mieltä kanssasi. Kaikille poromiehille poronkakkapussit mukaan!
- suoraleuka
Älkääny hulluja puhuko . Kyllähän se pihanurmiki pittää lannotetta saaha.
Mitenkhän ne öljyt , akut , telkkarit ynm onko net hyvvää lannotetta , ainaki jokku on kokkeillu ko näkkyy tuolla mettässä ja tienposkessa olevan . En vain tiiä onko vai ei mutta sanokaa joku joka on kokkeillu.Joo mie vain en tiiä - kyykkytryffeli
minäpä käväsin pikku hönöissä kyykyllä paskan naapurin tontilla, kyllä varmaan ihmettelee, että onko koirakki alkanu pyyhkiä persettänsä.
- 00220022
Vaivaako sulla pukamat ko oli niin veristä jälkeä että huh , toimitin tavaran postilaatikkoosi :)
- suay
jo on murhet,koiran paskat eihän täällä ole ennä koiria ole,ennen oli joka talossa koira ja parhaissa kolme, kyllä nyt jollaki noussu se kusi päähän.....
- korvan aukku
kyllä meillä on lapsellinen valvoja olen poistanut kirosanoja esim. kusipään ja paskahousun voi hellan lettas ko on rivoa kieltä.
- korvan aukku
meniskö pissapää läpi
- lasissamyrskyy
korvan aukku kirjoitti:
meniskö pissapää läpi
Oikealla yläkulmassa on kirosanafiltteri. Ota se pois päältä ja painu vittuun!
- tyynilasi
lasissamyrskyy kirjoitti:
Oikealla yläkulmassa on kirosanafiltteri. Ota se pois päältä ja painu vittuun!
Selvää ;) tulin just sieltä mutta mielelläni menen takasin,,
- vihtori lettunen
on siellä päin plöjöporoja joku saataapi luulla vaikka valkohäntä peuraksi
- miska kakkaa
Kakkaava koira
http://www.youtube.com/watch?v=f4O-jN-Qh1E
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 911097
- 125876
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa103845"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten276657- 70595
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait73583Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64562Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54526- 72483
Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist33483