Minulla on sellainen mineraali, jonka nimeä en tiedä. Minulla ei ole kuvaa, mutta voin kertoa ulkomuotoa. Rakeinen, ja siinä yhdessä rakeessa on 3 väriä. keltaruskea valkoinen sininen.
Mikä tämä on?
Oo
3
168
Vastaukset
- gienah
Katso merenpohjaa livenä kolmen kilometrin syvyydessä. Tarjous voimassa vain tänään:
http://interactiveoceans.washington.edu/visions11/live- Sukellus jatkuu
eilinen syvyysilmoitus olli hieman liioiteltu, vain puolitoista kilometriä syvällä Oregonin edustalla merenalaisen tulivuoren calderassa.
Tyynylaavaa ja lohkareita Ropos -sukeluslaitteen kamerakuvissa.
Ja välillä kaloja.
- Gyneogologi
Olet ostanut tiimarin koristehiekkasekoituspussin. Katso pussin takaa löytyvästä tekstistä sisältö. Aika tyylikästä tavaraa akvaarion pohjalla tai kukkapurkin juurella.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"
Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä4215097Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen
Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.1602966Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä
Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575912529- 421778
- 551743
Hotelli kainuu
Mietityttää, hotelli Kainuussa, se, että asiakkaat voivat valita ketä saa olla ja ketä ei, Illan aikana asiakkaina!501706- 871537
Pitäis vaan lopettaa
Sinun kanssa yhteydenpito. Alkaa vaan haluamaan enemmän ja tuskin lopulta mikään kohtaisi. Ja ikävä vaan kasvaa ja lähei101257MTV: Vappu Pimiä lataa yllättävän kommentin Helena Puolakasta: "Eihän Helena Puolakkakaan..."
Miten Vappu Pimiä pärjäsi mielestäsi MasterChef-tuomarina? Pimiä aloitti MasterChef-tuomarina uudessa pestissä. Nyt Pim151177Seuraavakin hallitus joutuu leikkaamaan
Sitähän tämä hallitus nyt höpöttää, kun itse on ajanut tilanteen katastrofaaliseksi. Orpon hallitus lähti suurin puhein1671114