pääasiassa psyykenlääkkeiden ja joidenkin muiden lääkkeiden haittavaikutuksista. Levottomat jalat- niin sanottua oireyhtymää hoidetaan Sifrol- nimisellä lääkkeellä. Olisi parempi tarkistaa potilaan lääkitys ennen Sifrol ja muiden haittavaikutusten hoitoon käytettävien lääkkeiden määräämistä.
Jokaisella lääkkeillä on haittavaikutuksensa, jolloin mahdollisimman pieni lääkearsenaali pitää potilaat paremmassa kunnossa ja työkykyisinä. Mitä enemmän lääkkeitä sen enemmän haittavaikutuksia.
Levottomat jalat johtuvat
6
159
Vastaukset
- ..................
Johtuvat pää-asiassa siitä, että ihmiset itse aluksi laiminlyövät oman terveytensä muutamaksi vuosikymmeneksi. Duunareilla on kiire oravanpyörässä, syödään huonoa ruokaa ja ei liikuta jne.
- Tri Kobra2
Ei pidä paikkansa. Levottomat jlaat ovat ainoastaan, kuten aloittaja kirjoitti, lääkkeiden ja pääasiassa psyykenlääkkeiden hattavaikutus. Miksi tuota asiaa ei tuoda julki, johtuu lääketehtaiden hyvästä suhteesta lääkäreihin. Levottomat jalat - diagnoosi on jälleen kekattu, jotta saadaan syötettyä ihmisille lisää lääkkeitä.
Sen sijaan ei olla valmiita lopettamaan tai vähentämään niitä lääkkeitä, jotka aiheuttavat levottomat jalat.
Raha ratklaisee, mikä on sairasta ja mikä ei. Raha ratkaisee myös sen, mikä on lääkkeiden haittavaikutuksista saatava rahallinen voitto.
Pitäkää mielessänne se, että lääkärit ovat lääketehtaiden kauppiaita, myyjiä.
- ukep
Mulla levottama jalat ovat vaivaneet jo lapsuudesta asti, ennan 7 vuoden ikää. Onko jollain jotain konstia.
- entiset levottomat
huono verenkierto
- ............
höpö höpö sun kanssa, mulla levottomat jalat olleet jo nuoresta likasta asti, se on kuule niin että siihen ei välttämättä löydy mitään selitystä . Nyt olen nelikymppinen normaalipainoinen , ei lääkityksiä , ja edellleen on levottomat jalat :) . Mistähän sää tuollaisen tempaisit että pääasiassa...
- kokemusta on
Usein entisen tyttöystäväni läheisyydessä sain oireyhtymän levottomat jalat ,--mutteihan me sovittukaan yhteen , -nyt kun olen ollut uuden kanssa kohta 2 vuotta vain kerran olen saanut levottomat jalat. että parenpaan on suunta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra lupasi Suomen kansalle 1 euron bensaa, hinta nyt 2 euroa
Vasemmistolaisen Marinin hallituksen aikana bensa ei maksanut kuin 1,3 euroa litralta. Ministerin pitäisi perustuslain m3155585- 745119
Rakkaalle miehelle
Terveiset rakas. Ikävä on edelleen. Suru valtaa sydämen, kun en saa lähestyä sinua. En saa vastauksia, en soittoa, viest484186- 523861
- 433524
SDP:n kansanedustaja Nazima Radmyar uhriutuu somessa saamistaan viesteistä.
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011854410.html Miksi Razmyar ei kestä kansan palautetta oikean kansanedustajan tavo1063187Muistatteko kuinka Marinin hallituksen aikaan kansalaisilla oli varaa kuluttaa?
Tavallisella perheelläkin oli rahaa käydä sääännöllisesti ravintoloissa syömässä, koska vahvat ammattiliitot olivat neuv793051- 422207
- 492148
UMK-juontajakaksikon pari isoa "mokaa" ihmetyttää - Mitäs tykkäsit Syköstä ja Uotisesta juontajina?
Tänä vuonna UMK-lavalla nähtiin artistien lisäksi juontajakolmikko Jorma Uotinen, Sami Sykkö ja Jasmin Beloued. Juontami272098