Juhannus galluppi miehille

gällyppi

Kuka miehistä luulee saavansa juhannuksena naisen hellää kosketusta, ja kenties muutakin?
Kukas taas luulee jäävänsä kahden nyrkkinsä kanssa?

29

325

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ATM.

      Olen realisti. Jään taaskin ilman pillua.

    • Mä en varmaankaan silloin pyöri missään, joten enköhän keskenäni ole aikasen suurella varmuudella.

    • art_of_solidute

      Varmaankin olen isossa seurassa mutta mitään henkilökohtasta naisseuraa en tuskin.

    • kilotaat

      Taitaa mennä runkkailuksi rypsiöljyn kera.

    • sir_eino

      Tiedän että olen naisseurassa mutta pienessä mökissä jossa on muitakin ihmisiä. Eli en saa seksiä mutta suukottelua, halailua, uniseuraa ja muuta vastaavaa kyllä aika varmasti.

      • 6+14

        No mut sehän on aika romanttista:)


      • 200pillun referenssi
        6+14 kirjoitti:

        No mut sehän on aika romanttista:)

        eino on kyllä ihana ja hallitsee romantiikan, tykkään :))


      • hfghfs

        Jee, ryhmäseksiä!


    • ikyuy

      Itse vietän juhannuksen ilman naisseuraa. Mutta ei ole mun ongelma jos ei hyvä kelpaa...

    • yksin aina

      Paskat kukaan saa mitään, no mä en ainakaan.

    • ghdfh457457

      En luule saavani naista, koska en varmaan edes yritä. Varmaan menee juhannus ihan kotona grillaillessa ja salilla treenatessa.

    • sillitrooli

      Ollaan kolmisteen nyrkin ja munan kanssa.

    • Naisten ystävä

      Juhannus on aika huono aika naisseuran saamiseen, ainakin jos ei jo valmiiksi ole jotain katseltuna. Tuntuu että suurin osa ihmisistä haluaa olla maalla omissa porukoissaan.

      • 17

        Niinhän se taitaa mennä:)


      • 10+4
        17 kirjoitti:

        Niinhän se taitaa mennä:)

        Juu näinhän se. Vaikee saada edes miespuolisista kamuista seuraa kun tuppaavat pyörimään omien "säätöjensä" kanssa.

        Joten naisista lienee turha edes haaveilla :)


    • aisankannattaja ATM

      Päivistän sinkut palstalla.

    • egrhw

      Todennäköisesti yksin. Minkäs sille voi, että aina kaikki mukavat naiset joita lähestyn, ovat joko varattuja tai asuvat jossain hevonkuusessa.

      Kai minä seksiä voisin saada, mutta koen liikaa huonoa omatuntoa, jos lähestyn naista, jonka kanssa en voisi kuvitella mitään vakavampaa.

      • Emeran

        No mutta mennään EGRHW yhdessä juhannusrientoihin! Asun pääkaupunkiseudulla ja oon normaali kaikinpuolin (?) ;D


      • asdgf943994
        Emeran kirjoitti:

        No mutta mennään EGRHW yhdessä juhannusrientoihin! Asun pääkaupunkiseudulla ja oon normaali kaikinpuolin (?) ;D

        Näitä miittejä sun muita tapaamisia on koitettu pk-seudulla järjestää jatkuvasti ja koskaan ne eivät ole onnistuneet.


    • En tiedä. Todellakaan en tiedä. Ehkä kuitenkin suurempi todennäköisyys on siinä että olen itseni kanssa vain. Eli joo vastaan tällä hetkellä että olen yksin silloin.

    • 30vuotta ihan suotta

      yksin enkä vietä juhannusta. tosin kiva ajella autolla tai pyörällä tai mitä vaan kun ei tosiaan ole liikennettä. kaupungissa ei ole juoppojakaan kuten muina juhlapäivinä.

    • nir-

      Halaus tai pari varmaan, mutta ei varmasti mitään intiimimpää, koska paikalla on naisista/tytöistä vain tytär, äiti, sisko ja siskontytär, olettaisin ainakin.

      Ja jos jonkun ennen tuota tapaisinkin, en kyllä tuonne uskaltaisi viedä, olisi aika hyytävät ensitreffit :)

    • Cranky_geek

      Suunnitelmat on vielä vähän auki, mutta eiköhän ainakin kaikkea tuota mahduteta ohjelmaan. Makkaraa olis kiva paistella ja muutenkin vähän grillailla, jos sää vaan suosii. Ja jos sitä näkis pari kunnon kokkoa ja kävis vaikka uimassa ja saunois hyvin. Siinä olis aika passeli jussi. :)

    • Kertis

      En ole tehnyt mitään suunnitelmia. Jos päädyn lähtemään mökille, joka olisi käytettävissä, niin hellää kosketusta on tasan varmasti luvassa vain ja ainoastaan saunavihdalta.

    • jarppivaa

      Juhannus on tosiaan sinkulle huono aika saada seuraa tai pillua. Tapahtumia ei niin kauheasti ole ja monet lähtevät mökille ja vastaaviin rauhallisiin paikkoihin. Heinäkuussa on paremmat mahkut, kun tapahtumia yleensä piisaa.

    • Önnekäs mies

      Luulen saavani hellää kosketusta ja muutakin juhannuksena :)







































































      siis, joskus 20 vuoden päästä...

    • jurps42v

      Ei siitä nytkään mitään tule. Halua ja kaipuuta olisi naisen lähelle ja kosketuksille. Olen vain ilmaa joka ei herätä mitään intohimoa, ei osaa sosiaalisesti enää. Maalaistyttö on mielessä.

    • M 20

      "Kuka miehistä luulee saavansa juhannuksena naisen hellää kosketusta, ja kenties muutakin?"

      Tätä toivon ja unelmoin että kävisi.

      "Kukas taas luulee jäävänsä kahden nyrkkinsä kanssa?"

      Tämä taas on realiteetti ainakin minun kohdallani.

    • Darth

      Isovanhempien mökille olisi mahdollisuus mennä, mutta siellä on puolisukua. Toisaalta ei huvita lainkaan. Oma suku on alkanut jopa ärsyttää. Eivät he kysele yksinäisyydestä tai kumppaneista, joten se ei johdu siitä. Mutta heidän koko olemassaolo muistuttaa minua siitä.

      He voivat valita viettävätkö joulut ja juhannukset oman perheen vai suvun kanssa. Minä joudun olemaan yksin tai tulemaan toisten nurkkiin. Se on nöyryyttävää. Jos olisi rahaa, voisin kadota joka joulu ja juhannus viikoksi ulkomaille ja vain unohtaa perhe ja sukujuhlat.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Sosiaaliturvasäästöt kohdentuvat usein samoihin ihmisiin useampaan kertaan

      ja ihmisiä putoaa kiihtyvällä tahdilla toimeentulotuelle eli köyhien määrä kasvaa eksponentiaalisesti Suomessa. https:
      Maailman menoa
      375
      1890
    2. Olisiko sinulla mitään toiveita?

      Miten sinä toivoisit minun sinua lähestyvän? Mitään mitä olisi tosi hyvä tietää ennen sitä? Jos ei sen kummempia, niin
      Ikävä
      49
      1597
    3. Miksi toisten toiveet ahdistavat teitä?

      Kertokaapa miksi toisen ihmisen toiveet mahdolliselle kumppanilleen ahdistavat niin kovasti? Oletatko, että hän vaatii j
      Sinkut
      208
      1290
    4. Mitä tuntemuksia

      sinulle tulee, kun hän ilmestyy näköpiiriin? Vaihtelevatko ne?
      Ikävä
      84
      1066
    5. En nii kui tiiä yhtään

      Mikä suussa kiehtoo, vaikka kaiken pitäisi olla ihan hyvin! Mä niin haluaisin nähdä sut:)
      Ikävä
      58
      928
    6. Oletko kertonut tästä

      Meidän oudosta jutusta kenellekään? Olen kertonut ystävälleni, että olet saanut minut sekaisin…, mutta tästä hän ei tied
      Ikävä
      48
      762
    7. T mies missä oot

      T mies pääsetkö lähtemään sieneen villasukat tein sulle 💕🐶
      Ikävä
      69
      735
    8. Homouden synti

      Kerrotaan faktoja alkuun. On olemassa vain kaksi sukupuolta ja aviolIiitto on vain ja ainoastaan miehen ja naisen välin
      Luterilaisuus
      257
      716
    9. Turun tunnin juna toteutetaan

      Köyhiltä viedään mutta tunnin juna Turkuun viedään läpi. Puhaltakaa PS nyt tämä poikki! https://www.hs.fi/politiikka/ar
      Perussuomalaiset
      103
      706
    10. huono vai hyvä juttu

      Miten ulkopuoliset reagoisivat jos olisit kaivattusi kanssa yhdessä....?
      Ikävä
      46
      650
    Aihe