Olen 40-vuotias varsin hyvässä kunnossa oleva eronnut ja lapseton mies.
Nyt kesällä olen pyörinyt hyvin paljon yökerhoissa, joissa on ikäraja K20.
Olen ollut todella ihmeissäni siitä, kuinka suosittu olen ollut nuorin naisten keskuudessa. Minulla on ollut nyt 7 yhden yön suhdetta 19-23 vuotiaiden naisten kanssa.
Tuntuu aivan käsittämättömältä, että nyt 40-vuotiaana saa kauniita ja kiinteitä naisia, kun parikymppisenä ei olisi ollut edes toivoa vastaavista.
En ole kertaakaan antanut naisille rahaa, jos muutamia drinkkejä ei lasketa. Muutamaa naista olen tavannut seksin merkeissä myöhemminkin, mutta mitään serustelua ei ole ollut eikä varmasti myöskään tule.
Nuorin nainen on ollut 19-vuotias, eli kyseessä on täysin aikuisia naisia.
Oman seksittömän avioliiton jälkeen voin vain todeta, että kyllä elämä on ihanaa!!
Avioero on ihmisen parasta aikaa!!!!
Irtosuhteet nuorempien naisten kanssa!
55
334
Vastaukset
- kysymys...
Miten olet iskenyt ne tytöt? Eikö niitä yhtään järkytä kun kuulevat ikäsi?
Neuvo nuorempaasi. Itse olen nimittäin törmännyt siihen, että parikymppinen nainen menee vaikeaksi, kun kerron ikäni. Olen 34-vuotias, mutta hyvässä kunnossa ja naamasta näytän ehkä 25-vuotiaalta.- Miksi sinä tyhmä
menet niille ikäsi kertomaan. Pane niitä ensin ja kerro ikäsi vasta sitten.
- kysymys...
Miksi sinä tyhmä kirjoitti:
menet niille ikäsi kertomaan. Pane niitä ensin ja kerro ikäsi vasta sitten.
En halua tuhota heti alkuun mahdollisuuksia pidempäänkin juttuun kuin yhden yön suhteeseen.
- partyparty40
Voi kuulostaa tyhmältä, mutta minä vain menen kysymään, että kuinka ilta on sujunut ja kehun kuinka tyylikkäitä he ovat.
Yleensä olen iskenyt opiskelijoita, jotka pitävät siitä kun heidän kanssa hieman keskustelee. Itselläni on akateeminen koulutus, joten keskustelu sujuu luontevasti.
Taikasana /- lause on se, että "teidän ikäiset pojat eivät varmasti osaa arvostaa noin fiksuja ja kauniita naisia"
Ja en minä siinä edes valehtele, kaikki ovat olleet tosi kivoja, mukavia ja fiksuja. - kysymys...
partyparty40 kirjoitti:
Voi kuulostaa tyhmältä, mutta minä vain menen kysymään, että kuinka ilta on sujunut ja kehun kuinka tyylikkäitä he ovat.
Yleensä olen iskenyt opiskelijoita, jotka pitävät siitä kun heidän kanssa hieman keskustelee. Itselläni on akateeminen koulutus, joten keskustelu sujuu luontevasti.
Taikasana /- lause on se, että "teidän ikäiset pojat eivät varmasti osaa arvostaa noin fiksuja ja kauniita naisia"
Ja en minä siinä edes valehtele, kaikki ovat olleet tosi kivoja, mukavia ja fiksuja.Ok, laitetaan vinkki kokeiluun! Taidan tietääkin, millaisia tyttöjä siis pitäisi lähestyä noin. Olen itsekin akateeminen, eli keskustelun puolesta ei ongelmaa.
- uneksijat
kysymys... kirjoitti:
Ok, laitetaan vinkki kokeiluun! Taidan tietääkin, millaisia tyttöjä siis pitäisi lähestyä noin. Olen itsekin akateeminen, eli keskustelun puolesta ei ongelmaa.
Ei kai kukaan oikeasti usko tuollaista soopaa. :)) Päiväunia ja toiveajattelua. Hahhah...... Naisena en todellakaan ota todesta kehuja ym. makeilua. Akateemisuus karkottaa miehen ainakin minun läheisyydestä.
- Clint Itäpuu
uneksijat kirjoitti:
Ei kai kukaan oikeasti usko tuollaista soopaa. :)) Päiväunia ja toiveajattelua. Hahhah...... Naisena en todellakaan ota todesta kehuja ym. makeilua. Akateemisuus karkottaa miehen ainakin minun läheisyydestä.
No jos karkoittaa, niin olet varmaan joku bimbo.
- uneksijat
Clint Itäpuu kirjoitti:
No jos karkoittaa, niin olet varmaan joku bimbo.
En halua ympärilleni bimboja akateemisia miehiä. Kakantärkeitä turhakkeita.
- .mies42
Itselläni oli vähän samantapainen kokemus eroni jälkeen. Baareissa törmäsi parikymppiiin tyttöihin, joiden sänkyyn pääsi yllättävän helposti. Aluksi nänä nuoret tytöt tuntuivat houkuttelevalta. Oli olevinaan hienoa harrastaa seksiä itseään parikymmentä vuotta nuorempien tyttöjen kanssa, mutta sitten heräsin todellisuuteen. Nämä tytöt olivat naiveja ja lapsellisia, heiltä oli elämä elämättä. Vaikka he olivat täysi-ikäisenä alkoi tuntua pervessiltä maata heidän kanssaan.
Lapsiahan he olivat minun näkökulmastani.
Luovuin seikkailuista nuorten tyttöjen kanssa ja nyt etsin naista, joka on henkisesti omalla tasollani. Vaikka avioliittoni oli huono ja kylmä, etsin silti naista jota voisin rakastaa ja jonka kanssa perustaa parisuhteen. Siihen ei lapsellisesta nuoresta tytöstä totisesti ole.- Älä usko
Niin, on vaikeaa kuvitella muille sellaista, mitä itsellä ei ole... Mutta joillain miehillä on myös aivot, eikä kaikilla ole edes pientä munaa. Se "löysä pillu" juttu ja pilkka on pienimunaisten miesten keksintöä, ei mitään muuta.
Mutta, joillain miehillä on aivot ja he osaavat ajatella, on sydän ja he osaavat rakastaa, ja heillä on myös ihan tavallinen (tai jopa iso) pippeli, jota he osaavat käyttää ja johon sopii ihan tavallinen pimppi oikein hyvin.
Mutta ei se mitään. Ymmärrän hyvin. Miehille se munan koko voi olla kova paikka, etenkin jos ei mielikuvitus edes riitä muuten seksiä ajattelemaan kun keppinä ja reikänä. Otan osaa. Mutta älä sure, muut pärjäävät oikein hyvin! - Ei ole olemassa
Älä usko kirjoitti:
Niin, on vaikeaa kuvitella muille sellaista, mitä itsellä ei ole... Mutta joillain miehillä on myös aivot, eikä kaikilla ole edes pientä munaa. Se "löysä pillu" juttu ja pilkka on pienimunaisten miesten keksintöä, ei mitään muuta.
Mutta, joillain miehillä on aivot ja he osaavat ajatella, on sydän ja he osaavat rakastaa, ja heillä on myös ihan tavallinen (tai jopa iso) pippeli, jota he osaavat käyttää ja johon sopii ihan tavallinen pimppi oikein hyvin.
Mutta ei se mitään. Ymmärrän hyvin. Miehille se munan koko voi olla kova paikka, etenkin jos ei mielikuvitus edes riitä muuten seksiä ajattelemaan kun keppinä ja reikänä. Otan osaa. Mutta älä sure, muut pärjäävät oikein hyvin!pienimunaisia miehiä, on vain ämpärivittuisia naisia!
- uskookentahtoo
Ei ole olemassa kirjoitti:
pienimunaisia miehiä, on vain ämpärivittuisia naisia!
Miten voi olla kaikilla miehillä iso muna mutta naisilla monenkokoista vittua? Eiköhän se munan kokokin vaihtele. Jätin erään miehen kun muna oli vain viisisenttinen. Liian pieni riippumatta vitun koosta.
- korkea moraali
jos hakee vain yhden yön juttua niin onko sillä väliä millanen bimbo lähtee matkaan.
kyllä niitä kypsiä ja aikuisia nuoria tyttöjäkin löytyy joiden kanssa voi rakentaa jotain pysyvämpää.
- 12+87
Höpö, höpö!
Vastahan sä teit aloituksen jossa kerroit ettei sulla ole mitään puhuttavaa nuorempien naisten kanssa!!!!!
Minkälaisen aloituksen aiot tehdä seraavaksi?
Tyylisi tunnetaan.- jutyu
Täällä on näköjään katkera naisihminen :)
- Naisasialooseri.
Olet komistunut vanhetessasi ja sinulla on paljon seksikokemusta avioliitostasi.
- Tietää nainen
Avioliiton seksikokemukset ovat kovin yksitoikkoisia. Tietää vain sen kuinka yksi nainen tyydytetään (jos oikeasti sitäkään), mutta kun jokainen nainen on erilainen ja pitää ihan erilaisista asioista.
Harva komistuu vanhetessaan, ellei ihan tosissaan pidä huolta terveydestään, kunnostaan ja ulkonäöstään. Aika harvassa ovat sellaiset, melkein kaikilla alkaa olla ohuet jalat ja kaljavatsaa tai muuten tasaisesti ylipainoa. Puhumattakaan silmäpusseista...
Kysessä on pelimies, joka osaa kertoa naisille niitä asioita joita naiset haluavat kuulla. Ei se sen vaikeampaa ole, pilkettä silmäkulmaan ja hymyä huuleen! Naisen pitää vain uskoa olevansa jotain erityistä, siitä se sitten irtoaa. - duffidol
Tietää nainen kirjoitti:
Avioliiton seksikokemukset ovat kovin yksitoikkoisia. Tietää vain sen kuinka yksi nainen tyydytetään (jos oikeasti sitäkään), mutta kun jokainen nainen on erilainen ja pitää ihan erilaisista asioista.
Harva komistuu vanhetessaan, ellei ihan tosissaan pidä huolta terveydestään, kunnostaan ja ulkonäöstään. Aika harvassa ovat sellaiset, melkein kaikilla alkaa olla ohuet jalat ja kaljavatsaa tai muuten tasaisesti ylipainoa. Puhumattakaan silmäpusseista...
Kysessä on pelimies, joka osaa kertoa naisille niitä asioita joita naiset haluavat kuulla. Ei se sen vaikeampaa ole, pilkettä silmäkulmaan ja hymyä huuleen! Naisen pitää vain uskoa olevansa jotain erityistä, siitä se sitten irtoaa.Kyllä moni mies komistuu vanhetessaan. Katso vaikka Billy Idol ja ex-Gunnari basisti Duff Mckagan.
- halivuudin rouvat
duffidol kirjoitti:
Kyllä moni mies komistuu vanhetessaan. Katso vaikka Billy Idol ja ex-Gunnari basisti Duff Mckagan.
No onpas realistista... Pari muusikkoa jostain ulkomailta? Miten ne suomalaiseen katukuvaan liittyy? Vai oliko aloittaja noista jompi kumpi?
- mckagan
halivuudin rouvat kirjoitti:
No onpas realistista... Pari muusikkoa jostain ulkomailta? Miten ne suomalaiseen katukuvaan liittyy? Vai oliko aloittaja noista jompi kumpi?
Duff on hottis!!!!
- Me
Voi Jesuus!
Taas joku vanhaa, nyt sitten 40v mies kehuskele.
TODELLA SÄÄLITÄVÄ!
Tämä kanssa ihan sekaisin, alkanut jo epäilemaan, että koko kanssa saanut alkunsa B ja C luokkan munasoluista....- rttwtrw
Ei 40v ole vanha.
- Riippuu kehen vertaa
rttwtrw kirjoitti:
Ei 40v ole vanha.
Ei ole vanha verrattuna 60 vuotiaaseen, mutta on vanha verrattuna 20 vuotiaaseen. Vanhuus on suhteellinen käsite.
- no ei riipu noin pal
Riippuu kehen vertaa kirjoitti:
Ei ole vanha verrattuna 60 vuotiaaseen, mutta on vanha verrattuna 20 vuotiaaseen. Vanhuus on suhteellinen käsite.
No ei ihan noin suhteellinen :D Ei mun mielestä 20-vuotiaanakaan 40-vuotias ollut vielä mikään vanha ja mitä vanhuuteen tulee, niin 40-vuotias ei nyt todellakaan ole vanhus :D
Eikä vielä kyllä 60-vuotiaskaan vaikka melko iäkäs alkaa jo ollakin, vanhus alkaa 70-vuotiaasta. - Me
no ei riipu noin pal kirjoitti:
No ei ihan noin suhteellinen :D Ei mun mielestä 20-vuotiaanakaan 40-vuotias ollut vielä mikään vanha ja mitä vanhuuteen tulee, niin 40-vuotias ei nyt todellakaan ole vanhus :D
Eikä vielä kyllä 60-vuotiaskaan vaikka melko iäkäs alkaa jo ollakin, vanhus alkaa 70-vuotiaasta.Jos 40 ja 60 vuotiat eivät ovat vanhoja niin miksi et käy harrastamassa seksia 60v vanha naisen kanssa???
Koska ikäero yhä paljon kuin 20v tyttön kanssa, vain toisinpäin! - fdgdgdg
Me kirjoitti:
Jos 40 ja 60 vuotiat eivät ovat vanhoja niin miksi et käy harrastamassa seksia 60v vanha naisen kanssa???
Koska ikäero yhä paljon kuin 20v tyttön kanssa, vain toisinpäin!Vanhat naiset ei kiinnosta, kuten 20v naiset. 20v naisia kiinnostaa 40v miehet.
- Me
fdgdgdg kirjoitti:
Vanhat naiset ei kiinnosta, kuten 20v naiset. 20v naisia kiinnostaa 40v miehet.
Kun todettu, 40v mies EI KIINOSTA 20v tyttöä vaan hänen RAHAT!!!
- Olet huvittava:D
Me kirjoitti:
Tottakai naista kiinnostaa 40 vuotias komistus enemmän kuin joku parikymppinen finninaama.
- Tiukkaa kiitos!
Me kirjoitti:
Minä olen 41 v mies ja minulla ei ole rahaa, mutta minulla on 25 v tyttöystävä!
- yretiueryi
Me kirjoitti:
Kuinka vanha olet, suurinpiirtein?
- FF
Seksi on kivaa ja kun aikuisia ollaan ja vapaaehtoisesti harrastetaan niin siinäpä ei ole kenelläkään mitään sanomista. Etenkään, kun on reilu peli, eli toiselle osapuolelle ei valehdella mitään vaan molemmat tietävät, mistä on kyse.
- Me
Se, et joku 40v vanha ukko manipuloinut 19v nuoren, kokemattoman tyttön harrastaman seksia (ilmeisesti tyttö oli humalassa),
EI MITÄÄN SANKARILISTA!!! VAAN SÄÄLITÄVÄ!!!
Ilmeisesti kokenet, oma arvonsa tuntevat naiset eivät kiinostunut hänestä!
Koska osavat jo aavista et jotain vika hänessä???
Näin se on! - mies.
Kuvottaa tollaset nuoret tytöt jotka jakaa römpsää vanhoille ukoille.
- Me
He jakaa, koska vanhat miehet osaa manipuloida ja kirjaimellisesti ostavat nuorelta naiselta "rakkautta", eli ostavat tyttöile etelälomat, vaatet, korut, antavat heille rahaa jne.
Itte asiassa minulla on tuttu tyttö(22v) joka seurustele 36v miehen kanssa jo vuoden. Mies kestää tyttön todella törkeä kohdelun, ostanu hänelle useamman kerran etälä matkat, maksaa tyttön vuokran, osta lahjoja aika usein, vie hänet ravintolan syömään jne.
Vuoden aikana se suomalainen frendi pettänyt miehen monta kerta, EI RAKASTA PÄTKÄN VERRAN, ja joka kerta sunnitele eroa!
Tässä suhdessa se vanhaa mies, joka roikku siinä suhdessa epätoivoisesti ja manipuloi tyttön lahjoilla. Aina kun tyttö sanoo eroavanssa niin mies osta hänelle etelä matkan! Mutta, tyttö sanonut jo et kesällä löytä itselle nuoremman miehen ja mä autan varmasti, koska se vanhus kuvotta minua!
Kaikista eniten minua kuvotta se, miten hän käytäydyy meidän seurassa, muka myös NUORI, ja koko aika yrittä käytäydy kuin 22v jabaa, hyi helvetti!!!- fgdgfdg
No ei se kyllä noin mene. Ehkä sulla on jotain idioottikavereita ja niiden ukkoja. Mä en ainakaan 35 miehenä makselisi parikymppisen naisen vuokria tai etelänmatkoja. taidatte olla ulkomaalaisia?
- hgfhfgh
fgdgfdg kirjoitti:
No ei se kyllä noin mene. Ehkä sulla on jotain idioottikavereita ja niiden ukkoja. Mä en ainakaan 35 miehenä makselisi parikymppisen naisen vuokria tai etelänmatkoja. taidatte olla ulkomaalaisia?
Veikkaan thaikkuja tai ryssiä, jotka iskeneet 36v menestyjän...
- Me
hgfhfgh kirjoitti:
Veikkaan thaikkuja tai ryssiä, jotka iskeneet 36v menestyjän...
Asun kyllä suomessa ja mun frendi ihan supisuomalainen, blondi, sinisilmäinen 22v vanha opiskelia tyttö!!!
Thaimalaisia ja venäläisiä frendeja (valitettavasti) minulla ei ole.
- Me
Minä olen ulkomaalainen TYÖSSÄ KÄYVÄ nainen! Ja en koska seurustelisin 36v vanhaa ukkon kanssa!!!
Mutta, mun 22v nuorempi frendi on suomalainen opiskelia tyttö ja hän surustele kyseisen vanhaa ukkon kanssa. Ja se epätoivoinen mies manipuloi sen tyttön ostamalla hänelle KAIKEN!- ,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,
Miten jaksat jatkaa tuota "olen ulkomaalainen" hölynpölyä?
- rtretert
Ärsyttääkö sua ettet ole itse sen tytön asemassa? itse haluaisit että joku ostaa sulle kaiken ;)
- Me
,,,,,,,,,,,,,,,,,,,, kirjoitti:
Miten jaksat jatkaa tuota "olen ulkomaalainen" hölynpölyä?
Koska olen ulkomaalainen nainen???
Mikä ihme SINUA vaivaa, kuviteletko sä, et ulkomaalais naiset ei käy töissä, meillä ei oo hyvää koulutusta, meillä ei oo omaa tahtoa, omaa ääntä???
Monet meistä tullet suomen huomattavasti kehityneistä yhteiskunnista kuin suomi.
Tosianki sinun pitää herää todellisuuden!
Elät jotain 50 luvulla.... todella tyhmää ihminen..... - Me
rtretert kirjoitti:
Ärsyttääkö sua ettet ole itse sen tytön asemassa? itse haluaisit että joku ostaa sulle kaiken ;)
He-he!
Ei, mulla tarpeeksi hyvää palkaa ja itse kykenen ostaman itselle kaiken!!!
EN KOSKA!!! Myysin itseni kelekään!!!! - ,,,,,,,,
Me kirjoitti:
Mikä ihme SINUA vaivaa, kuviteletko sä, et ulkomaalais naiset ei käy töissä, meillä ei oo hyvää koulutusta, meillä ei oo omaa tahtoa, omaa ääntä???
Monet meistä tullet suomen huomattavasti kehityneistä yhteiskunnista kuin suomi.
Elät jotain 50 luvulla.... todella tyhmää ihminen.....Kirjoitusvirheesi ovat teeskenneltyjä.
- jahas_
Me kirjoitti:
He-he!
Ei, mulla tarpeeksi hyvää palkaa ja itse kykenen ostaman itselle kaiken!!!
EN KOSKA!!! Myysin itseni kelekään!!!!Etkö sä tiedä, että Venäläisten naisten kohtalo on itsensämyyminen, niin myös sinun!
- Me
jahas_ kirjoitti:
Etkö sä tiedä, että Venäläisten naisten kohtalo on itsensämyyminen, niin myös sinun!
Asia selvä!!!
Sä oot vanha suomalainen kyrpä, joka nähny vaan maksulisiä veläläisiä huoria, (tässä korostan et ei varmasti kaikki venäläiset naiset ovat huoria!)
Niin, kuvittelet että KAIKKI ulkomaalais naiset ovat ikän kuin he!
Voi pyhä idiootismi!!!!
Toisalta, missä sinun kaltaisella miehellä olisi mahdollisuus tutustuu normaali naisin, olisiko se ukomaalainen tai suomalainen nainen!
Elät kuin Liisa omassa ihme maassa, säälitävä!!! - Snowear
Me kirjoitti:
Asia selvä!!!
Sä oot vanha suomalainen kyrpä, joka nähny vaan maksulisiä veläläisiä huoria, (tässä korostan et ei varmasti kaikki venäläiset naiset ovat huoria!)
Voi pyhä idiootismi!!!!
Toisalta, missä sinun kaltaisella miehellä olisi mahdollisuus tutustuu normaali naisin, olisiko se ukomaalainen tai suomalainen nainen!
Elät kuin Liisa omassa ihme maassa, säälitävä!!!Hyvä Me, anna palaa :)
- jahas_
Me kirjoitti:
Asia selvä!!!
Voi pyhä idiootismi!!!!
Elät kuin Liisa omassa ihme maassa, säälitävä!!!En kaipaa naista itselleni. Olen ollut parisuhteissa naisen kanssa, ja viihdyn nyt _erittäin_ hyvin sinkkuna.
- R3T3
Me kirjoitti:
Elät jotain 50 luvulla.... todella tyhmää ihminen....."Monet meistä tullet suomen huomattavasti kehityneistä yhteiskunnista kuin suomi."
Miltä planeetalta bimbo? Kun niitä huomattavasti kehittyneempiä ei ole olemassakaan tällä planeetalla.
Ja kun väiteltiin Japanista, niin totesit että Japani ja Iso-Britannia ovat monarkioita, ja kuningas päättää, ettei siellä mitään puolueita ole. Ja kyllä sinä tiedät, ettei sun kanssa kannata väitellä.
Ne ovat monarkioita vain muodollisesti. Keisarilla ei Japanissa ole mitään valtaa, ja Iso-Britannian Kuningatarkin aika tarkkaan vallasta riisuuttu. Molemmissa maissa valitaan demokraattisesti pääministeri, joka periaatteessa johtaa maata. - me
R3T3 kirjoitti:
"Monet meistä tullet suomen huomattavasti kehityneistä yhteiskunnista kuin suomi."
Miltä planeetalta bimbo? Kun niitä huomattavasti kehittyneempiä ei ole olemassakaan tällä planeetalla.
Ja kun väiteltiin Japanista, niin totesit että Japani ja Iso-Britannia ovat monarkioita, ja kuningas päättää, ettei siellä mitään puolueita ole. Ja kyllä sinä tiedät, ettei sun kanssa kannata väitellä.
Ne ovat monarkioita vain muodollisesti. Keisarilla ei Japanissa ole mitään valtaa, ja Iso-Britannian Kuningatarkin aika tarkkaan vallasta riisuuttu. Molemmissa maissa valitaan demokraattisesti pääministeri, joka periaatteessa johtaa maata.//Miltä planeetalta bimbo? Kun niitä huomattavasti kehittyneempiä ei ole olemassakaan tällä planeetalla.//
Mitä metsän kolkusta sinä ilnestynyt Bimbo Blondi???
Kun et tiedä että monet kanssat omaa huomattavasti pidempä histoorian ja antanu ihmiskunnalle vaikka mitä hyödylisiä keksintöja, sanomatta taideista ja filosofiasta.
Kun sun kanssa vielä keränyt käpyja mettässä ja kaivanut nenänsä niin muut kanssat keskustelut filosoofiasta, perustanut parlamentin, rakentanut pyrämiideja, keksinyt aakkoset ja paperin, käyttänyt sisävessän!!! - Roskaväki erikseen
Tuttavapiirissäsi on siis roskaväkeä. Ei mikään yllätys sinänsä.
Sinun voi olla vaikea kuvitella sitä, mutta on myös ihmisiä, jotka eivät ole roskaväkeä. He harrastavat seksiä hieman muista syistä kuin rahasta, toisin kuin noissa siinun piireissäsi. Heillä ei ole sellaisia pakkomielteitä esimerkiksi noista ikäasioista kuin sinulla.
- So f*cking what?!
Niin ja mitä sitten? Kun ei puhuta vakavista suhteista, siis puhutaan seksistä, tapailusta, seurustelusta ilman perheen perustamisaikeita, niin tosiasia on se, että yli 18-vuotiaat voivat sekoilla ihan kenen kanssa haluavat, hankkia kokemuksia, olla eri ikäisten kanssa ja siihen täällä on täysi vapaus. Täällä on ihan täysi oikeus täysi-ikäisenä käydä baareissa, harrastaa seksiä, paneskella vanhempien ja nuorempien kanssa: kunhan molemmat ovat vapaaehtoisia, ei missään sammumispisteessä (että voi siis ilmaista tahtonsa) ja yli 18-vuotiaita.
No mitä sitten? Kokemus se on vanhempikin, rumempikin tai mikä vaan. Miksi aina pitäisi mennä kaavan mukaan, olla jotain helvetin henkkareita näyttelemässä. Sulta saa helposti, jos sä oot siedettävän näkönen, niin mitä sitten? Seksiä, ei sydän suruja, helppoa kun heinän teko. Vanhemmissa miehissä on sekin hyvä puoli, ettei ne jää ruikuttamaan eikä suremaan, tai jos jää, niin ei niitä tartte sillai sääliä, kyllä sillä elämän kokemuksella jo pitää tietää. Eli siis se on molemmin puolin ihan hyvä diili!
Jos yhden illan juttuja harrastaa 19-23-vuotiaana tai 18-25-vuotiaana, niin oman ikäisiä kyllä riittää, vaihtelu virkistää. Täysi-ikäisellä on oikeus tehdä mitä haluaa ja naida miten haluaa.
Eri asia on sitten, kuinka pitkälle pelkkä pinnallisuus riittää: mitä tyhmempi ihminen on, sitä pidemmälle, kun ei ala niin helposti kyllästyttämään. Syvällisempi ihminen sukupuolesta riippumatta, ei kauaa jaksa pintapanoja ja mestoja, ja äkkiä se haihtuu pikasuhteitten pinnan kiima. Mutta mitä sitten? Kaikki kestää aikansa ja onpahan kokeiltu!
I've been here and I've been there, I've been fucking everywhere, so what?! - harharhar
Selvä provo.
- UuuJeeeeeeeeeeeeeeee
Olen 40-vuotias varsin hyvässä kunnossa oleva eronnut ja lapseton nainen. Nyt kesällä olen pyörinyt hyvin paljon yökerhoissa, joissa on ikäraja K20.
Olen ollut todella ihmeissäni siitä, kuinka suosittu olen ollut nuorten miesten keskuudessa. Minulla on ollut nyt 7 yhden yön suhdetta 19-23 vuotiaiden miesten kanssa.
Tuntuu aivan käsittämättömältä, että nyt 40-vuotiaana saa kauniita ja kiinteitä miehiä, kun parikymppisenä ei olisi ollut edes toivoa vastaavista.
En ole kertaakaan antanut miehille rahaa, jos muutamia drinkkejä ei lasketa. Muutamaa miestä olen tavannut seksin merkeissä myöhemminkin, mutta mitään serustelua ei ole ollut eikä varmasti myöskään tule.
Nuorin mies on ollut 19-vuotias, eli kyseessä on täysin aikuisia miehiä.
Oman seksittömän avioliiton jälkeen voin vain todeta, että kyllä elämä on ihanaa!!
Avioero on ihmisen parasta aikaa!!!! - vm -92
Mitä ihmettä keski-ikää lähestyvät äijät täällä kehuskelevat "ansioillaan", en ikinä huolis sen ikäistä hikikäppänää sänkyyni, hyi olkoon.
Tätyy ihmetellä , mutta ehkä nämä nuoret daamit ovat epätoivoisia jotka noin vanhojen ukkojen kanssa lähtevät, tietysti saattaa olla rahakysymys.... tiedä tuota.
Euroja, euroja ..? - on kyl surkea elämä:
"Avioero on ihmisen parasta aikaa!!!!"
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vasemmistohallitus palauttaa hintasääntelyn, esim. bensalitra vain 1e.
Tuleva vasemmistolaisista koostuva hallitus ottaa käyttöön vanhat hyvät keinot pitää hinnat kurissa. Tähän tarkoitukse1164895Vasemmistolainen valehteli jälleen - Purra tai persut eivät luvanneet "euron bensaa"
Väite "euron bensasta" on ensisijaisesti poliittisten vastustajien käyttämä puhdas vale. Persut kyllä kampanjoivat näky1153978Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"
Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä2153896Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen
Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.1202275Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä
Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575821996Mitä on tullut
Entisen abcn rakennuksen tilalle se oli tyhjillään monta vuotta siellä oli jo nyt valot onko huoltoasema? 5:30.801396- 1371374
Palosta selvinnyt 18 vuotias munira tarvitsi tulkin kun puhui Iltalehdelle
Suomessa asuva 18 vuotias tarvii tulkin !!! Tää Suomea puhumaton on palossa kuolleen naisen veli ja asui perheen kanssa.1721369En ymmärrä ateisteja!
Raamattu on aitoa historiaa, jotka ovat kirjoittaneet aikalaiset! Mitä änkyröitte turhaa???5851269- 531155