Lihottaako maitorahka? Vedän sitä päivässä 3 x 250 g purkkia.. Liikaa? Sekaan laitan marjoja ja hedelmiä, joskus.
Maitorahka?
6
2608
Vastaukset
- mömömömömö
maitorahkassahan on paljon proteiinia. kunhan et tunge liikaa sokeria mukaan, ei se niin pahasti lihota! 3 purkkia kuulostaa aika paljolta, mutta liikutko sitten muuten aktiivisesti?
- 1212121212
Ei rahkassa sinänsä mitään pahaa ole, vain paljon proteiinia :) Itse syön kanssa pari purkkia päivässä (yleensä aamulla ja illalla)
- fffu
niin ja maitorahkassa ei kauheesti ole kaloreita, ainakaan maustamattomissa. tai vähärasvaisissa. mun syömässä rahkassa on 48kcal/100g.
ei oo mua lihottanut, laihtunut mä oon ku vaihoin aamupalaleivät rahkaan.- 13+2
Ennenmin pitäisi katsoa katsoa paljonko syöty määrä sisältää kokonaisuudessa
hiilihydraatteja.
Ei pidä tuijottaa pelkästään niitä kaloreita.
- amyamy
proteiini on avainsana laihdutukseen joten rasvattomalla ja vähäsokerillisella maitorahkalla et kyllä liho!
- kasja
minä syön rasvatonta rahkaa, laitan siihen ananasta ja 10 kcal mansikkakeittoa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nyt tajusin mitä haet takaa
En epäile etteikö meillä olisi kivaa missä vaan. Se on iso hyppy henkisellä tasolla sinne syvempään päätyyn, kuten tiedä403057- 802801
- 1842428
Kukapa se Ämmän Kievarissa yöllä riehui?
En ole utelias, mutta haluaisin tietää, kuka riehui Ämmän Kievarissa viime yönä?362155- 181476
Naiselle mieheltä
Huomasin tuossa, että jääkaapissani on eräs sinun ostamasi tuote edelleen avaamattomana. Arvaatko mikä?231403Salilla oli toissapäivänä söpö tumma
Nuori nainen, joka katseli mua. Hymyili kun nähtiin kaupan ovella sen jälkeen411396- 101274
- 131269
- 221241