Pitkät miehet hoi!!

Pitkä nainen

Missä kaikki SUOMALAISET pitkät miehet luuraa? Pituutta saisi olla 185-200cm.

Itse olen 178cm, enkä (anteeksi nyt vain) voisi kuvitella halailevani miestä joka ylettää juuri ja juuri tissille tai sopisi kainalosauvaksi. Se on vain minun mielipiteeni, enkä halua lyhyempiä miehiä arvostella, mutta kun tätä pituutta itselleni on suotu :)

12

270

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • herrasmies&penis

      Ihme lumppu! Olen 184,5 senttiä pitkä ja siis muka alimittainen tuon kummallisen sekopäänartun mielestä.
      Tosin sillä asialla ei ole käytännön merktiystä, sillä olen sukupuoliyhteydessä ainoastaan sivistyneiden naisten kanssa.

      • ap.

        Mikäs sinä olet minua nimittelemään? Todella herrasmies!? Kaukana siitä!

        Jos sinua tosiaan rassaa tuollainen puoli senttiä niin olkoon niin. Minua ei sellaiset heitot haittaa, laitoin noin mitat. Mutta vaikka olisitkin sen puoli senttiä pidempi, järjenjuoksusi on sitä luokkaa etten kelpuuttaisi.

        Eli jos tuon aloituksen voisi korjata: Missä pitkät ja FIKSUT miehet?


    • Heh sovin tuohon, mutta siihempä ne kriteerien täyttämiset varmaan jääkin tällainen on fiilis.

      • ap.

        Kävin katsomassa profiilisi ja olet oikeassa, siihen ne kriteerien täyttymiset jäi. :/

        Ehkä sinuakin joskus vielä onnistaa!


    • asdgsda

      Täällä ne on varattuina;)

      • ap.

        No niinpä tietysti ;D Ehkä jossain vielä joku vapaakin juoksee :)


    • 180cm nainen

      Herrasmies ei ole herrasmiestä ikinä nähnykään:)Saatika alkeellisimpiakaan käytöstapoja opetetellu:)Jää vaa sinne himaas murjottamaan...

    • ...

      Tissit mainittu. Täällä olisi yksi 186 cm mies. Koska mennään treffeille?

    • joo mä oon 182cm ja kyllähän niitä pitkiä miehiä tuolla ulkona kävelee aika lailla, kesällä helpompi ottaa kontaktia kun jengi avoimempaa... ittee ei haittaa vaikka mies ois lyhyempi kunhan vain sinut minun ja oman pituutensa kanssa... :) Ja varatut miehet älkööt härnätkö sinkkunaisia tuollaisilla kommenteilla.. ; P

      • ap.

        Ei lyhyemmissä miehissä vikaa olekaan, itse olen vain haaveillut pidemmästä miehestä. Tietysti huomioon ottaen, että muutenkin synkkaa. :)


    • qwerty534237645

      Täällä 196cm mies, mihin koripalloseuraan laitetaan tenavat?

    • Jippikaijee

      Täällä ois lyhyt mies ja kokoontaitettavat tikkaat pussailua varten. Treffit? ;)

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Sosiaaliturvasäästöt kohdentuvat usein samoihin ihmisiin useampaan kertaan

      ja ihmisiä putoaa kiihtyvällä tahdilla toimeentulotuelle eli köyhien määrä kasvaa eksponentiaalisesti Suomessa. https:
      Maailman menoa
      375
      1900
    2. Olisiko sinulla mitään toiveita?

      Miten sinä toivoisit minun sinua lähestyvän? Mitään mitä olisi tosi hyvä tietää ennen sitä? Jos ei sen kummempia, niin
      Ikävä
      49
      1607
    3. Miksi toisten toiveet ahdistavat teitä?

      Kertokaapa miksi toisen ihmisen toiveet mahdolliselle kumppanilleen ahdistavat niin kovasti? Oletatko, että hän vaatii j
      Sinkut
      208
      1290
    4. Mitä tuntemuksia

      sinulle tulee, kun hän ilmestyy näköpiiriin? Vaihtelevatko ne?
      Ikävä
      84
      1066
    5. En nii kui tiiä yhtään

      Mikä suussa kiehtoo, vaikka kaiken pitäisi olla ihan hyvin! Mä niin haluaisin nähdä sut:)
      Ikävä
      58
      928
    6. T mies missä oot

      T mies pääsetkö lähtemään sieneen villasukat tein sulle 💕🐶
      Ikävä
      69
      815
    7. Oletko kertonut tästä

      Meidän oudosta jutusta kenellekään? Olen kertonut ystävälleni, että olet saanut minut sekaisin…, mutta tästä hän ei tied
      Ikävä
      48
      762
    8. Homouden synti

      Kerrotaan faktoja alkuun. On olemassa vain kaksi sukupuolta ja aviolIiitto on vain ja ainoastaan miehen ja naisen välin
      Luterilaisuus
      257
      716
    9. Turun tunnin juna toteutetaan

      Köyhiltä viedään mutta tunnin juna Turkuun viedään läpi. Puhaltakaa PS nyt tämä poikki! https://www.hs.fi/politiikka/ar
      Perussuomalaiset
      103
      706
    10. huono vai hyvä juttu

      Miten ulkopuoliset reagoisivat jos olisit kaivattusi kanssa yhdessä....?
      Ikävä
      46
      650
    Aihe