Uskon kyllä, että miehet&pojatkin välittävät naisten pukeutumisesta "seksuaalisuuteen nähden, paljasta pintaa, tiukkoja paitoja yms.
Mutta ihan normaalia vaatetusta, neuletta, farkkuja, t-paitaa, toppia, hametta, välittävätkö he mitä puemme?
Naisethan kyllä pitävät jos mies/poika pukeutuu tyylikkäästi/coolisti, tai mistä nyt pitävätkään. Ajattelevatko miehet sellaisia?
Minusta tämä oli harvinaisen mielenkiintoinen kysymys, niin oli pakko laittaa tänne(;
1.Eli vaikka 12-14 vuotiaat?
2. 14-16 vuotiaat?
3. 16- 20 vuotiaat?
4. 20-25 vuotiaat?
5. 25- 35 vuotiaat?
6. 35-45 vuotiaat?
//Siis en välittäisi saada vastauksia seksuaaliseen pukeutumiseen liittyen, mutta niitäkin varmaankin tulee
Kiitos vastanneille :)
Välittävätkö miehet/pojat naisten pukeutumisesta?
3
147
Vastaukset
- fdsfbccbcbcv
Viestistäsi ei mielestäni tullut kovin selvästi esille mitä kysyt. Tarkoititko, että minkälainen pukeutuminen miellyttää silmää noissa ikäluokissa vai, että millainen pukeutuminen yleensä miellyttää ja missä ikäluokassa vastaaja on ?
Joka tapauksessa pukeutumisessa on mielestäni tärkeintä se, että pukeutuu tilanteen mukaan. Jotkut saattavat pukeutua näyttävästi, mutta se onkin sitten heidän ainoa tyylinsä eikä se näytä kivalta jokaisessa ympäristössä.
Mielestäni on kaunista ja seksikästä jos nainen pukeutuupääsääntöisesti tiukkoihin vaatteisiin. Tykkään juhla/bile tilanteissa mekoista ja tiukoista farkuista ym. Yläosaan on niin monta variaatiota, etten osaa sanoa mikä on yleisesti hyvä.
Lenkillä sitten tiukkoihin lenkkeilyvaatteisiin ja salilla salivaatteisiin.
Tämä tyyli sopii hoikille ja seksikkäille naisille. Luonnollisesti tukevammat naiset pukeutuvat hieman eri tavoin niinkuin yleensäkkin kannattaisi korostaa niitä omia hyviä puoliaan. Tukevalla tuo paras puoli ei minun mielestäni ole todellakaan peppu. Ehkä joidenkin mielestä ne ovat rinnat, mutta minä tykkään kyllä enemmän pienehköistä rinnoista kuin suurista.
Vanhemmille (vaikka tuo 35-40) sopii samantyylinen pukeutuminen kuin tukevammille nuorille. Tuossa iässä yleensä kuitenkin alkaa löytymään jonkun verran leveyttä hoikemmistakin naisista. - Chaaaan
En ole varma ymmärsinkö tekstisi oikein, mutta tarkoitit varmaan noita ikäluokkia miehiä kohtaan, että minkä ikäiset miehet, joissain tapauksessa pojat, alkavat enemmän huomiomaan naisen pukeutumista.
Itse olen ollut julkisesti homoseksuaali 19 vuotiaasta lähtien.
Minullakin oli tuossa 14-16 vuoden iässä tyttöystäviäkin, niinkuin varmaankin monella kaltaisellani.
Yhdyn samaan edellisen kirjoittajan kanssa, että tiukat topit, yleisesti kireät vaatteet olivat ihanteellisia, ainakin hoikilla tytöillä.
Itse mielestäni pukeudun kohtuun tyylikkäästi, minulla on naispuolisia ystäviä, jotka voivat ksyyä neuvoani juhlaan pukeutumiseen, ja muuta sellaista.
Mutta ne tiukat vaatteet ovat vain sitä teini-huumaa, minusta aikuisen naisen ei tarvitse jatkuvasti korostaa muotojaan.
On olemassa paljon viehättäviä vaatteita naisille, jotka ovat ihan 'löysiä', en paheksu sellaista ollenkaan.
Minusta on käsittämätöntä, miksi miehet vaativat naiselta aina täydellisyyttä.
Hiuksia naiset laittavat keskimäärin joka aamu 40minuuttia, yleensäkkin vain miesystävän tähden. Tiukat vaatteet eivat ainakaan näytä kovin mukavilta, voin olla väärässä, mutta minusta suurin osa miehistä eivät kyllä juurikaan välitä naisen vaatetuksesta muulla tavalla kuin seksuaalisesti.
Toivottavasti pidätte lukemastanne, kiitos! - Tyylillä!
Minä en tykkää vaatteista, jotka korostavat liikaa esim. rintoja. Se riippuu ihan täysin ihmisestä millaiset vaatteet sopii. Esimerkiksi sellaiset löysähköt boyfriend-farkut tai haaremihousut saattavat olla erittäin kauniit jonkun tytön päällä :) Jos osaa pukeutua tyylikkäästi niin ei todellakaan tarvitse olla mitään seksikästä ja paljastavaa. Esimerkiksi korut, laukut ja kengät tekee TODELLA paljon ilmettä asukokonaisuuteen!
En tiedä mistä on tullut sellainen käsitys, että kaikki miehet tykkäisivät vain seksikkäistä tai huorahtavista vaatteista. Paljon näkee nykyisin nuoria naisia, jotka osaavat pukeutua TYYLILLÄ ja hienosti! Ehkä vanhemmat miehet eivät ymmärrä naisen päällä lököttäviä farkkuja, mutta minä ymmärrän ja useimmiten pidän näkemästäni! :)
Ja kyllä sen näkee, jos nainen tykkää omasta vaatetuksestaan ja se näyttää silloin vielä entistä paremmalta!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Orpo räyhää: kansan on muututtava
Orpon mukaan kansa ei elä kokoomuksen kanssa samassa todellisuudessa, ja sen vuoksi kansan on muututtava. Kas kun ei san1932430- 581325
Kristillinen kaste annetaa upotuskasteena
Kristillinen upotuskaste perustuu juutalaiseen mikve-kasteeseen, jossa upottaudutaan veden alle kokonaan. Paavali vertas1621187Koko kansan kaste Punaisen meren ylityksen aikana
Koko Israelin 2,5 milj.kansa sai kasteen ja Pyhän Hengen lahjan ylittäessän Punaisen meren. 1.Kor.10 1 Sillä minä en ta3661137Martina ja jalkapalloilija2
Seiska: Martina iski nuoren jalkapalloilijan vuosia sitten. Könysikö milf teinin kanssa?1871078Sijaiskasteet kuolleitten puolesta
Paavali teki Korintossa sijaiskasteita kuolletten puolesta eli ns. Mormoninkasteita. 1. Kor. 15:29 Mitä muutoin ne, j3731059- 971049
Nainen, nyt esitän muutaman skenaarion
Asumme yhdessä ja seurustelemme. 1. On ilta ja olet sohvalla makoilemassa ja räpläät kännykkääsi. Makuuhuoneesta kuulu1221038Oikea kaste on syntisten kaste
Oikea kaste on syntisten kaste. Vain syntisiä tulee kastaa. Itsensä uskoviksi ja vanhurskaiksi julistaneita ei tule ka58985Kristillinen kaste toimitetaan upottamalla veteen - pään valelukaste ei kelpaa
Kristillinen upotuskaste perustuu juutalaiseen puhdistautumiseen, jossa upottaudutaan veden alle kokonaan. Paavali verta153982