Jos kumppanisi pettäisi ...

Pahaa unta?

Mitä tapahtuisi jos sinulla olisi kumppani ja saisit jostakin tietää hänen olleen sinulle uskoton tai peräti yllättäisit hänet " itse teosta"?

Antaisitko anteeksi vai olisiko se kerrasta poikki?

198

2119

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • dshkfjkjg

      Ilman muuta kerrasta poikki. Ei mitään muuta mahdollisuutta.

      • Nogales-hu-huh

      • yksi sinkku
        Nogales-hu-huh kirjoitti:

        Yllätyin todella selaillessani täällä http://bit.ly/uskottomuus mainittavan deittipaikan profiileja.

        Tuon sivuston tekijän pitää olla tosi sairaasti ajatteleva, täysin moraaliton ja itse onnettomassa kulissiavioliitossa elävä ihminen. Mikä sinua tuossa yllätti?


    • No jos yllättäisin itse teosta niin silloin laulais nyrkki.

      Kerrasta poikkihan se on joka tapauksessa. Kerran ole antanut anteeksi enkä tee sitä virhettä toiste.

      • kurita mua mutsi

        Ootko hakannut montakin miestä? Pidätkö itseäsi väkivaltaisena naisena?


      • tehomies

        Papu on oikeassa, tuossa tilanteessa pitää nyrkin laulaa!


      • kurita mua mutsi kirjoitti:

        Ootko hakannut montakin miestä? Pidätkö itseäsi väkivaltaisena naisena?

        Muutamaa, etupäässä puolustautuessa. En pidä itseäni väkivaltaisena vaikka väkivaltaan tarpeen tullen kykenenkin. Syyttömien päälle en käy koskaan :)


      • tehomies kirjoitti:

        Papu on oikeassa, tuossa tilanteessa pitää nyrkin laulaa!

        Kyllä. Minä olen tässä asiassa jyrkkä ja rangaistuksen pitää olla tehokas. Vain turpasauna on riittävä rangaistus.

        Minä jopa vedän muijaakin turpaan jos se tiesi suhteesta (olen sen tehnytkin).

        Pettäminen on yksi pahimmista mitä voi tehdä. Pettäminen on moraalitonta ja kunniatonta ja aina pettäjän oman moraalittomuuden aiheuttama juttu. Jos on huono suhde, eroaa eka ja sitten paneskelee ympäri kyliä mutta sitä ei tehdä suhteen aikana. Siitä olen tarkka.

        Jos tietää pettämistaipumuksensa, ei kannata alkaa oleen minun kanssani koska minä en silittele päätä vaan potkin munille niin ettei edes pysty vähään aikaan pettään vaikka haluja olisikin :D

        Tuon huonon impulssikontrollin omaavien ympäri kyliä paneskelun takia on tehty paljon pahaa, niin puolisoille kuin lapsillekkin. Paljon ihmisiä, perheitä jne. tuhottu. Kaikki vaan sen takia ettei moraali riitä pitään housuja jalassa. Moraalia pitää auttaa ja se onnistuu riittävällä motivoimisella. Ihminen yleensä välttelee sellaisia juttuja joista ne tietää saavansa silmät mustaksi ja nenän poskelle.

        Jokainen saa lähteä suhteesta ilman väkivaltaa silloin kun haluaa, se on ihan päivänselvä juttu, mutta sen lähdön pitää tapahtua ilman pettämistä.


      • tehomies
        Papu.Sparrow kirjoitti:

        Muutamaa, etupäässä puolustautuessa. En pidä itseäni väkivaltaisena vaikka väkivaltaan tarpeen tullen kykenenkin. Syyttömien päälle en käy koskaan :)

        Papu on rautarouva!

        Nykymaailma on sellainen että joskus on tilanteita joissa väkivallankäyttö on oikeutettua ja jopa välttämätöntä.

        Papu, anna nyrkkisi puhua aina kun siihen on aihetta.


      • lastensuojelu
        Papu.Sparrow kirjoitti:

        Kyllä. Minä olen tässä asiassa jyrkkä ja rangaistuksen pitää olla tehokas. Vain turpasauna on riittävä rangaistus.

        Minä jopa vedän muijaakin turpaan jos se tiesi suhteesta (olen sen tehnytkin).

        Pettäminen on yksi pahimmista mitä voi tehdä. Pettäminen on moraalitonta ja kunniatonta ja aina pettäjän oman moraalittomuuden aiheuttama juttu. Jos on huono suhde, eroaa eka ja sitten paneskelee ympäri kyliä mutta sitä ei tehdä suhteen aikana. Siitä olen tarkka.

        Jos tietää pettämistaipumuksensa, ei kannata alkaa oleen minun kanssani koska minä en silittele päätä vaan potkin munille niin ettei edes pysty vähään aikaan pettään vaikka haluja olisikin :D

        Tuon huonon impulssikontrollin omaavien ympäri kyliä paneskelun takia on tehty paljon pahaa, niin puolisoille kuin lapsillekkin. Paljon ihmisiä, perheitä jne. tuhottu. Kaikki vaan sen takia ettei moraali riitä pitään housuja jalassa. Moraalia pitää auttaa ja se onnistuu riittävällä motivoimisella. Ihminen yleensä välttelee sellaisia juttuja joista ne tietää saavansa silmät mustaksi ja nenän poskelle.

        Jokainen saa lähteä suhteesta ilman väkivaltaa silloin kun haluaa, se on ihan päivänselvä juttu, mutta sen lähdön pitää tapahtua ilman pettämistä.

        Kotiväkivalta on siis mielestäsi hyvä asia ja oikeutettua? Mätätkö äijää turpaan lasten silmien edessä? Sehän on hyvää kasvatusta, kun omin näkevät miten käy kun toimii jonkun ihmisen moraalin vastaisesti, laeista viis. Lyötkö tai hyväksytkö myös lasten lyömisen?


      • ...................
        lastensuojelu kirjoitti:

        Kotiväkivalta on siis mielestäsi hyvä asia ja oikeutettua? Mätätkö äijää turpaan lasten silmien edessä? Sehän on hyvää kasvatusta, kun omin näkevät miten käy kun toimii jonkun ihmisen moraalin vastaisesti, laeista viis. Lyötkö tai hyväksytkö myös lasten lyömisen?

        Joo, tuo Papun vastaus yllätti ehkä eniten, kun olin pitänyt empaattisena ihmisenä. Miehen lyöminen ei ole yhtään sen hyväksyttävämpää kuin naisen.

        "Tehokas rangaistus", voi Jeesus sentään. Eikö se ole se oikea ja oikeutettu rangaistus että petetty puoliso lähtee. Mitä väliä sillä on meneekö viesti perille paremmin nyrkin kanssa, jos pettäjä jätetään kuitenkin, kuten pitääkin.

        Eikä muuten jokainen saa lähteä suhteesta ilman väkivaltaa silloin kun haluaa. Useimmilla väkivaltaisilla ihmisillä viuhuu nyrkki tai jopa asekin jos puoliso yrittää suhteesta pois, ilman kolmansiakin osapuolia.


      • lastensuojelusta
        ................... kirjoitti:

        Joo, tuo Papun vastaus yllätti ehkä eniten, kun olin pitänyt empaattisena ihmisenä. Miehen lyöminen ei ole yhtään sen hyväksyttävämpää kuin naisen.

        "Tehokas rangaistus", voi Jeesus sentään. Eikö se ole se oikea ja oikeutettu rangaistus että petetty puoliso lähtee. Mitä väliä sillä on meneekö viesti perille paremmin nyrkin kanssa, jos pettäjä jätetään kuitenkin, kuten pitääkin.

        Eikä muuten jokainen saa lähteä suhteesta ilman väkivaltaa silloin kun haluaa. Useimmilla väkivaltaisilla ihmisillä viuhuu nyrkki tai jopa asekin jos puoliso yrittää suhteesta pois, ilman kolmansiakin osapuolia.

        Näin juuri. Yleensä väkivaltaisella ihmisellä on taipumus vähitellen raaentaa käyttämiään keinoja ja laajentaa tilanteita, joissa katsoo toisen fyysisen loukkaamisen olevan oikeutettua. Harvemmin kukaan saa puolisoltaan kunnolla turpaansa ihan yllättäen, ilman että siitä olisi ollut viitteitä jo aiemmin (tönimistä, repimistä yms). Itse lähden suhteesta heti, jos tuollaista ilmenee. En myöskään aloita suhdetta ihmisen kanssa, joka tiettävästi on käyttänyt voimakeinoja aikaisempaan kumppaniinsa. Useimmiten kerran väkivaltainen = aina väkivaltainen. Koskaan ei tiedä milloin sillä päässä naksahtaa, koska syitä tuollainen löytää aina. En ota riskiä.


      • tehomies kirjoitti:

        Papu on rautarouva!

        Nykymaailma on sellainen että joskus on tilanteita joissa väkivallankäyttö on oikeutettua ja jopa välttämätöntä.

        Papu, anna nyrkkisi puhua aina kun siihen on aihetta.

        Juu, kyllä annan laulaa vastaisuudessakin. Toisen posken kääntämisellä ei saa muuta kuin lisää huonoa kohtelua. Se on niin nähty.


      • lastensuojelusta
        lastensuojelusta kirjoitti:

        Näin juuri. Yleensä väkivaltaisella ihmisellä on taipumus vähitellen raaentaa käyttämiään keinoja ja laajentaa tilanteita, joissa katsoo toisen fyysisen loukkaamisen olevan oikeutettua. Harvemmin kukaan saa puolisoltaan kunnolla turpaansa ihan yllättäen, ilman että siitä olisi ollut viitteitä jo aiemmin (tönimistä, repimistä yms). Itse lähden suhteesta heti, jos tuollaista ilmenee. En myöskään aloita suhdetta ihmisen kanssa, joka tiettävästi on käyttänyt voimakeinoja aikaisempaan kumppaniinsa. Useimmiten kerran väkivaltainen = aina väkivaltainen. Koskaan ei tiedä milloin sillä päässä naksahtaa, koska syitä tuollainen löytää aina. En ota riskiä.

        Ja sama perheen sisäisen väkivallan kaava pätee usein lapsiinkin; alkaa suupesuilla/tukistuksilla/luunapeilla, johtaa rappusista alas heittämiseen, seinille viskomiseen, päin naamaa nyrkillä iskemiseen yms....


      • lastensuojelu kirjoitti:

        Kotiväkivalta on siis mielestäsi hyvä asia ja oikeutettua? Mätätkö äijää turpaan lasten silmien edessä? Sehän on hyvää kasvatusta, kun omin näkevät miten käy kun toimii jonkun ihmisen moraalin vastaisesti, laeista viis. Lyötkö tai hyväksytkö myös lasten lyömisen?

        Lueppas nyt ajatuksella tuota minun vastaustani äläkä heittäydy hysteeriseksi.

        En pidä edes kotiväkivaltana sitä että jos huoraavaa puolisoa vetää turpaan. Koko tilannetta ei tulisi jos huoraava puoliso omaisi hieman kunniallisuutta ja moraalia sekä pitäisi housut jalassa.

        Kyseessä on räikeä ja törkeä sopimusrikkomus josta rangaistuksena on turpasauna.

        Lapsille on hyvä opettaa kunniallisuutta ja lupausten pitämistä.


      • lastensuojelusta
        Papu.Sparrow kirjoitti:

        Lueppas nyt ajatuksella tuota minun vastaustani äläkä heittäydy hysteeriseksi.

        En pidä edes kotiväkivaltana sitä että jos huoraavaa puolisoa vetää turpaan. Koko tilannetta ei tulisi jos huoraava puoliso omaisi hieman kunniallisuutta ja moraalia sekä pitäisi housut jalassa.

        Kyseessä on räikeä ja törkeä sopimusrikkomus josta rangaistuksena on turpasauna.

        Lapsille on hyvä opettaa kunniallisuutta ja lupausten pitämistä.

        Olet siis väkivaltainen, haluat sen itse nähdä tai et.


      • lastensuojelusta
        Papu.Sparrow kirjoitti:

        Lueppas nyt ajatuksella tuota minun vastaustani äläkä heittäydy hysteeriseksi.

        En pidä edes kotiväkivaltana sitä että jos huoraavaa puolisoa vetää turpaan. Koko tilannetta ei tulisi jos huoraava puoliso omaisi hieman kunniallisuutta ja moraalia sekä pitäisi housut jalassa.

        Kyseessä on räikeä ja törkeä sopimusrikkomus josta rangaistuksena on turpasauna.

        Lapsille on hyvä opettaa kunniallisuutta ja lupausten pitämistä.

        Ilmeisesti tämä on luettavissa, että lyöt myös lapsiasi "sopimusrikkomuksista"?


      • ................... kirjoitti:

        Joo, tuo Papun vastaus yllätti ehkä eniten, kun olin pitänyt empaattisena ihmisenä. Miehen lyöminen ei ole yhtään sen hyväksyttävämpää kuin naisen.

        "Tehokas rangaistus", voi Jeesus sentään. Eikö se ole se oikea ja oikeutettu rangaistus että petetty puoliso lähtee. Mitä väliä sillä on meneekö viesti perille paremmin nyrkin kanssa, jos pettäjä jätetään kuitenkin, kuten pitääkin.

        Eikä muuten jokainen saa lähteä suhteesta ilman väkivaltaa silloin kun haluaa. Useimmilla väkivaltaisilla ihmisillä viuhuu nyrkki tai jopa asekin jos puoliso yrittää suhteesta pois, ilman kolmansiakin osapuolia.

        "Joo, tuo Papun vastaus yllätti ehkä eniten, kun olin pitänyt empaattisena ihmisenä. "
        -Mä olenkin empaattinen ihminen. Niille jotka sen ansaitsevat ja olen todella jyrkkä niille jotka eivät ansaitse muuta kuin jyrkkyyttä.

        Miehen lyöminen ei ole yhtään sen hyväksyttävämpää kuin naisen.
        -Ei tietenkään. Tasa-arvo nääs


        "Tehokas rangaistus", voi Jeesus sentään. Eikö se ole se oikea ja oikeutettu rangaistus että petetty puoliso lähtee. Mitä väliä sillä on meneekö viesti perille paremmin nyrkin kanssa, jos pettäjä jätetään kuitenkin, kuten pitääkin.
        -Ei, ero on ero ja pettäminen on ekstraa josta täytyy erikseen rangaista

        Eikä muuten jokainen saa lähteä suhteesta ilman väkivaltaa silloin kun haluaa.
        -Kuten sanoin niin kaikilla on oikeus lopettaa suhde ilman väkivaltaa.. mutta sne oikeuden menettää silloin kun rikkoo sopimuksiaan ja käyttäytyy törkeästi eli pettää.

        "Useimmilla väkivaltaisilla ihmisillä viuhuu nyrkki tai jopa asekin jos puoliso yrittää suhteesta pois, ilman kolmansiakin osapuolia. "
        -No nämä on erikseen eikä kuulu tuohon mitä minä tarkoitan. On väärin käyttää väkivaltaa pelkästeen silloin jos toinen haluaa erota.

        En mä sääli yhtään pettäjää joka saa turpaansa tai se tapetaan. Olis pitänyt housut jalassa sen aikaa että kerkiää erota, niin ois voinut henki säilyä. Usein ihmettelenkin juuri että miten jotkut ämmät voi olla niin saatanan tyhmiä, että vaikka tietää miehensä olevan väkivaltaisia, niin silti täytyy pettää ja provosoida äijä hirveeseen murhanhimoon. Ylipäätänsä ero on niin räjähdysherkkä juttu ettei sitä kannata enempää fleimata pettämisellä. Pettämisellä saadaan tosiaan henki katkolle ja kauheet katkeruusriidat yms. vuosiksi eteenpäin.
        Tyhmästä päästä kärsii koko ruumis.

        En ylipäätänsä tykkää yhtään tästä alati vaan kasvavasta yleisestä kunniattomuudesta kun ihmiset ei pidä puheitaan eikä sopimuksiaan. Vastenmielinen ilmiö.


      • lastensuojelusta kirjoitti:

        Ilmeisesti tämä on luettavissa, että lyöt myös lapsiasi "sopimusrikkomuksista"?

        Pikkuisen turhan suoraa viivaa vedät pettävästä puolisosta off-topickiin eli lapsiin, mutta annan sen sulle anteeksi. Henkinen kapasiteettisi eikä oikeustajusi näköjään riitä erotteleen nyansseja eikä tapahtumia.


      • ....................
        Papu.Sparrow kirjoitti:

        "Joo, tuo Papun vastaus yllätti ehkä eniten, kun olin pitänyt empaattisena ihmisenä. "
        -Mä olenkin empaattinen ihminen. Niille jotka sen ansaitsevat ja olen todella jyrkkä niille jotka eivät ansaitse muuta kuin jyrkkyyttä.

        Miehen lyöminen ei ole yhtään sen hyväksyttävämpää kuin naisen.
        -Ei tietenkään. Tasa-arvo nääs


        "Tehokas rangaistus", voi Jeesus sentään. Eikö se ole se oikea ja oikeutettu rangaistus että petetty puoliso lähtee. Mitä väliä sillä on meneekö viesti perille paremmin nyrkin kanssa, jos pettäjä jätetään kuitenkin, kuten pitääkin.
        -Ei, ero on ero ja pettäminen on ekstraa josta täytyy erikseen rangaista

        Eikä muuten jokainen saa lähteä suhteesta ilman väkivaltaa silloin kun haluaa.
        -Kuten sanoin niin kaikilla on oikeus lopettaa suhde ilman väkivaltaa.. mutta sne oikeuden menettää silloin kun rikkoo sopimuksiaan ja käyttäytyy törkeästi eli pettää.

        "Useimmilla väkivaltaisilla ihmisillä viuhuu nyrkki tai jopa asekin jos puoliso yrittää suhteesta pois, ilman kolmansiakin osapuolia. "
        -No nämä on erikseen eikä kuulu tuohon mitä minä tarkoitan. On väärin käyttää väkivaltaa pelkästeen silloin jos toinen haluaa erota.

        En mä sääli yhtään pettäjää joka saa turpaansa tai se tapetaan. Olis pitänyt housut jalassa sen aikaa että kerkiää erota, niin ois voinut henki säilyä. Usein ihmettelenkin juuri että miten jotkut ämmät voi olla niin saatanan tyhmiä, että vaikka tietää miehensä olevan väkivaltaisia, niin silti täytyy pettää ja provosoida äijä hirveeseen murhanhimoon. Ylipäätänsä ero on niin räjähdysherkkä juttu ettei sitä kannata enempää fleimata pettämisellä. Pettämisellä saadaan tosiaan henki katkolle ja kauheet katkeruusriidat yms. vuosiksi eteenpäin.
        Tyhmästä päästä kärsii koko ruumis.

        En ylipäätänsä tykkää yhtään tästä alati vaan kasvavasta yleisestä kunniattomuudesta kun ihmiset ei pidä puheitaan eikä sopimuksiaan. Vastenmielinen ilmiö.

        Ei, sellainen ei ole empaattinen ihminen, joka on empaattinen vain niitä kohtaan joiden käytöksen hyväksyy. Sama kuin yrittäisi väittää olevansa ymmärtäväinen vaikka ymmärtää vain niitä joiden kanssa on samaa mieltä.

        Ihmiset osaavat tehdä pahoja virheitä, olla itsetuhoisia, käyttäytyä vittumaisesti ja ärsyttää toisiaan ihan helvetisti, mutta ei kukaan ansaitse kuolla tai tulla pahoinpidellyksi sen takia. Sellaiset ihmiset kannattaa poistaa omasta elämästä. Se ei ole sama kuin eliminoida heidät koko maailmasta.

        "En mä sääli yhtään pettäjää joka saa turpaansa tai se tapetaan. Olis pitänyt housut jalassa sen aikaa että kerkiää erota, niin ois voinut henki säilyä. Usein ihmettelenkin juuri että miten jotkut ämmät voi olla niin saatanan tyhmiä, että vaikka tietää miehensä olevan väkivaltaisia, niin silti täytyy pettää ja provosoida äijä hirveeseen murhanhimoon."

        Okei, tuo kertookin sinusta ihan tarpeeksi. Ei muuta kuin hyvät jatkot vaan.


      • lastensuojelusta
        Papu.Sparrow kirjoitti:

        Pikkuisen turhan suoraa viivaa vedät pettävästä puolisosta off-topickiin eli lapsiin, mutta annan sen sulle anteeksi. Henkinen kapasiteettisi eikä oikeustajusi näköjään riitä erotteleen nyansseja eikä tapahtumia.

        Itselläsi niitä puutteita näyttää olevan. Olet tässä ketjussa kehuskellut sekä puolisoon että muihin ihmisiin kohdistuneilla väkivallanteoilla - etkä edes myönnä olevasi väkivaltainen!!!!!??? Ilmeisesti siksi, että sinulla on mielestäsi ollut pätevä ja toimesi oikeuttava SYY, kuten yleensä väkivaltarikoksista tuomituillakin.

        Olisi mielenkiintoista kuulla määritelmäsi "väkivaltaisesta" ihmisestä...


      • 13+22
        .................... kirjoitti:

        Ei, sellainen ei ole empaattinen ihminen, joka on empaattinen vain niitä kohtaan joiden käytöksen hyväksyy. Sama kuin yrittäisi väittää olevansa ymmärtäväinen vaikka ymmärtää vain niitä joiden kanssa on samaa mieltä.

        Ihmiset osaavat tehdä pahoja virheitä, olla itsetuhoisia, käyttäytyä vittumaisesti ja ärsyttää toisiaan ihan helvetisti, mutta ei kukaan ansaitse kuolla tai tulla pahoinpidellyksi sen takia. Sellaiset ihmiset kannattaa poistaa omasta elämästä. Se ei ole sama kuin eliminoida heidät koko maailmasta.

        "En mä sääli yhtään pettäjää joka saa turpaansa tai se tapetaan. Olis pitänyt housut jalassa sen aikaa että kerkiää erota, niin ois voinut henki säilyä. Usein ihmettelenkin juuri että miten jotkut ämmät voi olla niin saatanan tyhmiä, että vaikka tietää miehensä olevan väkivaltaisia, niin silti täytyy pettää ja provosoida äijä hirveeseen murhanhimoon."

        Okei, tuo kertookin sinusta ihan tarpeeksi. Ei muuta kuin hyvät jatkot vaan.

        Papu on oikeassa tässä asiassa pettäjää ei tarvitse sääliä puupennin vertaa
        saa petturi sitten turpaansa tai lähtee häneltä henki, näin se vaan on.

        Tässä maailmassa ei pärjää toisen posken kääntäjät!


      • .................... kirjoitti:

        Ei, sellainen ei ole empaattinen ihminen, joka on empaattinen vain niitä kohtaan joiden käytöksen hyväksyy. Sama kuin yrittäisi väittää olevansa ymmärtäväinen vaikka ymmärtää vain niitä joiden kanssa on samaa mieltä.

        Ihmiset osaavat tehdä pahoja virheitä, olla itsetuhoisia, käyttäytyä vittumaisesti ja ärsyttää toisiaan ihan helvetisti, mutta ei kukaan ansaitse kuolla tai tulla pahoinpidellyksi sen takia. Sellaiset ihmiset kannattaa poistaa omasta elämästä. Se ei ole sama kuin eliminoida heidät koko maailmasta.

        "En mä sääli yhtään pettäjää joka saa turpaansa tai se tapetaan. Olis pitänyt housut jalassa sen aikaa että kerkiää erota, niin ois voinut henki säilyä. Usein ihmettelenkin juuri että miten jotkut ämmät voi olla niin saatanan tyhmiä, että vaikka tietää miehensä olevan väkivaltaisia, niin silti täytyy pettää ja provosoida äijä hirveeseen murhanhimoon."

        Okei, tuo kertookin sinusta ihan tarpeeksi. Ei muuta kuin hyvät jatkot vaan.

        "Ihmiset osaavat tehdä pahoja virheitä, olla itsetuhoisia, käyttäytyä vittumaisesti ja ärsyttää toisiaan ihan helvetisti, mutta ei kukaan ansaitse kuolla tai tulla pahoinpidellyksi sen takia. Sellaiset ihmiset kannattaa poistaa omasta elämästä. Se ei ole sama kuin eliminoida heidät koko maailmasta."

        -Ihmiset käyttäytyvät noin koska heidän annetaan sitä tehdä. Annetaan anteeksi ja homma jatkuu. Välillä voi vaihtua kohde mutta yhteistä kuitenkin on se että henkilö on opetettu siihen että voi käyttäytyä huonosti muita kohtaan vailla suurempaa pelkoa sanktiosta.

        Sen vuoksi nykymaailma kulkee koko jan huonompaan suuntaan kun kaikki vaan annetaan anteeksi ja päitä silitellään, joten tietynlaiset ihmiset oppivat sitä käyttämään hyväsi ja jatkaa muille haitallista toimintaansa.

        En mä ole ketään tappanut ja poistankin elämästäni mutta vasta kun rangaistus on annettu. Minä en päästä ilman rangaistusta pahantekijää kuin koiraa veräjästä :)


      • ...................
        Papu.Sparrow kirjoitti:

        Lueppas nyt ajatuksella tuota minun vastaustani äläkä heittäydy hysteeriseksi.

        En pidä edes kotiväkivaltana sitä että jos huoraavaa puolisoa vetää turpaan. Koko tilannetta ei tulisi jos huoraava puoliso omaisi hieman kunniallisuutta ja moraalia sekä pitäisi housut jalassa.

        Kyseessä on räikeä ja törkeä sopimusrikkomus josta rangaistuksena on turpasauna.

        Lapsille on hyvä opettaa kunniallisuutta ja lupausten pitämistä.

        Aika monen mielestä on törkeä sopimusrikkomus jättää puolisonsa.

        Teetkö aina miesystäviesi kanssa kirjallisen sopimuksen, jossa eritellään, mitkä teot ovat rangaistavia fyysisellä väkivallalla?

        Hyväksyisitkö sinä, jos mahdollinen puolisosi yhtäkkiä päättäisi itse mikä on hänen mielestään räikeä ja törkeä sopimusrikkomus, ja pahoinpitelisi sinut sen takia sairaalakuntoon?


      • lastensuojelusta kirjoitti:

        Itselläsi niitä puutteita näyttää olevan. Olet tässä ketjussa kehuskellut sekä puolisoon että muihin ihmisiin kohdistuneilla väkivallanteoilla - etkä edes myönnä olevasi väkivaltainen!!!!!??? Ilmeisesti siksi, että sinulla on mielestäsi ollut pätevä ja toimesi oikeuttava SYY, kuten yleensä väkivaltarikoksista tuomituillakin.

        Olisi mielenkiintoista kuulla määritelmäsi "väkivaltaisesta" ihmisestä...

        Kuten sanoin niin puolustaudun eli kun joku käy väkivaltaisesti minun päälle, niin se yllättyykin iloisesti kun saakin minusta kunnon vastuksen. Myöskään huoraavan äijän munille potkiminen ei ole sen ihmeempää väkivaltaa. Äijä saa mitä tilaa.

        Pettämisjutussa täytyy aina muistaa se että turpiinsaanti on omissa käsissä. Jos ei petä, ei saa turpaansa. On ihan turha valittaa pettämisen jälkeen siitä mitä sen takia saa.


      • ................... kirjoitti:

        Aika monen mielestä on törkeä sopimusrikkomus jättää puolisonsa.

        Teetkö aina miesystäviesi kanssa kirjallisen sopimuksen, jossa eritellään, mitkä teot ovat rangaistavia fyysisellä väkivallalla?

        Hyväksyisitkö sinä, jos mahdollinen puolisosi yhtäkkiä päättäisi itse mikä on hänen mielestään räikeä ja törkeä sopimusrikkomus, ja pahoinpitelisi sinut sen takia sairaalakuntoon?

        Aika monen mielestä on törkeä sopimusrikkomus jättää puolisonsa.
        -Vain jos on luvannut olla lopun ikäänsä sen kanssa. Sitä harvemmin kukaan enää tekee. Mä en ole ainakaan ikinä

        Teetkö aina miesystäviesi kanssa kirjallisen sopimuksen, jossa eritellään, mitkä teot ovat rangaistavia fyysisellä väkivallalla?
        -Suullinen sopimus on pätevä ja väkivaltaa voi käyttää silloin jos toinen aloittaa väkivallan eli vastataan samalla mitalla tai pettää.

        Hyväksyisitkö sinä, jos mahdollinen puolisosi yhtäkkiä päättäisi itse mikä on hänen mielestään räikeä ja törkeä sopimusrikkomus, ja pahoinpitelisi sinut sen takia sairaalakuntoon?
        -En hyväksy. Ensinnäkään en riko sopimuksia ja toisekseen se pitää etukäteen tietää jotta minulla on mahdollisuus esim. välttää se tilanne. Ei sitä saa yksipuolisesti mielivaltaisesti keksiä niitä juttuja.


      • ..................
        Papu.Sparrow kirjoitti:

        "Ihmiset osaavat tehdä pahoja virheitä, olla itsetuhoisia, käyttäytyä vittumaisesti ja ärsyttää toisiaan ihan helvetisti, mutta ei kukaan ansaitse kuolla tai tulla pahoinpidellyksi sen takia. Sellaiset ihmiset kannattaa poistaa omasta elämästä. Se ei ole sama kuin eliminoida heidät koko maailmasta."

        -Ihmiset käyttäytyvät noin koska heidän annetaan sitä tehdä. Annetaan anteeksi ja homma jatkuu. Välillä voi vaihtua kohde mutta yhteistä kuitenkin on se että henkilö on opetettu siihen että voi käyttäytyä huonosti muita kohtaan vailla suurempaa pelkoa sanktiosta.

        Sen vuoksi nykymaailma kulkee koko jan huonompaan suuntaan kun kaikki vaan annetaan anteeksi ja päitä silitellään, joten tietynlaiset ihmiset oppivat sitä käyttämään hyväsi ja jatkaa muille haitallista toimintaansa.

        En mä ole ketään tappanut ja poistankin elämästäni mutta vasta kun rangaistus on annettu. Minä en päästä ilman rangaistusta pahantekijää kuin koiraa veräjästä :)

        Joo, sinä et ole tappanut, mutta hyväksyt kuitenkin tappamisen. Läpeensä moraalinen ihminen olet.

        Toivottavasti itsellesi ei koskaan osu puolisoa, jolla on ase ja omanlaisensa "oikeudentaju", ja jonka mielestä satut rikkomaan räikeästi jotain sanatonta sopimusta.

        "Sen vuoksi nykymaailma kulkee koko jan huonompaan suuntaan kun kaikki vaan annetaan anteeksi ja päitä silitellään..."

        Jep, siitähän tämä nykymaailman rappio johtuu, ettei ole tarpeeksi perheväkivaltaa, ja pahoinpitelemällä tai tappamallahan ihmiset oppivat tehokkaimmin. Kiitos tästä älynväläyksestä.


      • ................
        Papu.Sparrow kirjoitti:

        Aika monen mielestä on törkeä sopimusrikkomus jättää puolisonsa.
        -Vain jos on luvannut olla lopun ikäänsä sen kanssa. Sitä harvemmin kukaan enää tekee. Mä en ole ainakaan ikinä

        Teetkö aina miesystäviesi kanssa kirjallisen sopimuksen, jossa eritellään, mitkä teot ovat rangaistavia fyysisellä väkivallalla?
        -Suullinen sopimus on pätevä ja väkivaltaa voi käyttää silloin jos toinen aloittaa väkivallan eli vastataan samalla mitalla tai pettää.

        Hyväksyisitkö sinä, jos mahdollinen puolisosi yhtäkkiä päättäisi itse mikä on hänen mielestään räikeä ja törkeä sopimusrikkomus, ja pahoinpitelisi sinut sen takia sairaalakuntoon?
        -En hyväksy. Ensinnäkään en riko sopimuksia ja toisekseen se pitää etukäteen tietää jotta minulla on mahdollisuus esim. välttää se tilanne. Ei sitä saa yksipuolisesti mielivaltaisesti keksiä niitä juttuja.

        No ohhoh. Täytyykin informoida tästä lähin naimisiin meneville pareille, ettei kannata vannoa ikuista rakkautta, tai muuten puoliso saa oikeuden tappaa sinut jos sattuu ero tulemaan.

        "Ei sitä saa yksipuolisesti mielivaltaisesti keksiä niitä juttuja"

        NO SHIT, SHERLOCK.


      • ....................
        Papu.Sparrow kirjoitti:

        Kuten sanoin niin puolustaudun eli kun joku käy väkivaltaisesti minun päälle, niin se yllättyykin iloisesti kun saakin minusta kunnon vastuksen. Myöskään huoraavan äijän munille potkiminen ei ole sen ihmeempää väkivaltaa. Äijä saa mitä tilaa.

        Pettämisjutussa täytyy aina muistaa se että turpiinsaanti on omissa käsissä. Jos ei petä, ei saa turpaansa. On ihan turha valittaa pettämisen jälkeen siitä mitä sen takia saa.

        Annas kun korjaan tämän sinulle:

        "[Väkivaltaisen puolison kanssa eläessä] täytyy aina muistaa se että turpiinsaanti on omissa käsissä. Jos ei [ärsytä], ei saa turpaansa. On ihan turha valittaa [ärsyttämisen] jälkeen siitä mitä sen takia saa."


      • .................. kirjoitti:

        Joo, sinä et ole tappanut, mutta hyväksyt kuitenkin tappamisen. Läpeensä moraalinen ihminen olet.

        Toivottavasti itsellesi ei koskaan osu puolisoa, jolla on ase ja omanlaisensa "oikeudentaju", ja jonka mielestä satut rikkomaan räikeästi jotain sanatonta sopimusta.

        "Sen vuoksi nykymaailma kulkee koko jan huonompaan suuntaan kun kaikki vaan annetaan anteeksi ja päitä silitellään..."

        Jep, siitähän tämä nykymaailman rappio johtuu, ettei ole tarpeeksi perheväkivaltaa, ja pahoinpitelemällä tai tappamallahan ihmiset oppivat tehokkaimmin. Kiitos tästä älynväläyksestä.

        Kyllä minä kannatan kuolemantuomiotakin esim. murhaajille ja pedofiileille.

        Toivottavasti itsellesi ei koskaan osu puolisoa, jolla on ase ja omanlaisensa "oikeudentaju", ja jonka mielestä satut rikkomaan räikeästi jotain sanatonta sopimusta.
        -No nää on yleensä niitä joiden moraalissa ja oikeudentajussa on pahoja puutteita kuin myös kyvyssä ymmärtää yhtään mitään. Alkaa oleen yleinen ihmistyyppi nykyään joten ei voi välttää kohtaamasta. Täytyy vaan sitten olla nopeampi :D

        Jep, siitähän tämä nykymaailman rappio johtuu, ettei ole tarpeeksi perheväkivaltaa, ja pahoinpitelemällä tai tappamallahan ihmiset oppivat tehokkaimmin. Kiitos tästä älynväläyksestä.
        -Ja pettämälläkö sä kuvittelet sen parempaan suuntaan muuttuvan? Ei muutu. Pettäjältä puuttuu moraali, kunniallisuus, kyky hallita itseään yms. laadukkaita ominaisuuksia joten pettäjien määrän kasvu kertoo siitä että huonompaa suuntaan olla menossa ja kaikki paha vaan kasvaa kasvamistaan.

        Tappamalla se henkilö lakkaa tekemästä pahaa kenellekkään kuin myös antaa varoittavaa esimerkkiä ympäristölle että kannattaa olla kunnolla ettei käy samoin, joten onhan se ohjaavaa :)

        Saudeissa saa raippaa jos suutelee julkisesti miehen kanssa. Mulle ei tulisi mieleenkään suudella siellä julkisesti yhtään ketään, mutta jos niin tyhmä olisin että sen tekisin, niin kärsisin rangaistuksen eikä häpäisisi itseäni vielä vinettämällä siitäkin.


      • .................... kirjoitti:

        Annas kun korjaan tämän sinulle:

        "[Väkivaltaisen puolison kanssa eläessä] täytyy aina muistaa se että turpiinsaanti on omissa käsissä. Jos ei [ärsytä], ei saa turpaansa. On ihan turha valittaa [ärsyttämisen] jälkeen siitä mitä sen takia saa."

        Väärin meni korjaus mutta senhän nyt tiesi jo.


      • ................ kirjoitti:

        No ohhoh. Täytyykin informoida tästä lähin naimisiin meneville pareille, ettei kannata vannoa ikuista rakkautta, tai muuten puoliso saa oikeuden tappaa sinut jos sattuu ero tulemaan.

        "Ei sitä saa yksipuolisesti mielivaltaisesti keksiä niitä juttuja"

        NO SHIT, SHERLOCK.

        Sulla on nyt niin pahasti herne nenässä ettei tajua mitään mitä sanon. Sattuuhan noita.

        Turha keskusteluhan tää on mutta kertaan nyt vielä alun eli olen pahoillani puolestasi mutta en hyväksy pettämistä, kuten ei moni muukaan, ja pettäjää saa vetää turpaan ihan huoleti. Pitäkööt housut jalassaan sen aikaa että kerkiää erota niin homma on ok :D


      • ....................
        Papu.Sparrow kirjoitti:

        Kyllä minä kannatan kuolemantuomiotakin esim. murhaajille ja pedofiileille.

        Toivottavasti itsellesi ei koskaan osu puolisoa, jolla on ase ja omanlaisensa "oikeudentaju", ja jonka mielestä satut rikkomaan räikeästi jotain sanatonta sopimusta.
        -No nää on yleensä niitä joiden moraalissa ja oikeudentajussa on pahoja puutteita kuin myös kyvyssä ymmärtää yhtään mitään. Alkaa oleen yleinen ihmistyyppi nykyään joten ei voi välttää kohtaamasta. Täytyy vaan sitten olla nopeampi :D

        Jep, siitähän tämä nykymaailman rappio johtuu, ettei ole tarpeeksi perheväkivaltaa, ja pahoinpitelemällä tai tappamallahan ihmiset oppivat tehokkaimmin. Kiitos tästä älynväläyksestä.
        -Ja pettämälläkö sä kuvittelet sen parempaan suuntaan muuttuvan? Ei muutu. Pettäjältä puuttuu moraali, kunniallisuus, kyky hallita itseään yms. laadukkaita ominaisuuksia joten pettäjien määrän kasvu kertoo siitä että huonompaa suuntaan olla menossa ja kaikki paha vaan kasvaa kasvamistaan.

        Tappamalla se henkilö lakkaa tekemästä pahaa kenellekkään kuin myös antaa varoittavaa esimerkkiä ympäristölle että kannattaa olla kunnolla ettei käy samoin, joten onhan se ohjaavaa :)

        Saudeissa saa raippaa jos suutelee julkisesti miehen kanssa. Mulle ei tulisi mieleenkään suudella siellä julkisesti yhtään ketään, mutta jos niin tyhmä olisin että sen tekisin, niin kärsisin rangaistuksen eikä häpäisisi itseäni vielä vinettämällä siitäkin.

        Missä helvetissä minä olen sanonut olevani pettämisen kannalla? Minusta pettäminen on luokaton, kunniaton, paskamainen teko. Itse en pettäisi koskaan, enkä antaisi pettäjälle anteeksi.

        Sen kannalla kyllä olen, että rangaistuksissa kannattaisi olla jotain tolkkua ja suhteellisuudentajua. Olisi sairasta ihannoida mallia, jossa julkisesta suutelusta saa raippaa ja pettämisestä kuolemanrangaistuksen. Tietysti varkailtakin pitää leikata kädet irti ja valehtelijoilta katkaista kieli.

        On yhtä sairasta ylidramatisointia verrata pettämistä murhaan tai pedofiliaan.


      • ....................
        Papu.Sparrow kirjoitti:

        Sulla on nyt niin pahasti herne nenässä ettei tajua mitään mitä sanon. Sattuuhan noita.

        Turha keskusteluhan tää on mutta kertaan nyt vielä alun eli olen pahoillani puolestasi mutta en hyväksy pettämistä, kuten ei moni muukaan, ja pettäjää saa vetää turpaan ihan huoleti. Pitäkööt housut jalassaan sen aikaa että kerkiää erota niin homma on ok :D

        Minulla on herne nenässä, koska vihaan väkivaltaisia paskoja ja väkivallan ihannoijia vielä enemmän kuin pettäjiä.


      • Gordon Gekko
        Papu.Sparrow kirjoitti:

        Kyllä minä kannatan kuolemantuomiotakin esim. murhaajille ja pedofiileille.

        Toivottavasti itsellesi ei koskaan osu puolisoa, jolla on ase ja omanlaisensa "oikeudentaju", ja jonka mielestä satut rikkomaan räikeästi jotain sanatonta sopimusta.
        -No nää on yleensä niitä joiden moraalissa ja oikeudentajussa on pahoja puutteita kuin myös kyvyssä ymmärtää yhtään mitään. Alkaa oleen yleinen ihmistyyppi nykyään joten ei voi välttää kohtaamasta. Täytyy vaan sitten olla nopeampi :D

        Jep, siitähän tämä nykymaailman rappio johtuu, ettei ole tarpeeksi perheväkivaltaa, ja pahoinpitelemällä tai tappamallahan ihmiset oppivat tehokkaimmin. Kiitos tästä älynväläyksestä.
        -Ja pettämälläkö sä kuvittelet sen parempaan suuntaan muuttuvan? Ei muutu. Pettäjältä puuttuu moraali, kunniallisuus, kyky hallita itseään yms. laadukkaita ominaisuuksia joten pettäjien määrän kasvu kertoo siitä että huonompaa suuntaan olla menossa ja kaikki paha vaan kasvaa kasvamistaan.

        Tappamalla se henkilö lakkaa tekemästä pahaa kenellekkään kuin myös antaa varoittavaa esimerkkiä ympäristölle että kannattaa olla kunnolla ettei käy samoin, joten onhan se ohjaavaa :)

        Saudeissa saa raippaa jos suutelee julkisesti miehen kanssa. Mulle ei tulisi mieleenkään suudella siellä julkisesti yhtään ketään, mutta jos niin tyhmä olisin että sen tekisin, niin kärsisin rangaistuksen eikä häpäisisi itseäni vielä vinettämällä siitäkin.

        Ehkä vähän läppääkin jo, mutta ei kai nyt pettämisestä ole kuolemanrangaistus ihan kohdallaan?


      • Gordon Gekko kirjoitti:

        Ehkä vähän läppääkin jo, mutta ei kai nyt pettämisestä ole kuolemanrangaistus ihan kohdallaan?

        Ei, kyllä se turpasauna ja vaikkapa joku häpeäpaalu keskellä kylää olisi ihan riittävä rangaistus.. ikuisen henk. koht. ingnoorauksen lisäksi tietysti :D


      • Gordon Gekko
        Papu.Sparrow kirjoitti:

        Ei, kyllä se turpasauna ja vaikkapa joku häpeäpaalu keskellä kylää olisi ihan riittävä rangaistus.. ikuisen henk. koht. ingnoorauksen lisäksi tietysti :D

        Nykyajan häpeäpaalu on ehkä se, että kaikki tutut ja kylän miehet saavat kuulla minkälainen paskakasa ko. henkilö on? Se onkin mun mielestä ihan paikallaan. Turpasaunan antajalle voi tulla itselle isojakin lisäongelmia siitä turpaanvetämisestä. Ongelmat riippuvat kyllä vähän siitäkin mitä sukupuolta antaja ja saaja ovat...


      • qwertyub
        Papu.Sparrow kirjoitti:

        Sulla on nyt niin pahasti herne nenässä ettei tajua mitään mitä sanon. Sattuuhan noita.

        Turha keskusteluhan tää on mutta kertaan nyt vielä alun eli olen pahoillani puolestasi mutta en hyväksy pettämistä, kuten ei moni muukaan, ja pettäjää saa vetää turpaan ihan huoleti. Pitäkööt housut jalassaan sen aikaa että kerkiää erota niin homma on ok :D

        Niinhän se on, että kun älykkyys loppuu otetaan nyrkit esille. Ei näytä miehet olevan ainoita, joiden älykkyys loppuu kesken.

        Mistä kohtaan turpaan lyöminen on oikea rangaistus pettämisestä? Mielestäni pettämisen seuraus on yksinkertaisesti ero. Ei tarvitse toista mitenkään satuttaa henkisesti eikä fyysisesti. Eli ei myöskään mitään typerää tahallista katkeraa mustamaalausta. Toistaalta ei tarvitse hänen pettämistään myöskään salailla.

        Väkivalta on hyväksyttävää ainoastaan siinä tlanteessa jos puolustaa itseään. Tällöin itseään puolustaa fyysiseltä väkivallalta. Pettäjä satuttaa sinua henkisesti, et ole mitenkään oikeutettu hyökkäämään hänen kimppuunsa.

        En myöskään ymmärrä tätä "silmä silmästä" -ideaa. Mielestäni kostaminen on aika lapsellista ja mahdollisesti tästä tulee vain loputon kierre. Jos joku kohtelee sinua kaltoin, parempi on valittaa asiasta viranomaisille jos on aihetta, muussa tapauksessa ei vain ole tekemisissä kyseisen ihmisen kanssa.


      • jorma jortikka
        lastensuojelusta kirjoitti:

        Näin juuri. Yleensä väkivaltaisella ihmisellä on taipumus vähitellen raaentaa käyttämiään keinoja ja laajentaa tilanteita, joissa katsoo toisen fyysisen loukkaamisen olevan oikeutettua. Harvemmin kukaan saa puolisoltaan kunnolla turpaansa ihan yllättäen, ilman että siitä olisi ollut viitteitä jo aiemmin (tönimistä, repimistä yms). Itse lähden suhteesta heti, jos tuollaista ilmenee. En myöskään aloita suhdetta ihmisen kanssa, joka tiettävästi on käyttänyt voimakeinoja aikaisempaan kumppaniinsa. Useimmiten kerran väkivaltainen = aina väkivaltainen. Koskaan ei tiedä milloin sillä päässä naksahtaa, koska syitä tuollainen löytää aina. En ota riskiä.

        Ei se todellakaan noin mene. Monesti nainen saattaa ärsyttää ja jopa hakea tilannetta että mies lyö. SAnon asian näinpäin koska väkivallalla suhteessahan tarkoitetaan aina miestä. Monen miehen nyrkki puhuu tilanteessa varmasti, ja asia on niin ettei se tarkoita että sitä tekisi varmasti toiste. Ehkä siihen mulkkuun ja ärsyttävään akkaan kylläkin, mutta on jo kokonaan toinen asia että kannattaako sellaista suhdetta jatkaa? Vaikka ei asia sekään niin yksinkertainen ole vaakakupissa saattaa olla asioita jotka puoltavat jatkamaan. JOten työnnä sinä lastensuojelija nuo hysteeriset mielipiteesi hanuriisi, äläkä tule tänne jakamaan idioottimaisia mielipiteitäsi ja yleistään.


      • Jorma Jortikka
        lastensuojelusta kirjoitti:

        Ja sama perheen sisäisen väkivallan kaava pätee usein lapsiinkin; alkaa suupesuilla/tukistuksilla/luunapeilla, johtaa rappusista alas heittämiseen, seinille viskomiseen, päin naamaa nyrkillä iskemiseen yms....

        Ja lapset pitääkin pieksää aina välillä perseet punaisiksi että oppivat tapoja ja tulevat kunnon kansalaisiksi. Nykyinen vapaa kasvatus ihan hanurista ei se kumma ole että n90% nykynuorisolla ei ole mitään tapoja!


      • Olet sairas

        Jos rupeat ihmisiä hakkaamaan tuollaisen takia.


      • voi +25%&¤/#¤
        Papu.Sparrow kirjoitti:

        Kuten sanoin niin puolustaudun eli kun joku käy väkivaltaisesti minun päälle, niin se yllättyykin iloisesti kun saakin minusta kunnon vastuksen. Myöskään huoraavan äijän munille potkiminen ei ole sen ihmeempää väkivaltaa. Äijä saa mitä tilaa.

        Pettämisjutussa täytyy aina muistaa se että turpiinsaanti on omissa käsissä. Jos ei petä, ei saa turpaansa. On ihan turha valittaa pettämisen jälkeen siitä mitä sen takia saa.

        Etty sakia tyyppi.


      • Hullu mikä hullu
        Papu.Sparrow kirjoitti:

        "Ihmiset osaavat tehdä pahoja virheitä, olla itsetuhoisia, käyttäytyä vittumaisesti ja ärsyttää toisiaan ihan helvetisti, mutta ei kukaan ansaitse kuolla tai tulla pahoinpidellyksi sen takia. Sellaiset ihmiset kannattaa poistaa omasta elämästä. Se ei ole sama kuin eliminoida heidät koko maailmasta."

        -Ihmiset käyttäytyvät noin koska heidän annetaan sitä tehdä. Annetaan anteeksi ja homma jatkuu. Välillä voi vaihtua kohde mutta yhteistä kuitenkin on se että henkilö on opetettu siihen että voi käyttäytyä huonosti muita kohtaan vailla suurempaa pelkoa sanktiosta.

        Sen vuoksi nykymaailma kulkee koko jan huonompaan suuntaan kun kaikki vaan annetaan anteeksi ja päitä silitellään, joten tietynlaiset ihmiset oppivat sitä käyttämään hyväsi ja jatkaa muille haitallista toimintaansa.

        En mä ole ketään tappanut ja poistankin elämästäni mutta vasta kun rangaistus on annettu. Minä en päästä ilman rangaistusta pahantekijää kuin koiraa veräjästä :)

        Taidatkin olla oikea maailmanpoliisi. Oikea sekopää sanoisin... Vertaan kiihkouskoviin sinua...


      • Kunnian mies
        Papu.Sparrow kirjoitti:

        Kyllä minä kannatan kuolemantuomiotakin esim. murhaajille ja pedofiileille.

        Toivottavasti itsellesi ei koskaan osu puolisoa, jolla on ase ja omanlaisensa "oikeudentaju", ja jonka mielestä satut rikkomaan räikeästi jotain sanatonta sopimusta.
        -No nää on yleensä niitä joiden moraalissa ja oikeudentajussa on pahoja puutteita kuin myös kyvyssä ymmärtää yhtään mitään. Alkaa oleen yleinen ihmistyyppi nykyään joten ei voi välttää kohtaamasta. Täytyy vaan sitten olla nopeampi :D

        Jep, siitähän tämä nykymaailman rappio johtuu, ettei ole tarpeeksi perheväkivaltaa, ja pahoinpitelemällä tai tappamallahan ihmiset oppivat tehokkaimmin. Kiitos tästä älynväläyksestä.
        -Ja pettämälläkö sä kuvittelet sen parempaan suuntaan muuttuvan? Ei muutu. Pettäjältä puuttuu moraali, kunniallisuus, kyky hallita itseään yms. laadukkaita ominaisuuksia joten pettäjien määrän kasvu kertoo siitä että huonompaa suuntaan olla menossa ja kaikki paha vaan kasvaa kasvamistaan.

        Tappamalla se henkilö lakkaa tekemästä pahaa kenellekkään kuin myös antaa varoittavaa esimerkkiä ympäristölle että kannattaa olla kunnolla ettei käy samoin, joten onhan se ohjaavaa :)

        Saudeissa saa raippaa jos suutelee julkisesti miehen kanssa. Mulle ei tulisi mieleenkään suudella siellä julkisesti yhtään ketään, mutta jos niin tyhmä olisin että sen tekisin, niin kärsisin rangaistuksen eikä häpäisisi itseäni vielä vinettämällä siitäkin.

        Saudeissa saa raippaa myös yli yhden miehen nussimat huorat. Ja se on kyllä aivan oikein.


      • Kunnian mies
        Papu.Sparrow kirjoitti:

        Ei, kyllä se turpasauna ja vaikkapa joku häpeäpaalu keskellä kylää olisi ihan riittävä rangaistus.. ikuisen henk. koht. ingnoorauksen lisäksi tietysti :D

        Jokainen yli yhden miehen nussima huora pitäisi hakata niin, että huoran naama on yhtä verimössöä jonka jälkeen kylän miehet raiskaisivat tämän huoran joukolla.

        Saapahan huora sitten kunnolla kyrpää kun kerran mieli tekee.


      • Kunnian mies

        Kyllä muiden miesten käyttämää huoraa saa pettää jos vain parempaa ja nuorempaa pinppiä tarjolla. Naisen oma valinta, heh syyttäköön itseään kun kurpahtaa.

        Eikait sitä maksullisille naisellekaan olla uskollisia.


      • nainen22v_
        Papu.Sparrow kirjoitti:

        Sulla on nyt niin pahasti herne nenässä ettei tajua mitään mitä sanon. Sattuuhan noita.

        Turha keskusteluhan tää on mutta kertaan nyt vielä alun eli olen pahoillani puolestasi mutta en hyväksy pettämistä, kuten ei moni muukaan, ja pettäjää saa vetää turpaan ihan huoleti. Pitäkööt housut jalassaan sen aikaa että kerkiää erota niin homma on ok :D

        Olen samaa mieltä nimimerkin Papu.Sparrow:n kanssa.
        Pettäminen on alhaisimpia tekoja mitä ihminen osaa tehdä.
        En osaa tuntea myötätuntoa jos kuulen että joku on mennyt pettämään kumppaniaan (mies tai nainen) ja saanut sen vuoksi turpaansa.
        Siinäpä sai opetuksen, pettäminen on VÄÄRIN ja loukkaa toista niin helvetisti, että nämä huorat ja huorien panijat sietääkin saada opetuksen.
        Mikä siinä on niin vaikeaa erota ennen kuin tulee lisää pahoja asioita suhteeseen, kuten pettäminen? Onko sen jälkeen pettäjällä itselläänkään enää hyvä olla, tuskin? Onko se sitten hienoa sanoa seuraavalle ihmiselle että suhde loppui, koska petin?


      • Mies2777
        Papu.Sparrow kirjoitti:

        "Ihmiset osaavat tehdä pahoja virheitä, olla itsetuhoisia, käyttäytyä vittumaisesti ja ärsyttää toisiaan ihan helvetisti, mutta ei kukaan ansaitse kuolla tai tulla pahoinpidellyksi sen takia. Sellaiset ihmiset kannattaa poistaa omasta elämästä. Se ei ole sama kuin eliminoida heidät koko maailmasta."

        -Ihmiset käyttäytyvät noin koska heidän annetaan sitä tehdä. Annetaan anteeksi ja homma jatkuu. Välillä voi vaihtua kohde mutta yhteistä kuitenkin on se että henkilö on opetettu siihen että voi käyttäytyä huonosti muita kohtaan vailla suurempaa pelkoa sanktiosta.

        Sen vuoksi nykymaailma kulkee koko jan huonompaan suuntaan kun kaikki vaan annetaan anteeksi ja päitä silitellään, joten tietynlaiset ihmiset oppivat sitä käyttämään hyväsi ja jatkaa muille haitallista toimintaansa.

        En mä ole ketään tappanut ja poistankin elämästäni mutta vasta kun rangaistus on annettu. Minä en päästä ilman rangaistusta pahantekijää kuin koiraa veräjästä :)

        Etkö voi vaan jatkaa elämääsi rankaisemisen sijaan?

        Niin me suurin osa petetyistä miehistäkin tehdään. Poikkeukset saat lukea alibista.

        Itsellä vaimo petti lapsen ollessa alle 1-vuotias. Olisko pitänyt rankaista ja alkaa riehuu ihan tosissaan ja näyttää lutkalle vähän nyrkkiä?


      • me&myhairyfriends
        Papu.Sparrow kirjoitti:

        Pikkuisen turhan suoraa viivaa vedät pettävästä puolisosta off-topickiin eli lapsiin, mutta annan sen sulle anteeksi. Henkinen kapasiteettisi eikä oikeustajusi näköjään riitä erotteleen nyansseja eikä tapahtumia.

        sulla on kyllä itelläs aika surkea oikeustaju, sori vaan...mikä sää olet itsesi oikeuttamaan lukemaan lakia muille. niinkuin joku tuolla sanoi, niin kontrollofriikkiyttä sinusta saattaisi löytyä. se on sen häpee kuka pettää, mut se on sun häpeä kun lähet turpakäräjille. tuolla tavalla voi kuka tahansa puolustella tekemisiään esim.: jos mun muija/äijä firttailee mun nähden, niin mää vedän sitä turpaan, koska se on mun mielestä oikein. voi jeesus tosiaan...todella hyvää esimerkkiä..kas näin lapset, muistakaa tämä: jos asiat ei mene niinkuin minä haluan, niin ei muuta kun nyrkki laulamaan!

        aika kummalliselta kuulostaa tuolla tavalla kunniallisuuden opettaminen. jos lapsesi pyytää sinua joskus lupaamaan, ettet pliis nostais enää nyrkkiäs kenellekään, niin sitä lupausta et voi ilmeisesti ainakaan tehdä.

        ja luulisi jo sinunkin tietävän, ettei turpasaunasta kukaan mitään opi! arrghh...


      • me&myhairyfriends
        nainen22v_ kirjoitti:

        Olen samaa mieltä nimimerkin Papu.Sparrow:n kanssa.
        Pettäminen on alhaisimpia tekoja mitä ihminen osaa tehdä.
        En osaa tuntea myötätuntoa jos kuulen että joku on mennyt pettämään kumppaniaan (mies tai nainen) ja saanut sen vuoksi turpaansa.
        Siinäpä sai opetuksen, pettäminen on VÄÄRIN ja loukkaa toista niin helvetisti, että nämä huorat ja huorien panijat sietääkin saada opetuksen.
        Mikä siinä on niin vaikeaa erota ennen kuin tulee lisää pahoja asioita suhteeseen, kuten pettäminen? Onko sen jälkeen pettäjällä itselläänkään enää hyvä olla, tuskin? Onko se sitten hienoa sanoa seuraavalle ihmiselle että suhde loppui, koska petin?

        haha, ja edelleen, missä on näyttöä siitä että joku pettäjä olisi turpasaunan jälkeen nöyränä poikana/naisena muuttanut elämänsä suunnan, koska nainen/mies on opettavalla nyrkillään antanut ilmestyksen. kyllähän pettäminen on aika yleisesti halveksittua, enkä itsekään sitä hyväksy, mutta sellaiselle ihmisen pienuudelle ei kenenkään muun nyrkki maha yhtään mitään. pettäjät joko kasvavat vuosien myötä ihmisiksi jotka ymmärtävät tekonsa, tai jatkavat pettämisen hulvatonta taivalta tuntematta lainkaan(tai ainakin hyvin vähissä määrin) mielipahaa teoistaan. ja eihän pettäjä pettämisestään muille avaudu, vähiten ihmiselle kestä on kiinnostunut. ellei sitten ole todella ylpeä teoistaan ja todella irtaantunut todellisuudesta.

        itse olen sitä mieltä, että jokaisella on oikeus fyysiseen koskemattomuuteen. oli sitten kui paskaläjä sisältä tahansa. aikuiset ihmiset voi käsitellä(tai mun mielestä ainakin jokaisen aikuisen pitäisi osata) henkisen puolen shaisset tavalla, johon ei liity hihojen käärimistä muuten kuin pöydän ääressä. koska se nyrkinheiluttelija ei ole siinä tapauksessa yhtään pettäjää parempi, yhtälainen paskiainen, toinen satuttaa henkisesti, toinen fyysisesti.

        fool me once, shame on you, fool me twice, shame on me...


      • me&myhairyfriends
        me&myhairyfriends kirjoitti:

        sulla on kyllä itelläs aika surkea oikeustaju, sori vaan...mikä sää olet itsesi oikeuttamaan lukemaan lakia muille. niinkuin joku tuolla sanoi, niin kontrollofriikkiyttä sinusta saattaisi löytyä. se on sen häpee kuka pettää, mut se on sun häpeä kun lähet turpakäräjille. tuolla tavalla voi kuka tahansa puolustella tekemisiään esim.: jos mun muija/äijä firttailee mun nähden, niin mää vedän sitä turpaan, koska se on mun mielestä oikein. voi jeesus tosiaan...todella hyvää esimerkkiä..kas näin lapset, muistakaa tämä: jos asiat ei mene niinkuin minä haluan, niin ei muuta kun nyrkki laulamaan!

        aika kummalliselta kuulostaa tuolla tavalla kunniallisuuden opettaminen. jos lapsesi pyytää sinua joskus lupaamaan, ettet pliis nostais enää nyrkkiäs kenellekään, niin sitä lupausta et voi ilmeisesti ainakaan tehdä.

        ja luulisi jo sinunkin tietävän, ettei turpasaunasta kukaan mitään opi! arrghh...

        *flirttailee...


      • mitäsävedät
        Papu.Sparrow kirjoitti:

        Kyllä. Minä olen tässä asiassa jyrkkä ja rangaistuksen pitää olla tehokas. Vain turpasauna on riittävä rangaistus.

        Minä jopa vedän muijaakin turpaan jos se tiesi suhteesta (olen sen tehnytkin).

        Pettäminen on yksi pahimmista mitä voi tehdä. Pettäminen on moraalitonta ja kunniatonta ja aina pettäjän oman moraalittomuuden aiheuttama juttu. Jos on huono suhde, eroaa eka ja sitten paneskelee ympäri kyliä mutta sitä ei tehdä suhteen aikana. Siitä olen tarkka.

        Jos tietää pettämistaipumuksensa, ei kannata alkaa oleen minun kanssani koska minä en silittele päätä vaan potkin munille niin ettei edes pysty vähään aikaan pettään vaikka haluja olisikin :D

        Tuon huonon impulssikontrollin omaavien ympäri kyliä paneskelun takia on tehty paljon pahaa, niin puolisoille kuin lapsillekkin. Paljon ihmisiä, perheitä jne. tuhottu. Kaikki vaan sen takia ettei moraali riitä pitään housuja jalassa. Moraalia pitää auttaa ja se onnistuu riittävällä motivoimisella. Ihminen yleensä välttelee sellaisia juttuja joista ne tietää saavansa silmät mustaksi ja nenän poskelle.

        Jokainen saa lähteä suhteesta ilman väkivaltaa silloin kun haluaa, se on ihan päivänselvä juttu, mutta sen lähdön pitää tapahtua ilman pettämistä.

        tuo ei ole kyllä täysipäisen tekstiä.


      • käsittämätöntä

        Että joku päästää suustaan tuollaista tekstiä ja vielä omalla naamalla?


      • 30v.
        jorma jortikka kirjoitti:

        Ei se todellakaan noin mene. Monesti nainen saattaa ärsyttää ja jopa hakea tilannetta että mies lyö. SAnon asian näinpäin koska väkivallalla suhteessahan tarkoitetaan aina miestä. Monen miehen nyrkki puhuu tilanteessa varmasti, ja asia on niin ettei se tarkoita että sitä tekisi varmasti toiste. Ehkä siihen mulkkuun ja ärsyttävään akkaan kylläkin, mutta on jo kokonaan toinen asia että kannattaako sellaista suhdetta jatkaa? Vaikka ei asia sekään niin yksinkertainen ole vaakakupissa saattaa olla asioita jotka puoltavat jatkamaan. JOten työnnä sinä lastensuojelija nuo hysteeriset mielipiteesi hanuriisi, äläkä tule tänne jakamaan idioottimaisia mielipiteitäsi ja yleistään.

        Kun mies esittää tuollaisia tulkintoja existään, hän on usein väkivaltainen ja exien haukkuminen on tapa oikeuttaa väkivalta itselle. Näitäkin miehiä kannattaa varoa.


      • Papu.Sparrow kirjoitti:

        Aika monen mielestä on törkeä sopimusrikkomus jättää puolisonsa.
        -Vain jos on luvannut olla lopun ikäänsä sen kanssa. Sitä harvemmin kukaan enää tekee. Mä en ole ainakaan ikinä

        Teetkö aina miesystäviesi kanssa kirjallisen sopimuksen, jossa eritellään, mitkä teot ovat rangaistavia fyysisellä väkivallalla?
        -Suullinen sopimus on pätevä ja väkivaltaa voi käyttää silloin jos toinen aloittaa väkivallan eli vastataan samalla mitalla tai pettää.

        Hyväksyisitkö sinä, jos mahdollinen puolisosi yhtäkkiä päättäisi itse mikä on hänen mielestään räikeä ja törkeä sopimusrikkomus, ja pahoinpitelisi sinut sen takia sairaalakuntoon?
        -En hyväksy. Ensinnäkään en riko sopimuksia ja toisekseen se pitää etukäteen tietää jotta minulla on mahdollisuus esim. välttää se tilanne. Ei sitä saa yksipuolisesti mielivaltaisesti keksiä niitä juttuja.

        Suurin osa ihmisistö ei varmaankaan ole samaa mieltä, että toisen teot (pettäminenkään) oikeuttavat väkivallan. Jos olet aiemmin menettänyt itsehillintäsi tuollaisessa tilanteessa, voit valita myös katua omaa virhettäsi. Kaksi väärää ei tee oikeaa.


      • Mies23vkl
        me&myhairyfriends kirjoitti:

        haha, ja edelleen, missä on näyttöä siitä että joku pettäjä olisi turpasaunan jälkeen nöyränä poikana/naisena muuttanut elämänsä suunnan, koska nainen/mies on opettavalla nyrkillään antanut ilmestyksen. kyllähän pettäminen on aika yleisesti halveksittua, enkä itsekään sitä hyväksy, mutta sellaiselle ihmisen pienuudelle ei kenenkään muun nyrkki maha yhtään mitään. pettäjät joko kasvavat vuosien myötä ihmisiksi jotka ymmärtävät tekonsa, tai jatkavat pettämisen hulvatonta taivalta tuntematta lainkaan(tai ainakin hyvin vähissä määrin) mielipahaa teoistaan. ja eihän pettäjä pettämisestään muille avaudu, vähiten ihmiselle kestä on kiinnostunut. ellei sitten ole todella ylpeä teoistaan ja todella irtaantunut todellisuudesta.

        itse olen sitä mieltä, että jokaisella on oikeus fyysiseen koskemattomuuteen. oli sitten kui paskaläjä sisältä tahansa. aikuiset ihmiset voi käsitellä(tai mun mielestä ainakin jokaisen aikuisen pitäisi osata) henkisen puolen shaisset tavalla, johon ei liity hihojen käärimistä muuten kuin pöydän ääressä. koska se nyrkinheiluttelija ei ole siinä tapauksessa yhtään pettäjää parempi, yhtälainen paskiainen, toinen satuttaa henkisesti, toinen fyysisesti.

        fool me once, shame on you, fool me twice, shame on me...

        Ei taida näiden naisten kapasiteetti aivan riittää käsittämään viestisi sanomaa. Ei väkivaltainen ihminen yksinkertaisesti tajua tällaisia asioita. Eihän väkivaltaa olisi lainkaan jos ihmisille voisi järjellä asiat selittää ja he ymmärtäisivät toimia oikein.


      • itsehän sä
        Papu.Sparrow kirjoitti:

        "Joo, tuo Papun vastaus yllätti ehkä eniten, kun olin pitänyt empaattisena ihmisenä. "
        -Mä olenkin empaattinen ihminen. Niille jotka sen ansaitsevat ja olen todella jyrkkä niille jotka eivät ansaitse muuta kuin jyrkkyyttä.

        Miehen lyöminen ei ole yhtään sen hyväksyttävämpää kuin naisen.
        -Ei tietenkään. Tasa-arvo nääs


        "Tehokas rangaistus", voi Jeesus sentään. Eikö se ole se oikea ja oikeutettu rangaistus että petetty puoliso lähtee. Mitä väliä sillä on meneekö viesti perille paremmin nyrkin kanssa, jos pettäjä jätetään kuitenkin, kuten pitääkin.
        -Ei, ero on ero ja pettäminen on ekstraa josta täytyy erikseen rangaista

        Eikä muuten jokainen saa lähteä suhteesta ilman väkivaltaa silloin kun haluaa.
        -Kuten sanoin niin kaikilla on oikeus lopettaa suhde ilman väkivaltaa.. mutta sne oikeuden menettää silloin kun rikkoo sopimuksiaan ja käyttäytyy törkeästi eli pettää.

        "Useimmilla väkivaltaisilla ihmisillä viuhuu nyrkki tai jopa asekin jos puoliso yrittää suhteesta pois, ilman kolmansiakin osapuolia. "
        -No nämä on erikseen eikä kuulu tuohon mitä minä tarkoitan. On väärin käyttää väkivaltaa pelkästeen silloin jos toinen haluaa erota.

        En mä sääli yhtään pettäjää joka saa turpaansa tai se tapetaan. Olis pitänyt housut jalassa sen aikaa että kerkiää erota, niin ois voinut henki säilyä. Usein ihmettelenkin juuri että miten jotkut ämmät voi olla niin saatanan tyhmiä, että vaikka tietää miehensä olevan väkivaltaisia, niin silti täytyy pettää ja provosoida äijä hirveeseen murhanhimoon. Ylipäätänsä ero on niin räjähdysherkkä juttu ettei sitä kannata enempää fleimata pettämisellä. Pettämisellä saadaan tosiaan henki katkolle ja kauheet katkeruusriidat yms. vuosiksi eteenpäin.
        Tyhmästä päästä kärsii koko ruumis.

        En ylipäätänsä tykkää yhtään tästä alati vaan kasvavasta yleisestä kunniattomuudesta kun ihmiset ei pidä puheitaan eikä sopimuksiaan. Vastenmielinen ilmiö.

        kuljet tässä kunniattomuuden etujoukossa,ymmärtääkseni jotenkin ateismiin taipuvainen?


      • Mies2777 kirjoitti:

        Etkö voi vaan jatkaa elämääsi rankaisemisen sijaan?

        Niin me suurin osa petetyistä miehistäkin tehdään. Poikkeukset saat lukea alibista.

        Itsellä vaimo petti lapsen ollessa alle 1-vuotias. Olisko pitänyt rankaista ja alkaa riehuu ihan tosissaan ja näyttää lutkalle vähän nyrkkiä?

        En. Pahasta teosta kuuluu aina rankaisu eli eka rankaisu ja sitten elämän jatkaminen onnellisena ingnooraten ko. tyypin kokonaan.

        Itsellä vaimo petti lapsen ollessa alle 1-vuotias. Olisko pitänyt rankaista ja alkaa riehuu ihan tosissaan ja näyttää lutkalle vähän nyrkkiä?
        -Se on kuule ihan sinun asiasi mitä teet. Sä olisit voinut vaikka pyytää sen miehen teille kotiin ja sitten olisitte ollut kolmen kivaa. Ihan omien halujesi mukaan :)


      • Ostettu luottamus
        me&myhairyfriends kirjoitti:

        haha, ja edelleen, missä on näyttöä siitä että joku pettäjä olisi turpasaunan jälkeen nöyränä poikana/naisena muuttanut elämänsä suunnan, koska nainen/mies on opettavalla nyrkillään antanut ilmestyksen. kyllähän pettäminen on aika yleisesti halveksittua, enkä itsekään sitä hyväksy, mutta sellaiselle ihmisen pienuudelle ei kenenkään muun nyrkki maha yhtään mitään. pettäjät joko kasvavat vuosien myötä ihmisiksi jotka ymmärtävät tekonsa, tai jatkavat pettämisen hulvatonta taivalta tuntematta lainkaan(tai ainakin hyvin vähissä määrin) mielipahaa teoistaan. ja eihän pettäjä pettämisestään muille avaudu, vähiten ihmiselle kestä on kiinnostunut. ellei sitten ole todella ylpeä teoistaan ja todella irtaantunut todellisuudesta.

        itse olen sitä mieltä, että jokaisella on oikeus fyysiseen koskemattomuuteen. oli sitten kui paskaläjä sisältä tahansa. aikuiset ihmiset voi käsitellä(tai mun mielestä ainakin jokaisen aikuisen pitäisi osata) henkisen puolen shaisset tavalla, johon ei liity hihojen käärimistä muuten kuin pöydän ääressä. koska se nyrkinheiluttelija ei ole siinä tapauksessa yhtään pettäjää parempi, yhtälainen paskiainen, toinen satuttaa henkisesti, toinen fyysisesti.

        fool me once, shame on you, fool me twice, shame on me...

        Pikku hiirelöiset valittaa taas täällä.

        Mammanpoikia ja tyttöjä.

        "väkivalta on pahaa"...lällytilällyti.


    • ---->

      Kerrasta poikki tietenkin, ei muuta vaihtoehtoa.

    • mahtollisesti

      Jos kaveri jäisi kiinni "rysäpäältä", olisi melkoisen vaikea antaa sitä anteeksi. Jos taas kaveri itse tunnustaisi tekosen pian sen tapahduttua, katuisi todella tekoaan, vannoisi ettei enää toimisi näin ja olisi valmis käymään läpi sen helvetin että asiaa puidaan pitkään suhteen korjaamiseksi, olisi hänelle ehkä mahdollista suoda toinen tilaisuus.

    • Gordon Gekko

      Kerrasta poikki ja reippaat suulliset palautteet päälle. En usko että pettäjät yleensä muuttuvat, ja se kunnioituksen ja itsehillinnän puute siinä kertapettämisessäkin on ihan hyvä syy lopettaa suhde.

    • komeakamu

      Se olisi kerrasta poikki tulisi sitten asia ilmi hänen itsensä kertomana tai muita reittejä.
      Jos yllättäisin " itse teosta" niin suuttuisin silmittömästi ja seuraukset voisivat olla hyvinkin dramaattiset!

    • Kyllä se on kerrasta suhde katkolla, jos ei ole sovittu etukäteen. Jos taas yllättäisin ns. rysän päältä niin lähden samantien kävelemään, luottamus on menetetty ja sen jälkeen ei voi olla kuin kulissia koko suhde.

      • !6+20

        Vai lähtee itmies "samantien kävelemään" , mutta eikö sitä ennen vois tehdä "jotakin" ja vasta sitten lähteä kävelemään?

        Taidat olla aika nyhverö.


      • !6+20 kirjoitti:

        Vai lähtee itmies "samantien kävelemään" , mutta eikö sitä ennen vois tehdä "jotakin" ja vasta sitten lähteä kävelemään?

        Taidat olla aika nyhverö.

        No en mä niin omistushaluinen ole että väkivaltaiseksi rupean, totean vain että "jahas teitpä tempun" ja pistän suhteen poikki sekä ryhdyn katteleen uutta naista samantien.


    • ,,,,

      Kerrasta poikki, niin paljon olen kuullut tapauksia missä nainen myöhemmin on katunut miehen ottamista takaisin.

    • Eewuli.....

      Mulle on niin käyny, annoin anteeksi mutta ei se juuri auttanut. Suhde kaatui kuitenkin, mien voinu luottaa enää lainkaan exään. Luottamus meni kertaheitolla.

      Seuraavalla kerralla kun parisuhteeseen alan ja jos mies pettää niin sitten se on kerrasta poikki. Minun kanssa ei leikitä.

    • 21

      kerrasta poikki. en usko yhdenkään miehen muuta tekevän, joku saattaa jatkaa jostain perhe/taloussyystä mutta ei varmasti ole enää oikea suhde.

      en käsitä kuinka jotkut uskaltaa tehdä tuommoista. ei kai kellään miehellä pelaa itsehillintä tuollaisessa tilanteessa ja jälkihän voi sitten olla tosi pahaa... eikö tätä tule uskoton ajatelleeksi, tietääkö kukaan?

      • Ääliö123

        Kyseletkö aina yhtä typeriä, tietääkö kukaan?

        Mutta oikeassa olet siinä, että suomalainen mies on itsehillintään täysin kykenemätön, arvaaton, väkivaltainen juntti.


    • Anteeksi voi antaa mutta ei luottaa joten pettävä akka pellolle.

    • Ostettu luottamus

      10 sekuntia aikaa poistua näköpiiristä.
      Yhteisessä asunnossa 10 minuuttia aikaa pakata kamppeensa.

      Sen jälkeen en vastaa mistään seurauksista mitä kyseiselle henkilölle tapahtuu.
      Todennäköisesti revin ihmisen kappaleiksi.

      Jos ei ole luotettava niin turha esittää sellaista.
      Jos etuoikeutettuna tulee minun piiriini niin sitten on parempi pysyä siinä piirissä luotettavana tai lähteä kävelemään.
      Jos pettää niin rikkoo tuon piirin ja silloin on parempi ymmärtää että on muuttunut viholliseksi.

      Viholliset nitistetään.

      • huolestuttavaa......

        Sähän hieno sälli olet. Vai YHTEISESTÄ asunnosta kuvittelet heittäväsi puolison noin vain ulos? Joko sulla on realiteetit täysin hukassa tai sitten et lakeja juuri tunne.

        Pystytkö muuten samastumaan näihin kavereihin, jotka teurastavat koko perheensä "kostoksi" mistä lie asiasta tai kun muuten vaan päässä tarpeeksi pahasti niksahtaa?


      • Ostettu luottamus
        huolestuttavaa...... kirjoitti:

        Sähän hieno sälli olet. Vai YHTEISESTÄ asunnosta kuvittelet heittäväsi puolison noin vain ulos? Joko sulla on realiteetit täysin hukassa tai sitten et lakeja juuri tunne.

        Pystytkö muuten samastumaan näihin kavereihin, jotka teurastavat koko perheensä "kostoksi" mistä lie asiasta tai kun muuten vaan päässä tarpeeksi pahasti niksahtaa?

        Kyllä vitussa heitän sen pihalle yhteisestä asunnosta. Eihän siihen mene kuin puoli minuuttia ja nainen on ulkona.
        Minusta tuntuu ettet sinä tajua realiteetteja. Minua ei lait tuossa tilanteessa kiinnosta.

        "Pystytkö muuten samastumaan näihin kavereihin, jotka teurastavat koko perheensä "kostoksi" mistä lie asiasta tai kun muuten vaan päässä tarpeeksi pahasti niksahtaa? "

        Miksi helvetissä?
        Miten tämä liittyy tähän asiaan mitenkään?

        Ymmärrän kyllä että sinäkin otat mielellään toisen miehen munan suuhun ja lutkutat sitä.
        Minä en anna anteeksi ja naisella on mahdollisuus poistua näköpiiristä ja elämästäni.

        Mutta ehkä tämä vertailu jonkun joka ei pidä pettämisestä ja tekee tilit selväksi sekä niiden jotka teurastavat perheensä helpottaa sinun munattomuuttasi tilanteessa.

        Varmaan pyydät pettäjältä anteeksi olemassaoloasi.


    • 2+19

      Vähän yllättäviä nämä vastaukset. En itsekään antaisi anteeksi, kerrasta menisi poikki minullakin enkä selityksiä kuuntelisi, mutta yllättää miten kevytmielisesti ihmiset myöntävät väkivaltaiset taipumuksensa. Jos ihan totta puhutaan, se kuulostaa pelottavalta, vaikka en itse ketään tule koskaan pettämään ja vaikka näiden vastaajien kanssa en ole suhteeseen menossakaan. Väkivaltaiselta voi kuitenkin tulla turpiin jo pelkästä epäilystä tai mistä tahansa muusta syystä.

      Petettynä olisin järkyttynyt ja vihainen, mutta en silti kävisi kehenkään käsiksi. Ei tulisi mieleenkään antaa nyrkistä tai tehdä mitään pahempaa, ei pettävälle puolisolle eikä sille toiselle. Niin alas en vajoa.

      • Laki & oikeus

        Sitä kannatta jokaisen pettäjän ja varattuun kajoavan ajatella että mitä jos tulee puukkoa tai haulikkoa.

        Kuinkahan moni on päässyt hengestään kun on kajonnut toisen omaan tai ollut uskoton - varmaan aika moni.


      • Mistä sen tietää

        Niinhän sitä luulis. Mutta pelkään että kunnon rauhalliset kansalaisetkin tämmöisessä tilanteessa voi mennä sekaisin...


      • Ostettu luottamus

        Niin alas et vajoa?
        Mitenkähän alas se pettäjä on vajonnut?

        Jos toisen luottamuksen hankkii niin sitten on parempi valmistautua seuraamuksiin.

        Vittutaa tuollainen "tiedä vaikka epäilystä tulisi ja väkivaltaiset taipumukset nöönönönönönönööööö".

        Totta helvetissä minulla on väkivaltaisia taipumuksia jos joku tekee minulle väkivaltaa. Henkistä tässä tapaukssa.

        Mistä lähtien maailma on muuttunu sellaiseksi että on sinun kaltaisia lässyttäjiä täynnä jotka kääntää toisen posken tai avaa suunsa vain isommaksi kun sinne kustaan?


      • Ostettu luottamus
        Ostettu luottamus kirjoitti:

        Niin alas et vajoa?
        Mitenkähän alas se pettäjä on vajonnut?

        Jos toisen luottamuksen hankkii niin sitten on parempi valmistautua seuraamuksiin.

        Vittutaa tuollainen "tiedä vaikka epäilystä tulisi ja väkivaltaiset taipumukset nöönönönönönönööööö".

        Totta helvetissä minulla on väkivaltaisia taipumuksia jos joku tekee minulle väkivaltaa. Henkistä tässä tapaukssa.

        Mistä lähtien maailma on muuttunu sellaiseksi että on sinun kaltaisia lässyttäjiä täynnä jotka kääntää toisen posken tai avaa suunsa vain isommaksi kun sinne kustaan?

        Tarknnuksena niin jos tahtoo lähteä suhteesta niin sehän on jokaisen vapaus.

        Mutta jos pettää niin on parempi valmistautua poistumaan näköpiiristä -pikaisesti.

        Toisaalta jos tarkoituksena on peitellä pettämistä, selitellä sitä tai niin että paljastuu että sitä on jatkunut jo pitkään niin en voi luvata että henkilö enää sen jälkeen omin voimin enää kävelee.

        Sitä saa mitä tilaa ja joidenkin ihmisten luottamuksella on hintansa. Kuten minulla esimerkiksi.

        Jos otat, et aja. Jos lupaat, et petä.

        Hyvin yksinkertaista. Siltä pohjalta voi varautua myös niihin seuraamuksiin.

        Ollaan aikuisia eikä enää lapsia.


      • 2+19
        Laki & oikeus kirjoitti:

        Sitä kannatta jokaisen pettäjän ja varattuun kajoavan ajatella että mitä jos tulee puukkoa tai haulikkoa.

        Kuinkahan moni on päässyt hengestään kun on kajonnut toisen omaan tai ollut uskoton - varmaan aika moni.

        Joo, varmaan aika moni, ja aika moni on päässyt hengestään turhaankin. Pettäminen on paskamainen temppu, mutta ei se oikeuta väkivaltaan sen paremmin kuin moni muukaan paskamainen temppu. Jos omankädenoikeuteen on pakko turvautua, säästäisin sen vähän vakavampiin rikoksiin. Ymmärtäisin, jos joku haluaa käsitellä haulikolla oman lapsensa murhaajaa, mutta pettäjä paljastaa vain oman todellisen karvansa eikä riistä sinulta muuta kuin illuusion. Se ei ole haulikolla riehumisen arvoista.


      • 2+19
        Ostettu luottamus kirjoitti:

        Niin alas et vajoa?
        Mitenkähän alas se pettäjä on vajonnut?

        Jos toisen luottamuksen hankkii niin sitten on parempi valmistautua seuraamuksiin.

        Vittutaa tuollainen "tiedä vaikka epäilystä tulisi ja väkivaltaiset taipumukset nöönönönönönönööööö".

        Totta helvetissä minulla on väkivaltaisia taipumuksia jos joku tekee minulle väkivaltaa. Henkistä tässä tapaukssa.

        Mistä lähtien maailma on muuttunu sellaiseksi että on sinun kaltaisia lässyttäjiä täynnä jotka kääntää toisen posken tai avaa suunsa vain isommaksi kun sinne kustaan?

        Kostoja on monenlaisia. Ei tarvitse kääntää toista poskea, mutta väkivalta on väkivaltaa, ja sille on turha hakea mitään oikeutusta lässyttämällä jostain henkisestä väkivallasta.

        Ihan tyypillisiä perheväkivallan selittelyjä tässäkin ketjussa. Ei kukaan väkivaltainen paska usko olevansa väkivaltainen paska ilman mitään syytä, vaan jokainen uskoo, että väkivalta on oikeutettua, kun tarpeeksi provosoituu. Tuollaiseen jos uskoo niin se on ihan sama mihin rajan vetää. Fyysinen väkivalta vastauksena ärsyyntymiseen tai henkiseen väkivaltaan on aina yhtä raukkamaista. Sinä varmaan olet ylpeä väkivaltaisuudestasi, mutta yllättää monien sellaisten vastaukset ylempänä, jotka tuskin perheväkivaltaa muuten hyväksyisivät.


      • Ostettu luottamus
        2+19 kirjoitti:

        Kostoja on monenlaisia. Ei tarvitse kääntää toista poskea, mutta väkivalta on väkivaltaa, ja sille on turha hakea mitään oikeutusta lässyttämällä jostain henkisestä väkivallasta.

        Ihan tyypillisiä perheväkivallan selittelyjä tässäkin ketjussa. Ei kukaan väkivaltainen paska usko olevansa väkivaltainen paska ilman mitään syytä, vaan jokainen uskoo, että väkivalta on oikeutettua, kun tarpeeksi provosoituu. Tuollaiseen jos uskoo niin se on ihan sama mihin rajan vetää. Fyysinen väkivalta vastauksena ärsyyntymiseen tai henkiseen väkivaltaan on aina yhtä raukkamaista. Sinä varmaan olet ylpeä väkivaltaisuudestasi, mutta yllättää monien sellaisten vastaukset ylempänä, jotka tuskin perheväkivaltaa muuten hyväksyisivät.

        Vai "perheväkivaltaa" :D

        Just joo.

        Mene lässyttämään muualle.

        Sinä se raukka olet. Sinä ottaisit varmaan sen pettäjän toisen osapuolen munan suuhun ja lutkuttaisit sitä siinä silmät kyynelissä, "voi kiitos, kiitos, kun petit"

        Miten vitussa se on väkivaltaisuutta jos antaisi ihmisille opetuksen joka pettää?

        Ai niin, kun kaikki on sallittua kunhan on lakien puitteisssa.

        Oot varmaan joku ruipelo hiirelöinen joka vapisee kun joku puhuu väkivallasta.


      • 084580q46q5086
        Ostettu luottamus kirjoitti:

        Vai "perheväkivaltaa" :D

        Just joo.

        Mene lässyttämään muualle.

        Sinä se raukka olet. Sinä ottaisit varmaan sen pettäjän toisen osapuolen munan suuhun ja lutkuttaisit sitä siinä silmät kyynelissä, "voi kiitos, kiitos, kun petit"

        Miten vitussa se on väkivaltaisuutta jos antaisi ihmisille opetuksen joka pettää?

        Ai niin, kun kaikki on sallittua kunhan on lakien puitteisssa.

        Oot varmaan joku ruipelo hiirelöinen joka vapisee kun joku puhuu väkivallasta.

        Sun juttusi on todella sairaita. Päässäsi taitaa heittää pahemman kerran.


      • hkdhgkjdk
        Ostettu luottamus kirjoitti:

        Niin alas et vajoa?
        Mitenkähän alas se pettäjä on vajonnut?

        Jos toisen luottamuksen hankkii niin sitten on parempi valmistautua seuraamuksiin.

        Vittutaa tuollainen "tiedä vaikka epäilystä tulisi ja väkivaltaiset taipumukset nöönönönönönönööööö".

        Totta helvetissä minulla on väkivaltaisia taipumuksia jos joku tekee minulle väkivaltaa. Henkistä tässä tapaukssa.

        Mistä lähtien maailma on muuttunu sellaiseksi että on sinun kaltaisia lässyttäjiä täynnä jotka kääntää toisen posken tai avaa suunsa vain isommaksi kun sinne kustaan?

        Jos joku tekee sulle henkistä väkivaltaa, niin eikö siihen olisi sopiva vastata henkisellä väkivallalla? Kyllähän pettämisen kohteeksi joutuessa voi tulla aika väkivaltaisia ajatuksia, mutta usein siinä tekee itselleenkin hallaa, jos niitä toteuttaa. Voi tulla tuomioita, lähteä lapsen huoltajuus, työpaikka jne.


      • tehomies
        Ostettu luottamus kirjoitti:

        Tarknnuksena niin jos tahtoo lähteä suhteesta niin sehän on jokaisen vapaus.

        Mutta jos pettää niin on parempi valmistautua poistumaan näköpiiristä -pikaisesti.

        Toisaalta jos tarkoituksena on peitellä pettämistä, selitellä sitä tai niin että paljastuu että sitä on jatkunut jo pitkään niin en voi luvata että henkilö enää sen jälkeen omin voimin enää kävelee.

        Sitä saa mitä tilaa ja joidenkin ihmisten luottamuksella on hintansa. Kuten minulla esimerkiksi.

        Jos otat, et aja. Jos lupaat, et petä.

        Hyvin yksinkertaista. Siltä pohjalta voi varautua myös niihin seuraamuksiin.

        Ollaan aikuisia eikä enää lapsia.

        Asia on juuri niin kun sinä sen sanot.

        Jos lupaat et petä ja jos petät niin sillä on seuraamuksia ja seuraamukset ovat ....


      • MM30.
        Ostettu luottamus kirjoitti:

        Vai "perheväkivaltaa" :D

        Just joo.

        Mene lässyttämään muualle.

        Sinä se raukka olet. Sinä ottaisit varmaan sen pettäjän toisen osapuolen munan suuhun ja lutkuttaisit sitä siinä silmät kyynelissä, "voi kiitos, kiitos, kun petit"

        Miten vitussa se on väkivaltaisuutta jos antaisi ihmisille opetuksen joka pettää?

        Ai niin, kun kaikki on sallittua kunhan on lakien puitteisssa.

        Oot varmaan joku ruipelo hiirelöinen joka vapisee kun joku puhuu väkivallasta.

        Hitto kun mä pääsisin sun kanssa samaan tilaan vähän keskustelemaan aiheesta.


      • MM30.
        MM30. kirjoitti:

        Hitto kun mä pääsisin sun kanssa samaan tilaan vähän keskustelemaan aiheesta.

        Onpas h*i*t*t*o rankka kirosana kun pitää sensuroida.


      • Ostettu luottamus
        MM30. kirjoitti:

        Hitto kun mä pääsisin sun kanssa samaan tilaan vähän keskustelemaan aiheesta.

        Kaveri, mikä tahansa päivä.

        Voisi tulla sulle ikävät oltavat siinä tilassa.

        Laita yhteystietoja esiin niin sovitaan tapaaminen.


      • me&myhairyfriends
        Ostettu luottamus kirjoitti:

        Kaveri, mikä tahansa päivä.

        Voisi tulla sulle ikävät oltavat siinä tilassa.

        Laita yhteystietoja esiin niin sovitaan tapaaminen.

        sulla on tainnut tainnut tuo henkisen puolen kehitys tyssätä jo aikas lailla nuorena,sen verran yläaste-kovis-tarkkis-läppää näkyy tulevan. teksistäsi ainakin huomaa, ettei verbaliikka taida olla ihan sun juttus. onnee vaan ja menestystä.

        pidätän hengitystä odotellessani nokkelaa vastausta...not.


      • Ostettu luottamus kirjoitti:

        Tarknnuksena niin jos tahtoo lähteä suhteesta niin sehän on jokaisen vapaus.

        Mutta jos pettää niin on parempi valmistautua poistumaan näköpiiristä -pikaisesti.

        Toisaalta jos tarkoituksena on peitellä pettämistä, selitellä sitä tai niin että paljastuu että sitä on jatkunut jo pitkään niin en voi luvata että henkilö enää sen jälkeen omin voimin enää kävelee.

        Sitä saa mitä tilaa ja joidenkin ihmisten luottamuksella on hintansa. Kuten minulla esimerkiksi.

        Jos otat, et aja. Jos lupaat, et petä.

        Hyvin yksinkertaista. Siltä pohjalta voi varautua myös niihin seuraamuksiin.

        Ollaan aikuisia eikä enää lapsia.

        Ollaan aikuisia ja tiedetään, että yli puolet pettää. Jos siis kumppani pettää, niin sattuu **********, mutta ei se kovin yllättävää ole. Ei kaikista pettäjistä näe/kuule/huomaa moraalin tasoa etukäteen.


      • Ostettu luottamus
        me&myhairyfriends kirjoitti:

        sulla on tainnut tainnut tuo henkisen puolen kehitys tyssätä jo aikas lailla nuorena,sen verran yläaste-kovis-tarkkis-läppää näkyy tulevan. teksistäsi ainakin huomaa, ettei verbaliikka taida olla ihan sun juttus. onnee vaan ja menestystä.

        pidätän hengitystä odotellessani nokkelaa vastausta...not.

        Verbaliikka on aina ollut minulla vahva osa-alue.
        Tämä on vain yksi keskustelu.

        Ei tämä ole mitään yläaste-kovis-läppää vaan aikuiset miehet puhuu kuten asia on suoraa puhetta.

        Jos joku alkaa haastamaan täällä riitaa niin sitä myös saa. Aivan kuten saa sekin joka pettää luottamukseni.

        Mitä nokkelaa tähän pitäisi nyt yrittää sanoa jos kerroin miten asia on ja toiset väittää ettei se saisi olla niin jostain pyhän moraalisen typeryyden näkökulmasta jossa ihmisille saa tehdä mitä hyvänsä ja pettää kunhan ei käytä vain fyysistä voimaa?

        Mitä järkeä sellaisessa on?

        Olisin jo kuollut jos odottaisin sinulta edes yhtä järkeväksi tulkittavaa ajatusta aiheesta.


      • sir_eino
        Ostettu luottamus kirjoitti:

        Vai "perheväkivaltaa" :D

        Just joo.

        Mene lässyttämään muualle.

        Sinä se raukka olet. Sinä ottaisit varmaan sen pettäjän toisen osapuolen munan suuhun ja lutkuttaisit sitä siinä silmät kyynelissä, "voi kiitos, kiitos, kun petit"

        Miten vitussa se on väkivaltaisuutta jos antaisi ihmisille opetuksen joka pettää?

        Ai niin, kun kaikki on sallittua kunhan on lakien puitteisssa.

        Oot varmaan joku ruipelo hiirelöinen joka vapisee kun joku puhuu väkivallasta.

        "Miten vitussa se on väkivaltaisuutta jos antaisi ihmisille opetuksen joka pettää?"

        Jos lyö, on väkivaltainen. Jos antaa muuten opetuksen niin sitten on vain kostonhimoinen.

        Mies joka lyö heikompaansa on raukka. Naista voi lyödä vain itsepuolustukseksi tai no... Jos nainen lyö lasta. Silloin saattaisi palaa pinna.

        Ei ole mikään rohkeuden osoitus vetää pataan itseään fyysisesti heikompaa osapuolta. Se on vain raukkamaisuutta. Pettäminenkin on sitä mutta kaikkea koettua vääryyttä ei tarvitse kostaa vääryydellä. Pikkusieluinen kusipää ei tarvitse olla. Naisen voi kyllä jättää jos huvittaa, ei sitä hakata tarvitse.


      • Ostettu luottamus
        sir_eino kirjoitti:

        "Miten vitussa se on väkivaltaisuutta jos antaisi ihmisille opetuksen joka pettää?"

        Jos lyö, on väkivaltainen. Jos antaa muuten opetuksen niin sitten on vain kostonhimoinen.

        Mies joka lyö heikompaansa on raukka. Naista voi lyödä vain itsepuolustukseksi tai no... Jos nainen lyö lasta. Silloin saattaisi palaa pinna.

        Ei ole mikään rohkeuden osoitus vetää pataan itseään fyysisesti heikompaa osapuolta. Se on vain raukkamaisuutta. Pettäminenkin on sitä mutta kaikkea koettua vääryyttä ei tarvitse kostaa vääryydellä. Pikkusieluinen kusipää ei tarvitse olla. Naisen voi kyllä jättää jos huvittaa, ei sitä hakata tarvitse.

        Eli jos lyön sinua niin olen raukka koska olet tollainen heikko inisijä?

        Kerroin tuolla aiemmassa viestissä että naisella on mahdollisuus häipyä tilanteesta. Se aika on lyhyt, mutta kultaakin arvokkaampi naiselle tuolla hetkellä.

        Sinä olet raukka kun et viitsi lyödä ihmistä joka sinua kusee silmään ja mahdollisesti on tuhlannut elämästäsi jopa vuosia pettämällä samalla kun on ollut suhteessa kanssasi.

        Mutta jatka inisemistä pikku hyönteinen.


      • sir_eino
        Ostettu luottamus kirjoitti:

        Eli jos lyön sinua niin olen raukka koska olet tollainen heikko inisijä?

        Kerroin tuolla aiemmassa viestissä että naisella on mahdollisuus häipyä tilanteesta. Se aika on lyhyt, mutta kultaakin arvokkaampi naiselle tuolla hetkellä.

        Sinä olet raukka kun et viitsi lyödä ihmistä joka sinua kusee silmään ja mahdollisesti on tuhlannut elämästäsi jopa vuosia pettämällä samalla kun on ollut suhteessa kanssasi.

        Mutta jatka inisemistä pikku hyönteinen.

        "Eli jos lyön sinua niin olen raukka koska olet tollainen heikko inisijä?"

        En ole fyysisesti erityisen heikko vaikken tappelemisesta pidäkään. Melko suurella todennäköisyydellä lyön kovemmin kuin sinä koska harrastustausta. Osaan myös käsitellä ampuma-aseita, sekä käsiasetta että kivääriä. Hyvin. Mitä sitten? Olisinko ihan saatanan hieno mies jos ampuisin jonkun? Omasta mielestäni en. Enkä aio sellaista tehdäkään.

        "Kerroin tuolla aiemmassa viestissä että naisella on mahdollisuus häipyä tilanteesta."

        Mä en nyt jaksa alkaa avautua siitä että miksi asenteeni väkivaltaan on mitä se on mutta joo. Juttele joskus ihan huviksesi jonkun ihmisen kanssa joka on kokenut väkivaltaa tai todistanut vaikka lapsena kotona kun isä on "kouluttanut" äitiä. Tai toisin päin. Kai ne äiditkin joskus kouluttavat isää. Ehkä sitten tajuat. Tai sitten et.

        "Sinä olet raukka kun et viitsi lyödä ihmistä joka sinua kusee silmään ja mahdollisesti on tuhlannut elämästäsi jopa vuosia pettämällä samalla kun on ollut suhteessa kanssasi."

        Ei vaan en vain näe väkivallassa mitään ihannoitavaa. En etenkään jos sen kohdistaa fyysisesti itseään heikompaan. Oli se tilanne mikä tahansa. Tuossa tilanteessa voi vain lähteä. Eikä tarvitse palata koskaan.


      • Ostettu luottamus
        sir_eino kirjoitti:

        "Eli jos lyön sinua niin olen raukka koska olet tollainen heikko inisijä?"

        En ole fyysisesti erityisen heikko vaikken tappelemisesta pidäkään. Melko suurella todennäköisyydellä lyön kovemmin kuin sinä koska harrastustausta. Osaan myös käsitellä ampuma-aseita, sekä käsiasetta että kivääriä. Hyvin. Mitä sitten? Olisinko ihan saatanan hieno mies jos ampuisin jonkun? Omasta mielestäni en. Enkä aio sellaista tehdäkään.

        "Kerroin tuolla aiemmassa viestissä että naisella on mahdollisuus häipyä tilanteesta."

        Mä en nyt jaksa alkaa avautua siitä että miksi asenteeni väkivaltaan on mitä se on mutta joo. Juttele joskus ihan huviksesi jonkun ihmisen kanssa joka on kokenut väkivaltaa tai todistanut vaikka lapsena kotona kun isä on "kouluttanut" äitiä. Tai toisin päin. Kai ne äiditkin joskus kouluttavat isää. Ehkä sitten tajuat. Tai sitten et.

        "Sinä olet raukka kun et viitsi lyödä ihmistä joka sinua kusee silmään ja mahdollisesti on tuhlannut elämästäsi jopa vuosia pettämällä samalla kun on ollut suhteessa kanssasi."

        Ei vaan en vain näe väkivallassa mitään ihannoitavaa. En etenkään jos sen kohdistaa fyysisesti itseään heikompaan. Oli se tilanne mikä tahansa. Tuossa tilanteessa voi vain lähteä. Eikä tarvitse palata koskaan.

        "En ole fyysisesti erityisen heikko vaikken tappelemisesta pidäkään. Melko suurella todennäköisyydellä lyön kovemmin kuin sinä koska harrastustausta. "

        lol, en usko mutta ihan miten vain.

        "Mä en nyt jaksa alkaa avautua siitä että miksi asenteeni väkivaltaan on mitä se on mutta joo. Juttele joskus ihan huviksesi jonkun ihmisen kanssa joka on kokenut väkivaltaa tai todistanut vaikka lapsena kotona kun isä on "kouluttanut" äitiä. Tai toisin päin. Kai ne äiditkin joskus kouluttavat isää. Ehkä sitten tajuat. Tai sitten et. "

        Oliskohan minulla siitä jo ihan omakohtaista kokemusta?
        Olen nähnyt myös mitä pettäminen tekee perhielle ja kuinka se pettäjä selviää kaikesta kuin koria veräjästä.
        Sanonpahan vain että ei pitäisi ehkä selvitä.

        "Ei vaan en vain näe väkivallassa mitään ihannoitavaa. En etenkään jos sen kohdistaa fyysisesti itseään heikompaan. Oli se tilanne mikä tahansa. Tuossa tilanteessa voi vain lähteä. Eikä tarvitse palata koskaan. "

        Meidän mielipiteemme sitten eroavat.

        Itse en jaksa teitä hippiäisiä sen vuoksi että pettäjät selviävät aivan liian helpolla nykyään.

        Eri asia jos eroaminen olisi hankalaa, mutta eihän se nykyään ole kun ottaa vaan ja lähtee.

        Mutta on vain näitä tyyppejä jotka haluaa syödä kakun ja olla samaan aikaan syömättä. Sitten heihin ei saisi koskea kun vedotaan johonkin "fyysiseen koskematottmuuteen" tai että "väkivalta on pahaa".

        Entäs ihmisten luottamus toisiin, parisuhteeseen sekä uskollisuus?
        Nekö on toisarvioisia asioita?

        Minulle ne eivät ole ja sen vuoksi olen valmis menemään kaikkien noiden typerien fyysisten rajojen yli jos vain asia menee siihen pisteeseen.

        Ehkä teillä osalla ei ole oikeasti arvoja lainkaan ja elätte näiden pettäjien armoila.

        SE on oikeasti RAUKKAMAISTA.


      • sir_eino
        Ostettu luottamus kirjoitti:

        "En ole fyysisesti erityisen heikko vaikken tappelemisesta pidäkään. Melko suurella todennäköisyydellä lyön kovemmin kuin sinä koska harrastustausta. "

        lol, en usko mutta ihan miten vain.

        "Mä en nyt jaksa alkaa avautua siitä että miksi asenteeni väkivaltaan on mitä se on mutta joo. Juttele joskus ihan huviksesi jonkun ihmisen kanssa joka on kokenut väkivaltaa tai todistanut vaikka lapsena kotona kun isä on "kouluttanut" äitiä. Tai toisin päin. Kai ne äiditkin joskus kouluttavat isää. Ehkä sitten tajuat. Tai sitten et. "

        Oliskohan minulla siitä jo ihan omakohtaista kokemusta?
        Olen nähnyt myös mitä pettäminen tekee perhielle ja kuinka se pettäjä selviää kaikesta kuin koria veräjästä.
        Sanonpahan vain että ei pitäisi ehkä selvitä.

        "Ei vaan en vain näe väkivallassa mitään ihannoitavaa. En etenkään jos sen kohdistaa fyysisesti itseään heikompaan. Oli se tilanne mikä tahansa. Tuossa tilanteessa voi vain lähteä. Eikä tarvitse palata koskaan. "

        Meidän mielipiteemme sitten eroavat.

        Itse en jaksa teitä hippiäisiä sen vuoksi että pettäjät selviävät aivan liian helpolla nykyään.

        Eri asia jos eroaminen olisi hankalaa, mutta eihän se nykyään ole kun ottaa vaan ja lähtee.

        Mutta on vain näitä tyyppejä jotka haluaa syödä kakun ja olla samaan aikaan syömättä. Sitten heihin ei saisi koskea kun vedotaan johonkin "fyysiseen koskematottmuuteen" tai että "väkivalta on pahaa".

        Entäs ihmisten luottamus toisiin, parisuhteeseen sekä uskollisuus?
        Nekö on toisarvioisia asioita?

        Minulle ne eivät ole ja sen vuoksi olen valmis menemään kaikkien noiden typerien fyysisten rajojen yli jos vain asia menee siihen pisteeseen.

        Ehkä teillä osalla ei ole oikeasti arvoja lainkaan ja elätte näiden pettäjien armoila.

        SE on oikeasti RAUKKAMAISTA.

        "lol, en usko mutta ihan miten vain."

        Niin. Ihan sama. Pointti nyt kuitenkin ettei minua ihan tuosta vaan lyödä ja lisäksi osaan käyttää itseni puolustamiseen muutakin kun nyrkkejä. Olen maalta. Maalla ammutaan asioita. Noin esimerkiksi. Osaan myös suolestaa eläimen vaikka olen kasvissyöjä. No, en hyvin mutta osaan. Eli osaan käyttää myös veistä.

        Onko siinä sitten jotain hienoa? Minusta ei. Minusta en olisi hieno ihminen jos kävisin lyömässä jotakuta turpiin ilman helvetin hyvää syytä, ampuisin jonkun tai puukottaisin. Se, ettei ole erityisen kiinnostunut tappelemisesta ei tarkoita ettei sitä osaisi tapella tai ettei sitä olisi joskus nuorempana ja tyhmempänä harrastanut. Myös salin ulkopuolella.

        "Oliskohan minulla siitä jo ihan omakohtaista kokemusta?"

        Ihmisellä joka on nähnyt väkivaltaa ei ole siihen ensimmäiseksi turvautumassa. Oletko nähnyt kun isä antoi äidille vähän opetuksen? Haluatko näyttää sen lapsillesi? Miksi? Monissa perheissä tuo on todellisuutta. Ja entä jos sä vain epäilet? Lyöt silti?

        "Olen nähnyt myös mitä pettäminen tekee perhielle ja kuinka se pettäjä selviää kaikesta kuin koria veräjästä.
        Sanonpahan vain että ei pitäisi ehkä selvitä."

        Kyllä minäkin olen sitä nähnyt. Enkä hyväksy sitä. Se ei kuitenkaan tarkoita sitä että jos naisytäväni jäisi pettämisestä kiinni hakkaisin siltä heti naaman turvoksiin. Suuttuisin kyllä ja sellaista, mutta osaan hillitä itseni. Tai ensin olisin varmaan vain surullinen ja pettynyt, mutta kyllä se suuttumus sitten aikanaan tulisi.

        "Meidän mielipiteemme sitten eroavat."

        Näemmä joo.

        "Eri asia jos eroaminen olisi hankalaa, mutta eihän se nykyään ole kun ottaa vaan ja lähtee."

        Niin. Aivan.

        "Entäs ihmisten luottamus toisiin, parisuhteeseen sekä uskollisuus?
        Nekö on toisarvioisia asioita?"

        Se ettei turvaudu väkivaltaan ei tarkoita sitä etteikö voisi uskoa parisuhteeseen ja arvostaa uskollisuutta. Nämä eivät sulje toisiaan pois. Mutta kahdesta pahasta ei seuraa hyvä. Kyllä mulla on ainakin sen verran selkärankaa etten tee jotain jonka takia halveksisin itseäni sen takia että joku toinen on tehnyt jotain pahaa.


    • Hieroo silmiä

      En oikeasti tiedä, saattaisin antaa anteeksi tai sitten suhde loppuisi siihen

    • alea_iacta_essi

      En antaisi anteeksi ja se olisi kerrasta poikki. Luottamusta ei toisi mikään takaisin ja luottamus on hyvin tärkeä. Miehellä, joka ei kunnioita naistaan eikä pysty kontrolloimaan käytöstään, ei tee yhtään mitään.

      • tehomies

        Sama pätee myös naiseen - eli naisella, joka kunnioita miestään eikä pysty kontrolloimaan käytöstään ei tee yhtään mitään.

        En ikinä antaisi uskottomuutta anteeksi ja se olisi kerrasta poikki!


    • se on kerrasta poikk

      Tulin joskus 1995 vuon armeijasta lomille himaan ennen aikoinani ja yllätin tyttöystäväni nukkumasta alasti toisen miehn kanssa. Se oli kerrasta poikki. lähin samantien ryyppäämään ja join viis päivää putkeen. Myöhästyin lomilta takas armeijaan vaan 3 päivää kun olin ryypiskelemässä.

      • tehomies

        Eli yllätit tyttöystäväsi ja " lähit samantien ryyppäämään"

        Olisit nyt ennen kun lähdet ryyppäämään niin käyttäytynyt hieman toisin ja tehnyt sen mitä tuossa tilanteessa on tehtävä - olisit antanut nyrkin laulaa!


      • munatonta sakkia
        tehomies kirjoitti:

        Eli yllätit tyttöystäväsi ja " lähit samantien ryyppäämään"

        Olisit nyt ennen kun lähdet ryyppäämään niin käyttäytynyt hieman toisin ja tehnyt sen mitä tuossa tilanteessa on tehtävä - olisit antanut nyrkin laulaa!

        Tyypillinen suomalainen "mies" = alistunut aisankannattaja.


      • voi nyssykkä
        munatonta sakkia kirjoitti:

        Tyypillinen suomalainen "mies" = alistunut aisankannattaja.

        Jep. On niin "miehekästä" lähteä vetämään nuppi täyteen viinaa. Ja jaksaa vieläpä viisi päivää. Hieno mies.


      • .............
        voi nyssykkä kirjoitti:

        Jep. On niin "miehekästä" lähteä vetämään nuppi täyteen viinaa. Ja jaksaa vieläpä viisi päivää. Hieno mies.

        Vieläkin miehekkäämpää olisi kuulemma hakata muija henkihieveriin.

        Kyllä on masentava ketju, ei voi muuta sanoa.


      • näitä on
        ............. kirjoitti:

        Vieläkin miehekkäämpää olisi kuulemma hakata muija henkihieveriin.

        Kyllä on masentava ketju, ei voi muuta sanoa.

        Aivan. Vaihtoehtoisesti ammutaan ensin akka (ja mukula) ja sitten itsensä. TOSIIII miehekästä ja vastuuntuntoista.


      • ............. kirjoitti:

        Vieläkin miehekkäämpää olisi kuulemma hakata muija henkihieveriin.

        Kyllä on masentava ketju, ei voi muuta sanoa.

        Ihan helvetin masentava ketju. Välitön masis sen WTF-olon karistua.


      • Hahhah, noh voihan sitä noinkin ajatella. Onko tuo nyt sitä yltiöpositiivista ajattelua sitten.


    • Poikki. Meillä tää asia tiedostetaan puolin ja toisin. Yksimielisesti. Ei ole enää jäljellä kunnioitusta eikä rakkautta, jos pettämään ryhtyy. Se on silloin ainoa ratkaisu lopettaa suhde siihin.

      • Siksees, mä voisin joskus anteeksi antaa. Mutta en jatkaa enää suhdetta. Olen antanut anteeksi uskottomuutta aikoinani. Olen tajunnut toisen olevan heikko, vaikka samaan aikaan myös alhainen mua kohtaan.

        Olen tajunnut senkin, ettei meidän käsitys rakkaudesta ole ollut samanlainen.

        Se on sattunut huomata sellaista, mutta toiset meistä on heikompia kun toiset. Yhden faktan olen tajunnut, kun ei ole aitoja syviä tunnesiteitä toiseen, on helppoa ajatua toisen syliin. Jos on tunnesiteitä, ne toimii kuten en kuse housuuni rajoitin päässä, vaikka olis kuinka kova kusihätä.

        Tiedän sen, että kun rakkaus ja kunnioitus on hiipunut, ei ole mikään korkea kynnys ihastua toiseen. Kun oma suhde on kuivunut valtamerestä vesilätäköksi. Näkee järvet ja joet.


      • tinka_tiger kirjoitti:

        Siksees, mä voisin joskus anteeksi antaa. Mutta en jatkaa enää suhdetta. Olen antanut anteeksi uskottomuutta aikoinani. Olen tajunnut toisen olevan heikko, vaikka samaan aikaan myös alhainen mua kohtaan.

        Olen tajunnut senkin, ettei meidän käsitys rakkaudesta ole ollut samanlainen.

        Se on sattunut huomata sellaista, mutta toiset meistä on heikompia kun toiset. Yhden faktan olen tajunnut, kun ei ole aitoja syviä tunnesiteitä toiseen, on helppoa ajatua toisen syliin. Jos on tunnesiteitä, ne toimii kuten en kuse housuuni rajoitin päässä, vaikka olis kuinka kova kusihätä.

        Tiedän sen, että kun rakkaus ja kunnioitus on hiipunut, ei ole mikään korkea kynnys ihastua toiseen. Kun oma suhde on kuivunut valtamerestä vesilätäköksi. Näkee järvet ja joet.

        Hyvä tinka, asia on juuri näin.


    • adfjgi9

      sanonta: "jos pettää kerran pettää toisenkin" on totta ja asian ihan omakohtaisesti sitten huomasin kun en vanhaan sanontaan uskonut.

      myös paria suhdetta sivusta seuranneena sanonnan merkitys vain vahvistunut.
      no nuorempana tein virheen, mutta nykyään tajuaisin laittaa kerrasta poikki.

    • mettis..

      En voi sanoa, että olisi kerrasta poikki. Mutta sen jälkeen suhdetta hiljalleen kalvava epäluottamus söisi äänettömästi mutta varmasti perustuksia, ja joku hetki suhde romahtaisi todennäköisesti kokonaan.
      On kavalampaa ja huomaamattomampaa kuin nopea primitiivireaktio. Mutta niin tuollaisessa todennäköisesti kävisi. Kokemusta ei ole vast tilanteesta, mutta tilanteesta, jossa luottamus muutoin pahasti petetty.

    • --------------------

      Kyllä asiasta on pystyttävä keskustelemaan. Miehen pettämisen olen valmis antamaan anteeksi tietyissä tilanteissa esim. jos mies on käynyt satunnaisesti maksullisissa naisissa. Jatkuvaa ja holtitonta pettämistä en kuitenkaan kestäisi katsella sivusta pitkään vaan ero olisi ainoa vaihtoehto jos ei käytös muuttuisi. Kotiin tai yhteiseen aviovuoteeseen en halua vieraita pyörimään. Jotain rajaa on oltava...naiselle en hyväksy pettämistä missään olosuhteissa.

    • Darth

      Ei taida palstan puheet vastata käytäntöä. Moni antaa anteeksi, kun on lapsia ja yhteistä velkaa. Kunniamurha nyt on täysin älytöntä. Mutta koska pettäminen voi tuhota ihmisen elämän, avioliitossa tarvittaisiin selkeä pelote. Eräällä avioparilla oli avioehto, että jos toinen pettää toinen saa koko omaisuuden. Sellainen sopimus ei liene täysin lainvoimainen käytännössä, mutta jos aviopari vapaaehtoisesti sellaisen avioehdon tekee, miksei se voisi olla lainvoimainen. Pettäjä miettisi toisenkin kerran ennen aikeitaan, jos on sellaiseen paperiin nimensä laittanut.

      • ....................

        Tuollaisen sopimuksen kannalla olisinkin. Valitettavasti ei taida olla ollenkaan lainvoimainen, mutta saisi kyllä olla.


      • Paavo hiivasieni
        .................... kirjoitti:

        Tuollaisen sopimuksen kannalla olisinkin. Valitettavasti ei taida olla ollenkaan lainvoimainen, mutta saisi kyllä olla.

        Sen näyttäminen oikeudessa, että joku on pettänyt, on pirun vaikeaa. Kuunneltaisiin puolituttujen todistuksia kuinka "kävi ne kerran kahvilla ja lähekkäinkin oli, ainakin sekunnin verran".

        Eikä ole päteväkään varmaan tuollainen avioehto.


    • ..................

      Se nyt vain muuttaisi suhdetta niin, että kummatkin osapuolet olisivat loppujen lopuksi onnettomia ja pahimmassa tapauksessa lapset mukaanluettuna. Pettäminen on niitä asioita, joita on erittäin vaikea pistää taakseen. Viimeistään riidoissa sitä tulisi käytettyä lyömäaseena.

    • onelonelywoman

      Meinaatko että ne pettäminen tekee onnelliseksi?

    • Kerrasta poikki. Mä olen ottanut virheistä opiks. Pettämistä ei parisuhteessa hyväksytä, ei vaikk toinen miten vannois ettei ikinä enää.

    • sexpom69

      Täällä se asia mennyt ihan toiseen suuntaan..kysyttiin annatko puolisolle anteeksi pettämistä...eikä vedätkö turpaan puolisoa pettämisestä...ja hakkaat siin sivussa koko perhe...En antaisi vaan toivottaisin puolisolleni hyvät jatkot ja lähtisin...Ja teille väkivaltaisille...muuttakaa ihmees tänne kainuuseen...täällähän puukosta saa aina se heikompi osapuoli erotilanteessa..ja yleensä se väkivallan tekijä on mies ja uhrit joko vaimo,lapset tai perheen lemmikki..pari viikkoa sitten mies puukotti koiran erotilanteessa...

    • Se on kerrasta

      poikki. En halua, että naiseni päällä käy kukaan paska ähkimässä. Haluan olla ainoa mies, jolla on oikeus työntää kalunsa naiseni vittuun.

    • anselmi-sanoo

      Sama mulla. Kai se jotain rajoittuneisuutta jonkun mielestä voi olla, mutta minä en naisiani jaa. Joko ollaan yhdessä tai sitten paneskellaan erillään.

    • maikkila

      Mieheni petti,eleli kuin poikamies.Viikonloput oli hänen meno aikaa.eukosta/lapsesta viis.Koska päätin hänet jättää,hän alko viettää yllättäin aikaa kotona.Jokunen vuosi hyvin mentiin kunnes sama rumpa taas.Ja,mitä tein minä.Otin hänestä oppia.Olen hyvän näköinen,ja miehet pyöri ympärillä.Sehän ei hänelle käynyt lainkaan.Meni aivan sekaisin,huomasi et minulla hauskaa,enkä enään hänestä välitä.Alko anteeksi pyytelyt,ja minun vahtiminen.Kotoa hän ei poistunut.Minä menin, vaikka kielsi.On se ihmeellistä,miten toinen voi alistaa.Sen hän teki minulle.Ja kun hain eroa,kaikki syy tietty minussa.Yäk ja yäk.Onneksi erosin.Nyt uskollinen ihana rakastettava luotettava kumppani,ollut jo vuosia.Ei pahoita minun mieltäni,eikä kenenkään muunkaan.Erittäin pidetty ihminen.Nyt voin elää ilman itkua.Nautin joka hetkestä.

    • Tässä on taas yksi esimerkki siitä miten näissä pettämiskuvioissa suattaapi äkkiä käydä. Tässä tapettiin nyt pettämiskumppani. Pettäminen on sen verran kamala juttu että aiheuttaa hyvin äkkiä primitiivireaktion ja sillä kannattaisi todellakin olla tarkempana sen kanssa. Jos haluaa elää ja välttyä kaikenmaailman pahalta ei kannata pettää eikä myöskään mennä paneksiin varattuja.

      http://www.iltalehti.fi/uutiset/2011062313941412_uu.shtml

      • T-Park Trashmaster

        Joo, kannattaa pysyä erossa white trash -porukoista.


      • T-Park Trashmaster kirjoitti:

        Joo, kannattaa pysyä erossa white trash -porukoista.

        Kaikki noi pettäjät, pettämiskumppanit on trash-porukkaa ja riippumatta yhteiskunnallisesta statuksesta, myös erittäin varmoja paikkoja saada jotain väkivaltaan liittyvää niskaansa.

        Eikös tässä just muutama päivä sitten kohistu jostain miljonäärien sekoiluista aiheen tiimoilta?
        Rikkaammat yleensä ostaa tappajat asialle eikä sotke omia käsiään, tosin kyllä nekin voi senkin tehdä.

        Yhteinen nimittäjä on siis tuo pettämiskuvio, ja jos ei halua mitään väkivaltaista niin kannattaa pysyä kaukana noista kuvioista eli ei petä eikä mene sorkkiin varattuja.


      • Darth
        T-Park Trashmaster kirjoitti:

        Joo, kannattaa pysyä erossa white trash -porukoista.

        Tulee mieleen ensiksi valtakunnansovittelija Reini, joka toi vieraan naisen kotiinsa. Sitten tapeltiin vaimon kanssa, putkaan ja potkut virasta. Vuoden päästä kuolikin sitten sydäriin. Ja nyt tuli mieleen kyky puolueen entinen ministerikin Kari Häkämies, joka pahoinpiteli naisystäväänsä.

        Taitaa olla vain niin, että paremmissa piireissä ongelmat usein salataan, koska kunnian/uran menetyksen pelko on niin suuri, että kaikki kestetään. Pahimmissa tapauksissa ongelmat salataan väkivallan pelolla.


      • Darth kirjoitti:

        Tulee mieleen ensiksi valtakunnansovittelija Reini, joka toi vieraan naisen kotiinsa. Sitten tapeltiin vaimon kanssa, putkaan ja potkut virasta. Vuoden päästä kuolikin sitten sydäriin. Ja nyt tuli mieleen kyky puolueen entinen ministerikin Kari Häkämies, joka pahoinpiteli naisystäväänsä.

        Taitaa olla vain niin, että paremmissa piireissä ongelmat usein salataan, koska kunnian/uran menetyksen pelko on niin suuri, että kaikki kestetään. Pahimmissa tapauksissa ongelmat salataan väkivallan pelolla.

        Juu ja hyviä esimerkkejä. On aivan turha kuvitella että pettäminen olisi vain köyhemmän väen ongelma tai siihen liittyvä väkivalta. Kyllä noita löytyy ihan joka paikasta, toiset vaan saa pidettyä asioita permmin piilossa vaikkapa rahan avulla eli ostetaan porukkaa hiljaiseksi. Aika paljon se Tigerkin maksoi että hoort olisi hiljaa, mutta ilmi tuli silti. Kanerva ei tainnut maksaa ollenkaan tarpeeksi kun taas saa lukea senkin touhuista. Antaakohan Kiikko taas anteeksi jotta pitää asemansa?


      • munaa vieraaseen vit
        Papu.Sparrow kirjoitti:

        Juu ja hyviä esimerkkejä. On aivan turha kuvitella että pettäminen olisi vain köyhemmän väen ongelma tai siihen liittyvä väkivalta. Kyllä noita löytyy ihan joka paikasta, toiset vaan saa pidettyä asioita permmin piilossa vaikkapa rahan avulla eli ostetaan porukkaa hiljaiseksi. Aika paljon se Tigerkin maksoi että hoort olisi hiljaa, mutta ilmi tuli silti. Kanerva ei tainnut maksaa ollenkaan tarpeeksi kun taas saa lukea senkin touhuista. Antaakohan Kiikko taas anteeksi jotta pitää asemansa?

        Mitä Kiikko olisi ilman Kanervaa - ei yhtään mitään muuta kun Iken " jämä"

        Kiikolla on liikaa menetettävää ja satavarmasti antaa anteeksi, jos ero tulee, niin Kiikon elintaso ja sosiaalinen asema alenee.


    • n22w

      Jos saisin tietää aviomieheni minua pettävän, niin en nyrkkiä heiluttelisi, enkä sen koomimmin itkisi - niin alas vajonnut mies ei ansaitse kyyneleeni puolikastakaan. Minä vaan pakkaisin kimpsuni ja kampsuni, nappaisin koiran kainaloon ja vähin äänin lähtisin pois. Kommunikointimme rajoittuisi vain virallisiin papereihin ja ositukseen. Ei muuta.

      Olen vakuuttunut, että se, joka pettää kerran pettää toisen, kolmannen ja kymmenennenkin kerran. Ei ole yhtään mitään järkeä jää tutuksi ja turvalliseksi kodin hoitajaksi, jonka luona ies kävisi vain velvollisuuden tunnosta näyttäytymässä kun kerkisi. En myöskään ikimaailmassa ottaisi puolisokseni aiempia naisiaan pettänyttä miestä.

    • kikkeli-kake

      Ei se järvi siitä kulu jos joku siitä yli soutaa.

      Itse olen nussinut niin paljon varattuja perheenäitejäöjoita mies pitää puutteessa, eli en omastakaan naisestani viitsi niuhottaa.

      • tehomies

        Toivotaanpa että kohdallesi sattuu kaltaiseni mies jonka kumppaniin erehdyt kajoamaan, sen jälkeen et nussi ketään!


    • gashashas

      "Pettäminen on sen verran kamala juttu että aiheuttaa hyvin äkkiä primitiivireaktion"

      Eli olet henkisesti teini-ikäisen tasolla. "No kun mua vaan vitutti".

      • Niin, pettäminen voi aiheuttaa suurella osalla primitiivireaktion.

        Ai, mä olen? No, olenpahan sitten samalla tasolla pettäjien kanssa "no mutta kun mua vaan panetti enkä mä kykene hillitteen itteeni eikä mulla ole kunniallisuutta eikä moraalia, joten heti oli pakko olla reidet auki/kullilla sörkkimässä kun tarjottiin"

        :D


    • Kunnioitusta vaativa

      Jos yllättäisin itse teosta niin varmasti alkaisin heti itkemään tai sitten pyörtyisin järkytyksestä! Pettäminen satuttaisi sielua todella pahasti. Jos olisimme ehtineet jo avioiliittoon niin silloin voisin yrittää antaa anteeksi, mutta en ole varma pystyisinkö siihen. Jos menen miehen kanssa naimisiin niin silloin on tunteiden oltava syvät ja aidot molemmilla. Ja miehen on oltava minulle uskollinen, koska hän kunnioittaa minua! Seurustelusuhteessa jättäisin moisen miehen heti. Pettäjä ei ole minun arvoiseni.

    • j k

      en anna anteeksi

    • Koffeli

      Suhteen ulkopuolisesta seksistä voisi sopia niin ei tarvitse pettää.
      Ei seksi ole sellainen asia, että siinä pitäisi sitoutua vain yhteen kumppaniin kerrallaan JOS seksi suhteessa ei ole tyydyttävää. Suhde voi toimia muuten hyvin ja vajeellisen seksin korvata. Nykyään erotaan turhan herkin perusteiden ja aiheutetaan eroamalla enemmän harmia. Hyvä lainasutina pitää nähdä positiivisena, omaa suhdetta parantavana/piristävänä tekijänä.

      • Kaljakori kilisee

        Aika harvat sen pystyvät noin näkemään. Ja jos otetaan mukaan se, että molemmat olisivat tyytyväisiä "lainasutinan" määrään.


      • Chihiro87

        Silloin erotaan eikä haeta suhteen ulkopuolelta tyydytystä. Minä en sinunlaisesi kanssa voisi seurustella, jos todella olet tuota mieltä.
        Kun ollaan parisuhteessa, ollaan vain yhden kanssa eikä haeta piristystä suhteen ulkopuolelta. Jos ei oma kelpaa niin sitten eroa ennemmin.


      • Wohvelisankari

        Itse olen täysin yhden miehen nainen enkä sinkkunakaan harrasta epämääräisiä suhteita, MUTTA jos pitkäss rakastavassa suhteessa, mies kertoisi kaipuustaa muihin naisiin, niin olisin valmis yrittämään jotain kimppaa tai vaihtoa ihan siksi, että seksuaalisuus on tärkeä osa elämää ja arvosatisin kumppanini avoimuuttaja rehellisyyttä. Eihäns e ole pettämistä, jos siitä yhdessä sovitaan.


    • Miksi.

      Pitäisi suuttua,tai raivota,jos puoliso jäisi kiinni toisen kanssa seksistä? Minä en ainakaan raivostuisi, vaan rauhassa lopettaisin suhteen. Jos toisen kanssa on seksi antoisampaa ja mukavampaa,niin miksi ihmeessä sitä iloa ei toiselle soisi? Näin aikuisena ihmisenä osaa katsoa elämää aivan eri näkökulmista. En myöskään ymmärrä sanaa pettäminen,mitä ihmettä toinen pettää,jos hän harrastaa seksiä jonkun muun kanssa? En minä ainakaan ole tehnyt minkäänlaista kirjallista sopimusta puolisoni kanssa siitä,että hän saa harrastaa seksiä ainoastaan minun kanssani,enkä myöskään omista puolisoani.

      • Boy from the hood

        Mä ainakin näen sen niin, että olen tehnyt suullisen sopimuksen tulevan puolison kanssa siitä, että hän saa harrastaa seksiä vain minun kanssani. Siinä mielessä katson omistavani puolison.

        Kyllä siitä luottamuksen pettämisestä penatttia kuuluu antaa, mutta en lähtisi nyrkkilinjalle, niin kuin monet täällä.


      • Chihiro87
        Boy from the hood kirjoitti:

        Mä ainakin näen sen niin, että olen tehnyt suullisen sopimuksen tulevan puolison kanssa siitä, että hän saa harrastaa seksiä vain minun kanssani. Siinä mielessä katson omistavani puolison.

        Kyllä siitä luottamuksen pettämisestä penatttia kuuluu antaa, mutta en lähtisi nyrkkilinjalle, niin kuin monet täällä.

        Niin hän saa harrastaa vain sinun kanssasi seksiä mutta sinä saat harrastaa kenen kanssa tahansa?

        Etkä sinä omista puolisoasi, teillä molemmilla on vain sellainen käsitys, että parisuhteessa ei harrasteta muiden kanssa seksiä.
        Ei toista ihmistä voi omistaa koskaan.

        Ja tuolle "miksi pitäisi suuttua jne", jos on molemmilla käsitys, että parisuhteessa ollessa ei harrasteta muiden kanssa seksiä niin sitten ei harrasteta. Sinulle ehkä sopii sellaisen avoin suhde jolloin et ns. petä puolisoasi eikä hän sinua.

        Mutta kyse on yleensä luottamuksesta, yleisesti parisuhteessa ollessa ihmiset ovat yksiavioisia ja he luottavat kumppaniinsa ettei tämä riko luottamusta. Suhde perustuu luottamukseen ja kunnioitukseen, yksiavioisessa suhteessa ne ovat erityisen tärkeitä.
        Kyllä se tekee ilkeää kun on toiseen luottanut täysin ja toinen onkin rikkonut luottamuksen jota ei ihan heti takaisin saa jos nyt ollenkaan.

        Ei se ole omistamista eikä ns. sopimusten tekoa.


      • boy from the hood
        Chihiro87 kirjoitti:

        Niin hän saa harrastaa vain sinun kanssasi seksiä mutta sinä saat harrastaa kenen kanssa tahansa?

        Etkä sinä omista puolisoasi, teillä molemmilla on vain sellainen käsitys, että parisuhteessa ei harrasteta muiden kanssa seksiä.
        Ei toista ihmistä voi omistaa koskaan.

        Ja tuolle "miksi pitäisi suuttua jne", jos on molemmilla käsitys, että parisuhteessa ollessa ei harrasteta muiden kanssa seksiä niin sitten ei harrasteta. Sinulle ehkä sopii sellaisen avoin suhde jolloin et ns. petä puolisoasi eikä hän sinua.

        Mutta kyse on yleensä luottamuksesta, yleisesti parisuhteessa ollessa ihmiset ovat yksiavioisia ja he luottavat kumppaniinsa ettei tämä riko luottamusta. Suhde perustuu luottamukseen ja kunnioitukseen, yksiavioisessa suhteessa ne ovat erityisen tärkeitä.
        Kyllä se tekee ilkeää kun on toiseen luottanut täysin ja toinen onkin rikkonut luottamuksen jota ei ihan heti takaisin saa jos nyt ollenkaan.

        Ei se ole omistamista eikä ns. sopimusten tekoa.

        Ei, vaan en tietysti itsekään harrastaisi kenenkään muun kanssa. Näin lähtökohtaisesti, voidaanhan siitä sopia toisin joskus myöhemmin, että molemmat saavat hakea seksiä muualtakin. Tuskin kovin helposti itse lähtisin sille linjalle.

        Mun mielestä on vähän makuasia, puhutaanko luottamuksesta vai sopimisesta. Luotan siihen, että ollaan yksiavioisia; toisaalta siitä on tietyllä tavalla sovittu, ja voidaan sopia toisinkin.


    • Koffeli

      Mitenkäs esimerkiksi pienet lapset reagoisivat?

      Isä ja äiti nyt erosivat kun ei ollut enää niin kivaa sängyssä, vaikka muuten menikin tosi kivasti.
      Myydään talo ja autot, asutaan erillään ja ollaan vain ystäviä.

      Aivan kuin se ruoho olisi kokonaisuudessaan vihreämpää aidan toisella
      puolella?

      Nykyajan seksi ja ihmissuhteet ovat niin spesifikoituneita, että on yhdelle ihmiselle vallaton taakka täyttää ne kaikki.

    • Poksu 38

      Se olisi kerrasta poikki, perustelut:

      1) Aikuisen ihmisen pitää jo tietää, että irtosuhteet ja vieraissa käynti ei kuulu normaaliin parisuhteeseen. Sen verran kumppanilta voi ja pitää odottaa itsehillintää, ettei juokse vieraissa.

      2) Parisuhteessa kerran menetettyä luottamusta on vaikea saada takaisin.

      3) Tapahtuneen selittely yleensä vain pahentaa asiaa. Turha selitellä, kun maito on jo läikkynyt.

      4) Kerran pettäjä - aina pettäjä pätee useimmissa tapauksissa.

      Ennen kuin joku nainen mussuttaa, että kun miehetkin pettää: kaikki meihet eivät petä, eivätkä harrasta irtosuhteita edes ollessaan sinkkuina.

    • Virta viiva

      Antaisin anteeksi ja jatkaisin elämääni ilman häntä. Toivottaisin hyvää elämää kuitenkin hänelle sitten. Kuitekin voisi kysyä, mitä parisuhteelta sitten puuttui?

    • ei kolmatta kertaa

      Se olisi kerrasta poikki!Ensimmäinen 14vuoden avioliitto päättyi samana päivänä,kun sain tietää ex-mieheni pettäneen minua,"parhaan" ystäväni kanssa!Itse en ole koskaan pettänyt kumppaniani,enkä petä.Yksi suhde ja yksi mies kerrallaan, on minun mielipiteeni.!Toista avioliittoa eletty 11vuotta,saas nähdä miten pitkälle päästään?

    • Cobra'

      Kyllä se olis sillä selvä heti kerrasta.
      Jos yllättäisin itse teosta niin siinä olis jo elämä katkolla tämän miehen osalta, ihan takuulla tulee pataan, se on sitten ihan kunnon pieksäminen eikä mitään husimista. Naisiin en kajoa väkivallalla se mulla on periaatteena.
      Kannattaa tosiaan vähän katsoa kenen akkaa lähtee panemaan, joskus saattaa olla se mies vastassa,jota et halua kohdata.

    • nainen onneton

      Heippa täällä yks onneton tällä hetkellä.Vietän juhannusta yksin ,mun toinen osapuoli lähti sitä viettämään muualle ja sanoi et soitellaan sit kun hän on tullut takaisin .Taitaa olla toisen naisen tykönä eli pettämässä mua . jos näin on anteeksi en anna ja hän lentää mun elämästäni helvettiin.

      • Cobra'

        Miks helvetissä te seurustelette idioottien kans.? Eikö sullekkaan oikeaa miestä muka ole löytynyt.


    • iloluonteinen ukm

      Jos vaimo antaisi muille niin eipä tuo siitä kulu! Jos nökisin tilanteen että vaimo sextaa toisen kaa, suusex molemmin puolin ja kunnon panot niin nauttisin tilanteesta. `Tiedän että vaimo on ainakin kerran antanut vieraalle nuoremmalla ukkomiehelle. Ainoa mikä siinä harmitti oli sen kun en ollut näkemässä ja päässyt "liukkaille"!
      Se kiihottaa kuitenkin kun vaimo kertoi mitä kaikkea he olivat tehneet, siis aivan kaiken. Täytyy sano että hän oppikin jotakin,,ottamaan suuhun kunnolla;-))
      Itsekin olen ollut yhden tutun avioparin kanssa kolmantena mutta sitä ei vaimo tiedä...Pariskunta on nääs mökkinaapurit! Muutaman kerran viime kesänä harrastettiin triplaa kun vaimo ei ollut paikalla...Jo kerran tänä kesänäkin.
      Siis antaa palaa vain jos vaimokin saa vierasta;-)
      Laita kommenttia osoitteeseen [email protected]

      • Cobra'

        Oma kommenttini on jotta kaikkia perkeleitä sitä pitää ollakkin.
        Sun vaimos on sulle pelkkä vakipano, eihän tota muuten voi selittää.


      • Cobra'

        Tuli vielä mieleen sellainenkin,et panitteko molemmat tota naista, vai panitko sinä sitä naista ja tää mies sitten samaan aikaan pani sua perseeseen,vai mitenkä tää kuvio toimii.?


    • ja pinoon

      kerrasta poikki

    • Suhde oli siinä

      Ei siitä suhteesta enää mitään tule, joten parempi erota. En anna tekoa toiselle ikinä anteeksi ja hän huomaa sen sitten koko ikänsä.

    • Kysympässvain

      Kuinka moni täällä jotka sanovat että "kerran pettää pettää aina" on itse joskus pettänyt? ..Ja myöhemmin ollut pettämättä?

    • Kirjoittaja

      xD

      Tulee mieleen eräs tyyppi, joka selitti tohkeissaan, että mikäli hänen naapurinsa hankkisi pienen koiran ja se koira pääsisi irti talutushihnasta ja se koira tulisi sitten puremaan häntä jne...

      Potkaisisi kuulemma.

    • vcvcxvvvv

      Tässä taas nähdään, että ajattelu ja oikeudenmukaisuus on harvinaista. Tuntuu yhä useampi olevan tällaisia Papuja, joiden järjen lahjoissa ei paljon ole kehuttavaa.

      • veri!

        Lässyn lässyn ...

        Toivotaan että jokainen pettäjä kohtaan Papun tai muiden suoraa toimintaa kannattavien kaltaisen petetyn osapuolen kun "niihin touhuihin" ryhtyy ja varsinkin kun kiinni jää!

        Game over!


      • vcxvcxvxcvx
        veri! kirjoitti:

        Lässyn lässyn ...

        Toivotaan että jokainen pettäjä kohtaan Papun tai muiden suoraa toimintaa kannattavien kaltaisen petetyn osapuolen kun "niihin touhuihin" ryhtyy ja varsinkin kun kiinni jää!

        Game over!

        Siitähän tuleekin yleensä hyvää jälkeä kun toisen kimppuun käydään. Minulle on ihan yhdentekevää mitä olen tehnyt. Jos minun kimppuun käydään, puolustan itseäni.

        Kannattaa muuten muistaa, että kun toisen ihmisen kimppuun käy, hän saa adrenaliinipiikin, jonka takia ihminen ei hetkeen ajattele ihan täysillä. Jos kyseessä on iso mies, saatat makoilla sen jälkeen selälläsi pidempäänkin...

        Ps. Toivottavasti sinulla ei ole/tule lapsia, koska tässä maassa on jo tarpeeksi aggressiivisia ihmisiä.


    • JuhannusJussi

      Onneksi ei oo tarvinnu kertaakaan vahtia kenenkään persettä. On vähän muutakin tekemistä ollut.

    • nannaannana

      itse olisin ainakin todella rikki, en todellakaan tiedä mitä tekisin :'( en ikinä kyl uskois et mieheni pettäis mua, mut kyl sitä silloin tällöin aina miettii et mitä jos niin kävis. ei kannattais ajatella ollenkaa, ahdistaa niin paljon! anteeksi todennäköisesti antaisin, en pysty edes ajattelemaan et seurustelisin kenenkään muun kanssa. itse en ole koskaan pettänyt, en edes suudellut ketään, ei ole koskaan tullut mieleenkään. parisuhde on mulle kaikista tärkein mun elämässä

    • cxv mk,bnm,

      Lähden, otan lapset ja puolet äijän rahoista, käymään saa tulla jos viitsii niin kauas matkata kuin mihin muutan. Se on moro.

    • NAINEN vm -53

      Jos minä olisin tuo äijä, niin lähtisin äkkiä. On sairas suhde, jos pitää kiristää lapsillia ja rahalla.

      Miten tämä on niin kuuma juttu tämä seksuaalinen uskottomuus? Ollaan valmiita hajottamaan kaikki yhteinen ja lapsilta koti! Miksi se on niin joko-tai? Miksi ylipäätään halutaan omistaa toisen seksuaalisuus ja muutenkin määrätä kokonaan toisen elämästä? Antakaa liekaa!

      • MIES vm -77

        Miksi et alkaisi ilmaiseksi puumapano palveluksi nuorille miehille jos et kerran osaa olla kunnon parisuhteessa?


      • Siinä on kyse luottamuksesta ja kunnioituksesta.


      • Eräs mies

        Se on joko kunnioitus tai kaikki yhteinen paskaksi.


    • eijaksatuollaista.

      Toi papu sparrow tai mikä lie on kyllä mielästäni feikki ja joku mies - joka täällä provoaa.

    • ghkdfkd

      "Sopivan" väkivaltaiset vastaukset saavat eniten plussaa, hmmm...

      • fdsvcxxcv

        Tottakai kun kirjoittaja käy itse niitä naputtelemassa monta kertaa päivässä.


    • papunlogiikka

      mitäs sitten jos mies on sitä mieltä ettei häntä lyödä ja anneta turpaan?Kuinkas sitten suu pannaan,tämähän vesittyy koko touhu,vai pitäiskö miehen niinku seistä asennossa kädet sivuilla housunsaumoilla ja sitten sitä turpaanvetoa?

    • HN

      "Miten tämä on niin kuuma juttu tämä seksuaalinen uskottomuus? Ollaan valmiita hajottamaan kaikki yhteinen ja lapsilta koti! Miksi se on niin joko-tai? Miksi ylipäätään halutaan omistaa toisen seksuaalisuus ja muutenkin määrätä kokonaan toisen elämästä? Antakaa liekaa! "

      HäijyNeitsyt on samalla kannalla, tosin vapauden täytyy olla yhteisesti sovittua ja kumppani täytyy pitää kartalla siitä missä mennään ja mikä on tilanne.

    • Ostettu luottamus

      NImimerkille PAPU SPARROW:

      Tsemppiä!

      Oon ihan samoilla linjoilla kanssas mutta kuten muista vastauksista näkee niin kun ihmiset ovat niin väsyyköitä ja lässyköitä selittäjiä jotka vielä alentuvat pettäjien edessä sairaalloiseen "empatiaan" ja ymmärtämiseen niin lopputulos on se että pettäminen jatkuu.

      Jos pettäjä saisi sitä mitä tilaisi eli turpaansa ja oivan rangaistuksen niin pettäjiäkin alkaisi mietityttämään toiminta.sa

      Mutta kun pääsee kuin koira veräjästä ja heitä paapovat nämä munattomat ja munasarjattomat ihmiset niin joitakin viilataan aina silmään jopa useammin kuin sen yhden kerran.

      • mitäs papu

        puskasta huutelee,kukaan muu ei voi olla noin idiootti että kirjoittaa tuollaista.


      • Ostettu luottamus
        mitäs papu kirjoitti:

        puskasta huutelee,kukaan muu ei voi olla noin idiootti että kirjoittaa tuollaista.

        Minun provokatiiviset kirjoitukseni eivät ole nimimerkki Papun heiniä.

        Sinä itse olet pikku kikkelinen idiootti (olitpa nainen tai mies)


    • dsfsdf

      Söisin sen jätskit.

    • sir_eino

      No ensin varmaan alkaisin itkeä. Se nyt on mun ensireaktio kaikkeen ikävään.

      Sitten... En tiedä. En ole koskaan joutunut petetyksi. Riippuu varmaan monesta asiasta mutta kyllä mä luulen etten pystyisi enää olemaan sen naisen kanssa. Yrittäisinkö? En tiedä. Ehkä.

      • sir_eino

        Kai siinä ajattelisi että nyt se on löytänyt jotain parempaa ja se olisi liian suuri kolaus mun egolle.


    • .

      .

    • Hakatkaa toisianne

      Ei tarvitse ihmetellä miksi Suomi on yksi maailman väkivaltaisimmista maista,joidenkin järjenjuoksu on jäänyt ameeban tasolle.

    • Jaska'

      Jos yllättäisin itse teosta, niin olisin porstuassa kirveen kans vastassa tätä herraa, joka teki elämänsä viimeisen virheen.
      Laitetaampa lutkailijoille vähän mietittävää yömyssyksi.

    • Kylmäx vaan molemmat

      Kurkut poikki sekä siltä huoralta että aivottomalta panogigololta joka meni saastuttamaan omaisuuttani. Joutuisin varmaan viettämään muutaman vuoden vankilassa, mutta eihän tuohon tilanteeseen ole muuta kunniallista ratkaisua.

      • hgjkdjgk

        Se olette pellejä provoja. Pilaisitko oikeasti elämäsi koska naisesi paljastui horatsuksi?


    • neiree

      olisin varmaan niin tyhmä että antaisin anteeksi ja jopa yrittäisin unohtaa. en ole sen sortin ihminen että muistelen vanhoja, ne puhutaan kerralla selväksi. mutta miten tälläistä pystyy selvittämään? tietysti yrittäisin etsiä syytä miksi niin kävisi, jos oma parisuhde ei tyydytä, tiedostan miksi ihminen pettää. mutta en helvetissä sitä hyväksy. lapset ovat paskin syy olla yhdessä (jos siis menee huonosti ja pitää alkaa peittoa heiluttelemaan muiden kanssa), siinä kärsii lapset ja aikuiset.
      rysän päältä jos jäisi kiinni, sen joko kuulisin koko kylä ja säestettynä pikkusilla itku-potku-raivareilla tai sitten kävelisin kylmän viileästi pois paikalta, "minähän en kasvojani menetä".

    • Berbatov

      Huikeita plussia ja miinuksia muuten rukattu joillekin tässä ketjussa...

      • xccvxcvxxcvfdsdf

        Jollain vaihtuu ip tiuhempaa kuin alushousut.


      • papu ,.
        xccvxcvxxcvfdsdf kirjoitti:

        Jollain vaihtuu ip tiuhempaa kuin alushousut.

        on hävinny maan alle.


      • cvxxcvxcv
        papu ,. kirjoitti:

        on hävinny maan alle.

        En minäkään tuollaisen oman typeryyteni jälkeen viitsisi ketjua paljon katsella.


    • syntinenrex

      Taitaa papu olla miettimässä syntyjä syviä.

    • En koskaan antaisi pettämistä anteeksi - suhde päättyisi kun seinään!

      Jos itse teosta yllättäisin niin ....

    • kallanhelmi

      Ei olisi anteeksiantoa. Pelkään että hajoaisin ihmisenä täysin. Jos rysän päältä yllättäisin niin todennäköisesti oksentaisin ensin mutta sitten en uskalla kuvitella mitä tekisin.

    • valitettavan-totta

      Ei siinä ole enää mitään anteeksiannettavaa mun mielestä. Suhde on loppu ja sillä selvä jos toinen pettää, luottamus on mennyt, eikä se takaisin tule. Niin se vain on.

    Ketjusta on poistettu 11 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Sosiaaliturvasäästöt kohdentuvat usein samoihin ihmisiin useampaan kertaan

      ja ihmisiä putoaa kiihtyvällä tahdilla toimeentulotuelle eli köyhien määrä kasvaa eksponentiaalisesti Suomessa. https:
      Maailman menoa
      378
      1925
    2. Olisiko sinulla mitään toiveita?

      Miten sinä toivoisit minun sinua lähestyvän? Mitään mitä olisi tosi hyvä tietää ennen sitä? Jos ei sen kummempia, niin
      Ikävä
      49
      1627
    3. Miksi toisten toiveet ahdistavat teitä?

      Kertokaapa miksi toisen ihmisen toiveet mahdolliselle kumppanilleen ahdistavat niin kovasti? Oletatko, että hän vaatii j
      Sinkut
      208
      1310
    4. Mitä tuntemuksia

      sinulle tulee, kun hän ilmestyy näköpiiriin? Vaihtelevatko ne?
      Ikävä
      84
      1076
    5. T mies missä oot

      T mies pääsetkö lähtemään sieneen villasukat tein sulle 💕🐶
      Ikävä
      69
      965
    6. En nii kui tiiä yhtään

      Mikä suussa kiehtoo, vaikka kaiken pitäisi olla ihan hyvin! Mä niin haluaisin nähdä sut:)
      Ikävä
      58
      938
    7. Oletko kertonut tästä

      Meidän oudosta jutusta kenellekään? Olen kertonut ystävälleni, että olet saanut minut sekaisin…, mutta tästä hän ei tied
      Ikävä
      48
      792
    8. Turun tunnin juna toteutetaan

      Köyhiltä viedään mutta tunnin juna Turkuun viedään läpi. Puhaltakaa PS nyt tämä poikki! https://www.hs.fi/politiikka/ar
      Perussuomalaiset
      105
      743
    9. Homouden synti

      Kerrotaan faktoja alkuun. On olemassa vain kaksi sukupuolta ja aviolIiitto on vain ja ainoastaan miehen ja naisen välin
      Luterilaisuus
      257
      726
    10. huono vai hyvä juttu

      Miten ulkopuoliset reagoisivat jos olisit kaivattusi kanssa yhdessä....?
      Ikävä
      46
      670
    Aihe