Missä Juhannusta?
7
132
Vastaukset
Jos asuisin yhtään lähempänä, niin miksikäs ei. Tosin... Keski-ikä 43-vuotta. Voisikohan olla väärät kekkerit.
Ja miehiä todennäköisesti paljon enemmän kuin naisia noidenkin ilmoittautuneiden joukossa.Joten se ~30v nais vähemmistökin olisi turhan tiukasti piiritetty. Ei sillä että eikö varmaan hauskaa olisi vaikka ei saisi kuin juodakseen ja leikkiäkseen.
- Eewuli.....
Hohohoho, olen liian nuori tuonne :D
Vaikkakin saattas vanhat miehet innoissaan, mien tosin olis jos itseäni yli kymmenen vuotta vanhemmat miehet vikittelis, yöks.. Vähän liian kaukana, en oo menossa se on varma.
- jackaroo
Olen vähän lueskellut noita eurosinkkujen sivustoa, ja kyllä se keski-ikä noissa tapahtumissa taitaa olla lähempänä 40 kuin 30, joten ei taida ihan minun järjestöni olla.
- Älyn haamu
Veikkaan että paikalle tulevat naiset ovat rumempia kuin tuossa mainoksessa, eli lopeta harhaanjohtava mainostamisesi. Otsikon kysymys kyllä on hyvä, olisko kenelläkään ehdotuksia?
- Juhannussinkku
Kyllä yli 200 sinkkubailaajan joukosta löytyy
iloista juhlijaa joka makuun. Siellä on itseassa
hienoinen naisenemmistö. Hauskaa kyllä
on ensikertalaisillakin. Bilebändejä, diskoja,
saunoja etc. kaikki talkoovoimin omakustannushintaan!
220/300 paikasta nyt jo varattuna.
Tervetuloa pitämään hauskaa rennossa porukassa :)
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad671252- 42911
Alastomat miehet seksikeinussa lasten nähden PRIDEssä!
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/adf62289-a0b6-4b4c-9672-9e19c01beb51 Eikö nyt muka mene jo aivan liian pitkälle että338709- 51661
- 112659
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän116646- 51638
Naiselle Kuuleppa Tämä
Tämä ei ole mikään vitsi. Minulla on ikävä sinua nainen! Naiselle mieheltä38605- 76592
- 56584