Vaihdoin sittenkin parempaan mieheen! :)

changeling.

Siihen nuorempaan, komeampaan, kiltimpään ja hauskempaan. Mies jätti ensin vaimonsa ja vihdoin minä jätin mieheni.

Joskus se paranee vaihtamalla, vaikka tämä vähän lennosta kävikin

18

186

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • .

Good for you.

Lutka.

• Taa mielikuviusmies

kyllä kirkollisista uutisista näkee vihittävävät.Jos ämmä saa pydysteykis miehen
      käyttäytyy, kuin kalavalehtelija saaliistaan.
      Kun minä löydän hyvän naisen, en leuhkisi sanallakaan tällä Gaheli,Menten palstalla ja antaisi palstan idioottien sirkus areenalle puumien raadeltavaksi.

Eikö hyvän kumppanin saaminen ole liian arvoksa asia palstan revittäväksi

Kohta sinkin etsit jo taas "parempaa"

• changeling.

Tulin kertomaan, koska täällä palstalla aikaisemmin kyselin, että kannattaakohan vaihtaa. Enhän minä palstan neuvojen tai mielipiteiden mukaan elämääni säädä, kunhan tuulettelen ajatuksiani.

Tästä parempaa ei voi olla olemassa

• Noh.. Olen arvokkaasta asiasta kanssasi samaa mieltä. En minäkään tulisi tänne leuhkimaan, kun ei miehistä voi olla koskaan 100% varma. Voiko ylipäätään olla kenestäkään ihmisestä.

Joskus onnestaa, ja melkein yhtä usein ei. Pessimisti ei pety koskaan,mutta parempi elää onnellisena jos sellaiseen pystyy.

• Voi miesparkaa

nyt sen omista huonompi ämmä

• Vaihdoin sittenkin.....En usko! Sitä paitsi voittajia luultavasti olisivat nämä "jätetyt" ~ joskus vaan jotkut eivät tajua lähteä menemään.....

• rose18

todella hienosti sanottu.

• ch..

Millä perustella muuten? Kyllähän siihen on perustelut, jos tulee jätetyksi. Jos on joku, jonka kaikki jättää, jonka kanssa kukaan ei halua lopulta olla. Onko vika kaikissa muissa, vai siinä joka jätetään?

Jos nainen jättää hullun ja väkivaltaisen miehen, kuka voittaa?

• Voittajia on kaikki osapuolet, jos asiaa lähemmin tarkastellaan. Näkökulmasta riippuen.

• Miten kauan olit edellisessä suhteessa ja miten kauan olet ollut nykyisessä suhteessa?

Kun nyt alkanut suhde on yhtä pitkä mitä edellinen, tiedät enemmän.
      Tosin olet jo kasvanut edellisen suhteen verran ja ajatustapasi on yös muuttunut edellisen suhteen myötä.

Arki tulee ajan myötä ja ihminen myös muuttuu ajan myötä. Tai sitten ei.

• niin,
      • changeling.

Niin ajattelin, mutta totuus on, ettei hän ole niin hyvä mies kuin ensin annoin ymmärtää. Hän ei ole pitänyt pienintäkään lupausta suhteemme aikana, miksi minun pitäisi pitää isoja lupauksia, pelkästään oman omatuntoni vuoksi?

Miksi minun pitäisi katsella rumaa miestä, jos voin katsella komeaa? Miksi minun pitäisi elää köyhyydessä, jos voin elää rikkaudessa? Miksi minun pitäisi sietää välinpitämättömyyttä ja loukkauksia, jos voin toiselta saada välittämistä ja ystävällisyyttä? Miksi elää vihassa, jos voin elää rakkaudessa?

Olen tuntenut molemmat miehet useita vuosia. Tämä toinen mies vaan on minulle paljon parempi, kaikin puolin. Piste iin päälle oli se, että seksikin hänen kanssaan on täydellistä.

• changeling. kirjoitti:

Niin ajattelin, mutta totuus on, ettei hän ole niin hyvä mies kuin ensin annoin ymmärtää. Hän ei ole pitänyt pienintäkään lupausta suhteemme aikana, miksi minun pitäisi pitää isoja lupauksia, pelkästään oman omatuntoni vuoksi?

Miksi minun pitäisi katsella rumaa miestä, jos voin katsella komeaa? Miksi minun pitäisi elää köyhyydessä, jos voin elää rikkaudessa? Miksi minun pitäisi sietää välinpitämättömyyttä ja loukkauksia, jos voin toiselta saada välittämistä ja ystävällisyyttä? Miksi elää vihassa, jos voin elää rakkaudessa?

Olen tuntenut molemmat miehet useita vuosia. Tämä toinen mies vaan on minulle paljon parempi, kaikin puolin. Piste iin päälle oli se, että seksikin hänen kanssaan on täydellistä.

Mitäpä sitä muille selittelemään ja perustelemaan. Pääasia, että olet nyt onnellinen. :-)

• changeling.
        tinka_tiger kirjoitti:

Mitäpä sitä muille selittelemään ja perustelemaan. Pääasia, että olet nyt onnellinen. :-)

Olen :) Kaikkea hyvää btw sulle jatkossa Jazuli :)

• kirjautu jo ulos..
        changeling. kirjoitti:

Olen :) Kaikkea hyvää btw sulle jatkossa Jazuli :)

Samoin. :-)

• y.b käväisi
        changeling. kirjoitti:

Mukava kuulla :) Teit sitten vähän niin kuin vinkkasin...

Kaikki lienevät voittajia :-D Hyvää jatkoa kaikille kolmelle..

• changeling.
        y.b käväisi kirjoitti:

Mukava kuulla :) Teit sitten vähän niin kuin vinkkasin...

Kaikki lienevät voittajia :-D Hyvää jatkoa kaikille kolmelle..

Uskon niin, että lopulta kaikki voittaa.

Samoin sulle :)

• !

HÄHÄ !

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Onko kaivattusi ulkonäkö

tarpeeksi miellyttävä? 🥕
      Ikävä
      88
      1561
    2. Toivotko koskaan mies...

Että nähtäis ja aloitettais alusta, puhtaalta pöydältä tutustuminen. Olit oikeassa ei me kunnolla tunnettu. Olin hölmö.
      Ikävä
      117
      1441
    3. Satuolennoista tarinointi ei kuulu peruskoulun tehtäviin

Opetustunteja on muutenkin käytössä vain rajallinen määrä. Eli nämä satuhommat koulun ulkopuolelle vapaaehtoisiin harras
      Maailman menoa
      70
      1295
    4. Svty paska työpaikka

Elekää kukaan hakeku sinne töihin.
      Suomussalmi
      30
      1192
    5. Kyllä näin 45 vuotiaana miehenä pitää sanoo, että 40-50v naiset näyttää vanhoilta

Niin väsynyttä, silmäryppyä, harmaata hiusta jne jne
      Ikävä
      117
      1010
    6. Lahkokasteen ja kristillisen kasteen erot

Raamatun mukaan Kristillisessä yhdessä kasteessa Jumala pesee ja puhdistaa ihmisen sydämen ja poistaa perisynnin kirouks
      Kaste
      422
      981
    7. Olisin valmis salaisiin tapaamisiin

Juuri sinun kanssasi mies. Olet saanut minun pääni pyörälle ja ajatukseni pyörimään ympärilläsi. Hittoon velvollisuudet
      Intohimo
      46
      938
    8. Onko viisikko aktivoitunut

Taas ruumis !! Viisikko ryskää kukaan ei pärjää
      Seinäjoki
      19
      892
    9. Olisit voinut olla...

....ihan tavallinen ihminen, terve mieleltään ja kropaltaan, hyvä seuraihminen ja luotettava kumppani. Mutta ei, olit n
      Ikävä
      66
      818
    10. Olet ihana mies

Mun söpöliini 🙊😘
      Ikävä
      46
      743
    Aihe