Nutrilett 1 pv

lälälääski

Olen 26-vuotias nainen, 166 cm ja lähtötilanne tänä aamuna 94,9kg
BMI 34,44 = merkittävä lihavuus.

Ajattelin kokeilla muiden innostamana ja täältä lukeneena hyviä tuloksia saaneilta muilta laihduttajilta Nutrilett kuuria.

Tänään tosiaan ensimmäinen päivä ja ajattelin mennä sen 5 pss/pv ainakin nyt alkuun sen 5 pv.

Katsotaan sitten, millaisia tuloksia saan (jos saan). Ja jatketaanko kuuria vai ei. Tarkoituksena olisi saada sellainen "hyvä startti" laihdutukseen tämän Nutrilett kuurin aikana jonka jälkeen siirtyisin Painonvartijoiden piste systeemiin ja sillä tavalla oppisin hahmottamaan oikeanlaisia annoskokoja, kalorimääriä yms.

Syyt miksi tähän ryhdyn ovat seuraavat:

- olen yrittänyt nyt laihduttaa tässä jokusen aikaa (3kk) ja sainkin muutaman kilon pois, mutta nyt on kuukauden verran paino junnannut tuossa 95 - 0 lukemissa, teen niin tai näin ja se jos joku alkaa syömään motivaatiota tästä proggiksesta.

- olemme puhuneet mieheni kanssa toisen lapsen yrittämisestä ja haluaisin saada ennen (mahdollista, toivottua raskautta) itseltäni kiloja pois, jotta raskausaika olisi helpompi.

- Ja, että mahtuisin vanhoihin vaatteisiini (koko 42), nyt 44. Eikä tarvitsisi uusia koko vaatekaappia.


Kirjoittelen tänne päivittäin, miten homma onnistuu! Pitäkää peukkuja! :)

Ja hirmuisesti tsemppiä kaikille muillekin painonsa kanssa tappeleville sielunsukulaisille!

Niin ja, jos olet itse ryhtymässä kanssa ko. kuurille, niin mukaan vaan! :)

5

306

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • dfsrwertwertet

      Olen 44-vuotias mies, aloitin vähähiilihydraattisen ruokavalion maaliskuun puolivälissä. Painoni oli tuolloin 93kg ja painoindeksini 31.

      Nyt painoindeksini on 24 ja paino on 73kg. Eli -20kg kolmessa kuukaudessa.

      Unohda ne painonvartijoiden kidutusmenetelmät, vähähiilihydraattisella ruokavaliolla ei heikota, ei ole nälkä ja kuten huomaat, tuloksiakin tulee.

      Teet miten vaan niin tsemppiä jokatapauksessa.

      • Nutraaja

        Luitko edes aloittajan viestiä, vai miten sotkit painonvartijat ja nutrauksen?!? Ne ovat täysin erilaisia diettejä.

        Aloittajalle tsemppiä, nutraus on helppoa ja sillä lähtee hyvin painoa.


    • lälälääski

      Nutrilett 2 pv

      Eilinen päivä meni hyvin siihen saakka, kunnes anoppi & appiukko tulivat käymään meillä ja toivat kasvispasteijoita mukanaan. Söin 3,5 kpl.
      Ja pari pientä lasillista punkkua saunan jälkeen... :o/

      Anyway, paino tänä aamuna 94,6kg (-300g) !!! YEAH!

      ps. Nutrilettin tomaattipasta on aivan karseeta shittii. Suklaapirtelö menee veden kanssa hyvin. Tänään aion olla tiukkana ja pysytellä vain näissä!

      Kiitos vinkistä dfsrwertwertet:lle
      Täytyy siirtyä kokeilemaan sitä VHH:ta, jos tämäkään ei tuota tuloksia. Tai siis VHH:ta tämäkin tavallaan on, sillä erotuksella, että tässä juodaan tiettyjä litkuja, kun toisessa saisi edes SYÖDÄ jotain. Mutta jokatapauksessa, ERITTÄIN HIENO painonpudotus Sinulla!!! Onnea hirmuisesti! :)
      Annoit lisää motivaatiota minulle!

      Tsemppiä, tsemppiä, tsemppiä kaikille!!!!

    • PainoAlasJaBaanalle

      Oma mielipide on nutratessa, että älä missään nimessä syö yhtään mitään muuta ku ne pussit ainakaan ensimmäisen viikon aikana. Tekosyitä syömiselle on aina, mutta siinä pitää vaan pysyä tiukkana. Olen ennenkin nutrannut ja ne ekat 3-4 päivää kun kestää niin sitten helpottaa. Myös nyt kävi niin ja nyt olisi tarkotus vetää kunnolla nutrisessio "loppuun" asti.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      95
      2575
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      101
      2223
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      84
      1927
    4. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      44
      1661
    5. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      11
      1645
    6. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1616
    7. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      34
      1578
    8. 83
      1512
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      113
      1398
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1264
    Aihe