moi
vähän olen liian painava , kaverit sanoneet että olen heidän mielestään aika läski , olen koittanut laihduttaa mutta se on minulle mahdotonta koska en vain yksinkertaisesti pysty olemaan syömättä herkkuja , enkä liiku aina kun päätän että nyt alan laihdutuskuurille ja lenkkeilen , lenkkeilyä kestää n. viikon verran ja sitten en jaksa enää , luovutan.. mutta on kestänyt jo monta kuukautta tälläinen ihmeellinen "ongelma" minulla vain ei ole ollut pitkään aikaan nälän tunnetta mutta syön vain koska tekee mieli syödä , välillä tekee mieli syödä ihan koko ajan.. mutta ei , minulla ei ole koskaan nälkä , sitten kun syön tuntuu että söisin muka liian paljon mutta syön ihan normaalin annoksen (olen kasvissyyöjä) mutta vaikka syönkin paljon niin en tule ollenkaan täyteen , ja välillä kun olen syönyt tuntuu etten olisi vielä syönyt mitään.. ja sitten harvoin kun olen täynnä , olen täynnä vain 5-15 minuuttia ja sitten en ole enään täynnä ja voisin vaikka syödä uudestaan saman annoksen mutta en ehkä söisikään , en vain tajua , mistä se voi johtua etten ole täynnä , ei ole kylläisyyden tunnetta ??? en syö aamupalaa juon vain kupillisen kahvia ja sitten koulussa syön ja sitten päivänaikana syön monta omenaa ja sitten joskus 9 aikaan syön seuraavan kerran , viikonloppuisin / lomalla juon aamulla kahvia , syön joskus 1-3 aikaan ja sitten seuraavan kerran kunnonruokaa 8-9 aikaan (ja joka päivä juon muutaman kerran päivässä kahvia) joskus teetä.. nytten kesälomalla olen juonut kahvia sitten teetä kaksikuppia taas kahvia teetä.. monta kertaa päivässä kahvia ja teetä , MISTÄ TÄLLÄINEN VOI JOHTUA EN TAJUA ?????
en tiä minne tää kuuluu
1
60
Vastaukset
- bodyä, sporttia
Tunne-elämän ongelmia. Korvien välistä nappaa kiinni. Jos nyt oikeasti tahdot laihtua niin perusaineenvaihdunta kuntoon ekaksi. Tämä on sitten pitkä ja kivinen tie, mutta pesreelläsi istumalla et saa mitään aikaiseksi. Liikunta on kaiken a ja o. Ihan heti ensimmäisenä aamulla kamat niskaan ja ulos.Laita ne jo illalla valmiiksi. Rankkaa, tiedän, mutta oikeastaan ainoa tie. (ent huippu-urheilija, ikinä en oo laihduttanut) Rasva alkaa palamaan semmosen 20 minuutin päästä ja elimistö polttaa sitä vielä parisen tuntia suorituksen jälkeen. Hanki sykemittari, ettet ylisuorita, päivällä ihan vaan normaalia ruokaa; proteiiniä ja hiilareita. Ruisleivässä on pitkäkestoisia hiilihydraatteja, suosittelen sitä.
Omena on pahaksi, siitä tulee ketoaineita, ota mielummin appelsiini (kuitua, c vitamiinia) tai banaani (kaliumia). Pitkään menee että saat painoa alas mutta ole kärsivällinen. Tämä on loppupeleissä pelkkää kemiaa ! Jos vaan pystyt; osta mielummin maissilastuja kun sipsejä, ja jos se maha pitää saada "täyteen" niin jotain kasvista. Ei tartte raakana vetää kuitenkaan. Kahvi vetää insuliinitasapainon viduralleen, sulla on todellakin nälkä sen jälkeen. Jos elimistö ei kestä olla ilman niin esim Brasil on vähäkofeiininen, siedätä sillä. Tsemppiä ! Ai niin ja hanki mp-soitin, on lenkit kivempia sen kanssa :o)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra lupasi Suomen kansalle 1 euron bensaa, hinta nyt 2 euroa
Vasemmistolaisen Marinin hallituksen aikana bensa ei maksanut kuin 1,3 euroa litralta. Ministerin pitäisi perustuslain m3955923- 805298
Rakkaalle miehelle
Terveiset rakas. Ikävä on edelleen. Suru valtaa sydämen, kun en saa lähestyä sinua. En saa vastauksia, en soittoa, viest484326- 523921
- 523709
SDP:n kansanedustaja Nazima Radmyar uhriutuu somessa saamistaan viesteistä.
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011854410.html Miksi Razmyar ei kestä kansan palautetta oikean kansanedustajan tavo1623400Muistatteko kuinka Marinin hallituksen aikaan kansalaisilla oli varaa kuluttaa?
Tavallisella perheelläkin oli rahaa käydä sääännöllisesti ravintoloissa syömässä, koska vahvat ammattiliitot olivat neuv1003164Vasemmistolainen valehteli jälleen - Purra tai persut eivät luvanneet "euron bensaa"
Väite "euron bensasta" on ensisijaisesti poliittisten vastustajien käyttämä puhdas vale. Persut kyllä kampanjoivat näky513158- 432269
- 492195