Kysely: Hassuja/hauskoja nettitreffikokemuksia?

Positiimari

Tulipa tuossa mieleeni, kun luin jonkun kirjoituksen täältä keskustelupalstalta, jossa kirjoittaja kirjoitti:

"nettitreffejäkin olen kokeillut. mies ei aivan vastannut kuvauksiaan. hän oli minua päätä lyhyempi, erittäin hontelo ja erittäin karvainen. hän oli ostanut minulle muovikukkia muovikukkaruukussa wtf??"

että kertokaapa, onko teillä kaikkien huonojen/tylsien/mitäänsanomattomien nettitreffien lisäksi mitään tuollaisia hassuja/hauskoja/uskomattomia juttuja, joita treffeillä (tai treffien jälkeen) olisi tapahtunut? Sellaisia, joille voisi jälkikäteen hekotella? :)

7

462

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • hiiiiiiiiiii

no mie kyl julkaisin jo tän oman tarinani aiemmin vastaavanlaisessa kyselyssä, mutta kerrottakoon se nyt sinullekkin.

Olin siis tavannut netissä miehen jonka kanssa oltiin kirjoiteltu jonkin aikaa ja hän vaikutti ihan ok tapaukselta. Hieman kyllä ihmettelin kun pyysin treffejä edeltävänä iltana mesessä kuvaa tunnistaakseni hänet ( hän siis oli nähnyt minun kuvan), niin hän töksäytti että "hänellä on hyvät geenit ilman kuvienkin vilauttamista"..vähän jäi kyllä tuo mietityttämään, mutta annoin asian olla.

Kun hän purjehti sitten treffipaikalle,tunnistin hänet jo kaukaa ( joskus ego vaan yksinkertasesti loistaa ku kiiltomato kilometrien päähän) ja voi elämä!

Oli ensimmäisenä pakko nielaista kurkun syövereihin tämä kielen päällä poltteleva kysymys siitä, että mitähän ne hyvät geenit taas mahtoivatkaan olla ja missähän niiden olisi pitänyt näkyä.
      (jJa nyt ihan oikeasti pyydän anteeksi pelle hermannin esittäjältä, koska olit mun suuri idoli pikkutyttönä, mutta se tyypin kuontalo toi elävästi mieleen pelle hermannin). toinen asia mikä kanssa pisti silmään, ja sen jopa sainkin kysyttyä oli, että ilmeisesti tuo netti nuorentaa jonkin verran kun et ihan väittämältäsi ikäiseltäni nätyä. oli tullut 10 vuotta yhdessä yössä lisää...

Ja sitten se alkoi: hirveä kiekuminen. Hän huusi jokaikisen asian mitä vain halusi sanoa,koko ravintolaväen iloksi. Ja puheenaihe oli varsin suppealle alueelle sijoittuva.Miten erinomainen ihminen hän itse on ja miten hän harrastaa sexiä.

Olisin voinut vajota maan alle silkasta häpeästä, mutta hymyilin anteeksipyytävästi joka suuntaan.

Sitten tapahtui jotain käsittämätöntä. viereisessä pöydässä sattui istumaan yksinäinen mies ja hän sekunnin murto-osan verran erehtyi vilkaisemaan pöytämme suuntaan. Tämä "unelmien poikamiesseuralaiseni" sekosi siitä ihan täysin ja alkoi raivoamaan sille miesparalle kuinka vittumaista on kuin tuolleen kytätään ja VAATI tätä miestä poistumaan HÄNEN ravintolastaan..silloin ajattelin että eiköhän nämä treffit olleet tässä ja ilmoitin kanssa lähteväni HÄNEN ravintolastaan. (Ei hän oikeasti stiä ravintolaa edes omistanu, mutta minkäs sitä mies machoilulleen mahtaa).
      Nousin pöydästä ,ja kävelin ovelle niin tämä urpo juoksee perään, pysättää, katsoo silmiin ja kysyy : " no, miten on, itse haluaisin sun kans alkaa suhteeseen, oot sä melkonen tipu?" Räjähdin ihan hillittömään nauruun, hyvä etten tipahtanu polvilleen ja lähdin päätäni puistellen pois...voitte vaan uskoa ettei enää uusintaa tullut niille treffeille.

• taivas-varj...

Sinun olisi pitänyt käyttää vanhaa konstia ja sanoa meneväsi vessaan,
      sitten kadota näkymättömiin. Mulla ei olis ollut pokkaa istua moisen
      kuvatuksen kanssa.

Juttu oli hauska ja hyvin kirjoitettu, mutta varmaan sillä hetkellä se oli
      kaikkea muuta, kuin kivaa...

Kyllä totta totisesti ei koskaan tiedä, mitä vastassa odottaa, siksi kai
      kannattaa tehdä reffit sellaiseen paikkaan, missä ei ainakaan ole tuttuja
      näköpiirissä.

• blackpage

Hassuin tapahtumaton treffitapaus on kyllä se, kun nainen halus tavata juomisen merkeissä, mut ei selvinpäin. En sit menny.

• kaisuli_*

Vaikka ja mitä.. itselleen voi ainakin nauraa ilman että loukkaa ketään.. Yksillä treffeillä keskityin niin kiinteästi keskustelemaan deitin kanssa etten huomannut katsoa eteeni enkä siis myöskään huomannut että edessä aukeava ovi ei ollutkaan liuku- vaan pyöröovi. Flirttailin deitille ja kävelin suoraan päin pyöröovea. Kamala pamaus ja silmäkulma auki.

Olin ihan älyttömän nolo. Ja deitillä oli hauskaa vaikka oli toki vähän ihmeissäänkin, sattuiko muhun (sattui!). Ihmetteli että kaikkea sitä näköjään voi sattua. Tarjoutui viemään päivystykseenkin minut. Hän oli minua vuosia nuorempi joten selitin tilanteen hänelle niin että kunhan pääset minun ikääni, törmäilet itsekin oviin.

• hehhe.

Hehe :)

Muistan että joku myös mainitsi tällä palstalla joskus että yksi mies oli tosi hermostunut tavatessaan deittinsä, ja sanoi menevänsä vessaan (yritti rauhoittaa itsensä). Kun hän sitten tuli takaisin pöytään niin oli ilmeisesti saanut rauhoitettua itsensä, mutta sitten hämähäkki ilmestyi jostakin joka pelotti hänen deittinaisensa niin, että hän rupesi kiljumaan, ja tästä mies pelästyi niin että otti jalat alleen. Eivätkä tavanneet enää sen jälkeen. Onkohan faktaa vai fiktiota, en tiedä.

• päivän naurut

Olipahan totta, tai tarua, mutta älyttömän hullun hauska silti, samoin edellinen
      juttu huvitti, tosin itsensä telominen on huononpi homma.

"Ketkä osaa nauraa itselleen, ei tule hupia puuttumaan" !

• Olin_äimänkäkenä

Olin deiteillä tytön kanssa joka kirjoitteli ihan mukavia kirjeitä vaikka eivät kovin pitkiä olleetkaan. Molemmat ilmaisi kuitenkin tahtonsa tavata ja niin deitit sovittiin. Koska oli lämmin kesäinen päivä, päätimmä että kävelemmä hieman ja juttelemme samalla. Tai siis minä päätin ja ehdotin, kun hän ei tavatessamme sanonut juuri mitään. Ja yllätyksekseni sama meno jatkui koko kävelyn. Jälkikäteen ajattelin, että tyttöä varmaan ujostutti kovasti mutta suurin yllätys odotti kotona, hän oli ennättänyt lähettää viestin jossa pyysi minua siittämään hänelle lapsen, voisi vaikka maksaa siitä. Ja minä siis en todellakaan ole mikään erityisen näköinen, keskimittainen ja ihan tavallinen jannu. En tiedä oliko tämä nyt niin kovin hassu, mutta kummallinen ainakin.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Vasemmistohallitus palauttaa hintasääntelyn, esim. bensalitra vain 1e.

Tuleva vasemmistolaisista koostuva hallitus ottaa käyttöön vanhat hyvät keinot pitää hinnat kurissa. Tähän tarkoitukse
      Maailman menoa
      86
      4660
    2. Vasemmistolainen valehteli jälleen - Purra tai persut eivät luvanneet "euron bensaa"

Väite "euron bensasta" on ensisijaisesti poliittisten vastustajien käyttämä puhdas vale. Persut kyllä kampanjoivat näky
      Maailman menoa
      109
      3847
    3. Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"

Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä
      Maailman menoa
      184
      3673
    4. Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen

Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.
      Maailman menoa
      69
      2098
    5. Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä

Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575
      Maailman menoa
      75
      1941
    6. Mitä on tullut

Entisen abcn rakennuksen tilalle se oli tyhjillään monta vuotta siellä oli jo nyt valot onko huoltoasema? 5:30.
      Haapavesi
      79
      1298
    7. Harmi nainen kun

olet niin elähtäneen näköinen. Miestä et koskaan löydä itelles. j
      Ikävä
      130
      1162
    8. Palosta selvinnyt 18 vuotias munira tarvitsi tulkin kun puhui Iltalehdelle

Suomessa asuva 18 vuotias tarvii tulkin !!! Tää Suomea puhumaton on palossa kuolleen naisen veli ja asui perheen kanssa.
      Vantaa
      148
      1109
    9. Minne pyydän sut?

Jotta saan nähdä 🤨
      Ikävä
      50
      1020
    10. Mikä homma?

https://share.google/NvruSS4P4EzjTWPov Poliisilla oli keskiviikkona 4. maaliskuuta yksityisasunnossa Saarijärvellä tehtä
      Saarijärvi
      30
      914
    Aihe