Hei!
Olen (olemme)Hyviä ostavia asiakkaita.Olemme huomanneet että kun tulee uusia loossinpitäjiä laittamaan vaatteita,tavaraa yms",niin Yksi lippispäinen pikku ukko ja sen "Tyttö"TULEVAT HETI ,KUIN PUSKASSA VAANIEN,ja Ottavat KAIKKI HALVALLA OSTETTAVAT????????????!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Tiedämme NOPEAT Kerkiävät"jutut",mutta NE Saavat AINA Ostettua...Oli kuinka NOPEA Hyvänsä.....
a) SAAKO Nämä TYMPEÄT PÄIVYSTÄÄ
b) Miksi HENKILÖKUNTA/Johtajat EI Puutu näihin "PÄIVYSTÄVIIN"
c) Menetätte OIKEITA ASIAKKAITA VÄLINPITÄMÄTTÖMYYDELLÄNNE"
d)Ilmapiiri on Paljon HUONOMPI,kuin AIEMMIN....
Varastotien Kirppis..
47
2909
Vastaukset
- entinen vakioasiakas
Tietääkseni siellä varastotien kirppiksellä ole seuraavanlainen käytäntö:
- Uudet pöydäntäyttäjät täyttävät pöytänsä sulkemisajan jälkeen.
- Siis arkisin kello 18 -19, lauantaisin 16-17.
Tämä käytäntö nimenomaan mahdollistaa sen tosiasian, jotta HENKILÖKUNTA,Johtajat ( lue rengit) putsaavat alihinnoitetut arvotavarat ja muut " kaupalliset" tavarat illan ja yön hiljaisina tunteina.
Jos joku aamuvirkku kirppistelijä sieltä vielä jotain vahingossa sattuu vaikka löytämäänkin ( erittäin harvinaista nykyään, varsinkin tuon uusitun täyttösysteemin jälkeen).
" Firma" vetoaa uusien loossinvuokraajien pöydän " täyttörauhasta"......
no..... mietippäs vaikka sitä....- Tasoa, pyydän
En käsitä tätä vinkumista noista ostajista. Eiköhän jokainen joka tuo itselleen tarpeettomaksi käynyttä roinaa myyntiin, halua että ne myös menee kaupaksi. Että ei tarvi niitä enää kotiin takaisin tai kaatopaikalle rahdata. Mitä väliä sillä on kuka ne ostaa? Sait pyytämäsi hinnan ja that´s!!!! Ei minua satunnaisesti looshin vuokranneena haittaa, pääasia että myyntiin tuomani tavarat kelpaa jollekin - hyötykäyttöön. Yleensä kelvanneet 95%, en ylihinnoittele ja tarkastelen myyntiin laittaessa kriittisesti myytävän tavaran. Aivan liikaa siellä on myynnissä huonoja, likaisia, nyppyyntyneitä vaatteita ja todella kulahtanutta kamaa--lähes kaatopaikkatavaraa! Ja vielä itketään kun se roska jollekin kelpaa.
- Ei roinan myyjä
Olen täysin samaa mieltä aloittaneen kanssa! Hyvä, että jotakin muutakin risoo tämä "kyttääjäkaksikko"! He ovat myös silloinkin kytiksellä kun tuo uutta tavaraa pitkin viikkoa ja järjestelee pöytää. Eikö heillä ole muuta elämää??
- olisko?
Mahtaako olla se entinen/nykyinen työntekijä tuo mies,sellaiset hieman pitemmät harmaat hiukset?
- kuuppa123
Tiedättekö muuten et siel on paljon muitakin ostajia kun tämä kaksikko niin sanottuja vakkarimyyjiä.Ilman näitä vakkareita kirpparit tuskin kannattaisivat koska esim juhlapyhät,joulu jne jonka ajan kirppis on auki mutta harva tuo silloin myyntiin tavaraa.Ainoat pöydän pitäjät on näitä vakkareita jotka ostavat tavaransa kuka mistäkin monikin juuri eri kirppiksiltä.
Varastotiellä omistaja ja työntekijät ostavat halvimmat päältä yön aikana ehkä joitain rippeitä jää muillekkin.
Silloin omistaja saa maksettua vuokrat ja palkat ym kustannukset muuten kirppis kaatuisi varmasti aika pian.
Sitäpaitsi vakkareiden pöydässä ei niissäkään aina kallista ole.Etelän hintataso on huimasti korkeampia ja osa näistä vakkareista viekin tavarat ouluun asti myyntiin.
Ja vaikka siellä liikkuu näitä vakipöytien pitäjiä niin ne myös seuraavat esim varastaako joku jotain näin ollaan saatu jo usemapi varas kiinni.
Ja täytyy myös todeta että nämä vakkarit ostavat myös paljon sellasta jotka ei menisi välttämättä kaupaksi siinä viikossa tai kahdessa vaan tietyille tuotteille on erinlaiset ostajat ja joskus tavaroiden myymiseen menee aikaa ja ei kaikista tuotteista saa edes voittoa.Kaikki maksaa kuitenkin sen 27e/6 päivää.Joillekki tämä kirppari voi olla vain harrastus. - jaanuskaroi
Suomi on vapaa maa ei ketään voi estää olemasta kirpparilla vaikka koko päivää ja ei ostamistakaan voi rajottaa.
- 2+7=9
niin se vain menee että ilman ostajia ei olis myyjiäkään ja eikö se ole loppupelissä ihan sama kuka sen ostaa ja millä hinnalla itse laitat hinnan toinen ostaa ja tekee sille mitä haluaa nakkaa vaikka lokkeja se ei ole enään sinun tavara ja sitten tuosta vielä että työntekijät vie parhaat päältä kun muita ei ole kuin täyttäjät mietitäänpä sitä että miät siitä tulis kun myyjät olis kiertämässä loosseja samaan aikaan kuin asiakkaat saattas tulla melkoset jonot ja valitukset että ei sinne kannata mennä kun myyjät kiertelee loosseja katsomassa tuskin kukaan tulis edes myymään kun ei ole kassalla kuka myy ja lopuksi jos ei varastotien kirppari kiinosta olla myyjänä tai ostajana niin kannattaako sinne mennäkkään ja valittaa siitä itse aijon edelleen käydä siellä kerran pari viikossa aina sieltä jotain löytää vaikka ei haluaiskaan ja lopuksi varastotiellä on mahtava henkilökunta töissä ja niistä rengeistä puhumattakaan ovat tosi avuliata harmittaa vain kun se nätti vaalea on jäämässä äitivapaalle eipä tässä muuta kuin hauskaa juhannusta vain T: kirpparilla käviä
- ja taasko
tämä kirjoitustaidoton vakio kävijä täällä puolustaa omaa reiviiriään, ei taida olla sulla paljon muuta elämää.
- pilkunnussija
ja taasko kirjoitti:
tämä kirjoitustaidoton vakio kävijä täällä puolustaa omaa reiviiriään, ei taida olla sulla paljon muuta elämää.
Opettele itsekin kirjoittamaan.
Tosissaan 5 kirjoitusvirhettä reilussa kirjoitusrivissä.
- Henkilöstöpäällikkö
Neuvo: Kun tuot tavaraa kirppikselle myyntiin ja olet saanut looshisi valmiiksi, kuvaa se. Kännykällä tai digikameralla. Nyt kun on lomat eikä työ haittaa harrastamista, mene heti aamulla kun kirppis aukeaa ja tarkasta pöytäsi. Jos tavaraa on kadonnut pöydästäsi sulkemisajan aikana, sinulla on edes jotain dokumenttia väitteellesi.
Minäkään en tosin käsitä, että jos tavarat on tuotu myyntiin, niin aivan yks lysti kuka ne ostaa. Varsinkin, jos saat niistä pyytämäsi hinnan. Ja se vielä tilitetään sinulle. Ei meillä taviksilla ole kuitenkaan niin paljon ylimääräistä tavaraa, että sitä kovin monta kertaa samat ihmiset on myytäväksi tuomassa. Itselleni on satunnaisesti vuoden-kahden välein aihetta poistamiseen. Älyähän voi käyttää myös kaupassa ja paras tapa on se, että ei kanna turhaa kotiin. No, lasten vaatteet kyllä jäävät pieniksi aika pian ja on järkevää laittaa ne kiertoon.
Varastotien kirppis on iso ja siellä on todella paljon huonoa tavaraa kaupan. Ei kirppis nyt kuitenkaan pitäis olla kaatopaikan korvike. - 13+16
Nyt kesällähän voi myös itse myydä tavaroitaan torilla, siellähän voitte valita kenelle myytte. Eiköhän se ole ihan sama kuka ne tavarat sieltä kirpparilta ostaa jos kerta maksaa sen hintalapun hinnan. Tässä se taas hyvin näkyy se suomalaisia vaivaava kateus...
- tepposetääällä
Neuvo: Myykää älkää valittako=)
- 14+1
laittakaapa semmonen hinta että ei varmaan mee kaupaksi mutta eläkee tulko valittaan sitten kun ei kauppa käy
- Ei alle euron!
Laittakaapa joskus reikäiselle Henkkamaukan ryysylle hinnaksi vaikka 20 - 50 senttiä. Ei tarttis raahata sitä takaisin kotiin kahden euron hintalapun kanssa, aina joku luutuja tai matonkudetta tarttee.
- I. Dio Otti
Mitä ihmettä täällä taas touhutaan. Aloittajalle vaan vinkisi, että myös Rovaniemeltä löytyy varmaan kaatopaikka tai ainakin roskalava. Siis jos ketuttaa se, että joku ostaa sinun tuotteita kirpparilta. Hyvä tavaton sentään! Minustakin on ihan RIKOLLISTA, että kun minä vien vanhat pikkupöksyni myyntiin niin joku ostaa ne. Minä yleensä vuokraan pöydän viikoksi ja hinnoittelen tuotteet, mutta en halua, että kukaan ostaan niitä. Arvatkaapa miksi? No siksi, että haluan itse valita asiakkaani, siksi olenkin päätynyt seuraavaan ratkaisuun: Nykyään päivystän itse pöytäni vieressä ja päätän kuka saa ostaa ja kuka ei. Kokeile sinäkin! Näin myynti kasvaa ja voit itse vaikuttaa asiakkaisiisi.
- Alcatras
Juuri näin miekin olen pähkäillyt.
Sinähän se tosissaan kuningasidean oletkin kehittänyt.
Mullakin tuota aikaa ja rahaakin on ihan riittämiin.
Pitää tosissaan ottaa ihan työksi ruveta päivystämään omaa vuokraloossia ja -ehdottomasti vakkareille ja jälleeenmyyjille ei missääntapauksessa millään hinnalla.
- vähänkään raharikkaannäköisille tai oudommille ehdottomasti ei.
-tinkaajille ja epäilyttävän näköisille samoin ehdoton ei.
yksinhuoltajaäideille, köyhille työttömille, opiskelijoille ja eläkeläisille myydään mutta tarkkana : ehdottomasti esitettävä opiskelu, työttömyys, eläkeläis tai vammaistodistus.
PS.uusia ideoita lisää kehiin ...Jee - aukinen pers
Alcatras kirjoitti:
Juuri näin miekin olen pähkäillyt.
Sinähän se tosissaan kuningasidean oletkin kehittänyt.
Mullakin tuota aikaa ja rahaakin on ihan riittämiin.
Pitää tosissaan ottaa ihan työksi ruveta päivystämään omaa vuokraloossia ja -ehdottomasti vakkareille ja jälleeenmyyjille ei missääntapauksessa millään hinnalla.
- vähänkään raharikkaannäköisille tai oudommille ehdottomasti ei.
-tinkaajille ja epäilyttävän näköisille samoin ehdoton ei.
yksinhuoltajaäideille, köyhille työttömille, opiskelijoille ja eläkeläisille myydään mutta tarkkana : ehdottomasti esitettävä opiskelu, työttömyys, eläkeläis tai vammaistodistus.
PS.uusia ideoita lisää kehiin ...JeeJoo!
- Määki mitä Sääkii
Pidin pöytää Varastotiellä viikon. Kahvia kului. Keleen työntekijät kun ajoivat minut sulkemisajan jälkeen pois! Mitä? Enkö saa jäädä vahtimaan omaa pöytääni sinne yöksi! Jo on markkinat. Jos sieltä jouku kirpparitonttu vaikka yön aikana ostaa jotakin tavaraa. Ihan törkeää! Ja kehtasi vielä työntekijä ostaa minun pöydästä ukkoni vanhan katkenneen virvelin! Ajatella nyt, että ihan pokkana tuli siihen ja otti virvelin roippeet ja meni kassalle maksamaan! En ehtinyt siihen hätään estää työntekijän ostosta kun oli itse tekemässä löytöä: eurolla sai Arabian apilakupin! Ajatelkaa mikä löytö. No, mutta kuitenkin olen samaa mieltä että minulla on oikeus valita asiakkaat jotka saavat ostaa tavaroita. Aamulla oli heti taas oven takana odottamassa, että pääsen vahtimaan pöytääni. Viikko oli kuitenkin niin raskas, että ajattelin, että voitaisko perustaa joku kimppa missä vahdittais toistemme pöytiä ja pidettäis huoli, ettei tavarat vain mene kaupaksi? Minusta kun ei oikein ole oikein, että joku ostaa minun tavaroita kirpparilta. Haluaisin mielummin kantaa ne Ikean kassissa takaisin kotiin, koska näin voin valittaa vielä lähtiessä, että jotakin on varmasti varastettu kun tili jäi niin pieneksi. No jo vain ainaski!
- Meatra Pinnea
Määki mitä Sääkii kirjoitti:
Pidin pöytää Varastotiellä viikon. Kahvia kului. Keleen työntekijät kun ajoivat minut sulkemisajan jälkeen pois! Mitä? Enkö saa jäädä vahtimaan omaa pöytääni sinne yöksi! Jo on markkinat. Jos sieltä jouku kirpparitonttu vaikka yön aikana ostaa jotakin tavaraa. Ihan törkeää! Ja kehtasi vielä työntekijä ostaa minun pöydästä ukkoni vanhan katkenneen virvelin! Ajatella nyt, että ihan pokkana tuli siihen ja otti virvelin roippeet ja meni kassalle maksamaan! En ehtinyt siihen hätään estää työntekijän ostosta kun oli itse tekemässä löytöä: eurolla sai Arabian apilakupin! Ajatelkaa mikä löytö. No, mutta kuitenkin olen samaa mieltä että minulla on oikeus valita asiakkaat jotka saavat ostaa tavaroita. Aamulla oli heti taas oven takana odottamassa, että pääsen vahtimaan pöytääni. Viikko oli kuitenkin niin raskas, että ajattelin, että voitaisko perustaa joku kimppa missä vahdittais toistemme pöytiä ja pidettäis huoli, ettei tavarat vain mene kaupaksi? Minusta kun ei oikein ole oikein, että joku ostaa minun tavaroita kirpparilta. Haluaisin mielummin kantaa ne Ikean kassissa takaisin kotiin, koska näin voin valittaa vielä lähtiessä, että jotakin on varmasti varastettu kun tili jäi niin pieneksi. No jo vain ainaski!
Juuri noin, vielä löytyy jämäkkyytä .
Ei muuta kuin kova kovaa vastaan ja nopeutta...... se on tämän päivän avainsana, itsekkin meinasin investoida ihan Adidaksen kunnon lenkkareihin , kunhan tulevat alennusmyyntiin Prismaan.
Semmoiset oikein lähtöharskuilla olevat, joilla pääsee alta kympin ja taatusti kerkiää omalle loosille, jos näyttää , että joku käpälöi uhkaavasti ostotarkoituksessa jotain tavaraa.
Vähän niinku ennen , kun pelattiin pesistä , puoliksi lähtökuopissa, jopsta pääsee liikkeelle kuin raketti.
Sitten yks ehdoton kans asia, jottei pidä liian etäälle menemän omalta tontilta,juuri sen verran äkäseen voi pyrähtää toisessakin huoneessa, jos tilanne näyttää suht`koht rauhalliselta eikä isompaa ryysistä meneillään.
Sieltä toisen huoneen ikkunasta voi kans mennessä varalta vilkaista ulos.
Ja jos pikkusenkaan epäilyttävän näköistä sakkia näkösillä tai vaikka portaikossakin jo niin kiireen vilkkaa takas omalle väijypaikalle.
Tuo yövartiointi on kyllä ehdottomasti päällimmäinen ongelma.
Pitäs lyödä viisaat päät yhteen ja keketa joku systema siihen hommaan.
Menis varmaan tuo web- kamera alkuhätään, mutta ideoita kehiin ja toivotaan hyviä väijypäiviä.
- 15+18=33
menkää toriile myymään ei loosivuokraa ja kokoajan voitte valita kelle myytte ja millä hinn vit....uako täällä itkette kirpiksen ostajia ja ei oo pakko myydä ja jos tosissaan haluatte että varmasti lapsiperhe saa ne mitää ootte myymässä niin laittakaa lehteen ilmotus annetaan tavaraa lapsiperheille lapsi mukaan kun hajette
- juhannusheia
taitaa olla kysessa ihan itse varastotien kirppiksen toimitusjohtaja tuo vanhempi mies, etta nain rovaniemella pelataan
- hui kun pelottaa
Ja kanat kusee
- kierrätys 1
Mitä hemmein väliä sillä on kuka kamasi ostaa? He jotka siellä päivystävät löytöjä tehden ovat eittämättä "jobbareita" joilla on vakkari pöytä jossain eikä ole väliä kauanko tavarat heidän pöydässä makaa. Itse ainakin olen tyytyväinen jos kamat on käyneet kaupaksi. Tiettenkin toivon että esim. vaatteet ja kengät harrastusvälineet päätyisivät juuri sellaiselle kuka niitä oikeesti tarvitsee. Mutta kaikki muu krääsä on aivan sama kenelle ne menevät kunhan itse olen päässyt niistä eroon. Kannattaa hinnoitella niin ettei tule pahamieli ja kuitenkin menee kaupaksi. Siihen en sorru että laittaisin puoleen hintaan pöytävuokran loppusuoralla, koska silloin on suuri vaara että 50 c tekstiilit ostaetaan hetken mielijohteesta ja nakataan lähimpään katuojaan. Yleensä vien myymättömät tekstiilit Konttiin en niitä kotiin takaisin rahaa.
- kierrä kaukaa
Varastotie on siitä asti ollut kaukaa kiertämiseni kohde kun sinne tuli ns."työntekijöille ensin oikeus ostaa" systeemi.Eli klo 18 jälkeen heilletuli aivan omat aukioloajat pöytiin.
Aamulla käyvät sitten jätteenkerääjät lippalakki ukkoineen tyttären kanssa sekä muutama vanha harmaapäinen eukko ja pari lihavaa taskukirjojen kerääjää. - nähty
Ja siellä olisi verottajallakin töitä.Yksi "työntekjiöistä" ,pitkäatukkainen nainen on mukamas pitempiaikasella lomalla eli ei ole palkkalistoilla,mutta kylläpä työ näyttää pimeänä (ilmeisesti) maistuvan kun aina tiskin takan häärii lippuineen ja lappuineen ja tavaroineen.
- Katselen sivusta
Henkilökunta ne sieltä parhaat päältä vie ! Ottakaa kuva ja verratkaa heti aamulla klo 10 jälkeen pöytäänne :D Ihan peto se lippalakkimies ja tyttöä ! Missähän välissä ne ehtii syömään,eväät varmaan autossa :D Mustatukka tiskin takaa kerää parhaat pois ! Epäsiisti lihava jälleenmyyjämies kerää kaikki kirjat heti pois ja haisee pahalle.Ei ilmeisesti ehdi suihkuun :D:D Ja voi miten kallista on juoda kaffit ! Pitää siirtyä Vintikille kaffille...Ainoa valopilkku on se liuhuletti,erittäin ystävällinen kaikille.
- Kierrrättäjä
Katselen sivusta kirjoitti:
Henkilökunta ne sieltä parhaat päältä vie ! Ottakaa kuva ja verratkaa heti aamulla klo 10 jälkeen pöytäänne :D Ihan peto se lippalakkimies ja tyttöä ! Missähän välissä ne ehtii syömään,eväät varmaan autossa :D Mustatukka tiskin takaa kerää parhaat pois ! Epäsiisti lihava jälleenmyyjämies kerää kaikki kirjat heti pois ja haisee pahalle.Ei ilmeisesti ehdi suihkuun :D:D Ja voi miten kallista on juoda kaffit ! Pitää siirtyä Vintikille kaffille...Ainoa valopilkku on se liuhuletti,erittäin ystävällinen kaikille.
Mikäs tapaus tämä lihava mies on?
"Epäsiisti lihava jälleenmyyjämies kerää kaikki kirjat heti pois ja haisee pahalle.Ei ilmeisesti ehdi suihkuun"
Pitääkö tämä itse myyntipaikkaa Varastotiellä vai mistä tiedät hänen harjoittavan jälleenmyyntiä? - lantti sinne
Mä näin rovaniemellä auton !!! Siinä sulle ihmettelemistä taukki .
Pahat kierot pyörii joka paikassa.Asuvat kirppiksillä raukat..
- 19+9
Siellähän se taitaa myyntipaikka olla "vanhalla puolella".
- kaikille elintilaa
Tosi törkeää teksti tavallisista ihmisistä. MIetipä itse, jos sinusta kirjoitetaisiin tuollaisia kuvauksia tänne kaikille avoimeen keskustelupalstaan. Onko tämä teidän mollaajien mielestä sellaista keskustelua, joka antaa ideoita kirpparien kehittämiseen.... kaikissa kirppareissa on aina kehitettävää, niin kuin meissä jokaisessa ihmisessäkin!!
- kissan pieru
Vintikillä on aina niin iloiset myyjät ja omistaja vastassa ja jo kaukaa tervehtivät.
Siistit pöydät ja ihanan väleä liikkua.
Varastotiellä niin ahdasta ja kireä ilmapiiri että syövät pian asiakkaan suuhunsa kun sudet.
Se kamala silmälasipäinen farkkutakki mies ja lippalakki äijä seisovat oven suussa ulkona kyyläämässä jos jollakin olisi pussukka mukana ja tavaraa.Saa heti kauppoja alkaa hiomaan.Niiden kengät on kuin liimattu paikalle.
Pitäsköhän niille joku päivä viedä vähän lämmintä keittoa jotteivat palennu oven pieleen raukat. Minäkin olen hyvin huomannu mitä siellä tapahtuu..:( Raivostuttaa nähdä nämä kaksi "jälleenmyyjä rosvoa" siellä aina kun käy kirpparilla varastotiellä. Valitettavasti hoksannu että osa henkilökunnastakin on ns. hamstraajia jotka vie täyttöjenjälkeen parhaat pältä kun liike on jo ns. kinni.!!! TÖRKEÄÄ..!
NEUVO..!!
Kun viete ekakerran tavaroita, niin laittakaa ylihintaa ja päivän- parinpäästä puotakaa hintoja sitten.. niin vähän hillitsee näitä ROSVOJA.!!!
Tai boikotti.! Siirrytte naapuri kirppikseen Vintikiin..! Siellä on toiminta semmosta kun sen pitää.!!
Ajattelen vain köyhiä lapsiperheitä, jotka vois saada jotain vähän edullisemin kun varmasti rahaa ei ole mistä laitaa uusiin aina vaateisiin ym.- Ällöjä sikoja
Itse tein juuri näin, että laitoin tuotteille reippaasti hintaa (no euron pari ylimääräistä) viedessä ja pariin otteeseen kävin sitten hintoja pudottelemassa. Tarkoitus kuitenkin itsellä on, että tarpeeseen tavarat menisivät, eivätkä ahneille veronkiertäjä-kirpparivakiomyyjille. Hyvän tilin tein ja tavaraa ei itseasiassa hävinnyt vissiin yhtään ainoaa kappaletta, melko ihme. Aiemmin meni monen kympin edestä hukkaan, liekö tuo "uusi" viivakoodisysteemi hillitsee tuotteiden mystisiä katoamisia..
- pamahtaahan se
No siehän se vasta älykkö ootkin. Vintikissä SAMAA TOIMINTAA AAMUT,ILLAT !!
Vievät asiakkaitten tavarat ja vaatteett omille loosseillensa.
NEUVO; AMMU ITTES
- kenraali4
Siellä on kylmä ilmapiiri. Ihmiset oikeasti tuohtuneet siihen,että henkilökunta rosvoaa parhaat päältä ja näitten ammattihamstraajien annetaan vapaasti toimia. Tehkää jotain asialle !
- kummastelija
Ihme valittajia taas liikenteessä. jos ette halua myydä omia romujamme niin viekää roskiin tai antakaa hyväntekeväisyyteen.Esimerkiksi toivontori ottaa mielellään vastaan lahjotuksia. Vintikki ja Varastotien kirppareissa molemmissa on sama käytäntö: ja onko se henkilökunnan raha jotenkin erinlaisempaa kuin muilla ostavilla asiakkailla.
- huiputetaan kokonaan
Kävin pettymässä taas Vintikin kirppiksellä.Ei mitään kivaa,ei löytynyt edes salikenkiä...Samat KORPUT KYTTÄÄMÄSSÄ JOKA HELVETIN PÄIVÄ.
Vintikis käy muka, 10 000hlöä? Varmaan ,kun Jälleenmyyjät käyvät siellä puolen tunnin välein ja heitähän on jo yli 15hlöä;( Hyi helvetti. Äkkiäkös se 10000 tulee täyteen.Paskaa sakkia.Paskaa vaatetta. - Nettimyyntiin :)
Minä en enää vuokraile ollenkaan kalliita kirppispöytiä, vaan myyn netissä. Esim. Facebookin kirppisryhmien kautta saa hyvin tavaraa kaupaksi.
- Iso Hoo
... Ei voi taas ymmärtää tätäkään keskustelua.
Vien kirpparille kamoja joita en tarvitse. Hinnoittelen ne niin että varmaan menee kaupaksi. Jos ne ostetaan, olen saanut niistä pyytämäni ja homma meni kuten pitikin.Jos ei osteta homma meni v*tuiksi ja joudun noutamaan kamat takaisin kirpparilta ja heittämään ne pois.
Miten sillä voisi olla minulle merkitystä KUKA ne ostaa? Mitä sen on väliä onko se sitten yh-äiti, mökin mummo, kirppiksen henkilökunta, vakkaripöydän pitäjä, jälleenmyyjä, virolainen putkimies vai anarkistinuorten puheenjohtaja joka siellä on käynyt ostoksilla? Mitä se minulle kuuluu? Miksi sen pitäisi minua kiinnostaa?
Jos tuote katoaa pöydästä ja raha kilisee lompakkoon niin myyjän tavoite on täytetty ja sillä sipuli.
Kateus vie kalatkin vedestä, sanotaan, ja se henkii kyllä tästäkin keskustelusta. - exvarasto
Itsekki olen huomannu sen pikku-ukon ja sen tytön, viimevuonna ne vei heti halvat tavarat pöydästäni ja hyvä niin, mutta sitten alkoi harmittamaan niiden puolesta jotka ne olis ostanu tarpeeseen eikä jälleenmyyntiin, nyt kun taas joulun lähellä vuokraan pöydän kirppikseltä laitan hintoihin 50% ja silti ne on halpoja mutta ehkä jälleenmyyjät miettii kannattaako ostaa:)
- Säälis
Vaikiaksi mennee sunkin elämä.
Varmaan yöunetkin jää vähiin, kun kieriskelet punkassas ja mietit ostaakohan pikku-ukko vai henkilökunta sun vermees vai menevätkö rosmojen hameisiin.
Sattuisko sittenkin joku sopivan köyhä ostaja tai joku raharikas kitupiikki, joka kiertää kaikki ruokakaupatkin iltahämärissä jos vaikka punalappuja löytäis.
Hyvä neuvo, jotta kierrä kirppikset kaukaa ja lahjoita kirkon tarpeisiin tai Konttiin.
Ei niistä kirppupöydistä loosivuokrien ja muiden kulujen ja stressin päälle kuitenkaan jää muuta kuin paha ja kateellinen mieli. - exvarasto
Säälis kirjoitti:
Vaikiaksi mennee sunkin elämä.
Varmaan yöunetkin jää vähiin, kun kieriskelet punkassas ja mietit ostaakohan pikku-ukko vai henkilökunta sun vermees vai menevätkö rosmojen hameisiin.
Sattuisko sittenkin joku sopivan köyhä ostaja tai joku raharikas kitupiikki, joka kiertää kaikki ruokakaupatkin iltahämärissä jos vaikka punalappuja löytäis.
Hyvä neuvo, jotta kierrä kirppikset kaukaa ja lahjoita kirkon tarpeisiin tai Konttiin.
Ei niistä kirppupöydistä loosivuokrien ja muiden kulujen ja stressin päälle kuitenkaan jää muuta kuin paha ja kateellinen mieli.No en todellakaan konttiin lahjoita mitään, ja kirkon tarpeisiin vielä vähemmän
- 5+3
Ymmärrän jos harmittaa, kun menee jälleenmyyntiin, eikä käyttöön. Osa käy kirppareilla, kun ei oikeasti ole varaa ostaa uutena. Monta kertaa jälleenmyymällä hinta sitten kasvaa taas niin korkeasti ettei ole järkeä ostaa käytettyä, vaan halvemmaksi tulee ostaa uusi ja laitta se sitten kirpparille. Tämä tietenkin vaatii vähän sitä alkupääomaa, mikä monilta sitten puuttuu.
Itselleni aivan sama kuka ostaa, jos sinne jotain vien. Kunhan ei varasta.- mörkööööööööö
Sinne oli saanut porttikiellon eräs henkilö,joka oli vaatinut tarkkailemaan erästä henkilö joka varastaa. Valvontakameralta kuulema näkyy ! Oli pyytänyt poliisia paikalle,ei ollut soitettu. Tää henkilö saa siellä edelleenkin käydä.Tavaraa katoaa pöydistä,eikä siihen puututa.Nimikin on tiedossa. Toiselle kirpparillekkin ilmoitettu,kyllä siellä tarkkaillaan tätä ihmistä kunnolla. Jos mie olisin paikalla ja näkisin,soittaisin itse poliisit ja estäisin varastelevan henkilön lähtemästä sieltä. Sanoovat,että ei kuulu meille eikä korvata mitään. :(
- lappalainen2
Paskan marjat.!
- itsellä tiedossa
sama tapaus ja tottahan se kuulemma on
- älyhoiäläjätä12
mieki tiiän että totta on !
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p595940Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "793369Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella242581No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol402145- 202095
Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?
Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?1621843Kulukusuunnat
Eikö kuhmolaiset iha oikiasti tiiä kumpi o vasen ja kumpi oikia? Tuolla ku liikennemerkissä näkyy nuolet ylös ja alas, v61649Muusikko yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan
Karu epäily: Muusikko, 32, yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan Oulussa. IS:n selvityksen perusteella miestä ei ole syy83124281-vuotias Frederik avoimena - Ei omasta mielestä kelpaa tästä syystä realityihin: "Veemäinen..."
Junttidiscon kuninkaana tunnettu Frederik, 81, on esiintymislavoilla suvereeni tekijä. Mies on viihdyttänyt ympäri Suome201226Tynkä Eläintarha ei ole enää visiitin väärti
Ähtärin MesiZoo on vajonnut alas. Näytillä olevien eläinten määrä on romahtanut lähemmäs -40%. Paikat ovat päässeet pah811085