Miksi vain kauniilla on oikeus rakkauteen

turhauttavaa...

Miksi miehet niin innokkaasti täällä julistavat, että miehille kelpaa vain kaunis, hoikka ja nuori nainen ?

Miksi miesten mielestä vanhemman, ruman ja lihavan naisen pitäisi olla tuomittu ikuiseen yksinäiseen ja rakkaudettomaan elämään ?

Onko tässä kyse jostain kostonhimosta ? Tyyliin "en saanut naista nuorena, niin sen tähden kaikkien naisten tulee kärsiä rangaistus siitä vanhennuttuaan ?"

Ja eihän tästä voi lopputuloksena päätellä kuin sen, että on ihan yksi ja sama mitä nainen nuorena tekee. Siis että paneskeleeko pelimiesten kanssa vai etsiikö sitä yhtä ja ainoaa oikeaa. Jos kohtalona on kuitenkin jäädä vuosikymmeniksi yksin, kuin se kilttikin mies katsoo ansaitsevansa nuoren ja kauniin naisen, niin mitä sillä sitten on väliä miten on elänyt

50

205

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Me

      Olet oikeassa, miehet ovat pinnalisia....

    • Yhtä turhauttavaa

      Miksi naisille kelpaa vain varakas ja/tai hyvin toimeentuleva ja ehdottomasti töissäkäyvä mies?

      Miksi naisten mielestä köyhemmän ja kenties työttömän miehen pitäisi olla tuomittu ikuiseen yksinäiseen ja rakkaudettomaan elämään ?

      • Eewuli.....

        Ei siinä työttömässä vikaa ole, kunhan tulee toimeen omillaan eikä siipeile naisen kustannuksella.


      • fghjklö¨'åäoöiuky

        Miksi joku haluaa olla työtön? Työmarkkinat vetävät tällä hetkellä paremmin kuin vuosikausiin, kenenkään ei tarvitse olla työtön vastoin tahtoaan.


      • ....
        Eewuli..... kirjoitti:

        Ei siinä työttömässä vikaa ole, kunhan tulee toimeen omillaan eikä siipeile naisen kustannuksella.

        Ei, vaan näin: Ei siinä työssäkäyvässä vikaa ole, kunhan vain maksaa puolet (kallista) elämisestä, maksaa puolet vuokrasta ja maksaa osuutensa naisen aiempien liittojen lapsien kustannuksista.


      • Älyn haamu
        fghjklö¨'åäoöiuky kirjoitti:

        Miksi joku haluaa olla työtön? Työmarkkinat vetävät tällä hetkellä paremmin kuin vuosikausiin, kenenkään ei tarvitse olla työtön vastoin tahtoaan.

        Naiset eivät arvosta duunareita eikä paskaduuneista tienaa kunnolla.


      • Miesasialuuseri
        Eewuli..... kirjoitti:

        Ei siinä työttömässä vikaa ole, kunhan tulee toimeen omillaan eikä siipeile naisen kustannuksella.

        Ja niin kauan kun mies on työtön, niin yhteen ei kannata muuttaa.
        Jos nainen on vähänkin paremmin palkattu niin johan lähtee mieheltä tuet ja nainen elättää velttoilijamiehen.
        Mikäs siinä miehellä ollessa, vaimo tuo ruuan pöytään ja miehen tarvitsee vain olla ja maata sohvalla.


      • Eewuli.....
        .... kirjoitti:

        Ei, vaan näin: Ei siinä työssäkäyvässä vikaa ole, kunhan vain maksaa puolet (kallista) elämisestä, maksaa puolet vuokrasta ja maksaa osuutensa naisen aiempien liittojen lapsien kustannuksista.

        No ööh, minulla ei ole lapsia, koira ja kissa kylläkin mutta maksan itse niistä koituvat menot. Ja jos mies minun kanssa saman katon alla asuu ja on työtön niin kyllähän se niin on että puolet siitä asunnon vuokrasta on miehenkin maksettava, sama koskee sähkö- ja vesimaksua.
        Jos ei näin tapahdu niin ei ole ideaa muuttaa yhteen.


      • Eewuli.....
        Älyn haamu kirjoitti:

        Naiset eivät arvosta duunareita eikä paskaduuneista tienaa kunnolla.

        Puppua, ei mulla ainakaan ole väliä mikä miehen ammatti on. Kunhan vaan tulee toimeen.

        Olenhan itekki duunari.


      • Bullshittiä
        fghjklö¨'åäoöiuky kirjoitti:

        Miksi joku haluaa olla työtön? Työmarkkinat vetävät tällä hetkellä paremmin kuin vuosikausiin, kenenkään ei tarvitse olla työtön vastoin tahtoaan.

        Baronaltako olet?


      • ...
        fghjklö¨'åäoöiuky kirjoitti:

        Miksi joku haluaa olla työtön? Työmarkkinat vetävät tällä hetkellä paremmin kuin vuosikausiin, kenenkään ei tarvitse olla työtön vastoin tahtoaan.

        Entä palkka? Elääkö sillä? Kerro Baronan täti.


      • ....
        Eewuli..... kirjoitti:

        No ööh, minulla ei ole lapsia, koira ja kissa kylläkin mutta maksan itse niistä koituvat menot. Ja jos mies minun kanssa saman katon alla asuu ja on työtön niin kyllähän se niin on että puolet siitä asunnon vuokrasta on miehenkin maksettava, sama koskee sähkö- ja vesimaksua.
        Jos ei näin tapahdu niin ei ole ideaa muuttaa yhteen.

        No niin tietysti, mutta kyllähän sä ymmärsit, mitä yritin tuossa sanoa. Etkö ymmärtänytkin?


      • fghjklö¨'åäoöiuky kirjoitti:

        Miksi joku haluaa olla työtön? Työmarkkinat vetävät tällä hetkellä paremmin kuin vuosikausiin, kenenkään ei tarvitse olla työtön vastoin tahtoaan.

        "kenenkään ei tarvitse olla työtön vastoin tahtoaan."
        Ihan paskapuhetta. Kyllä mä vaan oon vastoin tahtoani työtön, mikäs siinä on syynä kun kukaan ei kertakaikkiaan ota töihin ainakaan tällä alueella.
        Täällä on kuule kymmeniä muitakin jotka on samassa tilanteessa, et osoitapa työpaikka täältä oulun eteläisestä johon varmasti palkkaisivat useita ihmisiä niin että kukaan ei jää ilman.


      • Eewuli.....
        .... kirjoitti:

        No niin tietysti, mutta kyllähän sä ymmärsit, mitä yritin tuossa sanoa. Etkö ymmärtänytkin?

        Ymmärsin toki, täytyi nyt vain saada sanottua asiani :)

        Mutta uskoisin, että ei kaikki naiset, joilla lapsia on, pistä uutta miestä maksamaan lapsistaan aiheutuvia kustannuksia.

        Ei minunkaan isäpuoleni joutunut maksamaan minusta ja sisaruksistani aiheuttamista pakollisista kustannuksista. Äitimme kustansi kaiken ja maksoi yksin lainaa mitä kotitalostamme oli jäljellä.
        Ainoa mihin miehen tuli osallistua oli sähkölasku sekä ruokaostokset.


      • ------
        Eewuli..... kirjoitti:

        Ei siinä työttömässä vikaa ole, kunhan tulee toimeen omillaan eikä siipeile naisen kustannuksella.

        Siinä on myös statusaspekti. Miehen työttömyys on naiselle niin suuri häpeä, ettei sellaista ilkeä esitellä kanaystäville tai sukulaisille. Sehän tarkoittaa sitä, ettei nainen ole saanut pillustaan maksimaalista hintaa, mitä naisilta edellytetään. Samoin työttämän miehen kanssa seurustelusta voivat ystävät, työkaverit ja kylännaiset saada mielikuvan (vaikka näin ei olisikaan), että nainen elättää tätä miestä tai ei ainakaan saa tulonsiirtoja tältä (joka on sama kuin miehen miellyttäminen, mikä on feministi-suomessa kaikkein suurin rikos).


      • ....
        Eewuli..... kirjoitti:

        Ymmärsin toki, täytyi nyt vain saada sanottua asiani :)

        Mutta uskoisin, että ei kaikki naiset, joilla lapsia on, pistä uutta miestä maksamaan lapsistaan aiheutuvia kustannuksia.

        Ei minunkaan isäpuoleni joutunut maksamaan minusta ja sisaruksistani aiheuttamista pakollisista kustannuksista. Äitimme kustansi kaiken ja maksoi yksin lainaa mitä kotitalostamme oli jäljellä.
        Ainoa mihin miehen tuli osallistua oli sähkölasku sekä ruokaostokset.

        Hyvä lähtökohta on se, että vuokra/asuntolaina puoliksi. Yhteiset menot puoliksi, omat menot itseltään ja mahdolliset naisen aiemmat lapset naisen itsensä kustannettavissa. Näin ei tule miehellekkään paha mieli, sitten kun suhde mahdollisesti joskus kariutuu.

        Toisinsanoen ei tule "jouduin maksamaan asunnon (joka meni erossa puoliksi) ja elättämään toisen lapset, enkä saanut siitäkään mitään takaisin" -tunnettta. Omassa tuttavapiirissäni on meinaan varoittavia esimerkkejä tastä.


      • Kertis
        Eewuli..... kirjoitti:

        Ymmärsin toki, täytyi nyt vain saada sanottua asiani :)

        Mutta uskoisin, että ei kaikki naiset, joilla lapsia on, pistä uutta miestä maksamaan lapsistaan aiheutuvia kustannuksia.

        Ei minunkaan isäpuoleni joutunut maksamaan minusta ja sisaruksistani aiheuttamista pakollisista kustannuksista. Äitimme kustansi kaiken ja maksoi yksin lainaa mitä kotitalostamme oli jäljellä.
        Ainoa mihin miehen tuli osallistua oli sähkölasku sekä ruokaostokset.

        Kaipa niitä pakollisia kustannuksia yleensä katetaan myös biologisen isän (tai jos maksukykyä ei löydy, sossun) maksamilla elatusmaksuilla.


      • ex-työtön
        ------ kirjoitti:

        Siinä on myös statusaspekti. Miehen työttömyys on naiselle niin suuri häpeä, ettei sellaista ilkeä esitellä kanaystäville tai sukulaisille. Sehän tarkoittaa sitä, ettei nainen ole saanut pillustaan maksimaalista hintaa, mitä naisilta edellytetään. Samoin työttämän miehen kanssa seurustelusta voivat ystävät, työkaverit ja kylännaiset saada mielikuvan (vaikka näin ei olisikaan), että nainen elättää tätä miestä tai ei ainakaan saa tulonsiirtoja tältä (joka on sama kuin miehen miellyttäminen, mikä on feministi-suomessa kaikkein suurin rikos).

        Et tiedä mistä puhut.

        Mä luulen että se on kyllä miehelle itselleen vielä suurempi häpeä...
        Kokemusta on.

        Olin avioliitossa miehen kanssa, kaikki meni hyvin. Kunnes hän jäi työttömäksi. Yritin tukea, auttaa. Mutta hän vetäytyi täysin kuoreensa, piti itseään suurena luuserina jne. Lopulta alkoi juoda. Kaikki meni pieleen, ero tuli.

        Jälkeenpäin on kertonut tunteneensa niin suurta häpeää ettei vaan kestänyt sitä, ja sanoi tunteneensa että ei ole riittävän hyvä mulle - vaikka miten yritin vakuuttaa toisin. Oikeasti yritin tukea, rakastaa, auttaa. :(


      • tytsä-78
        Eewuli..... kirjoitti:

        Puppua, ei mulla ainakaan ole väliä mikä miehen ammatti on. Kunhan vaan tulee toimeen.

        Olenhan itekki duunari.

        Ja sitäpaitti, monet duunarit saa kyllä parempaa liksaa kuin jotku "toimistotyöntekijä".


      • muuta !!!
        itmies kirjoitti:

        "kenenkään ei tarvitse olla työtön vastoin tahtoaan."
        Ihan paskapuhetta. Kyllä mä vaan oon vastoin tahtoani työtön, mikäs siinä on syynä kun kukaan ei kertakaikkiaan ota töihin ainakaan tällä alueella.
        Täällä on kuule kymmeniä muitakin jotka on samassa tilanteessa, et osoitapa työpaikka täältä oulun eteläisestä johon varmasti palkkaisivat useita ihmisiä niin että kukaan ei jää ilman.

        Muutto toiselle paikkakunnalle?
        Niin on ihmiset kautta aikojen tehneet, muuttaneet sinne missä töitä on tarjolla.


      • Reipas Poikamies
        ex-työtön kirjoitti:

        Et tiedä mistä puhut.

        Mä luulen että se on kyllä miehelle itselleen vielä suurempi häpeä...
        Kokemusta on.

        Olin avioliitossa miehen kanssa, kaikki meni hyvin. Kunnes hän jäi työttömäksi. Yritin tukea, auttaa. Mutta hän vetäytyi täysin kuoreensa, piti itseään suurena luuserina jne. Lopulta alkoi juoda. Kaikki meni pieleen, ero tuli.

        Jälkeenpäin on kertonut tunteneensa niin suurta häpeää ettei vaan kestänyt sitä, ja sanoi tunteneensa että ei ole riittävän hyvä mulle - vaikka miten yritin vakuuttaa toisin. Oikeasti yritin tukea, rakastaa, auttaa. :(

        Onko nämä duuniinsa urautuneet miehet vahvoja. Näköjään ei heille se on SE elämä. Nykyään moni, kuten minäkin, on kasvanut erinäisten pätkätöiden putkeen, jossa yksi jos toinenkin työ on projekti- ei tie eläke kiikkustuoliin.

        Se on myös vapaus muuttaa suuntaa elämässä, antaa uusia mahdollisuuksia kouluttautua, opiskella, hakea asemaa työmarkkinoilla. LAput silmillä kulkeminen ei ole tätä vapautta tai juomaan retkahtaminen vastauksena työn loppumiseen, osoittaa juuri sitä heikkoutta muuttaa elämäänsä. Sori jos sanoni ilkeästi, mutta se on tuhansien murheellisten tarina Suomessa jossa eletään duunia varten- ja unohdetaankin se oma rakas vierellä.

        En kannusta ihmisiä työttömyyteen, koska sillä on Suomessa liian kalliit seuraamukset- eli ihminen demonisoituu työnantajien silmissä pikkuhiljaa kohti syrjäytymistä. PArempi kaatua taistellen kuin sohvalle lahoten.

        Kaikenlaisilla ihmisillä on oikeus rakkauteen mielestäni- heidän pitää lopettaa laput silmillä kulkeminen ja olla avoimempia kumppanin haussa aktiivisesti.

        Unohtaa ne haavemaailmat joissa ei toiset kohtaa.


      • muuta !!! kirjoitti:

        Muutto toiselle paikkakunnalle?
        Niin on ihmiset kautta aikojen tehneet, muuttaneet sinne missä töitä on tarjolla.

        Sitäkin on tässä yritetty, mutta muuttaa ei kannata ennen kuin työ on varmaa. Uskotko että olen hakenut ympäri suomen sopiviin paikkoihin mitä mä osaan niin ei siltikään mihinkään? Kyllä se on niin että olen, mutta se on vaan sellanen juttu että työnantajat ei ota töihin. Aina on kymmeniä työnhakijoita sopivaa paikkaa kohden, niin ei sitä oo paljoa mahdollisuuksia sillon. Se on sama mulle työn saanti kuin osallistuisi lottoarvontaan ja toivoisi voittoa.


      • just joooo
        Reipas Poikamies kirjoitti:

        Onko nämä duuniinsa urautuneet miehet vahvoja. Näköjään ei heille se on SE elämä. Nykyään moni, kuten minäkin, on kasvanut erinäisten pätkätöiden putkeen, jossa yksi jos toinenkin työ on projekti- ei tie eläke kiikkustuoliin.

        Se on myös vapaus muuttaa suuntaa elämässä, antaa uusia mahdollisuuksia kouluttautua, opiskella, hakea asemaa työmarkkinoilla. LAput silmillä kulkeminen ei ole tätä vapautta tai juomaan retkahtaminen vastauksena työn loppumiseen, osoittaa juuri sitä heikkoutta muuttaa elämäänsä. Sori jos sanoni ilkeästi, mutta se on tuhansien murheellisten tarina Suomessa jossa eletään duunia varten- ja unohdetaankin se oma rakas vierellä.

        En kannusta ihmisiä työttömyyteen, koska sillä on Suomessa liian kalliit seuraamukset- eli ihminen demonisoituu työnantajien silmissä pikkuhiljaa kohti syrjäytymistä. PArempi kaatua taistellen kuin sohvalle lahoten.

        Kaikenlaisilla ihmisillä on oikeus rakkauteen mielestäni- heidän pitää lopettaa laput silmillä kulkeminen ja olla avoimempia kumppanin haussa aktiivisesti.

        Unohtaa ne haavemaailmat joissa ei toiset kohtaa.

        No tämä palkkatyöasema on kyllä nimenomaan vahvasti kulttuurinen asia ja se siis pitäisi olla vähintään tietyn tasoinen. Sillä ei sitten ole niinkään väliä miltä alalta tai missä perinteisessä hierarkia-asemassa ollaan kunhan vissin tason palkkatyöasema vain on. Tällaisen aseman menettäminen voi kuohita miehen henkisesti siihen mittaan, että hän ei esim. pystyisi nussimaan naista vaikka mallin vartaloinen nuori nainen hänen eteensä tuotaisiin.


    • Me

      Koska lasten kasvattaminen vaati varallisuuta, kaikki maksa -> lasten vaatet, ruoka, harrastukset jne. Eikä järkevä nainen halua omalle lapselle huonoa tulevaisuuta.

      • Kaksoisstandardit

        Samalla logiikalla mies voisi sanoa haluavansa jälkeläisistään todennäköisemmin kauniita ja komeita, jotta näillä olisi parempi tulevaisuus, ja siten perustella vaatimuksensa kumppanin kauneudesta.


      • 30v.

        Siksi kai minulla on akateeminen tutkinto ja työpaikka...


      • hjgkhkhkjh
        Kaksoisstandardit kirjoitti:

        Samalla logiikalla mies voisi sanoa haluavansa jälkeläisistään todennäköisemmin kauniita ja komeita, jotta näillä olisi parempi tulevaisuus, ja siten perustella vaatimuksensa kumppanin kauneudesta.

        Ei tässä ole mitään kaksoisstandardia, olette kumpikin idiootteja.


    • Älyn haamu

      "Onko tässä kyse jostain kostonhimosta ? Tyyliin "en saanut naista nuorena, niin sen tähden kaikkien naisten tulee kärsiä rangaistus siitä vanhennuttuaan ?""

      Näin on. Mies ei kelvannut nuorena naisille tai saanut edes pillua ja sitten pitäisi olla iloinen kun joku kurppa rumennuttuaan armollisesti miehen kelpuuttaa.

    • Me

      Periaatessa miesten pinnallisuus johtuu seksikeskeisyydestä.
      Kaunis nainen seksuaalisesti haluttava ja ruma/lihava ei.... vaan brutaali fakta....

    • rumanainen,

      On todella turhauttavaa.

      Mä olen tuollanen ns. ruma nainen. Kolmekymppinen neitsyt. :(
      Pahojen mielenterveysongelmien takia eläkkeellä ja ylipainosta kärsivä.

      KUKAAN mies ei vilkaisekaan mua päin, eikä ees sillon jos yritän tehä alotetta.

      • hgt7td7t6g2w

        Pysty vaikuttamaan ainakin ylipainoosi, ja voihan elämässä olla muutakin kuin miehet.


      • Älyn haamu

        Rumalla naisella ei tee mitään. Ja jos olet neitsyt vielä kolmekybäsenä, sun täytyy olla oiken überruma.


      • Me
        Älyn haamu kirjoitti:

        Rumalla naisella ei tee mitään. Ja jos olet neitsyt vielä kolmekybäsenä, sun täytyy olla oiken überruma.

        Oo hilja....:(


      • Opiskeleva
        Älyn haamu kirjoitti:

        Rumalla naisella ei tee mitään. Ja jos olet neitsyt vielä kolmekybäsenä, sun täytyy olla oiken überruma.

        Eiks neitsyen pitänyt olla juuri hyvä asia?


      • Älyn haamu
        Opiskeleva kirjoitti:

        Eiks neitsyen pitänyt olla juuri hyvä asia?

        Ruman naisen neitsyys on yhtä tyhjän kanssa.


      • 30v.
        Älyn haamu kirjoitti:

        Ruman naisen neitsyys on yhtä tyhjän kanssa.

        Höpönlöpön, rumanainen tuskin on edes ruma. Hän vain uskoo niin ikävien torjuntojen ja mielenterveysongelmien takia. Reilusti ylipainoinen nainen saa varmasti huomiota ylipainoisilta (nuoremmiltakin) miehiltä, jotka eivät ehkä uskalla tehdä aloitetta kenellekään.


      • Älyn haamu
        30v. kirjoitti:

        Höpönlöpön, rumanainen tuskin on edes ruma. Hän vain uskoo niin ikävien torjuntojen ja mielenterveysongelmien takia. Reilusti ylipainoinen nainen saa varmasti huomiota ylipainoisilta (nuoremmiltakin) miehiltä, jotka eivät ehkä uskalla tehdä aloitetta kenellekään.

        Joillakin miehillä ei ole ilmeisesti lainkaan itsekunnioitusta,


      • Mestaria siteeraten
        Älyn haamu kirjoitti:

        Joillakin miehillä ei ole ilmeisesti lainkaan itsekunnioitusta,

        Rumalla naisella ei tee mitään.


      • Mestaria pilkaten
        Mestaria siteeraten kirjoitti:

        Rumalla naisella ei tee mitään.

        Jos rumalla naiselle ei tee mitään, niin miksi tämä arvon mestarisi on koittanut vongata Eewulilta pildeä? Sehän on ruma nainen.


      • pampparallaa
        Älyn haamu kirjoitti:

        Ruman naisen neitsyys on yhtä tyhjän kanssa.

        Kysyit vähän aikaa sitten mikä sussa ärsyttää. No, kyllähän sä aika lailla vaikutat vittuilevan ihmisille. Omasta mielestäsi se on varmaan rehellisyyttä ja suoruutta, tai jotain.


    • Me

      Hmmm.... otan osaa.....

    • yksin aina

      Mulle kelpais rumempikin nainen mut rumalle naiselle ei kelpaa ruma mies jolla on vinot hampaat. Rumat naiset luulee olevansa prinsessoja jotka luulevat saavansa komean miehen, joten ne odottelee ylhäisessä yksinäisyydessään
      sitä prinssiään.

      • 767tyg567tggygyt6

      • jhjhggjhgjh

        Minä en edes ole ruma ja silti minulle on kelvannut mies jolla on vinot hampaat, anorektinen vartalo ja omasta mielestään ruma (minusta ihan hyvän näköinen tosin).

        Kannattaisi yrittää rakentaa vähän tuota itsetuntoa ja lakata vihaamasta ja syyttelemästä muita.


      • swetty teeth
        767tyg567tggygyt6 kirjoitti:

        Suosittelen: http://wonderfulwortelworld.wordpress.com/2010/01/25/review-nivea-creme/

        Jos ainoa ongelma ulkonäössäsi on vinot hampaat, niin nehän on helppo oikaisuttaa hammaslääkärillä. Takahampailla ei ole mitään väliä, joten riittää, että oikaisuttaa edes pahimmat virheet pois, jotta uskallat taas hymyillä.

        Itse asiassa virheettömien hampaiden aika alkaa olla USA:ssakin ohi. Nyt arvostetaan persoonallisia hampaita. Jos on pieni vinouma esim. etuhampaissa, niin se saattaa olla pelkästään söpöä, joka erottaa sinut muista, joilla on massahampaat eli muilla valkaistut ja täydelliseksi oiotut hampaat.

        Itse häpesin omia hampaitani noin 30 vuotta kunnes miesystäväni kertoi ihastuneensa nimenomaan hampaisiini, jotka hänestä ovat hellyyttävät (!).


      • vinohammas..
        swetty teeth kirjoitti:

        Jos ainoa ongelma ulkonäössäsi on vinot hampaat, niin nehän on helppo oikaisuttaa hammaslääkärillä. Takahampailla ei ole mitään väliä, joten riittää, että oikaisuttaa edes pahimmat virheet pois, jotta uskallat taas hymyillä.

        Itse asiassa virheettömien hampaiden aika alkaa olla USA:ssakin ohi. Nyt arvostetaan persoonallisia hampaita. Jos on pieni vinouma esim. etuhampaissa, niin se saattaa olla pelkästään söpöä, joka erottaa sinut muista, joilla on massahampaat eli muilla valkaistut ja täydelliseksi oiotut hampaat.

        Itse häpesin omia hampaitani noin 30 vuotta kunnes miesystäväni kertoi ihastuneensa nimenomaan hampaisiini, jotka hänestä ovat hellyyttävät (!).

        Oi, ihastui hampaisiisi. :)
        Ja hampaat ovat hellyyttävät! :D

        En ole koskaan kuullut vastaavaa. :) Onpas söpöä.


    • Paskaa jauhavat. Taino voivat ne omalla suullaan puhua, mutta eivät kaikkie miesten suilla. Jos muutama lahopää sanoo jotain, niin se ei suinkaan ole kaikkien mielipide ja tee kaikista lahopäitä.

      Mun mielestä ihminen joka alkaa tunkea toisia paskaan omassa päässään, ui itse siellä paskassa jo valmiiksi ja syvällä. Eli paskakasat kannattaa kiertää kauempaa ettei haju tartu. Vain älyvapaat kostaa kaikille asiaan osattomillekin, jonkun toisen aiheuttamaa pahaa. Silloin on kuuppa sekaisin, kun ei enää erota mistä kaikki alkoi ja mihin sen pitää päättyä. Ja keneen kohdistua.

      Tee sinä omat päätökses elämässäs ja antaa muiden tehdä omansa. Kunhan järkeilet itse mikä sulle on parasta. Ihan sama mitä joku katkeruudessaan sössöttää. Siihin ei tarvi lähteä mukaan ja upota mukana. :-)

    • No seksi nyt on asia

      joka toimii vain kauniiden ihmisten välillä (eikä tässä sukupuolella ole merkitystä). Kun kaksi kaunista vartaloa kietoutuvat toisiinsa ja yhtyvät se on jumalaista. Rumien ihmisten välinen yhdyntä on lähinnä naurettava ja säälittävä. Seksi pitää jättää kauniille ihmisille, rumat voivat keskittyä muihin asioihin esim. pitsinnypläykseen,.

      • just jooooo

        Niiin ja juuri nuorena sitä kauneimmillaan ollaan. Se vaan että nykykulttuurissamme tähän seksijuttuun ikäänkuin pakotetaan kaikkia keskittymään. Se on selvä että kaunein nainenkin alkaa väistämättä mennä kauneudesaan alaspäin jo 25 vuotiaasta.
        Suurin osa elämästämme pitäisi olla ihan jotain muuta kuin seksiin keskittymistä ja näin tämä asia meidänkin kulttuurissamme on aimmin ollut, nyt vaan on jostain syystä alettu tällaista seksijuttua niin hirveästi painottaa.

        Muuten pilasit kommenttisi tuolla pitsinnypläyskehotuksellasi. Se on nimittäin aika selkeä asia kulttuurisesti, että tällä kommentillasi pyrit nimenomaan halventamaan vanhempia ja rumempia ihmisiä. Miksi näin ? Eikö vanheneminen sinua lainkaan koske ? Etkö muka itsekkin tarvitse paljon muutakin kuin seksiä, vai pahvilaatikossako sitä harrastelisit keräten ruokasi luonnosta.


    • valitettavasti tuo sama alkaa päteä naisiin tuo ettei kelpaa kuin lähes malli. Sitä samaa se on ollut jo useamman vuoden netin deittipalstoilla. Etsin urheilullista, älykästä jne miestä.

    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Sosiaaliturvasäästöt kohdentuvat usein samoihin ihmisiin useampaan kertaan

      ja ihmisiä putoaa kiihtyvällä tahdilla toimeentulotuelle eli köyhien määrä kasvaa eksponentiaalisesti Suomessa. https:
      Maailman menoa
      375
      1900
    2. Olisiko sinulla mitään toiveita?

      Miten sinä toivoisit minun sinua lähestyvän? Mitään mitä olisi tosi hyvä tietää ennen sitä? Jos ei sen kummempia, niin
      Ikävä
      49
      1607
    3. Miksi toisten toiveet ahdistavat teitä?

      Kertokaapa miksi toisen ihmisen toiveet mahdolliselle kumppanilleen ahdistavat niin kovasti? Oletatko, että hän vaatii j
      Sinkut
      208
      1290
    4. Mitä tuntemuksia

      sinulle tulee, kun hän ilmestyy näköpiiriin? Vaihtelevatko ne?
      Ikävä
      84
      1066
    5. En nii kui tiiä yhtään

      Mikä suussa kiehtoo, vaikka kaiken pitäisi olla ihan hyvin! Mä niin haluaisin nähdä sut:)
      Ikävä
      58
      928
    6. T mies missä oot

      T mies pääsetkö lähtemään sieneen villasukat tein sulle 💕🐶
      Ikävä
      69
      815
    7. Oletko kertonut tästä

      Meidän oudosta jutusta kenellekään? Olen kertonut ystävälleni, että olet saanut minut sekaisin…, mutta tästä hän ei tied
      Ikävä
      48
      762
    8. Homouden synti

      Kerrotaan faktoja alkuun. On olemassa vain kaksi sukupuolta ja aviolIiitto on vain ja ainoastaan miehen ja naisen välin
      Luterilaisuus
      257
      716
    9. Turun tunnin juna toteutetaan

      Köyhiltä viedään mutta tunnin juna Turkuun viedään läpi. Puhaltakaa PS nyt tämä poikki! https://www.hs.fi/politiikka/ar
      Perussuomalaiset
      103
      706
    10. huono vai hyvä juttu

      Miten ulkopuoliset reagoisivat jos olisit kaivattusi kanssa yhdessä....?
      Ikävä
      46
      650
    Aihe