Minulla on netissä treffi-ilmoitus ja siihen vastannut nainen esitti minulle kysymyksen " Kauanko olet ollut sinkkuna?"
Pitävätkö naiset itsestäänselvyytenä että jokaisella miehellä on seurusteluhistoriaa? Minulla ei ole ja pitäisiköhän kertoa totuus vai keksiä jokin " kunniakkaampi" historia eli valehdella että olen seurustellut.
Tämä nainen kertoi olleensa pari vuotta sinkkuna
Nainen kysyi, kauanko olet ollut sinkkuna?
21
243
Vastaukset
- pieni valeen poikane
Kerro et olet ollut pari vuotta sinkkuna. Jos kerrot et olet ollut yli 5 vuotta sinkkuna niin se nainen hylkää sut heti kättelyssä. Luulee et olet joku kamala kelvoton mies joka ei kelpaa kenellekkään.
- Mies ikä +35
Itsekin pidän parhaana vaihtoehtona " pikkuvalhetta" jolla saan kunniakkaamman historian ja sitä kautta paremmat asetelmat jatkoa ajatellen.
- 0+0
Mies ikä +35 kirjoitti:
Itsekin pidän parhaana vaihtoehtona " pikkuvalhetta" jolla saan kunniakkaamman historian ja sitä kautta paremmat asetelmat jatkoa ajatellen.
Se lukee kuitenkin tätä palstaa ja tietää nyt että valehtelet.
- Mies 34v
Voi olla, että moni pitää itsestäänselvyytenä, mutta mielestäni olisi kuitenkin viisainta vastata toisen kysymykseen rehellisesti ilman valehteulua.
- Rehellinen ei saa
ikinä pillua. Se on totuus
- Cobra'
Hirvittävän kinkkinen tilanne. Totuus aiheuttaa kummastusta ja toisaalta valheet poikii lisää valheita.
Sano että älä kysy, niin ei tarvi valehdella. - Jaska'
Sano totuus, jos ei kestä, niin käske painua vit-tuun.
Jos joku ämmä välttämättä eronneen miehen haluaa, niin ei tartte tulla kuule ainakaan mulle ruikuttamaan.- nainen jostakin
Joo. Ei sitä virhettä enää että ruikuttaa alkaa. Jokainen on varmasti eronnut joskus jostakin suhteesta. Jollekkin jo äidistä erossa oleminen on tuskaa:) Voimia jokaiselle enemmän tai vähemmän ruikuttavalle.
- 14+2
Totuus kerrotaan sen mukaan pystyykö nainen käsittelemään totuutta. Jos nainen on ollut kaksivuotta sinkkuna, ei hän voi käsittää elämänmittaista yksinäisyyttä. Jos nainen on hylkiö itsekin, sitten voit kertoa totuuden.
Kyse on ennenkaikkea siitä, että jokaisella naisella on useampia kosijoita verrattuna mieheen. Tästä syystä, jos mies saa vain joka kymmenennen naisen suhteeseen, hän ei voi suhtautua jokaiseen naiseen juuri sinä ainoana oikeana naisena. Kerro jokaiselle naiselle mitä hän haluaisi kuulla ihannemiehensä sanovan.- montyajah-lela
Alan uskoa siihen että ihmiset ottavat vain hyödyn toisistaan. No ehkä sitä oikeaa ei koskaan löydy. Paha saa palkkansa jne. Sitä saa mitä tilaa. Näitä sanontojahan riittää.
- jjkkkkkuuuuuu
"Jos nainen on ollut kaksivuotta sinkkuna, ei hän voi käsittää elämänmittaista yksinäisyyttä. Jos nainen on hylkiö itsekin, sitten voit kertoa totuuden."
Juuri näin asia on, ja tämän lajin outo käsittämätön juttu koetaan vähintäänkin pelottavana ja se on naiselle varmasti ainakin turn-off . Vain siinä tapauksessa jos nainen on jo aivan rumaksi lässähtänyt jätetty hylkiö voi hän tällaisesta inhon tunteesta huolimatta sietää miestä. - hhhttttttuuuu
montyajah-lela kirjoitti:
Alan uskoa siihen että ihmiset ottavat vain hyödyn toisistaan. No ehkä sitä oikeaa ei koskaan löydy. Paha saa palkkansa jne. Sitä saa mitä tilaa. Näitä sanontojahan riittää.
"Paha saa palkkansa jne. Sitä saa mitä tilaa. Näitä sanontojahan riittää."
Sanonnat nyt ovat vain fraaseja.
Kyllä pahankin voidaan aina tulkita saavan palkkansa. Naiselle ehkä kaikkein pahin asia miehessä on se jos mies on parisuhde/seksi- kokematon, ja tämä kyllä varmasti myös saa oman palkkansa.
- Jaska'
Voisit vielä vittuillaksesi sanoa tohon,että:
--- aijaaaaaa , ai sä oot eronnu, hmmm.Nyt pitää kyllä jo sanoa,että emmmmmpä tiiiiiää. - oi ja voi
Mulla ei siis ole enää mitään toivoa sinkkumarkkinoilla, kun oon ollut jo seitsemän vuotta sinkkuna, niinkö? Etenkin, kun niitä lapsiakin on.
- Jaska'
Kyllä on jos et oo possu.
Kyllä mullekkin on ottajia tarjoutunu, vaikken oo päivääkään seurustellu ja nää naiset on kyllä olleet tietoisia asiasta.
Mun ongelma on,että mulle ei kelpaa kukaan.. Paska kun olen. - puolensa kaikessa
Ihanaa, että joku muukin on ollut sinkku 7 vuotta. Niin mäkin. Tosin musta tuntuu, ettei mitään toivoa olekaan enää :)
No, sulla sentään on niitä lapsia, että ainakin lapsia olet saanut, se on oikeesti hyvä. Mä pahoin pelkään, etten ikinä perhettä saakaan.
- FF
"No onhan tässä jo tovi vierähtänyt ;-)"
Ole hyvä, tuossa sinulle vastaus kysymykseen. - ehkä voisi näinkin??
Tämmöisiin kyselyihin liian varhaisessa vaiheessa auttaa aina hurtti huumori, kuten
liian kauan ;) kyllä sinkkuilu jo riittäisi!
jonkun aikaa, ei tuo kaksi vuotta vielä mitään :D
koko elämäni, mutta onneksi olen nuori :D
äläs ala hötkyilemään, en anna ennen papin aamenta ;)
ja sitä rataa... Ei tarvitse aina vastata etenkään alkuvaiheessa pilkun tarkkaan, etenkään siis, kun nyt kyse ei ole mistään ratkaisevasta asiasta. Mitä se vaikuttaa kauanko on ollutta, kun enemmän kai ratkaisee, mitä ois nyt. Yksityiskohdat voi kertoa myöhemminkin. Myös itsensä voi ottaa huumorilla, ei tartte aina niin haudan vakavasti suhtautua omiin puutteisiinsa.
Mutta! Jos ei ole ollut suhteessa ja tää etenee tapailuvaiheeseen, missä jo treffaatte ja tulee enemmänkin kehiin, niin kannattaa kyllä sitten olla jo rehellinen. Koska muuten sitten se suhde perustuu valheelle, ja voi olla sitten hankalaa sitä seksiäkään rakentaa, jos täytyy pelätä "jäävänsä kiinni". Kun ihminen ihastuu jo toisen persoonaan, se ei anna ihan pienten asioitten häiritä itseään.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Orpo räyhää: kansan on muututtava
Orpon mukaan kansa ei elä kokoomuksen kanssa samassa todellisuudessa, ja sen vuoksi kansan on muututtava. Kas kun ei san2412761- 1011154
Nainen, nyt esitän muutaman skenaarion
Asumme yhdessä ja seurustelemme. 1. On ilta ja olet sohvalla makoilemassa ja räpläät kännykkääsi. Makuuhuoneesta kuulu1231131Oikea kaste on syntisten kaste
Oikea kaste on syntisten kaste. Vain syntisiä tulee kastaa. Itsensä uskoviksi ja vanhurskaiksi julistaneita ei tule ka581005Kristillinen kaste toimitetaan upottamalla veteen - pään valelukaste ei kelpaa
Kristillinen upotuskaste perustuu juutalaiseen puhdistautumiseen, jossa upottaudutaan veden alle kokonaan. Paavali verta1531002Upotuskaste on raamatullisin kaste
Jokainen raamattua lukenut tietää sen. Päivänselvä asia. Vauvalle annettu kaste ei löydy raamatusta.717917- 59917
- 63851
Perussuomalaisten kansanedustajalta erittäin raju puheenvuoro eduskunnassa massamaahanmuuttoa vastaa
https://www.is.fi/politiikka/art-2000012019924.html Hyvä, että perussuomalaiset tuo Suomen kansalle tätä vihervasemmisto238835- 130830