Kaikki naiset eivät halua samanlaista miestä

harmaan sävyt

Meitä naisia on vaikka minkämoisia.

On aivan idioottimaista väittää, että kaikki naiset lankeavat lätkänpelaajan edessä. Tai jonkun "rikollisen" tms. Aivan älytöntä!

Jotkut tykkää nistä lätkänpelaajamiehistä, mut osa taas ei.
Joillain on erilaiset toiveet.

Kun mietin tuttavapiiriäni, niin ei mun kaverini kyllä oo pariutuneet minkään lätkänpelaajien tai palomiesten tai poliisien kanssa, vaan ihan kaikenlaisten miesten kanssa. Yks on naimisissa historianopettajan kanssa, toinen graafikon kanssa, yks seurustelee diplomi-insinöörin kanssa (itseasiassa aika monikin, sillä olen IT-alalla...). Eikä ne oo ulkoiselta olemukseltaan ollenkaan jääkiekkoilijatyyppisiä. Hyvin monenlaisia on. :)

54

292

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Oon aivan samaa mieltä kanssasi. Kaikkien naisten miesmaku ei todellakaan ole samanlainen.

• Reipas Poikamies

No jollain tapaa miehekäs ja supliikki miehen tulee kuitenkin olla jotta voi erottua edukseen naisen silmissä kuitenkin sen ammattinsa lisäksikin?

Kaikenlaiset yleistykset näyttävät vain sen tekijän kapea katseisen näkemyksen asiaan joten minusta tässä aloittaja on hyvin oikeassa.

• vbmxcmnxm

Totta että naiset eivät pidä samanlaisista miehistä. Yhdet pitävät lätkäpelaajista, toiset runopojista, kolmannet muusikoista, ja jotkut toimitusjohtajista. Muita ryhmiä ei tullut nyt heti mieleen. Naisen varsinainen kumppani on sitten vähän sinne ihanteeseen päin.

• sdafasdfs

On tosiaan idioottimaista väittää kaikki naiset lankeaa lätkäpelaajan edessä.

mutta atm on silti oikeassa koska yksinkään nainen ei lankea hänen edessään.. ei vaan osannu sanoa oikein.

• hanna.noble

Noissa sun tuttavin miehissä on vahva "rahan haju". Ei löytyny yhtään raksamiestä, sähkäriä tms. ns. ruumiilisen työn tekijää.
      Kyllä naiset hyvin usein juoksee myös rahan ja menestyksen perässä.

• väärin taas.

Minun seurustelukumppanini: Metallityömies, filosofi, raksamies, pelisuunnittelija, opiskelija ja työtön.

Luuletko ettei ruumiillisen työn tekijät ja köyhät löydä naista?

Olet idiootti.

• eroja on!

Rahanhaju?
        No tiedätkö esim opettajien palkoista mitään? Kyllä sähkärit ja raksamiehet enemmän tienaa.

Toki tuttavapiirini on aika pitkälti muodostunut opiskelujen ja työn kautta, ja ne nyt sattui olemaan Teknillinen korkeakoulu ja IT-ala. Tietenkin sitä tulee sitten tavattua ihmisiä juuri noissa piireissä. Varmasti jos olisin käynyt vaikkapa kokkikoulun tai baarimestarikoulun, niin tuttavapiirissäni olisi paljon baarimikkoja jne.

Mä en ymmärrä mistä on tullut sellanen mielikuva JOILLEKIN, että lätkänpelaaja olis jotenkin tosi tavoiteltava asia? Siis, onhan se, joillekin tietynlaisille naisille tavoiteltava asaia - ehkä sellasille ns. pissiksille tai hyvin naisellisille naisille (naisellinen nainen vs. miehinen mies... sairaanhoitaja/missi/malli vs. jäkiksenpelaaja, futaaja, palomies).

MUTTA sitten on ne lukuisat muut naiset, ne jotka ei pyöri Seduloissa lauantaisin. Vaan mieluummin istuskelevat vaikkapa jossain rauhallisemmassa kuppilassa. Ne seinäruusumaisemmat, vähemmän menevät naiset, joita on todella iso joukko!

Yksi kaverini esim. alkoi seurustella noin 2 kk sitten työttömän mt-potilaan kanssa, joka ei ole ulkonäöltään juuri yhtään miehinen. Mut hänellä on henkisiä ominaisuuksia sitten senkin edestä. Herkkä, ujo, kiltti, luova.

• Siis onhan tuo typerä väite. Vaan typerä ei ole se väite, että aika moni.
      Ja tuttava piirissäsi saattaisi olla jokunen huippujääkiekkoilijan morsian, jos niitä olisi enemmän kuin yksi liigallinen tai sanotaan edes kaksi liigallista. Eli ei noita nyt ihan jakoon asti riitä :P

Totuushan siis on... Se mitä tässä itse toteat... Että suurin osa miehistä on aikasen tavallisia. Muuta et juuri toteakaan.

• reality check

"tuttavapiirissäsi saattaisi olla jokunen"

Jokunen. Eli hyvin vähän! Kuitenkin vähemmistössä on ne naiset joilla on joku miehekäs palomies-lätkänpelaaja-supliikkimies-täydellisyys-olento kumppaninaan.

Suurin osa miehistä on aikasen tavallisia.
        Suurin osa naisista on aikasen tavallisia.

Suurin osa pariskunnista on aikasen tavallisia.

Pidetään ne Nielikäiset misseineen erillään meistä tavallisista naisista!

• reality check kirjoitti:

"tuttavapiirissäsi saattaisi olla jokunen"

Jokunen. Eli hyvin vähän! Kuitenkin vähemmistössä on ne naiset joilla on joku miehekäs palomies-lätkänpelaaja-supliikkimies-täydellisyys-olento kumppaninaan.

Suurin osa miehistä on aikasen tavallisia.
        Suurin osa naisista on aikasen tavallisia.

Suurin osa pariskunnista on aikasen tavallisia.

Pidetään ne Nielikäiset misseineen erillään meistä tavallisista naisista!

Niin kuten sanoin. Suurin osa on aika tavallisia. Mitään muutahan tämä aloitus ei sano.

Ei ne poliisit, palomiehet, ja jääkiekkoilijat kaikille repeä.

• ei-pissis
        hahmotelma kirjoitti:

Niin kuten sanoin. Suurin osa on aika tavallisia. Mitään muutahan tämä aloitus ei sano.

Ei ne poliisit, palomiehet, ja jääkiekkoilijat kaikille repeä.

Aloitus sanoo näin:
        "On aivan idioottimaista väittää, että kaikki naiset lankeavat lätkänpelaajan edessä."

Jos koko Suomi olis täynnä vain poliiseja, palomiehiä ja lätkänpelaajia, niin aika iso osa niistä jäis ilman naista. Syy: monetkaan naiset eivät tuollaisista kiinnostu.

• ei-pissis kirjoitti:

Aloitus sanoo näin:
        "On aivan idioottimaista väittää, että kaikki naiset lankeavat lätkänpelaajan edessä."

Jos koko Suomi olis täynnä vain poliiseja, palomiehiä ja lätkänpelaajia, niin aika iso osa niistä jäis ilman naista. Syy: monetkaan naiset eivät tuollaisista kiinnostu.

Joo monia on, joille se ei ole joku sytyke. Mutta kiistätkö nyt sitten, että jos haetaan ammattien suhteen suurinta mielenkiintoa herättävät... Niin se poliisi ja palomies ovat noiden galluppien kärjen lähettyvillä aina.

Koska siitä minä nyt lähinnä puhun.

• ei-pissis
        hahmotelma kirjoitti:

Joo monia on, joille se ei ole joku sytyke. Mutta kiistätkö nyt sitten, että jos haetaan ammattien suhteen suurinta mielenkiintoa herättävät... Niin se poliisi ja palomies ovat noiden galluppien kärjen lähettyvillä aina.

Koska siitä minä nyt lähinnä puhun.

Okei, asia selvä.

Ei, en kiistä.
        Onhan noita joskus jossain naistenlehtien gallupeissa ja ties missä ollut.
        Miesten vastaavat naisiin kohdistuen olis sitten ehkä nämä: sairaanhoitaja, lentoemäntä, tms. eli perinaiselliset ammatit.

Mut alottaja ei puhunut nyt siitä että mitkä on jossain galluppien kärjessä. Minusta oli puhe hieman eri asiasta, eli siihen että hän oli kyllästynyt siihen kun täällä palstalla niin monet väittää että kaikki naiset jahtaa vaan jotain lätkänpelaajia... Kun totuus on kuitenkin niin toisenlainen.

• ei-pissis kirjoitti:

Okei, asia selvä.

Ei, en kiistä.
        Onhan noita joskus jossain naistenlehtien gallupeissa ja ties missä ollut.
        Miesten vastaavat naisiin kohdistuen olis sitten ehkä nämä: sairaanhoitaja, lentoemäntä, tms. eli perinaiselliset ammatit.

Mut alottaja ei puhunut nyt siitä että mitkä on jossain galluppien kärjessä. Minusta oli puhe hieman eri asiasta, eli siihen että hän oli kyllästynyt siihen kun täällä palstalla niin monet väittää että kaikki naiset jahtaa vaan jotain lätkänpelaajia... Kun totuus on kuitenkin niin toisenlainen.

Niin. Totuus on siis kuitenkin se, että se jääkiekko ammattinen on aika haluttua tavaraa, sähkömieheen verrattuna. Noin ammattinsa suomin pistein jos vain katsotaan.

Aloittaja tosiaan perustelee kantaansa sillä, että hänen lähipiirissään ei ole ammattilais jääkiekkoilijoita. Ei muuten ole minunkaan. Noita kun on aika vähän. Kannan perustelu, siis vain oli aivan paska.

• jooohhhhhhhhh

omat lempparit on taiteilijat ja tieteilijät. En voi sietää salkkumiehiä, en välitä urheilijoista..... tavalliset ammatit, no yleensä he ovat tavallisia muutoinkin, eli harrastaa omasta mielestä tylsiä juttuja vapaa-ajalla.

• dfkdgkjk

Tylsyys ei ole pelkästään sitä mitä harrastaa, vaan miten puhuu niistä tavallisista(kin) asioista.

• älykkönainen

Mä pidän myös taiteilijatyyppisistä, luovan alan ihmisistä.
        Kirjoitustaito on erittäin paljon plussaa.
        Samoin silmälasit.

Kihara tukka on sellanen mistä tykkään.

Nykyisellä poikakaverillani on suora ja lyhyt tukka, mut tykkään siitä silti.

• 23

Hyvä huomio! Kerron itsestäni, että lätkä ja sen pelaajat, kuin muuten fanitkin, ovat minulle käsittämättömiä. En liioin ymmärrä, mitä ihmeellistä olisi poliisissa, palomiehessä tai ylipäätään virkapukuisissa viranhaltijoissa. Jos mies kertoo olevansa remonttireiska tai asfalttimies, eivät polveni siitäkään veteläksi mene.

• Reipas Poikamies

Ok. Benji-hyppyjä ja riippuliitoa joka hemmo kipi kipi harrastamaan niin lohkeaa?

Raskas suhde lienee sellainen jossa miehen funktio on vetää kova lava show joka hetki 24/7 jotta nainen ei tylsistyisi.

NAisilla on valinnan etuoikeus, silti.

• ei lätkää!

Ei tollanen suhde kestä jossa jotain showta joutuu vetämään.

Kyllä useimmilla pareilla on ihan normaalia arkea. Ei benjihyppyjä, ei riippuliitoa.
        Vaan arkea, telkkarin katsomista, ruuanlaittoa, yhteiseloa, juttelua, sohvalla nököttämistä. Näin ainakin mulla ja miehelläni.

Mun mies on lentokenttävirkailija. Harrastuksena mm. sähly ja lukeminen.
        Minulla ja hänellä on paljon yhteisiä mielenkiinnonkohteita, kyllä me jääkiekkoakin katsotaan. :) Mutta en mä kiekkoilijoiden perään kuolaa. Todellakaan.

Yleensä parit ei muodostu "valitsemalla". Vaan se on kyllä hiukan monimutkaisempaa! Sitä kohtaa jonkun, ja tykästyy, ihastuu, rakastuu, ja jos on todella onnekas, saa itselleen kumppanin. Win-win. Ne mies ja nainen ovat onnekkaita, molemmat heistä.

• ei lätkää!
        ei lätkää! kirjoitti:

Ei tollanen suhde kestä jossa jotain showta joutuu vetämään.

Kyllä useimmilla pareilla on ihan normaalia arkea. Ei benjihyppyjä, ei riippuliitoa.
        Vaan arkea, telkkarin katsomista, ruuanlaittoa, yhteiseloa, juttelua, sohvalla nököttämistä. Näin ainakin mulla ja miehelläni.

Mun mies on lentokenttävirkailija. Harrastuksena mm. sähly ja lukeminen.
        Minulla ja hänellä on paljon yhteisiä mielenkiinnonkohteita, kyllä me jääkiekkoakin katsotaan. :) Mutta en mä kiekkoilijoiden perään kuolaa. Todellakaan.

Yleensä parit ei muodostu "valitsemalla". Vaan se on kyllä hiukan monimutkaisempaa! Sitä kohtaa jonkun, ja tykästyy, ihastuu, rakastuu, ja jos on todella onnekas, saa itselleen kumppanin. Win-win. Ne mies ja nainen ovat onnekkaita, molemmat heistä.

Höh, miksi tuo sensuroi ton sanan... yritin sanoa "salibandy" sillä toisella, kansanomaisemmalla sanalla. :D

s*ä*h*l*y

• FeminisminValheAlas

Nainen kun nainen (vaikka kuinka ruma) löytää itselleen ainakin kohtalaisen miehen, ja satunnaista seksiseuraa halutessaan nainen voi olla sen saamisesta varma, olipa hänen ulkonäkönsä mikä tahansa. Naiselle riittää, että menee baariin tai deittinettiin.

Miehellä sensijaan on niin, että jos hänellä ei ole piiriä, jossa hän lähes päivittäin tapaa naisia esim. työn tai harrastuksen merkeissä, mies on täysin pulassa ELLEI hän ole ulkonäöltään poikkeuksellisen laadukas ja/tai rahamies.

Korkeintaan keskinkertaisen näköinen ja ei-niin-varakas/maineikas mies eli tavismies, jolla ei ole aktiivista sosiaalista elämää, siinä ATM-miehen prototyyppi ja tällaisen miehen kohdalla on suuri arvoitus, että pääseekö hänvälttämättä koskaan edes koskemaan naiseen, VAIKKA hän olisi valmis suuresti tinkimään siitä ihannenaisen unelmastaan.

Naisella sensijaan ei tällaista tilannetta voi syntyä, sillä - kuten sanottu - riittää, kun hän hakee seuraa baarista/netistä, oli oma taso mikä tahansa.

Tässä on asian ydin.

• .baywatch.

Käsittääkseni tässä puhuttiinkin nyt parisuhteesta eikä seksisuhteesta. Itse olen kokenut monta kertaa muuten senkin tilanteen, että pohjattoman yksinäisenä olisin kelpuuttanut yhden yön suhteeseenkin miehen, mutta eipä ole tullut kukaan juttelemaan. Että ei se seksin hankkiminen naisellekaan ihan itsestäänselvää ole.

Tulipa muuten mieleeni sellainenkin juttu, että lätkäpelaajien ura on varsin lyhyt. Iso osa jää pelaamaan divarijoukkueisiin jonkin sortin puoliammattilaisiksi. Heillä ansiot on ihan toista kuin NHL-tähdillä. Sitä paitsi niin vaan MM-voittaja Sami Kapasenkin vaimo otti ja lähti nuoremman miehen matkaan, joka oli vain kioskimyyjänä tai vastaavana.

Samoin lätkäpelaajilla ura päättyy ennemmin tai myöhemmin. Kaikista ei ole valmentajaksi. Jossain lehdessä oli vähän aikaa sitten juttu, että entinen ammattilaiskiekkoilija päätyi kouluavustajaksi lätkäuran jälkeen, joten bruttopalkka kieppuu 2000 euron tietämillä. Aika pudotus tuloihin!!!

• FeminisminValheAlas
        .baywatch. kirjoitti:

Käsittääkseni tässä puhuttiinkin nyt parisuhteesta eikä seksisuhteesta. Itse olen kokenut monta kertaa muuten senkin tilanteen, että pohjattoman yksinäisenä olisin kelpuuttanut yhden yön suhteeseenkin miehen, mutta eipä ole tullut kukaan juttelemaan. Että ei se seksin hankkiminen naisellekaan ihan itsestäänselvää ole.

Tulipa muuten mieleeni sellainenkin juttu, että lätkäpelaajien ura on varsin lyhyt. Iso osa jää pelaamaan divarijoukkueisiin jonkin sortin puoliammattilaisiksi. Heillä ansiot on ihan toista kuin NHL-tähdillä. Sitä paitsi niin vaan MM-voittaja Sami Kapasenkin vaimo otti ja lähti nuoremman miehen matkaan, joka oli vain kioskimyyjänä tai vastaavana.

Samoin lätkäpelaajilla ura päättyy ennemmin tai myöhemmin. Kaikista ei ole valmentajaksi. Jossain lehdessä oli vähän aikaa sitten juttu, että entinen ammattilaiskiekkoilija päätyi kouluavustajaksi lätkäuran jälkeen, joten bruttopalkka kieppuu 2000 euron tietämillä. Aika pudotus tuloihin!!!

baywatch

"
        mutta eipä ole tullut kukaan juttelemaan. Että ei se seksin hankkiminen naisellekaan ihan itsestäänselvää ole
        "

Missä odotit ketään juttelemaan? Kotonasiko? No, vakavasti puhuen, jos olisit itse avannut suusi ja vihjannut, tai edes vihjannut elein, niin luulenpa, että ainakin baarissa olisit kyllä jonkun miehen mukaasi saanut. Miehen ulkonäön huikeaa tasoa ei voi taata, mutta jonkun kuitenkin. ATM-mies ei yleensä saisi edes niitä baarin pullukkatyttöjä, sillä hekin odottavat, että he saisivat mukaansa parempaa yhdenyönseuraa kuin ATM-miehen. Ja niinhän myös nämä pullukkatytötkin saavat, eivät ihan joka baarireissulla, mutta kuitenkin.

• anonyymi atm

Itse en ole koskaan edes keskustellut kenenkään naisen kanssa. Koskettaminen vaikuttaa lievästi sanoen melko epätodennäköiseltä. Ikää on tällä hetkellä 25 vuotta.

• yksin aina

Rumalle ja kiltille miehelle ei suomessa riitä naisia koska naiset seurustelee väkivaltaisen ja huonosti naista kohtelevan miehen kanssa.

• rumalla ei tee mitää

Hyi helkatti. Kuka haluaa ruman miehen? Ei kukaan. Rumat kuuluukin olla itsekseen. Mitä siitä tulisi jos nämä rumilukset vielä lisääntyisivät? Maailma hukkuisi paskaan.

• FeminisminValheAlas
        rumalla ei tee mitää kirjoitti:

Hyi helkatti. Kuka haluaa ruman miehen? Ei kukaan. Rumat kuuluukin olla itsekseen. Mitä siitä tulisi jos nämä rumilukset vielä lisääntyisivät? Maailma hukkuisi paskaan.

Kerrankin rehellisen suorapuheinen nainen! Ehkä vähän karkein sanakääntein sanottu, mutta totta keskivertonaisen ajatusmaailmasta kumminkin, ja totuus on tärkeintä.

• pettynyt miehiin

Ei kaikki parisuhteessa oleva miehet oo väkivaltaisia tai huonosti naista kohtelevia. Sehän nyt älytöntä olisi.

Ikävää että niitä tollasia miehiä on sit niin paljon.

• rumalla ei tee mitää
        FeminisminValheAlas kirjoitti:

Kerrankin rehellisen suorapuheinen nainen! Ehkä vähän karkein sanakääntein sanottu, mutta totta keskivertonaisen ajatusmaailmasta kumminkin, ja totuus on tärkeintä.

Joten älä sinäkään sontakasa koskaan enää väitä ettei kukaan nainen myönnä tätä asiaa. Paina se nyt sinne kaalis niin että uppoaa.

• kohteliaisuutta??
        rumalla ei tee mitää kirjoitti:

Joten älä sinäkään sontakasa koskaan enää väitä ettei kukaan nainen myönnä tätä asiaa. Paina se nyt sinne kaalis niin että uppoaa.

Useimmiten taitaa olla näin, juu. Nainen olen itsekin ja tälleen, mutta ei toisen ulkonäön takia kannata toista maahan lyödä?? Asiat voisi esittää nätimminkin...

• gallup kertoo...

Netistä löydettyä:
      Miesten seksikkäimmät ammatit

palomies
      lääkäri
      poliisi
      puuseppä
      muusikko
      näyttelijä
      valokuvaaja
      kokki
      taiteilija
      toimitusjohtaja
      kirjailija
      lehtimies
      maanviljelijä
      naprapaatti tai maalari
      psykologi, automekaanikko, ohjaaja

1261 naista on tätä mieltä
      http://luovataito.canalblog.com/archives/ammatti/index.html

• gkgkjhgjhgjhgjhgjh

Noh valokuvaaja on aika kuuma ammatti, mutta missä on astrofyysikko, eläinlääkäri, metallityömies(tuoksuvat hyvälle), suutari, elämäntapa-aktivisti ?

Kuka ihme haluaisi psykologia tai poliisia?

Olen hämmentynyt.

• herkkisnainen

Aloittaja on oikeassa.
      Hyvin monissa keskusteluissa miehet "valittavat" sitä että naiset vaan haluavat jonkun "jännittävän" lätkäpelaajan tai miehekkään pelimiehen, joka on tosi-sosiaalinen ja himoittu ja haluttu jne.

TOTUUS: Naiset saattavat unelmoida Johnny Deppistä tai Mikael Granlundista, mutta se jonka kanssa he haluavat rakastavaan ja pitkään parisuhteeseen, on kyllä se naapurin Matti. Sellanen ihan tavallinen suomalainen mies. Ei mikään bilehile sosiaalinen pelimies-gigolo, vaan keskustelutaitoinen, lämmin ja turvallinen kiltti ja kultainen.

• niimpä niin'

Unelmoihan moni mieskin vaikka kenestä seksipommista mutta suhteeseen he haluavat tavallisen naisen :)

• herkkisnainen
        niimpä niin' kirjoitti:

Unelmoihan moni mieskin vaikka kenestä seksipommista mutta suhteeseen he haluavat tavallisen naisen :)

Juuri näin. :)

• yksin aina

Löytyispä mulle sit tollanen nainen kuin sinä. Taitaa olla mahdoton tehtävä

• Pikku korjaus

TOTUUS: Naiset saattavat unelmoida Johnny Deppistä tai Mikael Granlundista, ja jos tilaisuus tulee, antavat näille kernaasti pilluakin, mutta se jonka kanssa he joutuvat pitkään parisuhteeseen, on kyllä se naapurin Matti. Sellanen ihan tavallinen suomalainen mies.

• järki käteen

Ei parisuhteisiin koskaan "jouduta". Koska jos alusta alkaen ajattelee noin, oli sitten nainen tai mies, niin mitä järkeä edes alottaa koko suhdetta?

Unelmat on unelmia. Niinhän ne miehetkin fantasioi jostain ..mistä lie.. Pamela Andersonista. Eikö se nyt ole aivan normaalia että ihmisillä on jotain ihanteita ja fantasioita? Se ei silti tarkota sitä että "joutuu" sitten jonkun "taviksen" kanssa olemaan. Vaan jonkun rakastamansa henkilön kanssa.

• Eewuli.....

Mistä teitä idiootteja tulee?

Multa ei ainakhan heruis kummallekhan noista. Enkä sen puoleen kelpuuta suhteeseenkaan.

Kelpuutan mieluummin sen matti meikäläisen ennemmin, kyllä tavallinen mies julkkiksen voittaa.

• Karpaattien Maradona
        järki käteen kirjoitti:

Ei parisuhteisiin koskaan "jouduta". Koska jos alusta alkaen ajattelee noin, oli sitten nainen tai mies, niin mitä järkeä edes alottaa koko suhdetta?

Unelmat on unelmia. Niinhän ne miehetkin fantasioi jostain ..mistä lie.. Pamela Andersonista. Eikö se nyt ole aivan normaalia että ihmisillä on jotain ihanteita ja fantasioita? Se ei silti tarkota sitä että "joutuu" sitten jonkun "taviksen" kanssa olemaan. Vaan jonkun rakastamansa henkilön kanssa.

Kyllä sitä voi henkilöä rakastaa, vaikka se ei se ykkösrakkauden kohde olisikaan. Eli vaikka harrastaisi seksiä Johnny Deppin kanssa ja saisi sitten pakit, niin voi Naapurin Mattiin rakastua sen jälkeen.

• Harmi sinänsä

JOO, jokaisella naisella on OMA MAKU.
      Aivan yhtä tunnetusti naiset eivät ole persoja makealle ja he vihaavat suklaata.

Jos joku pitää niin se ei tarkoita että kaikki naiset pitää tietysti suklaastakaan.

Hyi, suklaata.

Naiset on jänniä olentoja kun niiden maut on niin vaihtelevia heidän mielestään mutta jos saisivat vapaasti valita niin se maku olisi sama lähes kaikilla.

• pienirintainen,,

Tottakai on oma maku.

Hmm, jos ite saisin vapaasti valita, ottasin miehekseni Kauko Röyhkän. Siinä vasta fiksu ja hauska mies!

Mites tää nyt osuu sun kuvitelmiin "naisten miesihanteista"? :)

Eihän sekään totta ole, että kaikki miehet tykkäis isorintaisista naisista. Ei, ei tietenkään ole! ;-)

• FF
        pienirintainen,, kirjoitti:

Tottakai on oma maku.

Hmm, jos ite saisin vapaasti valita, ottasin miehekseni Kauko Röyhkän. Siinä vasta fiksu ja hauska mies!

Mites tää nyt osuu sun kuvitelmiin "naisten miesihanteista"? :)

Eihän sekään totta ole, että kaikki miehet tykkäis isorintaisista naisista. Ei, ei tietenkään ole! ;-)

Ei olekaan, osa tykkää enemmän pyllyistä. (Itse asiassa jonkin tuoreen "mittarin" mukaan pyllymiehiä oli enemmän kuin rintamiehiä."

;-D

• antifutari

Törkeää vääristelyä ja naisten aliarviointia! Kyllä potkupallonpelaajatkin naisille kelpaavat!!!

• antisähly

No, ehkä sählynpelaajatkin, jos on pakko.
        Tuntuu että kaikki Suomen miehet harrastaa sählyä.

EIKÖ NE MUUTA KEKSI!!

Sählyä pelaava on kuin köyhän miehen lätkänpelaaja.

• hih,,,
        antisähly kirjoitti:

EIKÖ NE MUUTA KEKSI!!

Miksi s*ähly on sensuroitava sana? :D

• woman__93
        antisähly kirjoitti:

EIKÖ NE MUUTA KEKSI!!

ja kaikki eivät välttämättä edes tiedä millaista tyyppiö hakevat. ei sillä toisen ammatilla loppupelissä mitään merkitystä ole (joillekin on, mutta uskon että useimmille ei). oli sitten kyseessä roskakuski, autokoulun opettaja tai raksamies yms. niin enemmän se siitä toisen persoonallisuudesta on kiinni. toki ihmisen ulkonäkökin vaikuttaa asiaan, sitä en kiellä.

• yksin aina
        antisähly kirjoitti:

EIKÖ NE MUUTA KEKSI!!

Mä pelaan sählyä tai salibändyä.Olen pelannut jo 20 vuotta et kyllä mulla harrastus on.

• Niin mutta kauniit

naiset ovat kiinnostuneita lätkäpelaajista yms. Muulla ei ole merkitystä. Rumilla naisilla ei tee mitään,

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Vasemmistohallitus palauttaa hintasääntelyn, esim. bensalitra vain 1e.

Tuleva vasemmistolaisista koostuva hallitus ottaa käyttöön vanhat hyvät keinot pitää hinnat kurissa. Tähän tarkoitukse
      Maailman menoa
      116
      4895
    2. Vasemmistolainen valehteli jälleen - Purra tai persut eivät luvanneet "euron bensaa"

Väite "euron bensasta" on ensisijaisesti poliittisten vastustajien käyttämä puhdas vale. Persut kyllä kampanjoivat näky
      Maailman menoa
      115
      3978
    3. Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"

Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä
      Maailman menoa
      215
      3896
    4. Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen

Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.
      Maailman menoa
      120
      2275
    5. Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä

Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575
      Maailman menoa
      82
      1996
    6. Mitä on tullut

Entisen abcn rakennuksen tilalle se oli tyhjillään monta vuotta siellä oli jo nyt valot onko huoltoasema? 5:30.
      Haapavesi
      80
      1396
    7. Harmi nainen kun

olet niin elähtäneen näköinen. Miestä et koskaan löydä itelles. j
      Ikävä
      137
      1374
    8. Palosta selvinnyt 18 vuotias munira tarvitsi tulkin kun puhui Iltalehdelle

Suomessa asuva 18 vuotias tarvii tulkin !!! Tää Suomea puhumaton on palossa kuolleen naisen veli ja asui perheen kanssa.
      Vantaa
      172
      1369
    9. En ymmärrä ateisteja!

Raamattu on aitoa historiaa, jotka ovat kirjoittaneet aikalaiset! Mitä änkyröitte turhaa???
      Ateismi
      585
      1269
    10. Minne pyydän sut?

Jotta saan nähdä 🤨
      Ikävä
      53
      1155
    Aihe