Sinkkujen ihastumis- gallup

neiti ruiskukka

1. Milloin olet viimeksi ihastunut johonkin naiseen/mieheen?
2. Mihin asioihin olet toisessa ihmisessä ihastunut?
3. Miten käyttäydyt ihastuksen kohteen seurassa?
4. Ihastutko "ensisilmäyksellä" vai vasta sitten kun olet paremmin tutustunut toiseen?
5. Ovatko ihastuksenkohteesi olleet kiinnostuneita sinusta?

25

296

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • miehenkuvotus

      1. Nyt keväällä, edellisestä ihastumisesta vuosia.
      2. Ihastuin hänen luenteeseensa ja yleiseen olemukseen.
      3. Ensimmäisillä juttelu kerroilla olin hieman hermostunut, sitten vapautuneenpi.
      4. Vasta myöhemmin.
      5. Tuskin, ainakaan hänen reaktioista niin pystyi päättelemään. Juteltiin usein tavatessamme pidempiäkin aikoja. Kun pyysin häntä ulos, lupasi lähteä, mutta sitten ei ollut tuntevinaankaan yli viikkoon. Sittenhän taas alkoi jutella kanssani. Toisen kerran pyysin ulos ja sama lopputulos... Sitten vain toivottelin hyvät kesät... Vastausta en saanut.

    • Eewuli.....

      1. Viimeksi keväällä ihastuin

      2. Ihastuin miehen hymyyn, silmiin ja suloiseen ujouteen.(silmiin ja hymyyn kiinnitän ensiksi huomioni)

      3. Olen aluksi hieman ujo mutta lopulta olen rennompi

      4. Vasta kun paremmin tutustuin niin ihastuin mutta joskus ihastun ensisilmäykselläkin

      5. Ainakin tuo viimeisin kohteeni oli myös minuun ihastunut.

      • White wolf

        Ei naiset saa ihastua.. Taas jokaiselle naiselle laitettu miinus..


    • FF

      1. Milloin olet viimeksi ihastunut johonkin naiseen/mieheen?

      Nyt loppukeväällä/alkukesästä. Ei kuitenkaan ole sopiva hetki lähteä kehittelemään mitään sen kummempaa, joten vietämme aikaa vain ystävinä. "Lintuja ei voi estää lentämästä pään yli mutta niitä voi estää tekemästä siihen pesää"

      2. Mihin asioihin olet toisessa ihmisessä ihastunut?

      Huumorintajuun, luonteeseen, älykkyyteen, silmänpilkkeeseen

      3. Miten käyttäydyt ihastuksen kohteen seurassa?

      Ihan kuten muidenkin seurassa

      4. Ihastutko "ensisilmäyksellä" vai vasta sitten kun olet paremmin tutustunut toiseen?

      Ensisilmäyksellä tai en ollenkaan

      5. Ovatko ihastuksenkohteesi olleet kiinnostuneita sinusta?

      Ainakin tämä on ja eiköhän suurin osa muistakin ole ollut. Eihän se pääse kehittymään paljon katsekontaktia ja ekaa tapaamista pitemmälle ellei ihastuminen ole molemmanpuolinen.

    • Tyttönen_82

      1. Milloin olet viimeksi ihastunut johonkin naiseen/mieheen? Keväällä

      2. Mihin asioihin olet toisessa ihmisessä ihastunut? Söpöyteen, mukavuuteen, huumorintajuun

      3. Miten käyttäydyt ihastuksen kohteen seurassa? Hymyilen paljon ja flirtttailen

      4. Ihastutko "ensisilmäyksellä" vai vasta sitten kun olet paremmin tutustunut toiseen? Ihastun todella helposti, eli useimmiten ensisilmäyksellä. Joskus kyllä on ollut ihastuksia joihin ihastus on kehittynyt ajan kuluessa.

      5. Ovatko ihastuksenkohteesi olleet kiinnostuneita sinusta? Useimmiten eivät, ehkä 1/10.

    • nir-

      1. Milloin olet viimeksi ihastunut johonkin naiseen/mieheen?
      Ellei lasketa joka toista ohi kävelevää naista... joskus syksyllä 2009.

      2. Mihin asioihin olet toisessa ihmisessä ihastunut?
      Hymyyn (AINA ensimmäinen juttu), rentouteen, aitouteen.

      3. Miten käyttäydyt ihastuksen kohteen seurassa?
      Hymyilen, juttelen ihan mitä sattuu (ellen sitten mene lukkoon, mutta ei sitä kauan kestä).

      4. Ihastutko "ensisilmäyksellä" vai vasta sitten kun olet paremmin tutustunut toiseen?
      Yleensä ensisilmäyksellä. Tosin ensisilmäyksellä ihastuttavia on tosiaan jo melkein puolet naisista :) Joskus on kehittynyt kaveruudenkin kautta.

      5. Ovatko ihastuksenkohteesi olleet kiinnostuneita sinusta?
      Niistä joiden kanssa olen juttelemaan asti mennyt, ehkä puolet, ainakin jossain määrin. Kadulla ohi kulkijoista tuskin se neljännes kuitenkaan, vaikka mistäpä sitä varmasti tietää.

    • ...............

      1. Kolmisen vuotta sitten exääni.
      2. Kokonaisuutena luonteeseen ja olemukseen.
      3. Tuota pitäisi kysyä muilta. :)
      4. Paremmin tunnettuani.
      5. Vaihtelevasti. Yleensä olen todella hyvä bongaamaan sen, onko nainenkin minusta kiinnostunut.

    • 30vuotta

      1. Milloin olet viimeksi ihastunut johonkin naiseen/mieheen?

      tässä keväällä

      2. Mihin asioihin olet toisessa ihmisessä ihastunut?

      ulkonäköön. "mun tyyppiä" olevien ulkonäkö kertoo nimittäin kans luonteen. en tarkoita kuitenkaan mitään tietynlaisia vaatteita vaan olemusta ja vaikutusta yleensä

      3. Miten käyttäydyt ihastuksen kohteen seurassa?

      no nää ihastukset on mun kaltaisia aika paljolti joten luonnollisesti. itsevarmasti. hauskasti. osaan olla paljon rennommin oma itseni kuin muiden kanssa. olen ihastukselle paljon parempaa seuraa kuin muille.

      4. Ihastutko "ensisilmäyksellä" vai vasta sitten kun olet paremmin tutustunut toiseen?

      sekä että. vahvistuu kun tutustuu

      5. Ovatko ihastuksenkohteesi olleet kiinnostuneita sinusta?

      kyllä kai. en ole koskaan saanut unelmanaistani. pari sellaista olen tavannut mutta on ollut oma tai toisen suhde tiellä. joskus myös elämäntilanne.

    • efgeb

      1. Milloin olet viimeksi ihastunut johonkin naiseen/mieheen?

      Riippuu miten määritellään ihastuminen. Jos se tarkoittaa: "Vau! Onpa söpön näköinen ihminen", niin silloin sitä tapahtuu päivittäin. Jos se tarkoittaa: "Kivan tuntuinen ihminen, ihana hymy. Tuon voisi ehkä pyytää treffeille", niin sitä tapahtuu noin kerran viikossa. Itse kuitenkin koen että todellinen ihastuminen on mahdollista vasta kun toisen tuntee vähän paremmin. Sellaisesta ihastumisesta on kulunut jo puoli vuotta aikaa.

      2. Mihin asioihin olet toisessa ihmisessä ihastunut?

      Vilpittömän söpöön käytökseen ihastuin silloin puoli vuotta sitten.

      3. Miten käyttäydyt ihastuksen kohteen seurassa?

      Verrattuna käytökseeni muita ihmisiä kohtaan, niin kaipa yritän enemmän ja selvemmin osoittaa kuinka paljon välitän hänestä.

      4. Ihastutko "ensisilmäyksellä" vai vasta sitten kun olet paremmin tutustunut toiseen?

      Riippuu tosiaan siitä miten ihastuminen määritellään. Voin ensisilmäyksellä kyllä nähdä, että tuon näköisen ihmisen haluaisin vaimokseni. Mutta harvemmin toisen luonne paljastuu minulle ensisilmäyksellä. Oman ihastumismääritelmäni mukaan ihastun yleensä vasta kun olen paremmin tutustunut toiseen.

      5. Ovatko ihastuksenkohteesi olleet kiinnostuneita sinusta?

      Riippuu taas siitä miten määritellään ihastus. Minun on vaikea ihastua toiseen kovin syvästi ennen kuin tiedän että hänkin on kiinnostunut minusta.

    • Vispilän kauppaaja

      1. Milloin olet viimeksi ihastunut johonkin naiseen/mieheen?
      - Tämän kuun alussa, ihastun aika helposti uusiin ihmisiin


      2. Mihin asioihin olet toisessa ihmisessä ihastunut?
      - Ulkonäköön, olemukseen ja siihen kun toinen tuntuu mukavalta


      3. Miten käyttäydyt ihastuksen kohteen seurassa?
      - Melko samalla tavalla kuin muiden seurassa, mutta yritän ehkä saada enemmän jonkinlaista arkista kontaktia syntymään (lähinnä moikkaamis tasolla, yms.). Toisaalta alkoholin vaikutuksen alaisena on sitä ehkä tullut joskus myös kysyttyä jotain sopimatonta/sopivaa, miten sen sitten haluaa ottaa.


      4. Ihastutko "ensisilmäyksellä" vai vasta sitten kun olet paremmin tutustunut toiseen?
      - Ensi silmäyksellä. Muistan äkkiseltään vain kerran ihastuneeni vasta sen jälkeen kun olen tutustunut toiseen paremmin

      5. Ovatko ihastuksenkohteesi olleet kiinnostuneita sinusta?
      - Epäilen etteivät useimmitenkaan ole oleet, eikä myöskään mulla ole ollut käytännössä koskaan kanttia lähteä selvittämään asiaa. Suurin osa myös ollut tai osoittautunut myöhemmin varatuiksi. Ehkäpä ainostaan pitkäaiksin (yli 7v) ihastukseni on puheillaan ja käytöksellä osoittanut ainakin jollakin tasolla kiinnostusta.

      • Vispilän kauppaaja

        Unohdin täsmentää tuohon kolmoseen, että todella, todella harvoin pääsee olemaan ihastuksen kohteen seurassa. Elikkäs tuo moikkaamis taso liittyi enemmän siihen, että yleensäkin näen, kuljen ohi, tai eksyn samaan tilaan.


    • jackaroo

      1. Milloin olet viimeksi ihastunut johonkin naiseen/mieheen?
      - Viimeksi joskus vuonna 2006 tai 2007, en nyt oikein tarkkaan tuota vuotta muista.

      2. Mihin asioihin olet toisessa ihmisessä ihastunut?
      - Yleinen olemus ja ennen kaikkea käytös sekä ne jutut mitä on tullut juteltua.

      3. Miten käyttäydyt ihastuksen kohteen seurassa?
      - No enpä käyttäydy mitenkään erikoisesti, mutta ehkä sitä pitäisi osata käyttäytyä vähän eri tavalla ihastuksen kanssa kuin tavallisesti.

      4. Ihastutko "ensisilmäyksellä" vai vasta sitten kun olet paremmin tutustunut toiseen?
      - Kyllä minun pitää ensin kasvokkain jutella edes jonkin aikaa että mitään ihastumista voi tapahtua. Olen kyllä hirveän huono ja hidas ihastumaan.

      5. Ovatko ihastuksenkohteesi olleet kiinnostuneita sinusta?
      - En tiedä. Todennäköisesti eivät.

    • Jaska¨¨

      Ei auta ihastua kun tietää,että joutuu pettymään. Naiset nimittäin osaa tuhota ympäriltään aina kaiken kauniin ja imeä miehestä elämän.

      • -sivustaseuraaja

        Elämän lisäksi osaavat imeä taitavasti rahat, olen havainnut.
        On myös mielenkiintonen juttu, miksi perheelliset miehet usein muistelevat kaiholla poikamiesaikaansa, aikaa jolloin olivat sinkkuja. Ja tää on fakta.


      • Jaska¨¨
        -sivustaseuraaja kirjoitti:

        Elämän lisäksi osaavat imeä taitavasti rahat, olen havainnut.
        On myös mielenkiintonen juttu, miksi perheelliset miehet usein muistelevat kaiholla poikamiesaikaansa, aikaa jolloin olivat sinkkuja. Ja tää on fakta.

        Se on niin totta kun voi olla. Menee elämä rahat ja terveys ja usko huomiseen.


    • Darth

      1. En edes kunnolla muista koska viimeksi oikeassa elämässä olin ihastunut. Yhden punapään hymyyn ihastuin 5 vuotta sitten.

      2. Pari kertaa olen ihastunut minulle kohdistettuun hymyyn, joka on ollut niin aito ja vilpitön, että olen välittömästi tuntenut jonkin syvemmän yhteyden. Mutta se on todella harvinaista ja nekin tytöt olen tiennyt jollain tapaa. Yleensä jos nainen on ollut kiinnostavan näköinen ja osoittautunut sitten vielä fiksuksi, kiinnostus on voinut vaihtua jonkin asteiseksi ihastukseksi.

      3. Loveshyna ei hommat oikein etene. Ujostelen tai olen kuivan asiallinen, ehkä jopa välinpitämätön, vaikka sydän huutaa.

      4. Voin kiinnostua ensivilkaisulla, mutta ihastuminen vaatii, että myös päässä on jotain ja omaa jonkinlaisen arvomaailman. Vaikka pari kertaa olen ihastunut hymyyn, niin olin kyllä jo hieman kiinnostunut molemmista.

      5. Ehkä. Olen minä saanut ihastuksiltani jotain signaalia myös takaisinpäin. Luulen että ovat vain ihmetelleet, miksen uskalla tehdä aloitetta kuten muut miehet.

    • n30

      1. Milloin olet viimeksi ihastunut johonkin naiseen/mieheen?
      Eilen ja olen korviani myöten ihastunut
      2. Mihin asioihin olet toisessa ihmisessä ihastunut?
      Luonne, tunnelma, silmät, tunneälykkyys, herkkyys, rauhallinen vahvuus
      3. Miten käyttäydyt ihastuksen kohteen seurassa?
      Yritin olla rauhallinen ja käyttäytyä normaalisti, mutta en ollut älykkäimmilläni silti
      4. Ihastutko "ensisilmäyksellä" vai vasta sitten kun olet paremmin tutustunut toiseen?
      Yleensä vasta kun olen tutustunut, mutta nyt meni jalat alta
      5. Ovatko ihastuksenkohteesi olleet kiinnostuneita sinusta?
      Yleensä ovat olleet, mutta kyseinen mies ehkä ei, odottelen yhteydenottoa...

      • n30

        Jee, sain viestin. Nyt vaan istun käsieni päällä, että en tekisi mitään vaikuttaakseni yli-innokkaalta. Lähetin söpön kortin, jonka hän saa huomenna. En siis soita, en soita, en soita... en soita tänä iltana.


    • 1. Tänä keväänä/kesänä.

      2. Luonteeseen (käytökseen) sekä osittain ulkonäköön.

      3. Aika normaalisti kuten muutenkin, mutta enemmän kiinnostuneesti tosin.

      4. Sitten vasta kun on paremmin tutustunut.

      5. Eivät :(

    • m2+10

      1. Milloin olet viimeksi ihastunut johonkin naiseen/mieheen?

      -Jaa-a. eipä oo osunu ketään kovin mielenkiintoista naista vastaan aikoihin. En laske pelkästään kauniin ulkonäön aiheuttamaa hetken huuma ihastukseksi...

      2. Mihin asioihin olet toisessa ihmisessä ihastunut?

      - Hymy, avoimuus, mukavaa juttuseuraa

      3. Miten käyttäydyt ihastuksen kohteen seurassa?

      - Ihan suht normaalisti. Varmaan vähän enempi koitti saada juttua aikaan kohteen kanssa kuin muiden ympärillä olleiden ihmisten.

      4. Ihastutko "ensisilmäyksellä" vai vasta sitten kun olet paremmin tutustunut toiseen?

      - Mä oon vähän hitaammin lämpenevää tyyppiä. Toki jonkunlaisen "nesisilmäyksellä" ihastuksen se vaatii, että kiinnostuu tutustumaan paremmin myöhemmin.

      5. Ovatko ihastuksenkohteesi olleet kiinnostuneita sinusta?

      - Osa on osa ei.

    • 23

      1. Viime syksynä ihastuin,

      2. Nyt viimeksi taisin tykätä jo miehen äänestä puhelimessa. Lopullisen vaikutuksen teki kuitenkin hänen käytöksensä, tapansa hoitaa asioita, hymy, älykkyys, energisyyden ja harkitsevuuden yhdistelmä,.. kiehtova kokonaisuus

      3. Käyttäydyn joko normaalisti tai pyrin lähtemään karkuun (mikä on onnetonta)

      4. Ensilmäys ei yleensä riitä ihastumiseen

      5. Ihastuksen kohteet ovat huomanneet minut tooodella harvoin

    • SagiaC

      Mulla ei ole tapana ihastua.

    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Sosiaaliturvasäästöt kohdentuvat usein samoihin ihmisiin useampaan kertaan

      ja ihmisiä putoaa kiihtyvällä tahdilla toimeentulotuelle eli köyhien määrä kasvaa eksponentiaalisesti Suomessa. https:
      Maailman menoa
      375
      1890
    2. Olisiko sinulla mitään toiveita?

      Miten sinä toivoisit minun sinua lähestyvän? Mitään mitä olisi tosi hyvä tietää ennen sitä? Jos ei sen kummempia, niin
      Ikävä
      49
      1597
    3. Miksi toisten toiveet ahdistavat teitä?

      Kertokaapa miksi toisen ihmisen toiveet mahdolliselle kumppanilleen ahdistavat niin kovasti? Oletatko, että hän vaatii j
      Sinkut
      208
      1290
    4. Mitä tuntemuksia

      sinulle tulee, kun hän ilmestyy näköpiiriin? Vaihtelevatko ne?
      Ikävä
      84
      1066
    5. En nii kui tiiä yhtään

      Mikä suussa kiehtoo, vaikka kaiken pitäisi olla ihan hyvin! Mä niin haluaisin nähdä sut:)
      Ikävä
      58
      928
    6. Oletko kertonut tästä

      Meidän oudosta jutusta kenellekään? Olen kertonut ystävälleni, että olet saanut minut sekaisin…, mutta tästä hän ei tied
      Ikävä
      48
      762
    7. T mies missä oot

      T mies pääsetkö lähtemään sieneen villasukat tein sulle 💕🐶
      Ikävä
      69
      735
    8. Homouden synti

      Kerrotaan faktoja alkuun. On olemassa vain kaksi sukupuolta ja aviolIiitto on vain ja ainoastaan miehen ja naisen välin
      Luterilaisuus
      257
      716
    9. Turun tunnin juna toteutetaan

      Köyhiltä viedään mutta tunnin juna Turkuun viedään läpi. Puhaltakaa PS nyt tämä poikki! https://www.hs.fi/politiikka/ar
      Perussuomalaiset
      103
      706
    10. huono vai hyvä juttu

      Miten ulkopuoliset reagoisivat jos olisit kaivattusi kanssa yhdessä....?
      Ikävä
      46
      650
    Aihe