Tyttö skeittareille

stadicitygirl

Kaikki tyttö skedeejät laittakaa kommenttia tähän niin saadaan keskustelua ja nähdään kuinka paljon meitä on suomessa

21

262

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tyttösaunoo

      tääl ainaki löytyis yks, vaikka en nyt ees osaa kunnolla skeitata ja mul on vaan sellanen halpis-skeitti mut skeittaan kummiski :)

    • jännä525

      Jep, täälki yks mut en mäkää osaa oikee ku ollien.. Mitä te osaatte ? :D

    • alokas evo!

      MOROO!mä haluaisin oppii sekittaan ja ooon tyttö.mistä ostitte ne teijän halppis skeitit?!ja miten te alotitte skeittaamisen ja minkälaisessa maastosaaa?!voiko tasasel asvaltil?!minkä lainen temppu se ollie on ku kaikkii siit puhuu?!piätte mu varmaan evona mut ei haittaa!!opettelitteko ite skeittaan ja harrastatteko mitä muuta?!

      • XDDDDDDDDD

        joo en opetellu ite skeittaan, kaveri opetteli mun puolesta


      • $Girl!B

        Itellä oli netistä tilattu ja makso jotai 40€ mut kyl saa iha jostain prismoista halvalla. Luulisin


    • jännä525

      ostin ite stadiumist 50e (alennukses oli) toy machinen skeitin, jaa alotin yhel pikku koulul meijä lähel, asvaltil vaa. ollie on niinku "hyppy" :D:D mut laita youtubee how to do ollie yms ni näät. ja juu opettelin ite enkä osaa vielkää

    • rändömi

      Osaan ollien, rokkain, heelflipin ja kickflipin.. :)
      Ja alotin kupittaan skeittiparkissa. Ryan sheckler on iihana:D

    • pony99

      Oon 12 vuotias tyttö ja alotin skedeemään noin. 5 vuotta sitte ku isoveli opetti.
      Osaan ollien, olie360, pop shuvit, pop shuvit360, kickflipin, hardflipin, kickflip360 ja joitain muita. mul on Realin skede.

      TYTÖT RULAA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    • toopsukka

      Täällä 14 vuotias tyttönen, joka osaa tyyliin vaa jarruttaa ja kääntyä :3 Ollieta harjotellu reilut 3kk ja nyt vasta alkaa vähän onnistua :DD

    • Joo lauta on mut taitoa ei (:

      Kääntyy osaan ja Ollie menee, jarruttamine vähä säätämist mut.

    • skedelylle

      Mä oon 13v tyttö ja oon skeitannu varmaa 5-6 vuot mut rupesin kyämää parkil vast 3 vuotta sitte sillei viikottain . Kaikkee temppui osaan ja sillei mut nyt harjottelen grindaa kunnol. Täl hetkel mul o enjoi dekki. Kannattaa ostaa kunnon dekki ja trukit yms ku rupee skeittaa. Kaikist urheilukaupoist saa varmaa dekkei mut ne nyt on sellasii, mielummi skedekaupoist tai jostai netist jotai hyvii.

    • j

      Täältä löytyis yks. Halpis lauta on kylläkin vielä, mut tää on eka vuos. Paremman hankin kun ehdin. (:

    • Enjoi fan

      Tykkää jos enjoi on paras

    • $Girl!B

      Tääl o 12v just alottanu skeittaa... Se ois hauskaa sit ku pysyis ees kyydis -.-
      Mut en luovuta nyy iiha viel kuitekas

      • $Girl!B

        Ja lisään vielä et mulla lauta on Roller Derby, siin on tosi hyvät renkaat.


    • tyttöwaa

      tääl lähes 16-vee tytsy, vasta-aloittanut, en oo ees yrittäny viel mitään temppuja, opettelen ensin vaa yleisesti pysyyn siinä laudan kyydissä ja et osaan kääntyy yms :D

      • s.k.a.t.e girl96

        täällä 16w tyttö pohjoisesta. skeitattu on jo neljä vuotta ja osaan mm. varial kickflip, shove it, ollie, heelflip, boardslide, 50-50... onko pohjois-suomesta muita tytttöskeittareita??


    • määävaaaa

      mäki oon tämmönen rullaileva tyttö. :---------------)

    • skedetyttö
    • Rosa

      Ite alottelin rullailee skeitillä, mut nyt mulla on lonkkari ja tykkään mennä sillä. Tempuista en oo koskaan sillai innostunu, ja mun skedeki on sit ihan markettilaatuu :D Nykyään se lähinnä makaa kaapissa käyttämättä ku lonkkari vie kaiken ajan :)

    • raaandoooomm

      oon 14 ja alotin kesällä skeittauksen Realin completella. Yritän ny opetella olliee, mut ei oikeen onnistu :D. Manualin saan pidettyä 4 sekkaa, yay. Ja osaan pyörii 360 astetta. Eli siis ihan pro sk8er oon :DD

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 180
      1965
    2. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      52
      1888
    3. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      135
      1578
    4. Euroviisut fiasko, Suomen kautta aikain typerin esitys, jumbosija odottaa. Olisi pitänyt boikotoida!

      Tämän vuoden euroviisut on monella tapaa täydellinen fiasko. Ensinnäkin kaikkien itseään kunnioittavien eurooppalaisten
      Maailman menoa
      140
      1445
    5. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1324
    6. Nukkumisiin sitten

      Käsittelen asiaa tavallani ja toiveissa on vielä että tästä pääsee hyppäämään ylitse. Kaikenlaisia tunteita on läpikäyny
      Ikävä
      4
      1184
    7. Muistatko komeroinnin?

      Taannoin joskus kirjoitin aloituksen tänne komeroinnista eli hikikomoreista; syrjäytyneistä nuorista ihmisistä. Ehkä asu
      Suhteet
      48
      1175
    8. Naisten tyypilliset...

      Naiset ei varmaan ymmärrä itse miten karmealle heidän tavara haisee. Miehet säälistä nuolevat joskus, yleensä humalassa
      Ikävä
      10
      1143
    9. Tuollainen kommentti sitten purjehduspalstalla

      "Naisen pillu se vasta Bermudan kolmio on. Sinne kun lähdet soutelemaan niin kohta katoaa sekä elämänilo että rahat"
      Suhteet
      3
      1118
    10. Syö kohtuudella niin et liho.

      Syömällä aina kohtuudella voi jopa laihtua.On paljon laihoja jotka ei harrasta yhtään liikuntaa. Laihuuden salaisuus on
      Laihdutus
      10
      1109
    Aihe