MIKÄ GRILLIRUOKA HYVÄÄ?

rane_50

MIKÄ GRILLIRUOKA TEIDÄN MIELESTÄ ON HYVÄÄ? MUN MIELESTÄ GRILLATTU MAISSI, VARTAAT, MAKKARAT JA SIKA.

8

498

Vastaukset 8

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • MÄ TYKKÄÄN KANSSA MAISSISTA . NAUDAN PIHVEISTÄ .JA MAKKARA JA LOHI VARTAAT KASVIKSILLA , TÄYTETYT HERKKUSIENET TUOREJUUSTOLLA PEKONI VIIPALEET KÄÄRITTY YMPÄRILLE NAMMM. SÖISIN VAIKKA 30.

• S-KYÖSTI

MÄ TYKKÄÄN OLUESTA. GRILLATTUNA TAI ILMAN.

• Giorgios Atsopoulos

Karitsan kyljykset kun ne teke oikea hiiligrillissä ja kreikalainen malais salaati ja leipä. Ne mina tykka paljo!

• Tietoa on

pekonia, herkkusientä, sulatejuustoa ja on siinä mainio ja maistuva ateria.
      Ihmetyttää vain, että suomalainen herkkusieni on kksi kertaa kalliimpaa kuin ulkolainen jot itsekin käytän. Sentään ulkolaisessa on kuljetusmaksut ja tullit jo hinnassa sekä tämän korruptoineen suomen alviverot ja muut tekaistut lisät. Ja kuiten, jo pelkästään kaikki tulee matkojen päästä jota kotimaan sienille ei kerry lähestulkoonkaan samaa matkaa, ei tulleja tms. kuluja. No onhan ulkolainen ruoka muuten aivan toista luokkaa kuin suomalainen roskatuote.

• Euro poikineen

Jostainhan ne tukieurot pitää sinunlaisillesi nyhtää...

• Huonointa on rypsiporsas ja siitä tehdyt makkarat esim camping.

• ericson ontuva

Ei campingis mitää lihaa käytetä ei rypsäriä ainakaa. Melassia siinä ehkä on. Mut ei e paljon hehjutettu rypsporsu oo mistää kotosi.

• grillitär

Ihan perinteinen camping joka on haudutettu kunnolla kypsäksi ja nautitaan kasvis-juustonyyttien kanssa. Lihat tahtoo kärvähtää tai jäädä raaoiksi, vartaista ei saa kunnollisia ellei lihoja esikypsytetä (oho meinasin sanoa -leikitetä) koska ne ei kypsy tasaisesti. Tai sitten silleen että laittaa pelkkää lihaa vartaaseen ja kasvikset erikseen.
      Jälkiruoaksi fariinisokerissa pyriteltyjä ananasrenkaita vanijajäätelön kanssa

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mikä oli suurin

Ongelma välillämme?
      Ikävä
      99
      863
    2. Mikä Yllätti

Kaivatussasi?
      Ikävä
      86
      727
    3. Rakastamisesi tarkoitus

Mikä oli kaiken tarkoitus? En sitä tiedä, en ymmärrä. Olet mielessäni, alati. Olen miettinyt. Ei sillä taida olla merki
      Ikävä
      50
      624
    4. Tämä meidän välinen tilanne

Se on tosi raskas mulle. Ihminen, jota haluan eniten elämääni, ihanin olento, enkä koskaan pääse näkemään häntä. Sydämen
      Ikävä
      31
      560
    5. Mitä Kärnässä tapahtui?

Sinnen meni ambulanssi, paloauto, poliisiauto ja poliisimoottoripyörä.
      Lappajärvi
      5
      521
    6. En ole hetkeen sinulle kirjoittanut nainen

Vieläkin ajattelen sinua, jos voit uskoa. Tunteet minussa huutavat toivoa ja rakkautta, kun kylmä loogisuus taas pistää
      Ikävä
      42
      465
    7. Kohtalo antoi

sinulle vielä mahdollisuuden valita oikein. Et siihen tarttunut.
      Ikävä
      40
      454
    8. Hoikkana olet pysynyt, ja nättinä

Iloa silmille vähän liikaakin. Ei uskalla aina edes katsoa. Tulee liikaa kaipausta. Yhdelle ihanalle
      Ikävä
      17
      436
    9. Miten tästä pääsee

Ikinä ylitse?
      Ikävä
      44
      418
    10. Jäit mieleeni

Jäit mieleeni nainen
      Ikävä
      39