Kenellekään ei ole varmaan yllätys, että ns. ilmastoskeptikot ja Intelligent Design-aatteen kannattajat pitävät yhdessä kokouksiaan. Mukana johtavia hörhötiedemiehiä, kuten lordi Monckton ja Richard Lindzen.
http://www.guardian.co.uk/environment/blog/2011/jun/10/climate-sceptics-intelligent-design-multiculturalism
Ilmastoskeptisismi ja ID -hörhöilyä molemmat
5
82
Vastaukset
- Sähköteurastaja
Etkö lukenut linkkiäsi.
Siinähän puhuttiin vain vihreän tyrannian vastustamisesta.
Eivät tunnu hyväksyvän ilmastouskonnon opettamista lapsille tieteen valekaavussa.
Kyseessä on vihreiden pää-äänekannattaja Guardianin vihreä
koiran oksennus. - Mutta toisaalta
...itse hahmotan perusfilosofialtaan juuri AGW ja ID uskojen olevan hyvin lähellä toisiaan.
Molemmissa on jo ennakkoasenteena selvää, että nykytilanteeseen johtanutta kehitystä ei voida selittää luonnollisilla tekijöillä vaan tarvitaan selkeästi määriteltävissä oleva aiheuttaja.
AGW:ssä se on ihminen välineenään kasvuhuonekaasupäästöt. ID:ssä se on esim maan ulkopuoliset alienit välineenään geneettinen manipulointi.
http://michaelsheiser.com/UFOReligions/2009/10/intelligent-design-usurped-by-alien-astronaut-theory/- Juurikin näin
AGW-uskonlahkolaiset vastustavat kiivaasti ajatusta että maapallon ilmasto muuttuu ajan myötä, he ovat yrittäneet jopa väärennöksin todistella sen pysyneen alati ennallaan. Historiallisia faktoja erilaisista lämpöjaksoista on huonoin tuloksin yritetty väärentää ja häivyttää. Luomis-uskoiset taas kiistävät eliöiden muuntuvan ajan myötä, he ovat yrittäneet todistella kaiken olleen ennallaan maailman luonnista lähtien. Oikeuttakin on käyty huonoin tuloksin mm siitä onko ihminen ja apina saman kehityspolun tuotoksia.
Analogia on itsestään selvä.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra lupasi Suomen kansalle 1 euron bensaa, hinta nyt 2 euroa
Vasemmistolaisen Marinin hallituksen aikana bensa ei maksanut kuin 1,3 euroa litralta. Ministerin pitäisi perustuslain m1964963Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki
Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o1164056Mistä se kertoo
Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä363589- 573525
- 513430
Rakkaalle miehelle
Terveiset rakas. Ikävä on edelleen. Suru valtaa sydämen, kun en saa lähestyä sinua. En saa vastauksia, en soittoa, viest372927Nyt on sanottava että sattuu kipeästi
Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu182569- 232326
SDP:n kansanedustaja Nazima Radmyar uhriutuu somessa saamistaan viesteistä.
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011854410.html Miksi Razmyar ei kestä kansan palautetta oikean kansanedustajan tavo302079UMK-juontajakaksikon pari isoa "mokaa" ihmetyttää - Mitäs tykkäsit Syköstä ja Uotisesta juontajina?
Tänä vuonna UMK-lavalla nähtiin artistien lisäksi juontajakolmikko Jorma Uotinen, Sami Sykkö ja Jasmin Beloued. Juontami211949