Hei, söin kerran lounasravintolassa sipulipihviä. Ja semmoista reseptiä nyt haen. Se oli semmoinen pataruoka eli ei pihvi jossa sipulia päällä tms. Tämä oli pataliemessä jossa oli paljon sipulia ja siinä isoja paloja lihaa, todella mureaa joten oletan sen olleen uunissa/liedellä kauan. Osaisiko joku kertoa tämän ruoan ohjetta?
Sipulipihvi
Sipulisipuli
5
226
Vastaukset
- oliskohan se ollu
sipulipihvipataa?
- Löökipihvi
Oliskkos syäny merimiespihviä? Oliko siinä perunaviipaleet mukana liemessä?
- alkuperäinen kyselij
Ei ollut merimiespihviä, sipulipihvin nimellä sitä tarjoiltiin. Voisi olla vaikka sipulipihvipataakin. Siinä ei ollut muuta kuin lihaa, sipulia (varmaankin mausteita) sekä lientä.
- stifado
Stifado, eli kreikkalainen lihapata, se tehdään isoista paloista, haudutetaan mureaksi ja joukossa on paljon kokonaisia pikkusipuleita.
Googlettamalla löytyy tarkempaa ohjetta- Anonyymi
Mä tilasin kerran sipulipihvin ja mitä tuli? Pihvi ja 3 vaivaista pientä sipulirengasta...pettymys...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1017213
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj524856- 794549
Siekkilässä ajettu ihmisten yli- mitä tapahtui? Länsi-Savo ei ole uutisoinut asiata
Manneja, vaiko matuja?684256- 1324148
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️263168Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan82888- 392448
- 472357
- 2092258