Seksi mahtavaa, kestääkö avioliitto?

lliizzie

Avioeron harkinta-aika meneillään, viime vuosina ollut kriisejä mitkä kärjistyivät pari kuukautta sitten niin, että laitettiin avioerohakemus vireille riidan päätteeksi. Itse totesin pari viikkoa sen jälkeen, että en todellakaan halua erota ja että tuli tehtyä elämäni suurin virhe jonka haluan kumota. Olen edelleenkin samaa mieltä etten halua erota. Mies miettii vielä eikä tiedä mitä haluaa.

Tänään viimeksi sekstailimme, ja se oli mahtavaa! Mies nautti siitä kuten minäkin. Hänelle tulee kuitenkin jokin epämiellyttävä fiilis sen jälkeen ja haluaa pois luotani... siis miksi? Seksi muuttui viimeisen vuoden aikana hieman sellaiseksi ei-niin-tyydyttäväksi, mutta avioerohakemuksen jättämisen jälkeen se tuntuu paranevan kerta kerralta..! Seksiä ollut viimeisen 2 kk aikana noin kerran viikossa.

Minulla on tunteita miestä kohtaan sekä halu sekstata. Mies ei tiedä tunteistaan minua kohtaan, toisena päivänä niitä on ja toisena ei, samoin seksihalujen. Vetoaa siihen, että olen loukannut häntä useasti vuosien varrella, että rakkaus on kadonnut loukkausten myötä. Myönnän kyllä loukanneeni häntä sanallisesti, mutta hän on myöskin loukannut minua, tosin teoilla ei sanoilla. Näistä olemme nyt keskustelleet ja minun mielestä näistä voidaan päästä yli ja jatkaa avioliittoa. Aiemmin näistä ei pahemmin keskusteltu ja siksi näistä tulikin tälläinen lumivyöry sitten kerralla. Onko vastaavia kokemuksia, kestääkö avioliitto tälläistä?

11

231

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Eroon on syynsä

Miehelle tulee morkkis seksin jälkeen. Kyllä kaikki kertomasi viittaa siihen että ero on tulossa. Ei seksi yksin kanna liitossa. Jos seksi on huonoa, se vaikuttaai liittoon merkittävästi, mutta pelkkä seksi ei riitä liiton kestämiseen. Kyllä liitossa tarvitaan ennen kaikkea sitä, että toista rakastaa ja hänen kanssaan haluaa elää.
      Varaudu eroon, ihme on jos sitä ei tule.

• kerran viikossa

Ai hurjaa....

• K.Ä-I

Jutustasi välittyy fiilis, että miehelläsi on jo uusi joko kierroksissa, eikä saa tältä uudelta vielä seksiä. Koska sekstailusta tulee sinun kanssasi morkkis, se tulee sen uuden vuoksi mutta hän on jäänyt ehkä lihakoukkuun vielä kanssasi. Jos jotain yhteistä olisi vielä luvassa, niin hän ei kiirehtisi muualle katuvana. Seksi ei kyllä mahtavanakaan riitä suhteen ylläpitoon, jos mies on vaikka jo uuden kanssa aloittelemassa suhdetta ja seksiä. Juttuhan on niin, että rakastuneena seksi on vielä mahtavampaa kuin pelkästään pussien tyhjennys isompaan puutteeseen.

• lliizzie

Miehellä ei ole uutta kierroksessa, ainakaan toistaiseksi. Ja ei hän aina lähde kotoa morkkiksen alkaessa. Joskus menee mökille, kuulemma selvittämään ajatuksiaan.

Muutenkin on kotona enimmäkseen, pois lähtee silloin kun tulee erimielisyyksiä. Tosin tilanne on ollut jo jonkin aikaa sellainen, että ei saada kunnolla sovittua ja pienistä, typeristä asioistakin tulee kinasteltua. Toivoisin tämän kuitenkin loppuvan, ehkä tässä täytyy ottaa enemmän välimatkaa toistaiseksi ja miettiä tilannetta sitten uudestaan.

Toivon edelleenkin yhteenpaluuta, tiedän ettei se ole helppoa mutta on se ainakin yrittämisen arvoista. Kyseessä on kuitenkin lasteni isä sekä elämäni mies! Viime vuosien stressi yms. on vaan ajanut suhteemme huonoon tilaan.

• Onnistuu se.

Kyllä se onnistuu, kunhan muistat lopettaa riitelyn.
        Meillä ollut samanmoinen kriisi ja meillä myös noin, että minä olen loukannut pahasti sanoin, mies teoin..
        Mutta päätin yrittää erillä lailla ja lopetin riitelyt kokonaan.
        Siis en ala enää riiteleen mistään, en provosoi, enkä jauha enää paskaa.
        Ja hyvin menee. Mies viihtyy aina enemmän ja enemmän kotona, miksipä ei viihtyisi, hyväntuulisen vaimon kanssa, joka on oppinut lähtemään vaikka lenkille, kun alkaa jokin asia vituttamaan, paha tuuli jääkin sinne reissulle sitten.
        Miehesi ei uskalla vielä luottaa, että muutos olisi teillä pysyvä, siksi empii..

• lliizzie

No juuri noin! Välillä tuo on jo onnistunutkin, sitten on minua alkanut nyppimään taas jokin mitätön asia ja siitä aloittanut jankuttamisen tai riidan haastamisen... ja kuinka olenkaan katunut sitä heti aloittamisen jälkeen... mutta ne vuosien haavat kirvelevät... kuinka monta kertaa olenkaan päättänyt etten enää sorru tuohon jankuttamiseen ja riitelyyn ja sitten kuitenkin tilanne on luisunut siihen! Nyt tuo pitää todellakin sisäistää, että minun on poistuttava paikalta kun alkaa kiehumaan. Ja palata takaisin sitten vasta kun höyry on laskenut.

Mies on itseasiassa sanonutkin että ei usko muutoksen olevan pysyvä, ainakaan toistaiseksi ja siksi haluaa vielä miettiä... hän on sanonut myöskin että miksi minun pitää jankuttaa samoista asioista... vielä eilen ajattelin että enhän minä jankuta vaan haluan selvittää asiat... no nyt tajuan että hänen mielestään se on jankuttamista ja että suhteemme jatkuu ainoastaan jos pystyn pitämään kysymykset ja muut mölyt omana tietonani.

Viime vuosina opetellut kiukuttelut on siis syytä jättää lenkkipolulle täst' edes. Vielä kun saan tämän iskostettua kallooni pysyvästi, meitä odottaa ihana tulevaisuus :) kiitos tsempistä "Onnistuu se", voimia teillekin jatkoon :D

• armahda miestä, amen

;D
        Sulle vielä lisää "kiukunpurkua muuhun, kuin mieheen" lliizzie:
        Hommasin kuntolaitteen kotiin lenkkeilyn tueksi ja se on ollut oiva apu mielen hallintaan!
        Siinä kun kuule tunnin reuhkaisen, ja sauna päälle, niin on mielikin taas kuin maitoa..ja jos ei riitä tunti, sitten kaksi!!
        Lisäksi olen saanut aika mojovat reisilihakset kaupan päälle. ;))
        Yksi hyvä keinohan on purkaa mieltään, jos mies ei halua kuunnella, tämä suolistosivu24.. ;)) Itse olen käyttänyt tätä, kun hatuttaa miehen kanssa ja usko tai älä, on ollut kyllä avuksi monesti!
        Tänne vaan paska mieli, kyllä se siitä helpottuu!

• toivottavasti onnist

Kumma, että tässä puhutaan vain seksistä. Kun vieraat palstoilla arvioivat mahdollisuuksianne, arviot menevät pieleen jo siksikin, että faktoja on liian vähän.

Toisekseen, ei sinulta tule onnistumaan tuo, että päätät lähteä lenkille, kun rupeaa ketuttamaan. Tulee isoja riidanaiheita etkä aina silloin pystykään pakenemaan tilanteesta. Jos teillä on lapsia ja muutakin elämää kuin seksi toistenne kanssa, nekin jo rajoittavat sitä, että "pysyt kilttinä".
      Ainakin tarvitsisit ulkopuolista apua mahd. ongelmissasi. Pelkkä tahto olla tietynlainen ei kaikilta onnistu.

Ihan yleistä on, että eron häämöttäessä ruvetaan pelaamaan kiltin seksin korteilla. Joku jo sanoikin, että seksi ei aviossa pitkälle kanna.

• lliizzie

Kiitos totuudesta. Pieni tarkennus että kiukkuminä ei ole todellinen minä. Ei meillä aina ole tälläistä ollut. Ja olen jo hakenut apua pahaan olooni ja siinä osittain onnistunutkin. Ihan täydellistä harmoniaa en ole vielä saavuttanut mutta kyllä senkin aika vielä koittaa. Ja niin että mies pysyy rinnallani. Joskus jonkun mielenrauha järkkyy, näin on näköjään käynyt minulle mutta positiivista on, että olen itse tajunnut sen ja tehnyt jo asialle jotain. Päivä kerrallaan, askel kerrallaan.

• miksi riidellä??

Ei niitä isoja riitoja tule, kun aikuistuu mieleltäänkin ja huomaa että todellakin, toisellakin SAA olla omat mielipiteet ja kaikkea, mikä vaivaa minua, ei välttämättä vaivaa toista.
        Kun pääsee tuosta ajatusmallista, että MINÄ ja MINÄ ja huomaa muutkin, niin elämä helpottuu huomattavasti.
        Ei mies voi ymmärtää kaikkia naisten kotkotuksia ja kun nainen tämän älyää, huomaa elämää muuallakin, kuin itsessään.
        Meillä ollaan jo 23 vuotta oltu yhdessä ja saman olen nuorempana kokenut, kuin ed.
        Miestä en voinut muuttaa, en itkuilla, en kiukutteluilla. Piti vaan tajuta, että mies ei todellakaan ymmärrä kiukkuilujeni syytä ja oli aika alkaa muuttaa omaa käytöstäni JA ANTAA JO VANHOJEN ASIOIDEN OLLA!

Mukavalta tuntui, kun mies tämän huomattuaan alkoi hakea taas reittiä luokseni ja hyvin on mennyt.
        Ei siihen itsensä hallintaan tarvitse oikeastaan muuta, kuin opetella kunnioittamaan sen kumppaninkin ajattelua.
        Mölyt voi jokainen opetella pitämään omassa mielessään ja huutaa ne metsään tarvittaessa.
        Kumma, että joku ajattelee sen olevan "kiltteyttä", kun on vain mukava itsensä?

• kuollut on kuollutta

Näyttääpi pahasti sille, ettet suostu näkemään totuutta....olet kiitollinen siitä ainoasta kirjoituksesta jossa sanotaan että mahkuja on, ja taas muihin heittäydyt puolustuskannalle ja vänkäät vastaan. Jos et kestä totuutta, älä ihmeessä avaudu täällä. Ja kyllä, se olet sinä se kiukkuava akka, jostain se kiukku kumpuaa, mahdatko uskaltaa edes miettiä mistä.
        Sorry vaan mutta en usko teidän liiton jatkuvan, jos jatkuu hetken päättyy aikanaan.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Vasemmistohallitus palauttaa hintasääntelyn, esim. bensalitra vain 1e.

Tuleva vasemmistolaisista koostuva hallitus ottaa käyttöön vanhat hyvät keinot pitää hinnat kurissa. Tähän tarkoitukse
      Maailman menoa
      86
      4660
    2. Vasemmistolainen valehteli jälleen - Purra tai persut eivät luvanneet "euron bensaa"

Väite "euron bensasta" on ensisijaisesti poliittisten vastustajien käyttämä puhdas vale. Persut kyllä kampanjoivat näky
      Maailman menoa
      109
      3847
    3. Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"

Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä
      Maailman menoa
      184
      3673
    4. Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen

Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.
      Maailman menoa
      69
      2098
    5. Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä

Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575
      Maailman menoa
      75
      1941
    6. Mitä on tullut

Entisen abcn rakennuksen tilalle se oli tyhjillään monta vuotta siellä oli jo nyt valot onko huoltoasema? 5:30.
      Haapavesi
      79
      1298
    7. Harmi nainen kun

olet niin elähtäneen näköinen. Miestä et koskaan löydä itelles. j
      Ikävä
      130
      1162
    8. Palosta selvinnyt 18 vuotias munira tarvitsi tulkin kun puhui Iltalehdelle

Suomessa asuva 18 vuotias tarvii tulkin !!! Tää Suomea puhumaton on palossa kuolleen naisen veli ja asui perheen kanssa.
      Vantaa
      148
      1109
    9. Minne pyydän sut?

Jotta saan nähdä 🤨
      Ikävä
      50
      1020
    10. Mikä homma?

https://share.google/NvruSS4P4EzjTWPov Poliisilla oli keskiviikkona 4. maaliskuuta yksityisasunnossa Saarijärvellä tehtä
      Saarijärvi
      30
      914
    Aihe