Hei,
Olen nyt melkein vuoden seurusteun jälkeen laittanut tyttöystävästäni merkille seuraavia asioita jotka ihmetyttää/joista en tykkää:
-arvostelee muita ihmisiä ja haukkuu, ei tosin päin naamaa mutta kuitenkin
-on mustasukkainen asioista joita en ymmärrä (esim mun jätkäkavereista jos olen niiden kanssa, vaikka vietän kyllä tyttöystävänkin kanssa aikaa mielestäni paljon)
-loukkaantuu asioista joita en ymmärrä, en ikinä haluaisi loukata häntä mutta hän loukkaantuu käytöksestäni tai sanomisistani. (en ikinä ole sanonut hänelle pahasti, haukkunut tms.)
-jos joku asia ei meinaa heti mennä niinku pitäis, esim kaupasta ei löydy jotain tavaraa jota etsii niin usein kilahtaa ja monesti kommentti on "ei sitte vittu osteta sitä"
-kohtelee minua melko usein kuin roskaa mutta häntä pitäis kohdella aina täydellisesti, tältä musta tuntuu usein.
tuossa oli muutamia asioita..
mietin usein että onko vika minussa vai onko tyttöystävälläni jonkinsortin luonnehäiriö?
hänessä on ihaniakin piirteitä ja osaa olla herttainen ja läheiseni ei voi kuvitella hänestä tuollaista kun olen kertonut..
Mitä tämä on?
4
95
Vastaukset
- oijiokol
googleta persoonallisuushäiriö
- vaikea sanoo
ei kyse tarvitse olla persoonallisuushäiriöstä, se voi johtua myös "haavoista" joita hän on joutunut kokemaan elämän aikana.
- anima/animus
- 6+18
Ei kuulosta mitenkään vakavalta. Mä luulen, että aika moni yksiavioinen ihminen on omistushaluinen ja jos on vähän stressiä niin voi kirota ääneen sitä kun kaupasta ei löydy mitä on etsimässä. Omistushaluun/mustasukkaisuuteen kuuluu myös kumppanin epäkunnioitus eli oletus siitä, että olet hänen omaisuuttaan, vaikka tietenkään näin ei ole. Tämä omistushalu on kuitenkin aika yleistä parisuhteissa. Ja aika moni myös arvostelee muita ihmisiä selän takana eli ei sekään nyt niin ihmeellistä ole, vaikka ei tietenkään suositeltavaakaan.
Voisiko hänellä olla huono itsetunto ja tämä epävarmuus yhdistettynä sellaiseen miellyttämisen tarpeeseen tai perfektionistiseen käyttäytymiseen, joka ei salli negatiivisten tunteiden ilmaisua muuten kuin ainoastaan kaikkein lähimmälle ihmiselle eli sinulle? Ehkä liika kiltteys, jonka johdosta sinä saat kaiken p****n niskaasi. Ehdotan myös menneisyyden parantumattomia "haavoja" kuten joku tuossa edellä jo kirjoittikin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 724757
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h724634Jos vedetään mutkat suoraksi?
Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar1112977Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv762883Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p222226Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia
Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.592015Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska161707- 321513
Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1121399- 1851298