Olen nuori nainen. Useiden vuosien huumeidenkäytön lopettamisen jälkeen olen huomannut, että minulla ei ole yhtään sellaista ystävää kuin haluaisin. On kaksi ihmistä kenen kanssa vietän aikaa viikoittain , pari niiden lisäksi joita tapaan kerran-pari kuukaudessa,jos sitäkään. Mutta tunnen olevani täysin ulkopuolinen sillä en pidä alkoholista ja tapaamisiin liittyy aina alkoholi. En halua viettää aikaa kännisten ihmisten seurassa. Minulle mieluisin asia, mitä viikonloppuisin voi tehdä, on katsoa tiededokumentteja ja syödä hyvin :D. Mietinkin siis, mistä ihmeestä löytäisin samanhenkistä porukkaa ja miten ihmisiin ylipäänsä tutustutaan. Ei ole ihan niin paljoa pokkaa,että kadulla menisin sanomaan jollekin mukavannäköiselle hipille, että "Moi, haluisitko sä olla mun kaveri/haluisitko viettää tiededokumentti-iltoja mun kanssa?" :D
Olisin tosi kiitollinen kaikista vinkeistä ja kokemuksista( en provovittuiluista), miten olette löytäneet uusia ja samanhenkisiä ystäviä?
Mistä löytää uusia kavereita/ystäviä?!?
5
294
Vastaukset
- liianvanhaäijä
eeii niit nii helposti löydä... mut on iha kiva katella tiededokuja yksinkin....
-Jos joskus satumme törmäileen, tiedämme yhteisen ilon aiheen...
Pidä toi linja..... - kokeileskuule
NA-ryhmät vois olla yks mesta missä tutustuu ihmisiin, joilla on samanlaista taustaa ja aikansa siellä käytyä voip löytää hyviä frendejä.
- ghlshiksgih
Mene jonnekin tiedehenkisten keskustelufoorumille. Sitten vain yleinen tapaaminen pystyyn ja dokkarit pyörimään. Toimii minkä tahansa harrastuksen tai kiinnostuksenkohteen kanssa. Vaikka foorumilla olisi paljon sellaisia, joiden kanssa ei synkkaa, seasta voi löytyä todellisia aarteitakin.
Itselläni 90% sama ongelma noiden ystävien löytämisen kanssa. Kahta kolmea kaveria lukuunottamatta ei oikein muita ole ja tässä sitten kummastelemassa mistä niitä uusia kavereita oikein saa.
Jos sua kiinnostaa, niin voitaisiin olla vaikka näin nettikavereita ja jutella niitänäitä vaikka vain msn tai s-postin välillä.
Kirjottele [email protected] jos nappaa :)- miemieniin
Hei,
"Mutta tunnen olevani täysin ulkopuolinen sillä en pidä alkoholista ja tapaamisiin liittyy aina alkoholi. En halua viettää aikaa kännisten ihmisten seurassa."
"Ei ole ihan niin paljoa pokkaa,että kadulla menisin sanomaan jollekin mukavannäköiselle hipille, että "Moi, haluisitko sä olla mun kaveri/haluisitko viettää tiededokumentti-iltoja mun kanssa?" :D"
Nämä tekstisi ovat kuin omiani, joskin dokumentit ovat jääneet vähemmälle, ei siksi ettei kiinnostaisi, vaan nimenomaan kiinnostuneen seuran puutteen vuoksi.
Missä päin asut?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vasemmistohallitus palauttaa hintasääntelyn, esim. bensalitra vain 1e.
Tuleva vasemmistolaisista koostuva hallitus ottaa käyttöön vanhat hyvät keinot pitää hinnat kurissa. Tähän tarkoitukse874684Vasemmistolainen valehteli jälleen - Purra tai persut eivät luvanneet "euron bensaa"
Väite "euron bensasta" on ensisijaisesti poliittisten vastustajien käyttämä puhdas vale. Persut kyllä kampanjoivat näky1133872Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"
Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä1913723Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen
Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.722121Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä
Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575751941Mitä on tullut
Entisen abcn rakennuksen tilalle se oli tyhjillään monta vuotta siellä oli jo nyt valot onko huoltoasema? 5:30.791298- 1301182
Palosta selvinnyt 18 vuotias munira tarvitsi tulkin kun puhui Iltalehdelle
Suomessa asuva 18 vuotias tarvii tulkin !!! Tää Suomea puhumaton on palossa kuolleen naisen veli ja asui perheen kanssa.1551147- 511044
Mikä homma?
https://share.google/NvruSS4P4EzjTWPov Poliisilla oli keskiviikkona 4. maaliskuuta yksityisasunnossa Saarijärvellä tehtä30924