Laihdutus ja kuntoilu --> rintojen pieneneminen?

Allinen29v.

Olen ollut aina pienirintainen ja imetyksien ja laihdutuksen jälkeen tuntuu että rinnat ovat pienentyneet entisestään. Rintani eivät ole roikkuvat, mutta pienet. Laihdutuksen jälkeen käsiin jäi allit, joita olisi tarkoitus saada pienemmäksi. En vain tiedä mitä liikkeitä "uskallan" tehdä, jotta rintalihas ei kiinteytyisi ja rintani pienenisi enempää.
Vinkkejä kellään?

12

2633

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • pläskii pläskii

Eikös ne kuitenkin ole suurimmaksi osaksi rasvaa ne rinnat, joten aika vaikeaa on. Katsopa piruuttasi yleisurheilijoiden rintavarustusta niin tajuat sen jujun. Heillä ei siis ole juurikaan mitään sillä osastolla koska rasvaprosentti on zero. Toisaalta, esim. tenniksen pelaajat ovat erinäköisiä, mutta hehän eivät taas ole mitään tikkuja...

• sport_M_näkemys

Ihme stressiä naisilla. Pienet rinnathan ovat juuri ne parhaimmat! Syö terveellisesti ja tee lihaskuntotreeniä koko kropalle. Mitä enemmän lihasta, sitä paremman näköistä. Nyt salille, jumppiin, ulkoilemaan mars mars!

Eikä lihas voi kiinteytyä, voi hohhoijaa mitä nämä Cosmopolitanit saavat aikaan. Lihas joko kasvaa tai pienenee/lähtee pois. Lihaksen ympärillä on rasvaa ja nestettä. Jos syöt yli kulutuksen ja teet painoharjoittelua niin saat lihasta (hyvässä lykyssä) jos taat syöt alle kulutuksen/kulutat enemmän kuin syöt niin laihdut -> läskit palavat, selluliitit katoavat, löllöt häviävät millä sitä haluaa kutsua. Dietatessa on tärkeää tehdä lihaskuntotreeniä, ettei lihakset "pala" dietatessa, muuten tulos on kaamea laihaläski/luuranko/muodoton luikku. Rinnoille kannattaa tehdä punnerrusliikkeitä tangolla/käsipainolla/koneella, jotta ne pysyvät paremmin ryhdiss, mutta tärkeää tehdä koko kropalle että pysyy tietty tasapaino. Ei ne mihinkään karkaa sieltä. Treenattu nainen on aina paremman näköinen. Mies kiinnostuu 10x enemmän treenatusta naisesta kuin jostain normaalista / laihasta sohvaperunasta. Nyt ruokavalio kuntoon (proteiinia reilusti, sopivasti täysjyvätuotteita, hyviä rasvoja, kasviksia) ja treeniä 4-5xvkossa jos kuntoon haluaa!! Ihmiset miettii liikaa asioita, pääasia että harrastaa jotain ja usein ja syö terveellisesti niin lopputulos on yleensä hyvä! Jos salille meno on liian vaikeeta ( en tiiä mitä teen, mitä muut ajattelee musta, oon liian läski yms..) niin mene edes body pump tunnille. Siellä on muitakin ylipainosia huonokuntosia yms. Siellä opetetaan kaikki liikkeet mitä salillakin tehdään. Jostain on aloitettava.

• alkuperäinenAllinen

Siis olenko sanonut, että olen ylipainoinen tai läski tai huonossa kunnossa?? Olen 169 cm ja painan 61 kg, olen kohtuu timmissä kunnossa ja urheilen 6 kertaa viikossa kuntosalitreenit 3 kertaa viikossa. Syön terveellisesti. Allit ovat jääneet nopean laihdutuksen jäljiltä, ja nämä allini eivät mitkään kovin kauheat ole, mutta häiritsevät minua itseäni muuten hoikistuneessa kropassani. En kuitenkaan halua rintojeni tilalle pelkkää lihasta, siksi alkuperäinen kirjoitukseni, jonka pointti meni vissiin ohi. Ja olen 29 v., en lue enää mitään Cosmopolitania tms :D

• gwgwgwgwg

Jos haluat rinnat ainut mahdollisuushan on sitten silikoonibosat. En suosittele, suurin osa miehistä ei niistä tykkää sori.

Mieluummin peinirintainen kuin silikoonit T. 30v mies.

• alkup.Allinen

Kyllä mulla on rinnat, pienet tosin. Pelkään vaan että ne pienenee entisestään, siis että se rinnan rasvakudos pienenee/kiinteytyy kuntosalilla huhkiessa. Silikonit ei kiinnosta, enkä mitään isoja rintoja haluakkaan. En vaan halua menettää näitä mitä mulla nyt on.

• pläskii pläskii

Tuo roikkuva osuus eli nuo allit, on mahdotonta saada pois ilman että tilalle tulee lihasta ja mikä muotoilee käden alaosan jälleen kiinteäksi. Samalla käsi suurenee.

Toinen vaihtoehto on plastiikakirurgia. Itsestään nuo "allit" ei enää katoa joten peli on menettetty.

• alkup.Allinen

En tiedä oliko aloitustekstini jotenkin epäselvä. Siis: käsivarsiin saa tulla lihasta, mutta en halua että rintani pienenevät enää, eli että niistä ei lähde se nykyinen (vähäinen) rasvakudos pois. En siis halua, että rintani ovat pelkkää lihasta vaan niissä saa olla rasvaa. Siksi kyselen, millaisia liikkeitä käsiin "uskaltaa" tehdä, koska monet käsillä tehtävät liikkeet tuntuvat myös rintalihaksissa ja pelkään että rintani kiinteytyvät ja pienenevät edelleen.

• lihasjaläski

Juu, tuntui että vastaukset tulivat ihan muihin juttuihin kuin alkup.Allisen kysymyksiin, hih.
      Niin siis itselläni on sama tilanne kropan ja rintojen suhteen. Mulla on toiminut se, että teen rankahkoa lihastreenia, myös rintalihaksille. Samalla syön riittävästi, jotteivat viimeisetkin rasvat rinnoista lähde. Harrastan myös kestävyyslajeja, jolloin on tietysti vaarana laihtua, siksi tuo riittävästi syöminen on tärkeää.
      Tissien suhteen tuo lihastreeni on oikeastaan ollut vain hyvä. Rintalihakset ovat suurentuneet ja niiden päällä on vähän läskiä. Lopputulos on siis jopa isommat näköiset rinnat:) Toimii tietty myös niihin alleihin. Koita siis kasvattaa lihasta mutta olla menettämättä rasvaa. Eli syöt kunnolla ja myös hiilaria.

• ap.allinen

Vihdoinkin kunnon asiallinen vastaus! Kiitos sinulle paljon!!

• Hdtgfgjjkfhjojhh

Käsille(ojentajille) hyviä eristäviä liikkeitä joissa rintalihakset jää lähes pois:

-Ojentajapunnerrus taljassa
      -Ranskalainen punnerrus (useita variaatioita mm.tangolla,käsipainoilla...)
      -Kickaback

• pumtsipumN

Kaikkien rinnat eivät ole rasvaa vaikka olisivatkin isot. Näin itselläni. Rintani ovat tiiviit ja koska niissä on paljon sidekudosta ja rauhasta eikä läskiä, eivät ne pienene vaikka itse laihduttaisin. Olen hoikka ja urheilullinen ja tykkäisin pienemmistä rinnoista, mutta näillä eväillä mennään. Rintalihashan naisilla on aika pieni, mutta uskoisin myös että sen kasvattaminen kasvattaa kysyjälle myös rintoja jonkin verran ja tekee niistä paremman muotoiset.

• KunToHulLu

Minun mielestä rintalihasliikkeet tekevät mannaa rintavarustukselle. Tietysti rasvaa palaa, mutta ryhtiä on tullut lisää! Olen aina ollut melko pienirintainen, mutta nyt kuntoiltuani jo hyvän aikaa kunnolla, rintani näyttävät paremmilta kuin koskaan! Eli älkää huoliko naiset, kyllä ne siellä pysyy!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Häiriköinti

Sinä joka rälläsit viime yönä aamuun klo. 00 :04 koulun pihassa ja pitkin kyliä. Rekkari ylhäällä. Terv. Kerrostalon as
      Ähtäri
      59
      3166
    2. Askanmäessä Huippu esitys

Kävimme Ystävien kanssa Askanmäen kesäteatterissa. Kaikki tykättiin esityksestä aivan valtavasti. En varmaan koko vuonna
      Puolanka
      23
      2964
    3. rakastan sinua!

Tule ja ota, kasvetaan yhdessä paremmiksi ❤️❤️❤️❤️ kaikki anteeksi ❤️❤️❤️
      Ikävä
      51
      2862
    4. Näin lähellä

Se on näin 🤏 lähellä että heitän hanskat tiskiin sun kanssasi.
      Ikävä
      56
      2668
    5. Mä sanon tän suoraan.

Se on sun käytös mikä ajaa pois. Et välitä muitten tunteista kun omistasi.
      Ikävä
      58
      2548
    6. Kerro jotakin hauskaa. :)

Kirjoita jotakin mukavaa vaikka kaivatustasi. :) Ei törkytekstejä kiitos. :)
      Ikävä
      48
      2530
    7. On olemassa tiettyjä sääntöjä!

Ja jos aiot pärjätä mun kanssa niin teet vain niinkuin mä sanon. Mieheltä Naiselle
      Ikävä
      53
      2301
    8. Pohdinttavaksi

No siis, saiko yrityksen toimitusjohtaja potkut vaiko älysi ihan itse jättää nimellisen tittelin ettei maine enää enempä
      Kotimaiset julkkisjuorut
      78
      2188
    9. Siis hetkonen

Rakastetaankohan me kummatkin toisiamme, ja aletaan tajuamaan se pikkuhiljaa 🤯
      Ikävä
      45
      2082
    10. Mulla ei oo anteeksi pyydettävää

Muista se! Mieheltä yhdelle naisellE
      Ikävä
      69
      2078
    Aihe