eli seurustelin naimisissa olevaan mieheen noin 7 kk...tämän nyt sitte loppui tänään...sanoin sille heippa ja lähdin pois...viimeinen pisara oli se kun sain tiettää että se kävi vaimonsa kanssa matkoilla...ja lähtee vieläkin.. joskus... meillä oli tosi kivaa yhdessä..alussa oli niin kiihkeetä että meinasi taju lähtee... olin varmaan maailman onnellisin silloin... myöhemmin se meni huonommaksi, se ei enää halunnut nähdä niin paljon..ei käynyt missään..oli vaan kotona ja valitti että väsyttää ja niin edelleen... tylsistyin siihen, olin hermona koko jan.. ahdistunut ja stressaantunut.. en tiennyt mitä tehdä..rakastan edelleen...ja nyt askarruttaa teinkö oikein..vai olisiko mulla mahdollisuus vielä olemaan sen kanssa piileskelemättä...?? neuvoja...nyt on oikeesti paha mieli...kaipaan apua...sielu itkee....!!!!!
salasuhteen päättyminen
22
438
Vastaukset
- Ei niin rohkea
Ei musta varmaan kauhesti apua ole, mutta itse tuskailen omassa ns. salasuhteessani, että mitä pitäis tehdä. Mies on just nyt lomalla Italiassa perheensä kanssa ja mä tuskailen täällä. Mietin, että onko tässä mitään järkeä. Pitäiskö itseni takia lopettaa tää juttu, mutta kun tähän asti on tuntunut niin hyvältä. Ahdistaa, itkettää ja välillä kiukuttaa niin vietävästi. Järki sanoo, että tää pitäis lopettaa kun tuntuu niin pahalta. Jos tää loppuis niin pahalta tuntuis, mutta se menis jossain vaiheessa ohi. Nyt tää vaan kestää. Pää tässä hajoo...Voimia sulle, sä teit sen järkiratkaisun. Vähän aikaa tuntuu kamalalta, mutta varmasti pidemmän päälle helpottaa. Mun tarttis löytää toi sama rohkeus nyt itsestäni.
- entinen sala
Hei molemmille! Tuo tuska menee ohitse, sitä on vain suhteen alussa. Muistan itseni myös tuollaisena, ei saanut nukuttua saati syötyä. Kaikki ajatukset olivat kiinni hänessä. Aika auttaa ja viimein kovan odotuksen siis myös monien vuosien odotuksen jälkeen mies lopulta erosi. Nyt opetellaan yhdessä asumista ja arkea ja kaikki on tosi ihanaa. Tiedän kyllä mahdollisuuden jotta muakin petetään mutta saapi sitten jatkaa matkaansa muualle.
- täti43v
Nyt on nuoret neidit haksahtaneet pahemman kerran. Täti heittää tässä lisää vettä myllyyn: ootko ajatellut, että se mies myös panee vaimoaan matkan aikana. Miltä tuntuu tuo ajatus?Luuletko, että uhraa sulle ajatustakaan reissussa? Lukekaahan tuosta alta voivoi surkeuden kommentteja. Mies puhuu totta.
- Aivottomia kanoja
täti43v kirjoitti:
Nyt on nuoret neidit haksahtaneet pahemman kerran. Täti heittää tässä lisää vettä myllyyn: ootko ajatellut, että se mies myös panee vaimoaan matkan aikana. Miltä tuntuu tuo ajatus?Luuletko, että uhraa sulle ajatustakaan reissussa? Lukekaahan tuosta alta voivoi surkeuden kommentteja. Mies puhuu totta.
No johan on hemmetti. Onhan nyt miehellä täysi oikeus lähteä matkalle vaimonsa ja lastensa kanssa. Perheen kanssahan ne lomat kuuluukin viettää. Mitä te kakkosnaiset siitä nurisette? Ei teillä ole pienintäkään oikeutta edes sekaantua asiaan, saati olla mustasukkaisia. Itsepähän olette osanne valinneet. Kuka leikkiin ryhtyy, se leikin kestäköön.
- nomoregames87
haluaisitko jutella meseessä? kerron omista kokemuksistani...?
- Ei niin rohkea..
Olis ihan kiva, mutta mulla ei oo meseä. Olis muutenkin hyvä jakaa kokemuksia, koska niistä oppii ja saa itelleen yleensä rohkaisua tai ratkaisua. Mä oon täällä joskus kirjotellut ja huomannut että ei mee kauaa kun häiriköt iskee..
- nomoregames87
niin... minne voisin kirjoittaa sulle? haluun nyt jutella ja antaa sulle vinkkiä ja kokemuksia...?
- Ei niin rohkea
En tiedä uskaltaako tänne sähköpostiosoitetta laittaa...olis kyllä ihan kiva jutella ja kuulla sun kokemuksia.
- nomoregames87
mulla on tuossa nimimerkki..voiohan laittaa viestin..yksityisen?
- voivoi surkeus
Kuulkaa nyt arvon leidit. Onhan teillä elämä hakusessa, mutta onko viimeinen oljenkortenne varattu mies, siis jolla on vaimo ja lapset. Haluatte viedä miehen ja jättää lapset ilman molempia vanhempia. Onhan se aivan perseestä täällä voivotella kuinka haluais rikkoa toisten perheen, haluais parisuhteen toista osapuolta ja pettää toista. Toivottavasti ymmärrätte mitä teette. Mitä jos itse olisit parisuhteessa ja lapsia ja lomia ja yhtäkkiä joku vieras käärme sukkuloisi teidän liittoon ??
Kasvakaa nyt oikeesti aikuisiksi. - nomoregames87
Ollaan kyl aikuisia...ite en kyl ois ikinä kuvitellutkaan et sotkeutuisin siihen... näin vaan elämässä käy..ja totta puhuen, mietin mitä teen...ja en todellakaan haluaa jättää lapsia ilman perhettä...siks jätinkin sen...ja voit olla varma että kärsin todella paljon... ei ole helppoo... ei oo naurun paikka ja tässä tapauksessa ainut kelle on hyvä olla on se mies... !!! tunteille ei vaan voi mitään...
- voivoi surkeus
Sulla ei varmaankaan mene oikein hyvin, ja kaiken lisäksi kännäät suruusi, vetäsit edes pilvee olis masennus poissa ja elämä vois hymyilläkin.
Tsemppiä vaan, äläkä sekaannu varattuihin ja lopeta dokaaminen.
- nomoregames87
en juo...enkä polta...
- voivoi surkeus
Jos et dokaa, niin miksi on niin paljon kirjoitusvirheitä ? Enpä heti usko.
Ja oikeesti mä kyllä tiedän mitä on menettää rakas ja kuinka paljon se koskee ja montako vuotta, nyt on menny 38 vuotta ja aina vaan koskee.
En kuitenkaan koskaan ole koskenut varattuun, koska se on jo moraalisesti väärin. Toisten peltoa ei mennä kyntämään.
- nomoregames87
ehkä koska joskus oon asunu muualla ku suomessa...anteeksi virheistä, mut pääasia et ymmärtää...! toivon kovasti et se palaa mun luokse vielä joskus... toivo elää.. ja en pysty syömään, nukkumaan enkä mitään muutakaan tehdä...:(((
- voivoi surkeus
Ota nyt ja nollaa vaikka se ei helppoa olekaan, unohda vaikka sekään ei ole helppoa. Ajattele onko se koskaan edes sua rakastanut ja se rakkaus on vaan ollut yksipuolista. Tiedän miehet, kun olen itsekin. Ne hakee vaan piristystä arkeen ja pientä jännitystä. On kiva käydä välillä painamassa vierasta ja todellakin painamassa, eli tyhjäämässä pussit. Sitä kerrotaan liirum laarumit että sais tulla vielä uudelleen painamaan.
On se piruvie ettette te naiset näe tosiasioita. Niin naiset ajattelee tunteella ja miehet munalla, näin se vaan on. Tuo mies sun on jo parasta unohtaa ja etsiä parempaa täkyä koukkuun, se on pelkästään käyttänyt sua hyväksi, jota tuskin voit edes käsittää, koska sulla on ollut tunteet pelissä ja miehellä olan takana perhe. Ota jo järki käteen ja unohda se hyväksikäyttäjä.
Sulla on varmasti vielä elämä edessä ja pian joku sanoo sun kainalossa, nuku hyvin kulta.
Se ei tarkota että vielä kyntäisit toisten peltoa, vaan omaa.- täti43v
Puhut asiaa, noin se vaan menee. Olen sen jo aikoja sitten ymmärtänyt, vaikka nainen olenkin. Musta tuo on reilu peli, jos vaan molemmat tajuaa, missä mennään. Valitettavasti monikaan ei tajua, etenkään nuoret naiset. Kuvittelevat muuta ja sitten syyttävät oikeasti miestä hyväksikäyttäjäksi ja valehtelijaksi.
Pakkoa kysyä, onko tullut vastaasi naista, jolle sun ei olisi tarvinnut satuilla, että pöksyihin pääset? Kokeile joskus, kerro suoraan, että haluat vaan painaa, vaimoa rakastat. Jos nainen suostuu, niin olet luultavimmin törmännyt minuun! Ei kaikille tarvitse satuja kertoja, toiset tykkää suorasta totuudesta. Näin niinkuin vinkkinä sulle. - Paha(ko) mies
Höpö höpö, että miehet ajattelisivat vain munalla. Minulla on ollut salasuhde ja tunteeni olivat tyttöä kohtaan todella syvät. En pitänyt häntä hyvänä siksi, että olisin päässyt vielä uudelleen painamaan. Kyllä me molemmat saimme seksuaalisesti paljon; sanoisin, että hän jopa enemmän, koska herätin hänessä juttuja, joiden olemassaolosta hänellä ei ollut aavistustakaan.
En olisi halunnut hänestä luopua, mutta hän ryhtyi käyttämään järkeään - naiset ovat siinä paljon, paljon miehiä parempia irl - ja tajusi suhteemme mahdottomuuden. Tiesin, että päivä tulee, jolloin järjellä mennään, joten minun oli vain tyydyttävä siihen, vaikka kipeää teki. Tekee vieläkin, vaikka erosta on jo aikaa.
- Ex-kax
Aloittaja, ymmärrän paremmin kun hyvin miltä susta tuntuu. Mun salasuhteeni loppumisesta on vajaa 2 kk, ja nyt vasta alkaa vähän helpottaa. Aluksi en syönyt, mikään ei huvittanu, tuntu, että en ikinä enää voi ihastua. Kaikki tämä, vaikka ero ei tullu mitenkään yllätyksenä vaan osasin jopa odottaa sitä, oisin vaan halunnu vielä pitkittää. Nyt alkaa jo kaikki hyvät hetket vähitellen unohtua ja nousta pintaan kaikki turha odotus ja salailu. Nyt olen jopa jo osannut lopettaa toiveet yhteenpaluusta. Pidin hänestä kovin ja hänen ihana hymynsä näkyy silmissäni edelleen joka päivä. Joskus vielä tulee päivä, että mietin miten tyhmä olinkaan kun tuhlasin aikaani häneen.
Usko vaan, aika kyllä parantaa. Susta ei nyt tunnu siltä ja toisaalta tuntuu, että ei edes halua toipua, etkä rakastua uudelleen.
En ole ukkomiesten satuihin uskova tyttönen enää minäkään, 41 v, mutta tapasin kuitenkin ihmisen, josta pidin tosi paljon, eikä hän koskaan sanallakaan moittinut vaimoaan, eikä puhunut erosta. Ja silti pääsi pöksyihini.
Vanha totuus, sillä se lähtee, millä on tullutkin, pitää paikkansa myös sydänsuruissa. Mua helpotti ihan helvetisti pari panoa yhen tutun kanssa, hän tietenkin tiesi, missä mennään, että tarkoitus on vaan laastaroida mun särkynyttä sydäntä. Hänelle se kävi ja mua helpotti, win-win -tilanne. - Naisen logiikkaa??
Kun näin miehenä lukaisee näitä juttuja, ei voi kun ihmetellä teitä naisia. Varattujen miesten perään ruikutetaan ja väännetään heistä kättä vaimon kanssa. Lapsistakaan ei piitata. Syyksi sanotaan usein, ettei vapaita miehiä muka löydy. Kyllä löytyy. Yksinäisiä miehiä on paljon. Ja toisin kun väitetään, eivät kaikki suinkaan ole juoppoja ja mielenterveysongelmaisia (ja jos ovatkin, niin monasti yksinäisyys on heidät siihen ajanut). Taitaa olla naisilla vaan sellainen kilpailuvietti, että nauttivat kun saavat vietyä saaliin toiselta naiselta. Muutoin tuollaista järjettömyyttä on vaikea ymmärtää.
Jotain sairastahan tässä on, että joistakin miehistä joukko naisia suorastaan tappelee ja sitten osa miehistä riutuu yksinäisyydessä, kun ei kukaan huoli. - nomoregames87
Kuten mainitsin jo, en voisi kuvitella että koskaan päädyn tähän...kaikki kävi niin nopeasti ja sattumalta... aluksi en tiennyt että sillä on perhe...tiesin vaan että on tyttöystävä, kuten se sanoi.. tiedän, että joskus pitää käyttää järkeä ja hyvin ajoissa kieltäytyä koko ihmisestä.. mutta nyt ei auta tämä voivoivottelu...tässä nyt ollaan ja piste.. sitä paitsi tämä mies on ainut joka herätti mussa todellakin paljon kovia tunteita...ja voit uskoo että on ollu vapaitakin miehiä..mut ei vaan nappanu...!...sinä miehenä voisit antaa vinkkiä miten mun pitää toimia..mitä mä nyt teen... oliks se oikeesti hyväksikäyttöä vai....
- Naisen logiikkaako??
En osaa mennä toisen pään sisään eli en voi tietää oliko pelkkää hyväksikäyttöä, mutta ainakaan et ollut vaimoa ja perhettä tärkeämpi, kun ei sinua valinnut. Se ei tarkota ettei hällä ehkä ollutkin tunteita sinuakin kohtaan, mutta vähemmän silti kun vaimoa kohtaan. Toisaalta tuskin se vaimokaan niin tuikitärkeä on, jos häntä petetään mutta et ollut ilmeisesti sinäkään. Pahoin pelkään, että kyseinen mies haki seikkailua ja vaihtelua elämäänsä ja sinä tarjosit sitä. Et ehkä edes ollut hänen ensimmäinen etkä viimeinen syrjähyppynsä. Ja olisko tuollainen pettävä mies lopultakaan ollut hyvä saalis? Tuskin olisi ollut uskollinen sullekaan pidemmän päälle.
Pettävissä ihmisissä on yleensä sellainen piirre, että he ovat hyviä valehtelemaan. Tietenkin, koska muutoin semmoinen kaksoiselämä ei edes onnistuis. Oikeesti rehellinen ihminen ei edes kaksoiselämään pysty. Yksinäisen ihmisen rakkaudennälkä on myös semmoinen asia, jota moni käyttää hyväkseen ja osaa sanoa juuri ne sanat, mitä se ihminen kaipaa kuulla. Mutta vastapuolella ei välttämäti ole muuta tarvetta kuin kiihkeä seksuaalinen seikkailu. Tunteita voi toki olla, muttei kovinkaan syviä.
Sanoit, ettei kukaan muu mies ole herättänyt sinussa niin paljon tunteita kuin tämä vaimolleen uskoton kaveri. Tässä tullaankin siihen klassiseen kysymykseen, että miksi naiset rakastuvat renttuihin ja miksi kunnon miestä naiset pitävät niin tylsänä, ettei heihin herää tunteita? Ei ole mikään salaisuus, että tunnetut murhaajat ja rikolliset saavat vankilaan naisilta runsaasti rakkauskirjeitä. Voit tehdä tämä kysymyksen itsellesi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"
Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä2364016Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen
Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.1232317Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä
Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575821996- 1411481
- 77939
Seuraavakin hallitus joutuu leikkaamaan
Sitähän tämä hallitus nyt höpöttää, kun itse on ajanut tilanteen katastrofaaliseksi. Orpon hallitus lähti suurin puhein127937Hotelli kainuu
Mietityttää, hotelli Kainuussa, se, että asiakkaat voivat valita ketä saa olla ja ketä ei, Illan aikana asiakkaina!37930Ovatko vastasyntyneet vauvat syntisiä?
Se ihmisten keksimä järjetön perisynti, jos ovat!331860Pitäis vaan lopettaa
Sinun kanssa yhteydenpito. Alkaa vaan haluamaan enemmän ja tuskin lopulta mikään kohtaisi. Ja ikävä vaan kasvaa ja lähei8847J. Rinta-Joupilla jättimäinen veropetosvyyhti
Seinäjoen keskustan kiinteismiljonäärit olleet jo pitkään ahtaalla ja liittykö J. Rinta-Jouppikin rintamaan? https://yl62770