Meinaavatten jenkkilässä lopettaa tuet ruuan käyttämisestä polttoaineeksi.
Suomessakin ruokohelpi siirtyy takaisin ruuaksi, nimittäin lehmien.
http://hockeyschtick.blogspot.com/2011/06/even-un-hates-ethanol.html
Saas näkee kuinka nopeasti EU,ssa lopetetaan viinan sotkeminen bensaan.
Vasta sitten kun viimeisetkin sademetsät on hakattu, ja niiden asukit ovat kuolleet nälkään ja sukupuuttoon.
Jopa YK vihaa etanolia
3
<50
Vastaukset
- amisfyysikko
Nämä etanoli tuet ovat se pääasiallinen syy siihen miksi ruokaviljan hinta on noussut. Hedge-funds kun ovat ostelleet viljelysmaata polttoaine plantaaseiksi.
- Retu the Retard
Oletpas sinä ilkeä. On muutamia asioita joista ei puhuta:
- Ruoka kallistuu bioetanolin takia
- Suomen "vihreän teknologian" hankkeet menneet aikas persiileen
- Luomuidut tappoivat Saksassa
- Keskiajan lämmmin kausi
- Lunta on tullut viimetalvina ihan mukavasti eikä lämmennyt ilmasto ole niitä onnistunut talvella sulattamaan
- Guru Taalaksen mukaan ihmisellä taitaa olla alle vuosisata aikaa jäljellä
Tosin onhan näihin loogiset selitykset:
- Kallistuu ilmastonmuutoksen takia
- Vääristelyä! Ja liian vähän tukiaisia
- Globaalisti luomuidut eivät ole kovin paljoa tappaneet
- Denialismia, hörhöilyä. Milloin se AGW:n kieltämisen kriminalisoiva laki saadaan voimaan?
- Lumet ja pakkaset vain todistavat ilmastonmuutosteorian
- AGW ennustuksethan menevät pieleen VAIN SITEN että ne ovat olleet liian aliarvioivia. Eli todennäköisesti aikaa on jäljellä 70 - 80 vuotta.
Milloinhan P. $s esittää tarkennetun ennusteensa?
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra lupasi Suomen kansalle 1 euron bensaa, hinta nyt 2 euroa
Vasemmistolaisen Marinin hallituksen aikana bensa ei maksanut kuin 1,3 euroa litralta. Ministerin pitäisi perustuslain m884464Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki
Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o1013860Mistä se kertoo
Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä363529- 513210
- 432822
Nyt on sanottava että sattuu kipeästi
Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu182529Rakkaalle miehelle
Terveiset rakas. Ikävä on edelleen. Suru valtaa sydämen, kun en saa lähestyä sinua. En saa vastauksia, en soittoa, viest222382- 232096
UMK-juontajakaksikon pari isoa "mokaa" ihmetyttää - Mitäs tykkäsit Syköstä ja Uotisesta juontajina?
Tänä vuonna UMK-lavalla nähtiin artistien lisäksi juontajakolmikko Jorma Uotinen, Sami Sykkö ja Jasmin Beloued. Juontami161781Jussi "Mestari" Halal-ahon sotilasarvo?
Minä vuonna Jussille myönnettiin sotilasansiomitali? Vai myönnettiinkö Jussille sotilasansiomitalia lainkaan?351725