Turistirysät

Nyt kun lomakausi on aluillaan, niin aiheeseen liittyvä kysymys kaikille: Onko sinusta junttia mennä lomalle sinne, minne kaikki muutkin menevät? Oletko sinä niitä, joiden mielestä Laosin perimmäinen viidakko on hienompi lomakohde kuin Pattaya? Ihmetteletkö, miksi turistit Suomessa parveilevat kauppatorilla, eivätkä Itäkeskuksessa, jossa saisi paremman kosketuksen paikallisten alkuasukkaiden arkeen? (Noh, alkuasukkaiden joka tapauksessa.)

Kysyy tänään turistirysässä hikoillut nimimerkki Ratikkakuski.

53

161

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • "Onko sinusta junttia mennä lomalle sinne, minne kaikki muutkin menevät? "
      -Ei. Kukin halujensa ja kykyjensä mukaan. Toiset haluaa lomaltaan vaivattomuutta ja uima-altaan reunalla lekottelua, eikä sitä saa omatoimiselta reppumatkalta Laosin synkimmästä viidakosta. Toisille toistepäin.

"Oletko sinä niitä, joiden mielestä Laosin perimmäinen viidakko on hienompi lomakohde kuin Pattaya?"
      -Pattaya on ihan perseestä eikä mulle saa puhua mitään thaikuista taikka mulla hirttää kiinni.. sattuneista syistä >:| Mikä tahansa on parempi paikka kuin se. Enivei, ymmärsin kyllä idean ja ei, en ole sellainen joka halveksii turistirysissä kulkevia. Itekkin tykkää pyöriä turistirysissä, käy mulle kyllä muutkin vaihtoehdot.

"Ihmetteletkö, miksi turistit Suomessa parveilevat kauppatorilla, eivätkä Itäkeskuksessa, jossa saisi paremman kosketuksen paikallisten alkuasukkaiden arkeen?"
      -En, pyörikööt missä tykkää. Kai ne enemmän haluaa katsella paikallisia nähtävyyksiä kuin ihmisiä. Mulla on ainakin useimmiten se syy eli valkkaan kohteen nähtävyyksien, museoiden yms. mukaan ja ihmettelen niitä sitten.

• Wisera

"eikä mulle saa puhua mitään thaikuista taikka mulla hirttää kiinni"

Noh, Indonesia on lapsiprostituutiossa uusi hittimaa kuulemma ihan siksi että thaikkulapset ei ole enää tarpeeksi "viattomia".

• !!!!!
        Wisera kirjoitti:

"eikä mulle saa puhua mitään thaikuista taikka mulla hirttää kiinni"

Noh, Indonesia on lapsiprostituutiossa uusi hittimaa kuulemma ihan siksi että thaikkulapset ei ole enää tarpeeksi "viattomia".

Lailliseksi prostituutio"!!!

• Tosijuntit - niinkuin minä- häipyvät lomalla korpeen ja sinnehän ei täällä pohjolassa ole edes pitkä matka. Jaksaa vaikka kävellä. Talvella sitten voi käydä jossain lämmittelemässä ja katsastamassa rantaleijonia. Kesällä on kivempi olla kotikulmilla ja kalastella, meloa, sekä kasvattaa yrttejä.

Mitkäs on Ratikan lomasuunnitelmat?

• ratikka tekee pyhiinvaellusmatkan fuji vuorelle vaimonsa kanssa

• Ratikkakuski yritti käydä sanomassa Paaville suorat sanat sen aborttipolitiikasta, mutta en saanut audienssia ja sveitsiläiskaarti piti huolen, että Paavin sana piti. :-(

• monte24 kirjoitti:

ratikka tekee pyhiinvaellusmatkan fuji vuorelle vaimonsa kanssa

Ensin pitää päästä Kiotoon ja Okinawalle, vaikkei tuokaan huono vaihtoehto ole. Me tosin tehdään sattuneesta syystä pyhinvaellusmatkoja vain Soho-parkiin.

• alv-liskot

junttia tai ei, menen sinne missä saa olla rauhassa tai missä on helvetin kivaa.

Btw, kävelin tänään sandaaleissa ja sukissa. Tennissukkia en valitettavasti omista, lisäksi mustat sukkani sointuivat ikävän hyvin mustiin sandaleihin. Tunsin silti kutkuttavaa mielihyvää. Suosittelen.

• Minulla sentään on kirkkaan keltaiset tukisukat ja silmäsuojat mannertenvälisille lennoille. Hä-hä!

• Ei kun minä menen sinne minne haluan... jos on varaa. - Ja jos se sattuu olemaan paikka, jossa on paljon muitakin niin so what ? - Eros patsaan juurella istuskeltiin just viime viikolla muutaman muunkin kanssa ;)

Minulla on lomakohteelleni vain sellainen edellytys, että siellä ei saa olla ötököitä XD

• No Piccadillylla harvemmin on kovin paljoa moskiittoja. ;-)

• En ole koskaan lomalla.... =)

• ähä ähä

adhd??

• Ratikkakuski ´

Mene lomalle aina Thaimaahan, koska siellä saa ilmaiseksi nettiyhteyden ja voi palstailla

• Paljonko maksat lisähintaa kalapuikkoviiksistäsi?

• jaaaaa....

Mulle riittää, jos yksi äärimmäisen sairas tältä foorumilta lopettaa käyttämästä minun naamaani... Ja myöskin sinun ahdistelustasi olen näissä keskusteluissa saanut tarpeekseni.Ymmärrän, että olet tyhmä ja että kannatat joko perussuomalaisia tai mahdollisesti joitakin muita marginaali natsisisia, mutta voitko kiitos olla häiriköimättä? Olen hyvin suvaitsevainen ollut aitonta vihapuhettanne kohtaan ja sinu kaktaistesi soisi tietävän, että tosiaan rikotte lakia, jos kirjoitatte rekisterimillänne nimimerkeillä perätöntä vihaa.

• Kuules Eewari: Sinulle suosittelen lomakohteeksi Turun vankimielisairaalaa. Siellähän se Anselmin henkiystävä Lauermakin vaikuttaa. Mahtaisikohan sähköshokit auttaa? ;-)

Ps. Minä olen liberaali ihminen enkä kannata sen enempää natseja kuin persujakaan.

• Ratikkakuski kirjoitti:

Kuules Eewari: Sinulle suosittelen lomakohteeksi Turun vankimielisairaalaa. Siellähän se Anselmin henkiystävä Lauermakin vaikuttaa. Mahtaisikohan sähköshokit auttaa? ;-)

Ps. Minä olen liberaali ihminen enkä kannata sen enempää natseja kuin persujakaan.

ei ne sähköshokit mitään tehoa, äidilleni on annettu ja yhtä hullu se on vieläkin

• monte24 kirjoitti:

ei ne sähköshokit mitään tehoa, äidilleni on annettu ja yhtä hullu se on vieläkin

jumalauta nyt vasta tajusin et se ootti miuta ku on saanut sähköhoitoa

• jaaaa....
        Ratikkakuski kirjoitti:

Kuules Eewari: Sinulle suosittelen lomakohteeksi Turun vankimielisairaalaa. Siellähän se Anselmin henkiystävä Lauermakin vaikuttaa. Mahtaisikohan sähköshokit auttaa? ;-)

Minä suosittelen sinulle nimimerkin "Ratikkakuski"- käyttäjä itsesi omakohtaista bannaamista näistä Suomi24- keskusteluista pois kirjoittelemasta ja kirjoittelusi lopettamista näihin keskusteluihin sinulle, koska sinun järjetöntä mustamaalaamistasi (vai mitä tuo oikein on, tuo sekoileminen?) ja nettipalstahäiriköintikäytöstäsi ei kukaan järkevä lukija ole vailla. Samoin kuin ei ole muidenkaan teidän nettipalstahäirikkösekojen, jotka kyttäätte sivullisia kirjoittajia päivystäen näillä palstoilla ilmeisestikin 24/ 7 mustamaalaamassa. Kärsivällisyyteni tuollaista asiatonta keskustelupalstahäiriöintiä kohtaan on loppu, koska jos ei teillä nimettömillä anonyymeilla ole mitään aikeitakaan käyttäytyä normaalin kohteliaasti tuntematonta nimetöntä nettikirjoittajaa kohtaan keskustelupalstalla, ette voi olettaa minulta ylitsevuotavaista ystävällisyyttä herjaamistanne kohtaan.

Ja sekin kahjo näiltä palstoilta, joka jorisee tällä muka kirjoittelevan vain yhden ihmisen " itsekseen", voisi pikkuhiljaa mennä mielenterveydelliseen hoitoon. On itsestäänselvää, ettei keskustelupalstoilla mitään mielikuvitusleikkejä mitkään tavalliset kirjoittelijat harjoita. Tavalliset käy näillä keskustelemassa normaalisti anonyymeina asioista, toistan _asioista_, eikä mielikuvitusjorisemassa.

Sen varmaan kolme vuotta olen tota häiriköintiä lukenut. Olen saanut tarpeekseni siitä ja alan kohta pitää melkein id*oottina tän foorumin ylläpitoa, jollei se tuohon mustamaalaamis- ja mielikuvitusjuttujen höpöttämiseen tälläkin keskustelupalstalla puutu.

Jopa vähän oman naamani näköistä olen joskus nähnyt näissä keskusteluissa jonkun käyttävän ja en pidä siitä, koska minusta ei melkeinpä ehkä mikään ei olisi asiattomampaa ja sairaampaa nettipalstakäytöstä, kuin tietoinen häiriköinti viattomien naamoilla. Jos omaat sairaita mielipiteitä, voit pitää sellaiset ja muunkin häiriköintisi omana tietonasi: minusta sellainen kirjoittaja on hullu, joka hyökkää nettipalastalla mielikuvitusjutuilla viattomien kimppuun. En sitäpaitsi tunne mitään v*tun "Anselmiasi" ja vankimielisairaaloiden kanssa ei minulla ole mitään tekemistä - jumankauta mitä kunnianloukkaamista minua kohtaan kommentissa! Tuopa kuule sekin FAKTA sinä tuntematon anonyymi sitten tässä julkisuudessa hiei julki, että et tunne minua, vaan että joriset sekojuttujasi täysin sinusta mitään tietämättömälle viattomalle keskustelupalstalle kirjoittavalle ja että riekut ahdistelemassa minua....

Minun tällä nettipalstalla nimeltä "Miehen Logiikka" ahdistellun sivullisen tuskin tarvitsee myöskään kenellekään enää kertoa, jos joku lukija ei muuten tajua, että sellainen anonyymisti toimiva- ja esiintyvä anonyymille netin keskustelupalstalle kirjoittava on todennäköisimmin hullu, joka alkaa puhutella sivullista nimetöntä keskustelupalstalle kirjoittavaa joksikin "Eewariksi" ja riekkua anonyymipalstalla kimpussa mielikuvitusjuttuineen viattomalle sivulliselle: sellaista nimeä kuin "Eewari" en käytä, enkä ole sen niminen. Jos joku ei tajua, ei ole mun vika että mulle tollasta paskaa kirjoitellaan tässä julkisuudessa.

Millä oikeudella te sökellätte mielikuvitusjuttuja näillä palstoilla?!?

• no miks kesällä pitäs edes lähtä mihinkään pattayalle tms.?
      kun Suomessakin on lämmintä ja valoisaa ja varmasti hiekkarannat täynnä porukkaa ja kaljaterasseja joka nurkassa..
      talvella sit voi lähtä pakettimatkalle johonki, jos viitsii :P

mur

• Meinaat siis, että lämpö on ainoa kriteeri lomakohteelle? Keskimääräisen Suomen kesän tietäen kannattaisi sitä suuremmalla syyllä varata pakettimatka jonnekin. Viime kesä on tainnut saada ihmiset unohtamaan, että Suomen kesä on keskimäärin hyttystten kyllästämä, kylmä, mutta onneksi vähäluminen.

Meinaat siis, että lämpö on ainoa kriteeri lomakohteelle? Keskimääräisen Suomen kesän tietäen kannattaisi sitä suuremmalla syyllä varata pakettimatka jonnekin. Viime kesä on tainnut saada ihmiset unohtamaan, että Suomen kesä on keskimäärin hyttystten kyllästämä, kylmä, mutta onneksi vähäluminen.

näh.
        saattaa niitä sadepäiviä sielä pattayallakin olla, ja hyttysetkin varmaan nyrkin kokoisia..
        mää olen pohjoisen likkana hyttysiin tottunut, ei nuo pikku inisijät pahemmin häiritte kun ei anna niiden häiritä..
        ja miks hitossa pitäs aina joka vesisateesta ja itikanpuremasta olla naama norsunvitulla valittamassa? Suomen kesä on liian lyhyt sellaiseen.
        ja auringon tultua esiin alkaa vinkuminen siitä kuin on perkeleen kuuma.

ennemmin mää vietän sadepäivän mukavasti kullan kanssa kotisohvalla vaikka kirjaa lukien, kuin jossain kolhossa tusinahotellissa jossain maapallon toisella puolen manaten mielessäni kuinka paljon oon kyseisestä lystistä maksanut,

mur

• Muutto edessä

Heh, Pattiksellahan on maailman parhaat typykät. He tekevät paikasta paratiisin. Etkö muka tätä tiennyt?

• Muutto edessä kirjoitti:

Heh, Pattiksellahan on maailman parhaat typykät. He tekevät paikasta paratiisin. Etkö muka tätä tiennyt?

ai mää vai?
        (hitto mää osaa vieläkään lukia tätä uutta keskustelusysteemiä.. vanha viestipuu takaisin!!!)

niin mut jos tää oli mulle, nii mitä hittoa mää millään typyköillä
        olkootkin maailman parhaita,
        mää pidän komioista könsikkäistä :)

mur

• frost-free

Joo meen sinne minne mua kiinnostaa mennä. En pelkää ihmisiä.
      Kauppatorilla voi olla ulkoilmassa, itiksessä on samat kaupat kuin yleisimmissä keskisuurissa kaupungeissa.Muistaa vain auronkorasvan, varakengät ja oikean mielenlaadun ja jättää haulikon ja vittumaisen ihmiset kotiin.

• Oltiin pitkä viikonloppu vaimon ja neljän kersan kera Tanskassa Legolandiassa ja olihan se melkonen turistirysä, mutta aivan sama, ei se ole mulle mikään mittari. Ainakin helppoa oli näin lapsiperheelle, kun matkatoimisto oli järkänny lennot, bussit, hotellit ja kaikki.

btw. En muista koska viimeksi olisin ollut charter-lennolla ja luulin jo, että suomalaiset on luopunu taputtamistavastaan kun kone laskeutuu, mutta onneksi sitten tullessa Suomeen taputettiin ankarasti koneen laskeutuessa. Mun mielestä se olis säilyttämisen arvoinen tapa.

• Onhan se hienoa, että kippari palkitaan ablodeilla, kun kukaan ei kuollutkaan. Minä olen törmännyt moiseen viimeksi 90-luvulla, mutta en kyllä pakettimatkalla ole sen jälkeen ollutkaan paitsi Venäjällä.

• Minustakin se on tapa, kulttuuria, joka pitäisi säilyttää. Ne laskut on aina erilaisia. Paras lasku, missä valitettavasti ei taputettu, sopivassa ristituulessa, jossa mm. paloautot olivat vastassa, ja paikkaa lentoasemalle jouduttiin odotteleen ilmajarrut päällä yhdystiellä tunnin verran, kun kentällä oli vain muutama sisäpihan putki, mistä voi ottaa matkustajia vastaan, oli Keflavikin kentällä muutama vuosi sitten... ne islantilaiset vain osaa. Kuin höyhen olisi koskettanut kiitotietä ... täysi kone, puuskainen voimakas ristituuli, joka putkipaikkaa odotellessamme meinasi nostaa koneen ilmaan ...

• "ilmajarrut päällä yhdystiellä tunnin verran, kun kentällä oli vain muutama sisäpihan putki..."

Ei millään pahalla, mutta mitä minä lentämisestä ja koneiden paikoittamisesta ymmärrän, tuo kuulostaa aika erikoiselta.

• Millä tavalla?

• temppuilija kirjoitti:

Millä tavalla?

On mahtanut olla myräkkä, jos kone ei ilman ilmajarruja pysy paikallaan. Ylensä niitä tarvitaan talvella, kun twy on jäätynyt. Siksi toisekseen jos putket ovat täynnä, kone ylensä otetaan ulkopaikalle ja poka tuodaan bussilla terminaaliin.

On mahtanut olla myräkkä, jos kone ei ilman ilmajarruja pysy paikallaan. Ylensä niitä tarvitaan talvella, kun twy on jäätynyt. Siksi toisekseen jos putket ovat täynnä, kone ylensä otetaan ulkopaikalle ja poka tuodaan bussilla terminaaliin.

Kun kaikki viinat oli juotu jo matkalla ... islannissa on kohtuukallista viinaa ... tarjoilivat vain vettä siinä odotellessamme paikka sisäpihalla ... mulla on vilkas mielikuvitus, mutta tää on tosijuttu ... mut ei kukaan taputtanu, kun kaikki oli paskahalvaantuneita ... kivat vaahtopäät siinä merellä, kun lähestyttiin kenttää.

Ilmeisesti et ole käynyt tuolla.

• temppuilija kirjoitti:

Kun kaikki viinat oli juotu jo matkalla ... islannissa on kohtuukallista viinaa ... tarjoilivat vain vettä siinä odotellessamme paikka sisäpihalla ... mulla on vilkas mielikuvitus, mutta tää on tosijuttu ... mut ei kukaan taputtanu, kun kaikki oli paskahalvaantuneita ... kivat vaahtopäät siinä merellä, kun lähestyttiin kenttää.

Ilmeisesti et ole käynyt tuolla.

Heh... lennon kapu osti pullon Absolutia tax-freestä ;)

• temppuilija kirjoitti:

Heh... lennon kapu osti pullon Absolutia tax-freestä ;)

BTW.. jos satutte oleen Vantaan lentokentällä vaikkapa ravintelissa syömässä, kattokaa kun Iceland Airin koneet laskeutuu, ne vetää rutiinilla ristituulilaskun, vaikka sitä ei olisikaan... ihmettelin sitä joskus ... en enää.

• Ollaan viimeisen vuoden aikana käyty Lontoossa, Pariisissa ja New Yorkissa ja ne taitavat olla maailman turistirysät TOP 3, eli joko vastaus on ei, tai sitten ollaan ihan yberjuntteja.

Hellelomat on kyllä kivampi viettää jossain vähän etäämmällä turistikeskittymistä. En nimittäin suuremmin lämpene vieri vieressä itsensä grillaamisesta tai rantabaarien hampurilaismössöistä.

• Teidän pitää ilman muuta mennä ensi talvena Rion karnevaaleille. Kunhan vältätte Cobacabanaa ja Ipanemaa. ;-)

• Öh, joo ei. Rion karnevaalit on itsensä grillaamista vieri vieressä samban tahdissa... Brassit ja sambakin on ihan ok, mutta karnevaalit on meikäläisille jo vähän liikaa.

• Tää uusi käyttis on hämäävä. Vastasin vissiin ihan väärään viestiin...

• Parhaita kohteita suomessa ovat Jakomäki ja Pirkkola jos haluat virikkeitä ja etäisyyttä kotiisi ja normaaliin elämään.

• Ei ole. Haluan nähdä lomallani muita ihmisiä, enkä kuulu erikoisuuksien tavoittelijoihin, vaikka olisinkin valmis kokemaan jotakin uutta.

Kysytkö kiinnostaako toisten ihmisten arki lomalla? No ei kiinnosta :) Kauppatorilla voi nähdä tuttuja ihmisiä ja jutelle kuulumisia. Pusken aina kun mahdollista täältä viidakosta sivilisaation pariin.

• weawery
    • KoppavaHoro

Jos loman päätarkoitus on olla ei-juntti, niin mikäpä siinä. Itse haen kuitenkin elämyksiä ja kokemuksia. Monilta kavereilta saimme palautetta, kun ostimme Perun reissumme valmiina pakettina, mutta en minä asiaa häpeä. Maksamme jollekin siitä, että hoitaa asiat kuntoon puolestamme, että lomalla pääsemme tekemään asioiden järjestelyjen sijasta.

Minkään kohteen hienoudesta en voi sanoa mitään, se on melkoisen subjektiivinen asia. Mutta mahtaa olla elämä hankalaa, jos joutuu etsimään paikkoja, joissa kukaan muu ei ole käynyt ja juomaan apinanverta tunteakseen itsensä erityiseksi yksilöksi.

• onko toi matka siun eka slle mantereelle?

• KoppavaHoro
        monte24 kirjoitti:

onko toi matka siun eka slle mantereelle?

Ai se Perun reissu? Ei, vaan viides. Tosin Perussa en ole käynyt aikaisemmin.

• KoppavaHoro kirjoitti:

perskeles oot ollut miuta useammin siellä :)

• Johannes Kostaja
        KoppavaHoro kirjoitti:

Vautsi mikä hiilijalanjälki. Tuolla bensamäärällä ajaa yhden pikku henkilöauton loppuun.

• Junttia on mennä sinne, missä ei varmasti viihdy. Junttiusaste sitten vaihtelee oman tuskan mukaan. :-)

• cs

Lähdenki lomalle Pönttövuoren taakse....ainoa paikka, jossa en ole känyt

menen katsomaan tinkaa ja muita palstalaisia

• Sinä tarvitset viisumin, jos aiot Turun ulkopuolelle. Pönttövuoren takana suodet söisivät sinut suihinsa.

• Mä meen thaimaahan vasta sitten kun sinne ei enää muut mee. Suurkaupungeissä on kiva käydä vaikka niissä käy moni muukin mutta muuten menen niihin paikkoihin mitkä eniten kiinnostaa, enkä niihin jotka vetävät valtavirtoja.

• Johannes Kostaja

"Oletko sinä niitä, joiden mielestä Laosin perimmäinen viidakko on hienompi lomakohde kuin Pattaya? "

Ei aavistustakaan kun en ole ikinä ollut kravun kääntöpiirin eteläpuolella tai kolmen tunnin aikaeroa kauempana kotimaan ajasta. Enkä ole vähään aikaan menossa kun tässä lähistöllä on edelleen paikkoja ihmeteltäväksi. En tykkää erityisemmin turistikohteista. Junttiudesta en tiedä, mutta tyhmää on mennä jonnekin sen perusteella mitä muut ajattelevat.

• Mä olin elämäni ekaa kertaa kunnon turistipaikassa, yhdellä kanarian saarista, talvella. Oli oikein mukavaa. Pakettimatkat on helppoja ja turvallisia. Ainoa vaan, että paikan päällä mua ei kiinnosta kulkea järjestetyillä retkillä, vaan mielummin ihan omilla poluilla, kävellen tai autolla. Joka tapauksessa mukavaa olla paikassa, jossa viihtyy, oli siellä sitten muita turisteja tai ei. Nyt viimeksi olin reissulla jossa tuli törmättyä vain kerran (kolmen hengen) suomalaisporukkaan. Olihan se ihan kiva ylläri sekin, kun kuuli yllättäen suomen kieltä :)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p
      Maailman menoa
      45
      5200
    2. Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?

Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?
      Maailman menoa
      126
      1670
    3. Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä

Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella
      Ikävä
      15
      1579
    4. Räppäri kuoli vankilassa

Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "
      Maailman menoa
      51
      1530
    5. Aleksi Rytilä

Räppäri saa haluamaansa julkisuutta.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      14
      1255
    6. Kulukusuunnat

Eikö kuhmolaiset iha oikiasti tiiä kumpi o vasen ja kumpi oikia? Tuolla ku liikennemerkissä näkyy nuolet ylös ja alas, v
      Kuhmo
      4
      1200
    7. No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen

Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol
      Ikävä
      22
      1080
    8. 81-vuotias Frederik avoimena - Ei omasta mielestä kelpaa tästä syystä realityihin: "Veemäinen..."

Junttidiscon kuninkaana tunnettu Frederik, 81, on esiintymislavoilla suvereeni tekijä. Mies on viihdyttänyt ympäri Suome
      Suomalaiset julkkikset
      17
      1047
    9. Muusikko yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan

Karu epäily: Muusikko, 32, yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan Oulussa. IS:n selvityksen perusteella miestä ei ole syy
      Maailman menoa
      77
      1008
    10. Tynkä Eläintarha ei ole enää visiitin väärti

Ähtärin MesiZoo on vajonnut alas. Näytillä olevien eläinten määrä on romahtanut lähemmäs -40%. Paikat ovat päässeet pah
      Ähtäri
      60
      847
    Aihe