keskellä maantietä lentokentän kohdalla. huonoa hoitoa
Porot paskalla
9
194
Vastaukset
- kaniini1
vieläkö ne on siellä.olivat jo 3-4 vuotta sitten samassa paikassa,jos eivät sitten puskissa syömässä kaatopaikalta lennelleitä roskapusseja lähipusikoissa.
- fggrgrg
Kai niiden porojenkin pitää paskantaa, ei niidenkään persereikä oo umpeen kasvanu !
- ikkalsa
Nekö on niinku koirakki samallaisia paskaruiskuja koko ajan?
- poromiessi
Kyllä maailmaan paskaa mahtuu. Käyppä haistelemassa paskalaitoksella, siellä lilluu sinunki pökäle ilosesti toisten kans. Vaikka sie pönttöön sen äherrätki, ihme ja kumma se ilmestyy jostaki taas maanpäälle. Ei ne lennä avaruuteen ja poksaha.
- Poroja ihasteleva tu
Niitä poroja on kuljeskellut Hetan kylällä muutamana päivänä,varmaan turisteille iloksi tuotu tien päälle. Vähän liikennettä hidastavat,mutta komeaa katsottavaa,hienot sarvet päässänsä.
- alkuperäinen asukki
juu varmaan on teidän tollojen iloksi tuotu siihen tienlaitaan taivasteltaviksi.
Ku vaan päästäis turisteista eroon, niin kestäis nuo kisuratki haipaita kiristellen. - eco wc
Miu paskapökälettä et löyvä puhdistamolta, mulla on eco wc.
- ounaseco
Mulla on kans ,,putken toinen pää on ounasjärvessä
- xlämmä
Eiks niit poroi vois opettaa veskis käymään ,,ciiistii
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874098Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella242911No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452320- 341321
- 10909
- 131885
- 6874
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12822Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124766- 11760