Levottomat jalat johtuvat

pääasiassa psyykenlääkkeiden ja joidenkin muiden lääkkeiden haittavaikutuksista. Levottomat jalat- niin sanottua oireyhtymää hoidetaan Sifrol- nimisellä lääkkeellä. Olisi parempi tarkistaa potilaan lääkitys ennen Sifrol ja muiden haittavaikutusten hoitoon käytettävien lääkkeiden määräämistä.

Jokaisella lääkkeillä on haittavaikutuksensa, jolloin mahdollisimman pieni lääkearsenaali pitää potilaat paremmassa kunnossa ja työkykyisinä. Mitä enemmän lääkkeitä sen enemmän haittavaikutuksia.
6166
Äänestä

Muut lukivat myös

Vastaukset 6

Vanhimmat

Johtuvat pää-asiassa siitä, että ihmiset itse aluksi laiminlyövät oman terveytensä muutamaksi vuosikymmeneksi. Duunareilla on kiire oravanpyörässä, syödään huonoa ruokaa ja ei liikuta jne.

Äänestä
  • Ei pidä paikkansa. Levottomat jlaat ovat ainoastaan, kuten aloittaja kirjoitti, lääkkeiden ja pääasiassa psyykenlääkkeiden hattavaikutus. Miksi tuota asiaa ei tuoda julki, johtuu lääketehtaiden hyvästä suhteesta lääkäreihin. Levottomat jalat - diagnoosi on jälleen kekattu, jotta saadaan syötettyä ihmisille lisää lääkkeitä.

    Sen sijaan ei olla valmiita lopettamaan tai vähentämään niitä lääkkeitä, jotka aiheuttavat levottomat jalat.

    Raha ratklaisee, mikä on sairasta ja mikä ei. Raha ratkaisee myös sen, mikä on lääkkeiden haittavaikutuksista saatava rahallinen voitto.

    Pitäkää mielessänne se, että lääkärit ovat lääketehtaiden kauppiaita, myyjiä.

    Äänestä

Mulla levottama jalat ovat vaivaneet jo lapsuudesta asti, ennan 7 vuoden ikää. Onko jollain jotain konstia.

Äänestä

huono verenkierto

Äänestä

höpö höpö sun kanssa, mulla levottomat jalat olleet jo nuoresta likasta asti, se on kuule niin että siihen ei välttämättä löydy mitään selitystä . Nyt olen nelikymppinen normaalipainoinen , ei lääkityksiä , ja edellleen on levottomat jalat :) . Mistähän sää tuollaisen tempaisit että pääasiassa...

Äänestä
  • Usein entisen tyttöystäväni läheisyydessä sain oireyhtymän levottomat jalat ,--mutteihan me sovittukaan yhteen , -nyt kun olen ollut uuden kanssa kohta 2 vuotta vain kerran olen saanut levottomat jalat. että parenpaan on suunta.

    Äänestä

Kommentoi aloitusta


ll.Lah. kirjoitti:

pääasiassa psyykenlääkkeiden ja joidenkin muiden lääkkeiden haittavaikutuksista. Levottomat jalat- niin sanottua oireyhtymää hoidetaan Sifrol- nimisellä lääkkeellä. Olisi parempi tarkistaa potilaan lääkitys ennen Sifrol ja muiden haittavaikutusten hoitoon käytettävien lääkkeiden määräämistä.

Jokaisella lääkkeillä on haittavaikutuksensa, jolloin mahdollisimman pieni lääkearsenaali pitää potilaat paremmassa kunnossa ja työkykyisinä. Mitä enemmän lääkkeitä sen enemmän haittavaikutuksia.

Anonyymi
5000

Ilmoita asiaton sisältö

  • Sisältää materiaalia, joka on loukkaavaa, herjaavaa, rasistista, uhkailevaa tai ahdistelevaa.

  • Materiaali sisältää nimiä, yhteystietoja tai muita henkilökohtaisia tietoja. Julkisuuden henkilöistä, julkisissa viroissa toimivista ihmisistä sekä yritysten vastuuhenkilöistä saa keskustella työhön liittyen. Myös yksityiselämään liittyvistä asioista voi keskustella siltä osin, kuin niistä on julkisesti kerrottu.

  • Sisältää lapsille haitallista tai heiltä kiellettyä materiaalia. Seksuaalinen sisältö on sallittua aiheeseen tarkoitetuilla palstoilla, joiden ikäraja on 18 vuotta.

  • Lainvastaista sisältöä voi olla mm. yksityiselämää loukkaavan tiedon levitys, kiihottaminen kansanryhmää vastaan, laiton uhkaaminen, alaikäisiin liittyvä seksuaalinen sisältö/grooming, petokset, identiteettivarkaudet, kunnianloukkaukset ja tekijänoikeusrikkomukset.

  • Sisältö ei liity palstan tai keskusteluketjun aiheeseen.

  • Viesti ei ole suomea tai ruotsia (pl. International Forums), se sisältää mainontaa, se sisältää tekijänoikeuksin suojattua materiaalia, se on massapostitus tai jokin muu syy.

Jaa keskustelu