Oon ollu about 3 kuukautta tuolla s24 treffi-palstalla ja minuun ei ole kertaakaan yritetty edes ottaa yhteyttä, jos ei lasketa näitä venäläisiä naisia joiden viestit on suoraan google-translatea käyttäen suomennettu ja kuulostaisi varmaan huonolta oman maan kielelläkin.
Eli onko täällä ollenkaan aktiivisia naisia etsimässä? Entä kuinka usein omiin viesteihin vastataan? Itselläni menee about 90% suoraan roskikseen vaikka ovatkin lyhyitä mutta sisältää kuitenkin jotain henkilökohtaista profiilissa jolle yritän lähettää.
Kuinka usein teihin otetaan yhteyttä?
15
376
Vastaukset
- match.com toimii
kannattaisi ehkä kokeilla jotain muuta treffi palstaa...
Niin onhan mulla ollu tuolla e-kontaktissa mutta eipä siellä tunnu ketään olevan.
Yhden naisen minä sieltä Facebook kaveriksi onginkin mutta etäisyyttä on kyllä sen verta etten ihan laittaisi kaikkia nappuloita peliin.- mjummeli
Kannattaisko profiiliin lisätä kuva... voisi olla enemmän näkyvyyttä ja vientiä!
Ihan vain pikku-neuvo...Mullahan oli profiilissa kuva mutta eipä tuo hirveästi auttanut vaikka kovin olenkin saanut täällä keskustelufoorumilla kehuja.
- miessss.
mikk86 kirjoitti:
Mullahan oli profiilissa kuva mutta eipä tuo hirveästi auttanut vaikka kovin olenkin saanut täällä keskustelufoorumilla kehuja.
Kuvan laittoa en suosittele, mikäli et ole täysin komea. Kuvattomana minun profiilini tuli useita viestejä, mutta kun laitoin kuvani esille kaikki viestittely tyrehtyi ihan täysin naisten puolelta. En ole mielestäni ruma, ja kuvakin on mielestäni hyvin otettu, mutta ulkonäkövaatimukset ovat kovia näissä deiteissä.
Koska kuvan näkee myös ilman vierailua profiilissasi, niin voit huomata kävijämäärän tippuvan dramaattisesti mikäli kuvasi ei herätä yleistä mielenkiintoa. Itselläni oli säännöllisesti 2-3 vierailua päivässä ilman kuvaa, mutta kuvan laittamisen jälkeen ei yhtään vierailua vielä, paitsi venäläisiä huijareita. miessss. kirjoitti:
Kuvan laittoa en suosittele, mikäli et ole täysin komea. Kuvattomana minun profiilini tuli useita viestejä, mutta kun laitoin kuvani esille kaikki viestittely tyrehtyi ihan täysin naisten puolelta. En ole mielestäni ruma, ja kuvakin on mielestäni hyvin otettu, mutta ulkonäkövaatimukset ovat kovia näissä deiteissä.
Koska kuvan näkee myös ilman vierailua profiilissasi, niin voit huomata kävijämäärän tippuvan dramaattisesti mikäli kuvasi ei herätä yleistä mielenkiintoa. Itselläni oli säännöllisesti 2-3 vierailua päivässä ilman kuvaa, mutta kuvan laittamisen jälkeen ei yhtään vierailua vielä, paitsi venäläisiä huijareita."Itselläni oli säännöllisesti 2-3 vierailua päivässä ilman kuvaa, mutta kuvan laittamisen jälkeen ei yhtään vierailua vielä, paitsi venäläisiä huijareita."
Joo samanlaista olen itsekin huomannut.
Ja mieskö muka pinnallinen? Pah..
- vihainen etelä
Yhteydenottohan jää yleensä miesten harteille. Silmäniskuja olen saanut matchissa.
- aikuinen mies
Olen noin 50-vuotias Helsingissä asuva mies.
Minuun otetaan yhteyttä noin kerran viikossa. Kesällä yhteydenottoja tulee enmmän. Minulla ei ole kuvaa, en kerro kalliista harrastuksista, vaan koitan olla ihan vaan oma itseni, ja se tuntuu laadukkaille naisille riittävän.
Nuorilla (lue alle 40-vuotiailla) tämä on nykyisin vaikempaa. Sitten kun mies ja nainen täyttävät 40, niin osat vaihtuvat.
Ottakaa muutkin se kuva pois, ja järjestäkää alle viiikossa itsenne näköiset treffit! - jhfhkjhkllhk
Nyky naiest on narsisteja leikkivät vaan kuvillansa noilla sivuilla baarissa ha kadulla näkee rumiakin jätkiä nättien mimmien seurassa
- ****===
Mulla OLI kuvallinen profiil n. 2 kuukautta ja olen Helsingistä. Flirttejä tuli muistaakseni 2 kpl (pelkä flritti), yksi lyhyt komenttiviesti (joka oli ihan hyvä avaus, mutta en ollut kiinnostunut kyseisestä naisesta) ja kaksi pidempää viestiä. Itse en ollut aktiivinen, joten en pysty vastausprosentteihin kommentoimaan.
- dojes
Jos miehen profiilissa on hyvä otsikko, ei sellaista jotta haen naista tms. vaan ihan persoonallinen otsikko. Älkää laittako tyhmiä kopioituja runoja. Persoonallinen, oma teksti ja unohtakaa seksuaaliset viittaukset. Itse ohitan heti profiilin jossa mies kertoo olevansa sopivan pehmeä, huh...Ja muistakaa oikeinkirjoitus. Ja kuvaa ei todellakaan kannata laittaa, kuvattomat profiilit ovat paljon mielenkiintoisempia. Kuvan voi lähettää kun saa vastauksia ja kun nainen esim. pyytää, voi myös tarjota rehellisesti lähettävänsä kuvan. Jos teksti on asiallista ja siitä saa heti jonkinlaisen kuvan miehestä, niin varmasti naiset vastaavat ja kuka sanoo, että naisten tulee vastata, eikös miehet voi itse ottaa kontaktia naisiin....
- 6+19
Minä laitan kuvan koska tiedän monien miesten hakevan vain kuvalliset profiilit.
Toinen syy on se, että en ole mikään kaunotar, haluan siis että miehet heti näkevät kehen ottavat yhteyttä - ei tule sitten pettymystä kun kuvan laittaa jo profiiliin. Ei niitä yhteydenottoja tarvi tulla kymmeniä päivässä, riitää kun tulee yksi kiinnostunut. Kauneus on katsojan silmässä - joku kirjoittaa että sulla on kauniit silmät tai hyvännäköiset hiukset tms. Laitan myös profiiliini että olen pyöreä koska en ole hoikka. Myös sillä haen sitä ettei tule tapaamisessa ainakaan pettymystä, yleensä aina miehet ovat treffeillä olleet iloisesti yllättyneitä tavatessaan. - Turhaa, aivan turhaa
Aloittajalle:
Eipä se ole naisillakaan sen helpompaa, ainakaan itselläni. Laitoin Suomi24:een ajatuksella profiilin, joka kuvastaa itseäni ja sitä mitä haen. Tulos on ollut täysi nolla, aivan sama vaikka olisi jättänyt koko ilmoituksen laittamatta, miehiä ei parisuhde tositarkoituksella tunnu kiinnostavan.
Tyhjän saa pyytämättäkin. Olen ollut s24 treffipalstalla vajaat kaksi vuotta ja ainoat saamani viestit on niitä google-kääntäjän läpi vedettyjä.
Ainoa missä joskus sai oikeita viestejä, oikeasti kiinnostavilta naisilta, oli seoikea.com. Mutta sen suosio hyytyi melko nopeasti.- m30+
No en ihmettele, sun koulutus on ihan tuubaa, ja ulkonäkö nyt keskinkertainen :)
Itse en saa maisterina niin paljon yhteydenottoja, että niihin tukehtuisi. Jos tulee jotakin, niin ihan vääriltä tyypeiltä. Tosin minun mielestäni naiset ovat varsin tyhmiä, olkoonpa maisteri tai ei. En tiedä miksi he vaativat maistereita itselleen, kun ovat tuollaisia tyhmyreitä itsekin.
Tästä ei tule mitään. Yksi nainen oli tosiaankin opiskellut paljon matematiikkaa, ja sekin yritys taisi mennä uusiksi minulta. En silloin jutellut edes mistään matematiikasta. Suomi on sinkkujen luvattu maa. Ei tästä niinkuin hirveästi tule mitään. Köh.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävä sinua
Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k375106- 823636
- 353026
- 612995
- 102916
Kesäseuraa
Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t562353- 411838
Tuksu on edelleen sinkku - nuori Joonas jätti!
Hihhahihhahhaahheee Joonas keksi hyvän syy. : Tuksu on liian Disney-prinsessa hänelle. (Mikähän prinsessa lie kyseessä….91780- 181721
Kiusaaja otti yhteyttä, mitä tekisit?
Minulle kävi näin pari kk sitten. Olin aluksi todella ystävällinen. Sanoin, että olin jo unohtanut jne. Asia jäi vai1391698